Zmiana zebatki na wieksza - Kawasaki ZZR 400
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
yyy ZZR i oznaczenia K1 i K3??
on jest z 1993 roku i nie GSXR a ZZR
heh Artur 66 jakaś pomyłka mała?
on jest z 1993 roku i nie GSXR a ZZR

heh Artur 66 jakaś pomyłka mała?

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
ja radze poszukać właścicieli takiego moto np. na polskajazda.pl i się przypytać ile im leci na tej 6 i ile ich zębatki mają zębów
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
to jakby mówić PASSAT E30 lub MONDEO B3....
To sÄ… oznaczenia kodowe modelu konkretnych marek a Larson nie jest wyznaczniÄ….
To sÄ… oznaczenia kodowe modelu konkretnych marek a Larson nie jest wyznaczniÄ….
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
kur larsson model 400 podaje jako k1-k3 ( on ma model k tak podal ) sa tez l i jakies tam jeszcze ze suzuki teraz takie stosuje to jeszcze nic nie oznacza ludzie no
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
-
Artur 666 - Bywalec
- Posty: 551
- Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
- Lokalizacja: Kozia Wola
ok, sprawdziłem dokłądniej - zzr400 wystepuje w oznaczeniach kodowych "K" oraz "N"
ChylÄ™ czapki
ChylÄ™ czapki

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
OK, maly UPDATE:
Z tego co udalo mi sie znalezc na internecie, to moje Final Gear ratio = 2.441
Moja zebatka tylna ma 45 zebow.
Wg http://www.gearingcommander.com/
Wychodzi na to, ze na przodzie mam 18 zebow a na tyle 45 i przy final ratio 2.441 i moich oponach 170/60/17 predkosci sie zgadzaja:
1 bieg - 86.7km/h
2 bieg - 129.2km/h
3 bieg - 164km/h
...
Natomiast znalazlem tez oryginalne dane, ze predkosci powinny byc nastepujace:
GEAR 1 @14000 RPM 67 Km/h
GEAR 2 @14000 RPM 101 Km/h
GEAR 3 @14000 RPM 128 Km/h
GEAR 4 @14000 RPM 155 Km/h
GEAR 5 @14000 RPM 176 Km/h
GEAR 6 @14000 RPM 197 Km/h
Wg final drive radio 2.441 powinienem miec 15/48 aby uzyskac prawidlowe i zarazem fabryczne przelozenie.
Czy mam racje ?
Jeszcze jedno pytanie. Czym sie rozni lancuch o-ring od x-ring ?
Dzieki
Z tego co udalo mi sie znalezc na internecie, to moje Final Gear ratio = 2.441
Moja zebatka tylna ma 45 zebow.
Wg http://www.gearingcommander.com/
Wychodzi na to, ze na przodzie mam 18 zebow a na tyle 45 i przy final ratio 2.441 i moich oponach 170/60/17 predkosci sie zgadzaja:
1 bieg - 86.7km/h
2 bieg - 129.2km/h
3 bieg - 164km/h
...
Natomiast znalazlem tez oryginalne dane, ze predkosci powinny byc nastepujace:
GEAR 1 @14000 RPM 67 Km/h
GEAR 2 @14000 RPM 101 Km/h
GEAR 3 @14000 RPM 128 Km/h
GEAR 4 @14000 RPM 155 Km/h
GEAR 5 @14000 RPM 176 Km/h
GEAR 6 @14000 RPM 197 Km/h
Wg final drive radio 2.441 powinienem miec 15/48 aby uzyskac prawidlowe i zarazem fabryczne przelozenie.
Czy mam racje ?
Jeszcze jedno pytanie. Czym sie rozni lancuch o-ring od x-ring ?
Dzieki

Ostatnio edytowano 26/10/2009, 12:43 przez levis, łącznie edytowano 1 raz
- levis
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Warszawa
po pierwsze zmień oponę na taką jaka wymagana czyli 160/60/17 a zobaczysz że będzie zwrotniejszy.
Po drugie na 100% ta Twoja zębatka 18 zebowa z przodu to jakiś kosmos jak tak masz.
Nie wnioskuj tylko odkręć pokrywę zębatki przedniej (to 5 śrubek tylko) i policz zęby!
Jak byś dał 16/48 bedzie wg. mnie orginał.
bo 18/45 to tak samo jak 17/42 lub 16/39 co jest już wogóle kosmosem.
Dlatego wróc do 16/48 a jak chcesz mieć jeszcze żywiej to wrzuc 15/48 lub 16/51 np.
i koniec tematu bo wszystko możesz sam sprawdzić.
A o-ring lub x-ring
Nie chce mi sie pisać...google przyjaciel pomoże. (ogólnie to rodzaj uszczelek przy ogniwach łańcucha - x-ring-patent DID)
Po drugie na 100% ta Twoja zębatka 18 zebowa z przodu to jakiś kosmos jak tak masz.
Nie wnioskuj tylko odkręć pokrywę zębatki przedniej (to 5 śrubek tylko) i policz zęby!
Jak byś dał 16/48 bedzie wg. mnie orginał.
bo 18/45 to tak samo jak 17/42 lub 16/39 co jest już wogóle kosmosem.
Dlatego wróc do 16/48 a jak chcesz mieć jeszcze żywiej to wrzuc 15/48 lub 16/51 np.
i koniec tematu bo wszystko możesz sam sprawdzić.
A o-ring lub x-ring
Nie chce mi sie pisać...google przyjaciel pomoże. (ogólnie to rodzaj uszczelek przy ogniwach łańcucha - x-ring-patent DID)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Wiem, ze mam za duza opone. Wczesniej mialem 150 i tez dobrze mi sie jezdzilo. Na tej nie jest tak zle, kupilem okazyjnie komplet, wiec musze juz na niej pojezdzic troche...
Na angielskim Ebay'u znalazlem komplet oryginalnych zebatek do mojego modelu.
14/49 + lancuch o-ring . Moglbym to pewnie miec za jakies 90 funtow, czyli ok 420 zlotych... Oplacalne ?
Na angielskim Ebay'u znalazlem komplet oryginalnych zebatek do mojego modelu.
14/49 + lancuch o-ring . Moglbym to pewnie miec za jakies 90 funtow, czyli ok 420 zlotych... Oplacalne ?
- levis
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Warszawa
jezeli łańcuch firmy DID lub RK a zębatki JT lub SUNSTAR to pownie że bierz!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
ja z innej beczki czy masz moze serwisowke i czy mozesz powiedziec mi jak powinien byc ustawiony plywak , z gory dzieki
- lukasz0202
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/5/2010, 19:04
- Lokalizacja: stockholm
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości