Aprilia rs 125 - Nie pali....
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Aprilia rs 125 - Nie pali....
Witam.. mam problem... Moja aprilia rs 125 nie chce zapalić... rozrusznik kreci swieca ma iskre nie łapie nagaru., jest sucha....
no i moje wiadomsci sie konczą... czy jest mozliwe zeby zapłon był przestawiony? i iskra szła w nieodpowiednim momencie? jesli ak to jak to ustawić??? jak rozebrałem lewą strone silnika to wszystkie zebatki sa ustawione na znaki... jak sprawdzic czy iskra jest w dobrym momencie?? albo co jeszzce moze być przyczyna ze nie chce odpalic... ( paliwko oczywićie jest ) .... prosze o pomoc... z gory dziekuje i pozdrawiam....
no i moje wiadomsci sie konczą... czy jest mozliwe zeby zapłon był przestawiony? i iskra szła w nieodpowiednim momencie? jesli ak to jak to ustawić??? jak rozebrałem lewą strone silnika to wszystkie zebatki sa ustawione na znaki... jak sprawdzic czy iskra jest w dobrym momencie?? albo co jeszzce moze być przyczyna ze nie chce odpalic... ( paliwko oczywićie jest ) .... prosze o pomoc... z gory dziekuje i pozdrawiam....
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
cisnienie jest... nie chce wcale... jak dluzej krece to taj jakby juz chciala ale i tak nie bierze.... rozrusznik chodzi dobrze,,.... POMOCY...
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
A może spróbuj popchnąć i jak odpali to zobaczysz co się dalej będzie działo.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
pomyslmy logicznie ... masz paliwo dochodzi znaczy sie ;] masz iskre dobra cisnienie mowisz ze masz zalozmy ze jest to prawie idealne wiec co moze byc nie tak ?? ja odpadam ... nie mam pojecia co moze byc nie tak
( moze masz za niskie obroty ustawione i chce zapalic ale nie moze bo go gaznik ogranicza ....

-
Gs-stefan - Świeżak
- Posty: 272
- Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
- Lokalizacja: torun
A mówisz że kręcisz i kręcisz a świeca sucha. Po kręceniu raczej powinna się zalewać jak nie odpala a jak jest sucha to może jednak paliwo nie dochodzi.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Zapłon jest elektroniczny i nie ma możliwości aby sam się przestawił.
Dla mnie wygląda na to że któryś z pierścieni pękł, jest zatarty albo bardzo mocno zużyty, czyli brak ciśnienia sprężania.
Opisz jaki był objaw.
Jechałeś i nagle stracił moc.
Jest jeszcze opcja założyć świecę Iskra FE65PRS - od poloneza , jak na tym nie odpali to patrz wyżej.
Dla mnie wygląda na to że któryś z pierścieni pękł, jest zatarty albo bardzo mocno zużyty, czyli brak ciśnienia sprężania.
Opisz jaki był objaw.
Jechałeś i nagle stracił moc.
Jest jeszcze opcja założyć świecę Iskra FE65PRS - od poloneza , jak na tym nie odpali to patrz wyżej.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Po pierwsze sprawdz cisnienie - wykrec swiece przytknij palca i zakrec rozrusznikiem. Jak jest ok, to pchaj go az zapali. Ja mialem podobnie jak zlozylem silnik na nowo - musialem rozepchnac do ponad 6 tys. obrotow!! A teraz pali leciutko na rozrusznik.
A tak wogle to cos z nim robiles ze tak jest, czy nagle samo z siebie?

-
domat3 - Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
- Lokalizacja: Białystok
stało sie tak.. jechałem sobie i zacząl silnik wibrowac... jak sie okazało pękła mi jedna z tych 2 zebatek po lewej stronie silnika ( pod kapą sptzegła) no ja wymieniłem... ustwaiłem wszystko n te znaki co tam są. tak jak powinno byc... zlozyyłem silnik i nawet zapalil od razu.. ale pochodzil troche i zgasł.. potem znowu zapalil ale nie mogl sie utrzymac na wolnych zbyt dlugo i zgasl znowu.. zostawilem na noc bo bylo juz óźno nop i na nastepny dzien juz wcale nie zapalil... zobacze jeszcze raz to ciśnienie i moze spróboje go pchnąc.. dziekli za pomyśły... jeszcze jakes ??? prosze o pomoc.. z gory dziekuje....
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
domat3 napisał(a):Po pierwsze sprawdz cisnienie - wykrec swiece przytknij palca i zakrec rozrusznikiem. Jak jest ok, to pchaj go az zapali. Ja mialem podobnie jak zlozylem silnik na nowo - musialem rozepchnac do ponad 6 tys. obrotow!! A teraz pali leciutko na rozrusznik.A tak wogle to cos z nim robiles ze tak jest, czy nagle samo z siebie?
Niesamowite narzędzie posiadasz.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Wiec sprawdziłem jeszcze raz.. wziąłem super narzedzie (palec ) i sprawdzilem czy jest to ciśnienie... jest bardzo duze bo prawie mi palec urwało.... gaźnik cały wyczyściłem... a jak sprawdzić czy jednak ten załpon jest ok???
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
I co nikt juz nie ma pomysłow?? pewnie to jakas pierdoła a jak zaprowadze do mechanika to zrobi za poł roku i wykasuje jak za nowy motocykl... pomocy...
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
talerz1111 napisał(a):Wiec sprawdziłem jeszcze raz.. wziąłem super narzedzie (palec ) i sprawdzilem czy jest to ciśnienie... jest bardzo duze bo prawie mi palec urwało.... gaźnik cały wyczyściłem... a jak sprawdzić czy jednak ten załpon jest ok???
Nawet przy uszkodzonym pierścieniu z palcem będzie podobny efekt, wyjmij gaźnik i wykręć płytkowy zawór płatkowy (to to pod gaźnikiem i przekręć wałem, zobaczysz pierścienie od tej strony, najczęściej jednak uszkadzaja się od strony wydechu.
Jak byś miał endoskop to przez otwór świecy zobaczył byś tuleje cylindrową.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Z tego co mi wiadomo to jest zaplon modulem CDI w RSce, ale skoro suchutka swieca to watpie czy to bedzie wina zaplonu.
- tomstargard
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 13/11/2008, 19:30
- Lokalizacja: Szczecin
miałem silnik juz rozebrany... i wszystko było dobrze.... ale ok... rozbiore raz jeszcze .. to nie duzo roboty... moze rzeczywiscie cos tam przy tłoku... ... dam znac jezeli bedzie dobrze...
dzieki za pomysł... pozdrawiam..
dzieki za pomysł... pozdrawiam..
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
no i problem sie powtarza... na zime jeszzce odpalił a teraz na wiosne juz nie... rozebrałem cały silnik.. wyczysciłem wszystko.. złożyłem i na bank jest dobrze ale ... na tłoku poniozej pierscieni sa rysy dosyc widoczne i tak samo na cylindrze po nizej wlotu z gaznika.. chya to ma wpływ ze nie pali bo dopływ paliwa i powitzra jest ok iskra tez wporządku a kompresja niestety niecałe 7 Barów. ato chyba za mało co??? co myślicie.. słyszałem ze ma miec koło 12... czyli zostaje wstawienie nowej tuleji i tłoka np w Motor-tech Katowice.. chyba ze znacie jakies inne takie firmy??? co myślicie????
Tomek M
- talerz1111
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 11/3/2008, 15:09
- Lokalizacja: Buk
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości