CBR 600 Problem czy może to normalne?
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kaai napisał(a):nie czytałem całości, ale pytanie - masz przelot? jeśli tak to lekkie falowanie będzie normalne
Jak widać jestem nowy w tej zabawie. O jaki przelot chodzi?
Obecnie CBR F4
Poprzednio CBR F2
Poprzednio CBR F2
-
przem81 - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 10/4/2014, 18:56
- Lokalizacja: GrudziÄ…dz
ja mam chyba podobnie, tylko, że mój pali zawsze, obojętnie czy jest -20 i moto stało 2 miesiące, czy jeździłem 5min temu. a przelot też mam, który gada tak: https://www.youtube.com/watch?v=Z5xCB4DECnc
oj oj, jeszcze stare gumy i niepozamykana opona! ale wstyd:D
oj oj, jeszcze stare gumy i niepozamykana opona! ale wstyd:D
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Cbr f2 nie ma pompy paliwa więc tą usterkę można wykluczyć. A co do falujących obrotów to przyczyn może być naprawdę dużo i w niektórych przypadkach nie sposób temu zaradzić. Moja f2 dalej faluje a zrobiłem już luzy zaworowe, gaźniki, nowe świece, nowe przewody zapłonowe i fajki, nowy rozrząd i dalej jak było tak jest. Możliwe że po prostu gaźniki są już w takim stanie że nie da się ich poprawnie ustawić. To samo dotyczy innych elementów silnika.
- tomek2102
- Świeżak
- Posty: 152
- Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
- Lokalizacja: Chełm
Tutaj bardziej o te odpalanie chodzi , bo to że sobie faluje minimalnie to na gaźniku to jest dopuszczalne . Tak jak wcześniej ktoś napisał to nie wtrysk że chodzi jak robot . Tylko dlaczego po synchro nie zapala dobrze ?? cos tam musi być nie tak
- -kichacz-
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 10/4/2014, 20:27
- Lokalizacja: podlasie
Sprawdź o ile obrotów masz wykręcone śruby od składu mieszanki. Licz obroty wkręcając śrubkę aż do oporu. Powinna być wykręcona o 2,5 obrotu zgodnie z serwisem. Potem podnieś trochę obroty biegu jałowego w granice 1500rpm i powinno pomóc z odpalaniem. Świece też powinieneś wymienić jeśli nie jesteś ich pewny.
- tomek2102
- Świeżak
- Posty: 152
- Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
- Lokalizacja: Chełm
tomek2102 napisał(a):Sprawdź o ile obrotów masz wykręcone śruby od składu mieszanki. Licz obroty wkręcając śrubkę aż do oporu. Powinna być wykręcona o 2,5 obrotu zgodnie z serwisem. Potem podnieś trochę obroty biegu jałowego w granice 1500rpm i powinno pomóc z odpalaniem. Świece też powinieneś wymienić jeśli nie jesteś ich pewny.
Aż tak się nie znam żeby tam kręcić. Może z czasem jak poznam trochę moto. Przed czyszczeniem obroty mialem w granicach 1400 ustawione i odpalało a po "serwisie" zmienili na około 1100 co widać na filmie. Wczoraj już późnym wieczorem podkręciłem do około1300 i zobaczę po pracy jak odpali.
Obecnie CBR F4
Poprzednio CBR F2
Poprzednio CBR F2
-
przem81 - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 10/4/2014, 18:56
- Lokalizacja: GrudziÄ…dz
Jestem po wizycie w "serwisie", gościu twierdzi że jak na ten wiek to pięknie chodzi i w temacie falowania obrotów już się nic nie zrobi więcej. Ok, tak zostawiam. Temat odpalania to jak pisałem wcześniej podkręciłem wczoraj wolne obroty i dziś odpalił bez problem. Gościu tłumaczył że zależy od motocykla w jednym odpala bez gazu w innym trzeba trochę trącić przy odpalaniu. Zostawiam podkręcone obroty do 1300 i nic nie ruszam. Kwestia świec to mówił że zależy od użytkownika. Może pomóc a nie musi. Zależy kiedy były ostatnio wymieniane. Ja ich nie wymieniałem, poprzedni właściciel z tego co wiem to też nie. Więc moja decyzja, wymieniam. Pytanie jakie radzicie NGK czy Denso?
Obecnie CBR F4
Poprzednio CBR F2
Poprzednio CBR F2
-
przem81 - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 10/4/2014, 18:56
- Lokalizacja: GrudziÄ…dz
Nic dziwnego że nie idzie. Po to jest ssanie żeby zaciągać je całe przy odpalaniu zimnego silnika. A gdy już złapie obroty to wtedy można zmniejszać stopniowo. Ja czekam aż złapie 3000 obrotów i zmniejszam do 2000 ciągle regulując żeby nie przekraczało tej granicy. Po wyjechaniu na trasę wyłączam całkowicie.
- tomek2102
- Świeżak
- Posty: 152
- Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
- Lokalizacja: Chełm
A ja ostatnio oglądałem f2 dla kumpla i się właśnie zdziwiłem że obroty nawet odrobinkę nie falowały, no ani troszeczkę normalnie.
Ale za to była tak przekoszona że jak jechałem to lewy łokieć wbijał mi się w żebra
Ale za to była tak przekoszona że jak jechałem to lewy łokieć wbijał mi się w żebra

-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości