Zobacz wątek - kawa 250r więcej mocy !
NAS Analytics TAG

kawa 250r więcej mocy !

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

kawa 250r więcej mocy !

Postprzez tomek93 » 12/11/2010, 14:24

siemka tak jak w temacie napisałem mam problem z ninja250r jest troszkę za słaba. co mi radzicie zrobić w niej / co kupić żeby była szybsza . oczywiście nie biorę pod uwagę przemalowywania ją na kolor czerwony :) bo wiadomo co czerwone to szybsze :) ani kupowania innego motoru . Chcę tylko zwiększyć moc . Macie jakieś pomysły , piszcie :)
tomek93
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2010, 17:53


Postprzez aras19922 » 12/11/2010, 14:42

papatrz za sportowym wydechem :) może wstaw storzek będzieszm musiał też zmienić dysze w gaźniku to napewno będzie szybsza ! co jeszcze może uda sie sie znaleźć napęd z wiekszą tlyknią przekładnią lub mniejsza z przodu :)
aras19922
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/7/2009, 16:47
Lokalizacja: GrudziÄ…dz


Postprzez tomek93 » 12/11/2010, 14:51

no no z tym wydechem to napewno bo mam na oku yoshimure albo akrapovic nie wiem na co sie zdecydować yoshi jest głośniejszy a akrap ma taki gardłowy dzwięk . A właśnie jak z częsciami do kawy są na rynku czy nie ma ich za dużo ? bo motorek mam od 2 tyg. :) i planuje go przez zime trochę wzmocnić żeby śmigać nim na wiosnę jak przystało na ninje :)
tomek93
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2010, 17:53

Postprzez Arturo925 » 12/11/2010, 16:17

Wydech poza dźwiękiem da Ci moze 2-3KM czyli nie za dużo... Dyszy się chyba w takich moto nie wymienia, bo oryginalna dostarcza odpowiednią ilosc paliwa.
A z tymi zębatkami to na odwrót jak chcesz mieć szybsze moto:
Mniejsza zębata z tyłu = prędkość
Większa zębatka z tyłu = przyspieszenie (NIE moc jak niektórzy piszą)
Mniejsza z przodu=przyspieszenie
Większa z przodu = prędkość
Tak to się rozkłada ;)

Moim zdaniem nie ma sensu nic grzebać... Trzeba było pomyśleć zanim kupiłeś 250'tkę. No chyba ze masz zdławioną to co innego... Wtedy w tuning nie ma sie co bawić, tylko trza odblokowywać ;)
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Przemo_rene » 12/11/2010, 16:31

najbardziej odczujesz "wzrost mocy" jak dasz zębatkę przednią (najtaniej) mniejszą o jeden ząbek niż masz. 30zł plus zamontowanie drugie tyle.

Co do reszty możliwości...wiesz...wszystko można...można wstawić za 320zł filtr sportowy K&N, wywalić z airboxu tzw. Snorkel : http://www.2fiddy.com/2008/04/snorkel-i ... inja-250r/

Do tego w gaźniku pod każdą z iglic założyć malutkie podkładki (najlepiej dwie jeżeli zmieniasz filtr powietrza na K&N) podkładki kupisz za grosze w narzędziowym. One są malutkie tzw. 3ki.

Zacznie palić o 0,5 -1 litra więcej ale na pewno się bedzie lepiej wkręcał na obroty i przyspieszał.

Te 4 rzeczy co wymieniłem to koszt max 350zł. (w tym 340zł filtr powietrza)

Powodzenia i nie spier** nic ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez tomek93 » 12/11/2010, 18:14

hehe postaram się nic nie spie****** :) bo moja niunia jest najważniejsza a co do Arturo925 to nie kupiłem 600 bo to mój pierwszy moto a nie każdy chce od razu wsiadać 600 i to na sporta .
tomek93
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2010, 17:53

Postprzez Dr_Acula » 12/11/2010, 18:37

Chodzi o to, że skoro teraz już chcesz coś zrobić aby był mocniejszy, to co będzie po całym przyszłym sezonie?
Rieju RRX 70
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez Arturo925 » 12/11/2010, 20:16

tomek93 napisał(a):hehe postaram się nic nie spie****** :) bo moja niunia jest najważniejsza a co do Arturo925 to nie kupiłem 600 bo to mój pierwszy moto a nie każdy chce od razu wsiadać 600 i to na sporta .


Heh, nie chodziło mi o SuperSporty ;) Swoją drogą dziwne że to Twój pierwszy moto i po 2tyg. już brakuje Ci w nim mocy... Jeździsz w jakiejś ekipie i nie możesz nadgonić czy po prostu robisz to dla siebie?
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez tomek93 » 13/11/2010, 10:52

No jest ekipa jest ale głownie to robię to dla siebie żeby wiedzieć że jak stanę na światłach z jakimś cwaniakiem to nie mam się czego powstydzić :)
tomek93
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2010, 17:53

Postprzez Dr_Acula » 13/11/2010, 15:04

tomek93 napisał(a):No jest ekipa jest ale głownie to robię to dla siebie żeby wiedzieć że jak stanę na światłach z jakimś cwaniakiem to nie mam się czego powstydzić :)

Jak po to kupowałeś moto to trzeba było od razu litra kupować a nie ćwiartkę. Według tego myślenia to cfaniak na RS 250 podjedzie i co, już lipa?
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez Arturo925 » 13/11/2010, 15:27

Dr_Acula napisał(a):
tomek93 napisał(a):No jest ekipa jest ale głownie to robię to dla siebie żeby wiedzieć że jak stanę na światłach z jakimś cwaniakiem to nie mam się czego powstydzić :)

Jak po to kupowałeś moto to trzeba było od razu litra kupować a nie ćwiartkę. Według tego myślenia to cfaniak na RS 250 podjedzie i co, już lipa?


Nie no, bez przesady... Ja też nie lubię jak mnie moc ogranicza, a robi to bardzo często :lol:

@Tomek93
Spróbuj wykorzystać potencjał swojej maszyny na winklach ;) Na prostej każdy moze być szybki, ale w winklu tylko nie liczni ;)
Ja mam pod dupą 6KM 8), na prostej większość maszyn mnie objeżdża, ale za to w winklach...

... nadrabiam :lol: Do zamknięcia laka z obu stron brakuje mi ~0,5 cm i to jest klucz do tego zeby przeżyć z mniejszą pojemnością, nie nudząc się ;)
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Dr_Acula » 13/11/2010, 15:54

Arturo925 napisał(a):Spróbuj wykorzystać potencjał swojej maszyny na winklach ;) Na prostej każdy moze być szybki, ale w winklu tylko nie liczni ;)

To jest fakt, poza tym Twój motocykl jest poręczny, lekki przy czym ma całkiem szerokie gumy o dobrym profilu, więc możesz sporo na winklach, patelniach... No i trzeba pamiętać o tym, że jak na tym nauczysz się wymiatać na winklach to na większym później będzie Ci trochę łatwiej.

A tak poza tematem czym jeździsz Arturo?
Ostatnio edytowano 13/11/2010, 16:02 przez Dr_Acula, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez Arturo925 » 13/11/2010, 15:59

Wstyd sie przyznać, ale skoro napisałem że 6KM to na pewno nie jest to żadna z 600 ;) Nawet nie 500, 400, 250 ani 125 :lol:

Ale liczy się pasja, a nie pojemność ;) W końcu od czegoś trzeba zacząć xD
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez tomek93 » 13/11/2010, 16:43

dokładnie arturo nie wszyscy wsiadają na 600 od razu bo nie wszyscy się czują na tyle dobrze a po za tym słaby rajder na zajebistej maszynie odstaję od lepszego na mniejszym motorku :) uwierz mi .
tomek93
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2010, 17:53

Postprzez Arturo925 » 13/11/2010, 16:56

Toż to o tym wyżej pisałem ;)
Tylko na początku nie wiedziałem dlaczego chcesz wiecej mocy w kawie skoro masz ja dopiero od 2 tyg...
Lepiej wymiatać na 250, niż preclować na 600 ;)
Czytaj to co pisałem wcześniej, zeby później nie było takich nieporozumień :lol:
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez tomek93 » 13/11/2010, 17:02

przepraszam arturo zachowałem się jak gówniarz to się więcej nie powtórzy :) obiecuję.
tomek93
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2010, 17:53

Postprzez Arturo925 » 13/11/2010, 17:05

Nie ironizuj mi tu xD

Przeczytałeś? Wiec wiesz o co chodzi ;)
Zamiast bawić sie w mistrza prostej, jedź na dobry winkiel i trenuj...
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez swirus2007 » 13/11/2010, 23:25

Arturo925
ja trenowalem winkle (hhaha na nsr 50)
i oczywiscie przesadzilem i byl widowiskowy szlif
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Dr_Acula » 14/11/2010, 10:56

swirus2007 bo liczy się grubość i profil tylnego laczka, NSR ma cieńszy laczek niż 250R. Poza tym cienkie laczki zazwyczaj są bardziej kwadratowe niż okrągłe i to też ma znaczenie, zobacz sobie tutaj:

Obrazek

Celowo nie pisze o przednim laczku bo ten zazwyczaj jest sporo cieńszy niż tylni.
Bardziej kwadratowy laczek ma tendencję do tego, że jak się pochylasz to najpierw jest ok, a później od razu tył się kładzie. Sprawdzone na 50ccm i bardzo szerokim kole 2,5" + opona "turystyczna" :twisted:.
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez Arturo925 » 14/11/2010, 15:32

Dr_Acula ja mam u siebie 130 na tyle i 120 na przodzie (czyli nie jest źle jak na 50), opona jest typowo sportowa i mimo że Tajwańska to trzyma się dobrze... Tylko baaardzo ciężko ją dogrzać :/ Znalazłem w okolicy fajny winkiel 120 stopni, ładna nawierzchnia tylko że zanim zaczniesz sie na nim składać to lepiej najpierw go zamieść bo mozna się zdziwić jak w połowie zakrętu nagle przed kołami wyrośnie Ci drobny żwir :P
No więc dzisiaj poprawiłem swój wynik i teraz do zamknięcia brakuje mi 2-3mm (mierzone :lol:).

Kolega który ma bardziej "turystyczne" opony, czyli tym samym ich profil jest bardziej nastawiony na błoto, piasek itd. nawet jakby chciał to i tak jej nie zamknie... Po prostu opona jest tak kwadratowa jakby z WSK'i była... Czyli to co piszesz o tym profilu i szerokości laka jest w 100% prawdą, popartą doświadczeniem xD
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê