Zobacz wÄ…tek - gs 500 -mala zagadka
NAS Analytics TAG

gs 500 -mala zagadka

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Kaja » 18/8/2006, 13:45

he he ja raz ruszałam na stacji benzynowej
przed całą rodziną wlepioną w szybę bo laska na motocyklu :lol:

i z wrażenia stopki zapomniałam złożyć, daleko nie ujechałam
ale rodzinka była wyrozumiała i się wszyscy zaczęli patrzeć w lewo
:lol:
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa


Postprzez Wiewiór81 » 18/8/2006, 14:41

spazz napisał(a):to jak mam gasic? jezdzic do czasu az benzyne cala silnik zje???????? gadaj nam tu zaraz dziewczyno!

Zdecydowanie powinno się moto gasić kluczykiem. Przyczyna jest prosta - po odłączeniu tylko awaryjnym cały czas palą się światła - jeśli odejdziecie od motocykla i nie zwrócicie uwagi, że wciąż się palą - to po akumulatorze :)
Poza tym - w niektórych motocyklach nie jest to szeregowo na jednym kablu (np. w niektórych Hondach), i po odłączeniu tylko awaryjnym prąd wciąż idzie na moduł, cewkę itd - i można sobie co nieco spalić :)

WR81
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Avatar użytkownika
Wiewiór81
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 632
Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz


Postprzez spazz » 18/8/2006, 14:52

panie wiewieor za ciezko haruje na mojego malego bobasa b6 zeby kluczyk zostawiac w staycjce jak sie oddalam od niego na pol metra! a w suzuki tez ta cewka pod napieciem pozostaje?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Wiewiór81 » 18/8/2006, 14:56

spazz napisał(a):panie wiewieor za ciezko haruje na mojego malego bobasa b6 zeby kluczyk zostawiac w staycjce jak sie oddalam od niego na pol metra! a w suzuki tez ta cewka pod napieciem pozostaje?

Ok, ale ostatnio na przykład jak gościłem u Tomka Kulika w szkole jazdy - kursant zostawił tak moto na godzinkę na długich akurat tak, że nikt uwagi nie zwrócił, że się świeci jak, ekhem, psu jajca... i trzeba było pchać :)
W suzuki - nie wiem, trzeba by spojrzeć na diagram okablowania - ale na ogół nie. Pewnie co model, to inaczej. Co nie zmienia faktu, że po coś to nazwali "awaryjnym" odcięciem zapłonu :D
Więc padnijcie na kolana przed Kają, co wiedziała, żeby wyłączać kluczykiem :twisted:

WR81
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Avatar użytkownika
Wiewiór81
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 632
Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz

Postprzez spazz » 18/8/2006, 14:58

przed kaja to ja z mila checia... ]:->
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez motoman » 18/8/2006, 15:03

No dobra, ale tak konkretnie, czym się różni wyłaczenie moto kluczykiem a przyciskiem, chodzi mi o różnice dla silnika, nie wiem w układzie zasilania, module itd??
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kaja » 18/8/2006, 15:04

spazz napisał(a):przed kaja to ja z mila checia... ]:->


:oops:

spazz ja ostatnio zostawiłam kluczyki dwa razy i poszłam sobie
zadowolona i uśmiechnięta do domu :?

ale moja kochana hondzina taka brzydka, że nikt nie chciał 8)
i całe szczęście bo chyba bym się pocięła ...
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez spazz » 18/8/2006, 15:07

a macie to co ja w moim b6 ze swiatla sa zawsze wlaczone? nie ma wogole wylacznika do swiatel. zamiast tego mam awaryjne...
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Kaja » 18/8/2006, 15:10

eee moja honda lepsza w takim wypadku
mogę sobie włączać i wyłączać światła kiedy chce ;)
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez motoman » 18/8/2006, 15:12

Kaja napisał(a):eee moja honda lepsza w takim wypadku
mogę sobie włączać i wyłączać światła kiedy chce ;)


moge sobie zapomnieć ich właczyc :lol:
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kaja » 18/8/2006, 15:14

to chyba Ty, ja nie mam aż takich problemów z pamięcią :lol:
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Wiewiór81 » 18/8/2006, 15:14

motoman napisał(a):No dobra, ale tak konkretnie, czym się różni wyłaczenie moto kluczykiem a przyciskiem, chodzi mi o różnice dla silnika, nie wiem w układzie zasilania, module itd??

Tak konkretnie, to w 90% przypadków niczym :)
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Avatar użytkownika
Wiewiór81
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 632
Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz

Postprzez Terror » 18/8/2006, 15:41

Wiewiór81 napisał(a):
motoman napisał(a):No dobra, ale tak konkretnie, czym się różni wyłaczenie moto kluczykiem a przyciskiem, chodzi mi o różnice dla silnika, nie wiem w układzie zasilania, module itd??

Tak konkretnie, to w 90% przypadków niczym :)

Do czasu niczym. Sam nie mogę się oduczyć nawyku klikania czerwonego. A nauczka to przepięcie na module chyba, co kosztuje :/
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez HANS » 18/8/2006, 16:22

Hoffman napisał(a):HANS, odpalic mozna, ale biegu nie zapniesz.


w moim moto da się i odpalić i bieg wrzucić :D ponieważ jak na niego usiąde to stopka sama się składa :D
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez dosiek77 » 31/8/2006, 09:53

Nie bede zakładał nowego tematu. To jest link do servisówki video GS500E.
Może komuś pomoże.
Pozdrawiam.


http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 3&q=gs+500
dosiek77
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
Lokalizacja: Mokotów

Postprzez dosiek77 » 17/9/2006, 19:56

Ktos tego szkukał.

http://www.blackbears.ru/manual/files/S ... fiches.zip

Bardzo długo się ściąga ale jest wszystko.
dosiek77
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
Lokalizacja: Mokotów

Postprzez PTB_PL » 17/9/2006, 21:29

moim zdaniem jak masz stopke zlozona i gasnie to mozesz miec przebicie na czujniku od stopki a jak to nie to to nie wiem co :P:P:P
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hugo2003 » 21/9/2006, 08:10

Hoffamn ja mam suze z 91' i jak wylacze ja czerwonym bajerem to swiatelka nadal mi sie pala wiec nie tylko w nowszysch wersjach zostaja zapalone...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê