Pomieszane zawory...
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Pomieszane zawory...
Witam
Mam maly klopot. W moim bandicie 400 mam nagar na zaworach wylotowych. powyciÄ…galem je wszystkie zeby je dotrzec pastÄ….
Wymontowane zawory poukladalem elegancko w pudelku zeby ich nie pomieszac.
Niestety pudełko z zaworkami upadlo mi na podloge i teraz nie wiem który zawor w którym gniezdzie siedzial..
;\ Czy po dotarciu pastą zaworową zawory się ułożą i beda szczelne mimo ze nie sa na swoich miejscach? Czy koniecznie bedzie frezowanie gniazd i zaworow w zakladzie ?

Mam maly klopot. W moim bandicie 400 mam nagar na zaworach wylotowych. powyciÄ…galem je wszystkie zeby je dotrzec pastÄ….
Wymontowane zawory poukladalem elegancko w pudelku zeby ich nie pomieszac.
Niestety pudełko z zaworkami upadlo mi na podloge i teraz nie wiem który zawor w którym gniezdzie siedzial..
;\ Czy po dotarciu pastą zaworową zawory się ułożą i beda szczelne mimo ze nie sa na swoich miejscach? Czy koniecznie bedzie frezowanie gniazd i zaworow w zakladzie ?

- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
Mahoney napisał(a):hmmm.trudno powiedizec,poskladaj glowice obroc ja do gory nogami i zalej olejem komory spalania,jezeli do rana nie bedize przeciekow to jest ok
Daje 90% ze olej przeleci....
Noc jest dluga a chwila spalania mega ktorka tak jak caly cykl obrotu wału!!!!! Przyklad popychanie moto na biegu.... powoli powoli ale wal sie obroci wiec kompresja gdziej "ucieka"...
Ja na Twoim miejscu bym wszystko zlozyl pieknie jak leci ustawil luzy zaworowe i smigal. Kazdy zawor sie ulozy!!! Byc moze bedziesz musial czescij sprawdzic luzy zaworowe niz co 6000km... a po wyjeciu zaworow tez nie masz pewnosci ze ten sam zawor siedzi idealnie w tym samym miejscu a nie jest okrecony o 20-30* (stopni)...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Czyścisz zawory i gniazda zaworowe, sprawdzasz wg. service manuala czy zawór i gniazdo zaworowe ma parametry zgodne z założeniem producenta, dociarasz i sprawdzasz szerokość śladu, jeśli jest OK, montujesz nowe uszczelniacze zaworowe, składasz dokonujesz pomiaru i regulacji luzów zaworowych i następna kontrola dopiero za 12kkm.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Aktualnie dotarlem 8 ssÄ…cych, w poniedzialek dotre pozostale 8 zaworow i zaleje naftÄ… tak jak jeden kolega z forum scigacz pl mi polecil. zobacze co bedzie.
Jak bedzie przeciekac na ktoryms zaworze to dotre go jeszcze raz..jak na wszystkich to bede sie albo martwil albo zloze silnik i jak nie bedzie latac zaczne sie martwic
Dzieki za zainteresowanie tematem i wszelkie odpowiedzi !
Jak bedzie przeciekac na ktoryms zaworze to dotre go jeszcze raz..jak na wszystkich to bede sie albo martwil albo zloze silnik i jak nie bedzie latac zaczne sie martwic

Dzieki za zainteresowanie tematem i wszelkie odpowiedzi !
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
Mahoney napisał(a):hmmm.trudno powiedizec,poskladaj glowice obroc ja do gory nogami i zalej olejem komory spalania,jezeli do rana nie bedize przeciekow to jest ok
I to jest najlepsze wyjście, tak samo robiłem w Golfie
-
Przemk - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 22/8/2011, 08:00
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości