Zobacz wÄ…tek - Brak mocy na niskich obrotah GSX-R SRAD
NAS Analytics TAG

Brak mocy na niskich obrotah GSX-R SRAD

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Mathini » 27/5/2014, 09:34

Odkopię temat. Motocykl xj 600 3KM '91. Ten sam problem, znacznie pogłębił się po remoncie głowicy (wymiana uszczelnaiczy, docieranie zaworów, planowanie, nowa uszczelka). Paradoks jest taki, że zalewa się i ma za ubogo jednocześnie, przez co kompletnie głupieje. Sprecyzujmy.
Ruszając niezależnie czy na ciepłym, czy na zimnym wkręcając na 1,5tys nie da się dobrze ruszyć, jak już ruszy można manete odkręcić, zacznie zamulać i nie przyspiesza, po wysprzegleniu, wkręceniu na 3 tys zaczyna pracować płynnie i jedzie już pawidłowo, powyżej 3tys moc odaje prawidłowo aż do 11 tys.
Po odpaleniu na zimno ustawiam wolne obroty (wiem, robi się to na ciepło) ale chce zobrazować problem. Ustawiam jałowe, przejezdzam 10km silnik łapie temp. roboczą, zatrzymuje się a on trzyma 3tys. ewidentnie się "podsysa", delikatny ruch śrubą jałowych powoduje gwałtowny spadek obrotów w granice 1tys. Przegazowanie i znów to samo trzyma 3 tys. kolejny delikatny ruch śrubą i spada. Kiedy jakoś uda się ustawić, że sam spada od razu na ten 1 tys to od 3 tys robi to bardzo powoli (jakby w przedziale 2-3 tys mial sporo za ubogo, a przy rzyspiaszaniu w tych obrotach sie zalewa). W tej konfiguracji nie ma mowy o tym, żeby utrzymał wolne obroty na zimnym, na ssaniu trzyma 800 i powoli spada, wyłączenie ssania i od razu wyłącznie silnika.

Śruby regulacji dawki sprawdzone niemal we wszystkich ustawieniach od 0,5 do 3 wykręconych obrotów - żadnej różnicy. Poziom paliwa w komorach już 3mm poniżej poziomu zalecanego przez serwisówke. Gaźniki w zeszłym sezonie czyszczone carbleanem i sprezonym powietrzem, zrobione synchro, w tym sezonie czyszczone benz. extrakcyjna i sprężonym powietrzem, membrany nieprzerwane, wszystkie przpustnice po podniesieu opadają w ten sam sposób przez ok. 1 sekundę. Proszę o jakieś porady, bo już totalnie mnie zamotał ten stan rzeczy, planuję jeszcze bardziej obniżyć poziom paliwa w komorach i ew wykręcić więcej śruby regulacji składu mieszanki (aktualnie 1 obrót), czy dobrze kombinuję? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Mathini
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/3/2013, 15:48
Lokalizacja: Piotrków Tryb.


Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê