Aprilia rs 125 - Nie pali....
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
no i problem sie powtarza... na zime jeszzce odpalił a teraz na wiosne juz nie... rozebrałem cały silnik.. wyczysciłem wszystko.. złożyłem i na bank jest dobrze ale ... na tłoku poniozej pierscieni sa rysy dosyc widoczne i tak samo na cylindrze po nizej wlotu z gaznika.. chya to ma wpływ ze nie pali bo dopływ paliwa i powitzra jest ok iskra tez wporządku a kompresja niestety niecałe 7 Barów. ato chyba za mało co??? co myślicie.. słyszałem ze ma miec koło 12... czyli zostaje wstawienie nowej tuleji i tłoka np w Motor-tech Katowice.. chyba ze znacie jakies inne takie firmy??? co myślicie????
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
No 7 to faktycznie niska kompresja. Teoretycznie powinien jeszcze jeździć. Sądzę że to jest przyczyna i zrób remont bo nawet jakby jakoś udało Ci się go ruszyć to już nie polatasz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Bede musiał zrobic to tulejowanie i nowy tłok..a co sie z tym wiaze znowu nowe uszczelki.. zastanawia mnie tylko dlaczego na ostatni załozonym nowym cylindzre i tłoku (orginalnym) zrobiłem niecałe 4 tys i juz jest do remonty.. jeździłem na Castrolu power racing 2T i srednio 1 l na 800 km wiec chyba smarowanie jest dobre.. ale sie wytarło.. co moze byc tego przyczyną? zebym znwowu nie zrobił kilku tys i do remontu.. jak myślicie ???
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
był nowy... dałem z tego co pamietam 1600 zł z przesyłką... podobno z włoch prosto... tylko nie był w zadnym fabrycznym kartonie... ale nie wygląda na tulejowany...
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
Filtr powietrza lub gdzieÅ› bokiem dostajÄ… siÄ™ brudy.
Niestety spotkałem się z takim przypadkiem, szczególnie w crossach 2T, nie dbasz o filtr silnik szybciej się kończy.
Kolejna rzecz to sprawdź dozowanie oleju i ewentualnie zwiększ mu lekko dawkę oleju.
Niestety spotkałem się z takim przypadkiem, szczególnie w crossach 2T, nie dbasz o filtr silnik szybciej się kończy.
Kolejna rzecz to sprawdź dozowanie oleju i ewentualnie zwiększ mu lekko dawkę oleju.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
a czy mozliwe jest zeby nie było zadnego filtra paliwa?? bo u mnie nie ma... prosto z baku do gaznika weżyk... moze załozyc tez jakis..w tym naszym paliwie tez rozne zeczy sa.... jak myslisz?
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
Możesz zamontować (fabrycznie jest na kraniku mały filterek).
http://www.sklep1.larsson.pl/(X(1)A(6hwHvCHkyQEkAAAANGUyNjAyMjAtNGMzOC00YjA2LWI5YzgtNTUyMWE1MmZlYmU3Gjl5AWZTE7EN0n7zlXWviLNdz9E1)S(qgbklar5rgac3s45itfqppyy))/Towar.aspx?TowId=229297&View=Multi
http://www.sklep1.larsson.pl/(X(1)A(6hwHvCHkyQEkAAAANGUyNjAyMjAtNGMzOC00YjA2LWI5YzgtNTUyMWE1MmZlYmU3Gjl5AWZTE7EN0n7zlXWviLNdz9E1)S(qgbklar5rgac3s45itfqppyy))/Towar.aspx?TowId=229297&View=Multi
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
narazie wysłałem cylinder do tulejowania.. bedzie tez nowka tłok. a to potrwa z 2 tyg.. jesscze nowy akus dam i ten filterek paliwka.. nie moge znaleźć nowego filtra powietrza... czy moze byc jakis inny (dociety na ten wymiar?) oryginalnego nie moge znaleźć ...
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
i i teraz to juz pomysły mi sie skonczyły. zrobiłem tulejowanie bo faktycznie nie bylo tego sprezania jak powinno.. dostalem nowy tłok i nowa tuleje w katowicach. zlozyłem moto i zapalil.. rozgrzal sie i zgasl.. zapalil znowu ale zaczął przerywac.. i zgasł. i juz nie pali wcale.. iskra jest bardzo ładna i paliwko tez na bank dochodzi... jezeli zaplon nie moze sie sam przestawic to ja juz nie wiem co jest nie tak? wszystko wyczysilem ponownie ale nic.. mam pytanie. czy zła mieszanka.. tzn za duzo oleju moize miecwplyw na to ze nie pali... bo z obawy przed zatarciem nalalem tez oleju castrol power 1 racing 2 T do zbiornika z paliwem.. czy to moze miec wpływ? prosze o pomoc.. moje moto wiecej stoii niz jeździ...
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
chyba dobre 250 ml na moze 9 l paliwa... dzis kupuje nowe paliwko i sprawdze... bo podobno zaplon sie przestawic nie moze???? jaksprawdzic czy jest ok?
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
No jeśli odłączony dozownik i wlałeś tyle ile piszesz to na docieranie może być.Jeśli zrobiłeś podwójne smarowanie to pewnie to jest przyczyną usterki.Jeszcze nie słyszałem, żeby się komuś zapłon przestawił w rs 125. Zmień paliwo i daj nową świece.Swoją drogą na pewno dobrze wszystko złożyłeś?
600:D Spawacz ram....
- milus
- Świeżak
- Posty: 147
- Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
- Lokalizacja: Legnica
wszystko dobrze złozylem.. sprawdzilem zaplon i jest dobry.. wymienilem paliwo i znowu to samo.. ale załozyłem stara swiece z poprzedniego sezonu i chodzi jak zegarek... nowa swieca juz zamowiona... a dzis juz bzykam.. powoli docierac..
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości