Zobacz wÄ…tek - Zmiana zebatki na wieksza - Kawasaki ZZR 400
NAS Analytics TAG

Zmiana zebatki na wieksza - Kawasaki ZZR 400

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Przemo_rene » 25/10/2009, 17:00

yyy ZZR i oznaczenia K1 i K3??

on jest z 1993 roku i nie GSXR a ZZR :)

heh Artur 66 jakaś pomyłka mała? :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez 7beat » 25/10/2009, 17:22

ja radze poszukać właścicieli takiego moto np. na polskajazda.pl i się przypytać ile im leci na tej 6 i ile ich zębatki mają zębów
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez Artur 666 » 25/10/2009, 17:56

dane z katalogu larssona
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Przemo_rene » 25/10/2009, 18:03

to jakby mówić PASSAT E30 lub MONDEO B3....

To sÄ… oznaczenia kodowe modelu konkretnych marek a Larson nie jest wyznaczniÄ….
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Artur 666 » 26/10/2009, 02:11

kur larsson model 400 podaje jako k1-k3 ( on ma model k tak podal ) sa tez l i jakies tam jeszcze ze suzuki teraz takie stosuje to jeszcze nic nie oznacza ludzie no
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Przemo_rene » 26/10/2009, 09:15

ok, sprawdziłem dokłądniej - zzr400 wystepuje w oznaczeniach kodowych "K" oraz "N"

ChylÄ™ czapki ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez levis » 26/10/2009, 11:24

OK, maly UPDATE:

Z tego co udalo mi sie znalezc na internecie, to moje Final Gear ratio = 2.441

Moja zebatka tylna ma 45 zebow.

Wg http://www.gearingcommander.com/

Wychodzi na to, ze na przodzie mam 18 zebow a na tyle 45 i przy final ratio 2.441 i moich oponach 170/60/17 predkosci sie zgadzaja:
1 bieg - 86.7km/h
2 bieg - 129.2km/h
3 bieg - 164km/h
...

Natomiast znalazlem tez oryginalne dane, ze predkosci powinny byc nastepujace:

GEAR 1 @14000 RPM 67 Km/h

GEAR 2 @14000 RPM 101 Km/h

GEAR 3 @14000 RPM 128 Km/h

GEAR 4 @14000 RPM 155 Km/h

GEAR 5 @14000 RPM 176 Km/h

GEAR 6 @14000 RPM 197 Km/h


Wg final drive radio 2.441 powinienem miec 15/48 aby uzyskac prawidlowe i zarazem fabryczne przelozenie.

Czy mam racje ?

Jeszcze jedno pytanie. Czym sie rozni lancuch o-ring od x-ring ?

Dzieki :)
Ostatnio edytowano 26/10/2009, 12:43 przez levis, łącznie edytowano 1 raz
levis
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Artur 666 » 26/10/2009, 12:20

3 zeby z tylu to sporo ciekawe jak przod wyglada

a lancuchy to nie wiem
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Przemo_rene » 26/10/2009, 15:14

po pierwsze zmień oponę na taką jaka wymagana czyli 160/60/17 a zobaczysz że będzie zwrotniejszy.

Po drugie na 100% ta Twoja zębatka 18 zebowa z przodu to jakiś kosmos jak tak masz.
Nie wnioskuj tylko odkręć pokrywę zębatki przedniej (to 5 śrubek tylko) i policz zęby!

Jak byś dał 16/48 bedzie wg. mnie orginał.

bo 18/45 to tak samo jak 17/42 lub 16/39 co jest już wogóle kosmosem.

Dlatego wróc do 16/48 a jak chcesz mieć jeszcze żywiej to wrzuc 15/48 lub 16/51 np.


i koniec tematu bo wszystko możesz sam sprawdzić.


A o-ring lub x-ring
Nie chce mi sie pisać...google przyjaciel pomoże. (ogólnie to rodzaj uszczelek przy ogniwach łańcucha - x-ring-patent DID)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez levis » 26/10/2009, 15:35

Wiem, ze mam za duza opone. Wczesniej mialem 150 i tez dobrze mi sie jezdzilo. Na tej nie jest tak zle, kupilem okazyjnie komplet, wiec musze juz na niej pojezdzic troche...


Na angielskim Ebay'u znalazlem komplet oryginalnych zebatek do mojego modelu.

14/49 + lancuch o-ring . Moglbym to pewnie miec za jakies 90 funtow, czyli ok 420 zlotych... Oplacalne ?
levis
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Przemo_rene » 26/10/2009, 16:18

jezeli łańcuch firmy DID lub RK a zębatki JT lub SUNSTAR to pownie że bierz!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez lukasz0202 » 31/5/2010, 18:27

ja z innej beczki czy masz moze serwisowke i czy mozesz powiedziec mi jak powinien byc ustawiony plywak , z gory dzieki
lukasz0202
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21/5/2010, 19:04
Lokalizacja: stockholm

Postprzez levis » 1/6/2010, 13:20

hmm

plywali ustawialem na oko. Tzn w taki sposob, zeby przy wypelnieniu zbiorniczka zaworek zamykal doplyw paliwa.

zle wyregulowane beda objawiac sie brakiem paliwa i przerywaniem lub przelewaniem sie paliwa...
levis
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê