Zobacz wÄ…tek - FZR 600 - cewka/przewody
NAS Analytics TAG

FZR 600 - cewka/przewody

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

FZR 600 - cewka/przewody

Postprzez Szulz » 31/5/2014, 12:06

Witam, od około miesiąca jestem posiadaczem Fzr 600 91r. Swój problem opiszę krótko.

Yamaha paliła na 2 gary, wymieniłem świece wszystko było ok , po jakimś tygodniu stania motocykla nie chciał odpalić , dopiero jak dłużej go pokręciłem to odpalił ale palił na 3 gary[4gar jedynie dopalał bo kolektor letni], jeszcze mam przebicie na którymś kablu i moje pytanie brzmi czy cewke da się jakoś otworzyc aby wymienić kable.

może to chaotycznie napisałem ale myślę ze idzie się domyślić co i jak :D , pozdrawiam
Szulz
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31/5/2014, 11:58


Postprzez tomek2102 » 31/5/2014, 14:57

W cewce kable powinny być w 100% wymienialne:) Albo są wkręcone w cewkę albo dociśnięte na zacisk:) Wymontuj cewkę i zobacz jak to wygląda, kabel powinien się wykręcać z gniazda.
tomek2102
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
Lokalizacja: Chełm


Postprzez Szulz » 1/6/2014, 13:10

Cewkę wymontowałem i są wciśnięte, mam je bardzo mocno odkrecic(wyciagnąć) ? dam rade potem zamontowac nowe przewody ?

ps. jutro pojde odkrecic i dodam zdjecia :)
Szulz
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31/5/2014, 11:58

Postprzez Trax » 2/6/2014, 12:13

nie wiem jak w twoim modelu ale przerabiałem kiedyś problem w fzr z 89r i kable były nie wymienialne - cewki nie da się otworzyć tak żeby potem złożyć ją s powrotem a wyciąganie kabla skończyło się urwaniem go. musiałem kupić całą nową cewkę

ja miałem takie http://olx.pl/oferta/cewka-zaplonowa-ya ... 4ddC9.html
Trax
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez Szulz » 2/6/2014, 14:24

Up, tez mam taka cewke, kable da sie wyciagnac tylko trzeba je wykrecac i wyciskac mocno... udalo mi sie wymienic kable ale nadal pali mi na 3 cylindry:/ dopiero jak sie nagrzeje silnik to wskakuje normalnie , swiece nowe, kable nowe, jakies pomysly "?
Szulz
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31/5/2014, 11:58

Postprzez SpeedyGonzales » 2/6/2014, 17:35

Skoro Ci pali dopiero na ciepłym, to winy nie szukaj w zapłonie. Sprawdź luz zaworowy na tym cylindrzę oraz dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania. Dobry manometr do benzynowych jest dostępny poniżej 100zł, a można już kupić za kilka dych.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Szulz » 2/6/2014, 20:14

Dziękuje za odpowiedzi.. Tydzien temu palił normalnie na 4 cylindry a teraz na 3 :/ swiece wymienione, kable tez, masa z cewki wyczyszczona, jutro podjade do warsztatu i sie dowiem co ijak ;x
Szulz
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31/5/2014, 11:58

Postprzez Szulz » 3/6/2014, 19:00

Dobra, dziś poszedłem zobaczyć co i jak, zimny silnik - odpalil od strzała co mnie bardzo zdziwiło, wiec nie ma przebicia na mase;) ale 4 gar nadal nie pali nie wiem juz co moze być nie tak : /
Szulz
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31/5/2014, 11:58

Postprzez SpeedyGonzales » 4/6/2014, 15:04

Zrób jak napisałem:
-regulacja luzów zaworowych
-sprawdzenie ciśnienia sprężania (nie musiał się zużyć cylinder, mogła paść uszczelka bądź zawór), jak będzie zbyt niskie to robisz próbę olejową i wiesz czy góra czy dół silnika do roboty
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Szulz » 7/6/2014, 19:46

ok zrobie to w poniedzialek, chodzil na 3 gary postal przez noc przychodze i pali na 2 :/
Szulz
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31/5/2014, 11:58

Postprzez tomek2102 » 7/6/2014, 20:22

Jak będziesz tak zapalał i gasił to w końcu przestanie palić na wszystkie:)
tomek2102
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Szulz » 7/6/2014, 21:53

to jest normalne użytkowanie, jednego dnia smigam drugiego też wiec powinno byc okej.
czy padniety regulator napiecia moze powodować ze pali na 2/3 gary ?

-przeowdy z cewki nowe/swiece nowe/ iskre daje...
Szulz
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31/5/2014, 11:58

Postprzez tomek2102 » 8/6/2014, 09:49

Jak aku jest sprawne to powinien palić na wszystkie zaraz po odpaleniu a dopiero w miarę słabnięcia akumulatora silnik się dławi, nierówno pracuje i gaśnie. U ciebie po rozgrzaniu wszystko jest ok więc to raczej nie regulator.
Wyczyść i wyreguluj gaźnik, może zaworki iglicowe są już nieszczelne i przelewają.
Przewody zapłonowe wymieniłeś, ale czy fajki są sprawne?? Spróbuj podmienić fajki ze sprawnego cylindra do tego który nie pali i zobacz czy coś się zmieniło. Kiedyś miałem sytuacje że fajka w ogóle nie miała przejścia sprawdzając miernikiem, a po nagrzaniu jej odzyskiwała sprawność.
tomek2102
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Szulz » 8/6/2014, 16:31

zmienialem fajki to samo, ciagle pali na 2 gary :/

myslcie ze regulacja zaworow i czyszczenie gaznika pomoze ?
Szulz
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31/5/2014, 11:58

Postprzez Trax » 11/6/2014, 14:12

a w jakim stanie są świece zaglądałeś do nich ? to że są nowe nic nie znaczy może masz źle ustawioną mieszankę albo mocno zwalone synchro i zalałeś świece ?
Trax
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê