GOTUJE SIĘ :(
			Posty: 23
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
no i kolejny objaw... 'masełko' na korku od oleju, a to chyba oznacza tylko jedno ;/ myślałem że jednak ta wymiana uszczelki nie będzie konieczna, ale ostatnio motor trochę postał (zła pogoda) a dzisiaj wymieniłem świece i filtr paliwa, przejechałem się i zauważyłem ze wziernik do silnika jest cały biały, odkręciłem korek i zauważyłem to co pisałem wcześniej ;p masakra, czeka mnie sporo pracy i pewnie nie jedno przekleństwo ;p hehe
Może macie jakieś wskazówki co do tej operacji ? bo za wymianę UPG w warsztacie zaśpiewali mi 300zl i nie bardzo mi sie uśmiecha tyle kasy wydawać, tym bardziej ze jej nie mam ;p hehe
				
			Może macie jakieś wskazówki co do tej operacji ? bo za wymianę UPG w warsztacie zaśpiewali mi 300zl i nie bardzo mi sie uśmiecha tyle kasy wydawać, tym bardziej ze jej nie mam ;p hehe
- martini4x2
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8/9/2009, 17:26
- Lokalizacja: Sokółka
Kolego 300zł to nie jest duza kwota!!! w głupim seicento chcieli odemnie 600-700zł!!! wiec  pamietaj o spalanowaniu (szlifowaniu ) głowicy bo bez tego prawdopodobnie bedzie Cie czekala kolejna wymiana uszczelki!!!
				Motorynka Pony 
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
			WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
- 
				 
 hugo2003
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1589
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
więc tak... uszczelka pod głowicą wymieniona, rozrząd złożony tak jak trzeba, moto chodzi jak należy. No i problem znikł  
całą operacje przeprowadziłem sam w garażowym zaciszu, problemów nie miałem, w sumie żadnej większej filozofii ze złożeniem nie ma, pod warunkiem gdy się ma łeb na karku i korzysta z podpowiedzi książki serwisowej 
Dzięki koledzy za wszelkie porady, wielkie wirtualne BRO dla Was, a może jak będzie okazja to i w realu 
temat w sumie do zamknięcia, chyba że ktoś ma coś jezcze do powiedzenia 
Pozdrawiam, Marcin !!
				
			 
całą operacje przeprowadziłem sam w garażowym zaciszu, problemów nie miałem, w sumie żadnej większej filozofii ze złożeniem nie ma, pod warunkiem gdy się ma łeb na karku i korzysta z podpowiedzi książki serwisowej
 
Dzięki koledzy za wszelkie porady, wielkie wirtualne BRO dla Was, a może jak będzie okazja to i w realu
 
temat w sumie do zamknięcia, chyba że ktoś ma coś jezcze do powiedzenia
 
Pozdrawiam, Marcin !!
- martini4x2
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8/9/2009, 17:26
- Lokalizacja: Sokółka
			Posty: 23
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości
