tłok
Posty: 11
• Strona 1 z 1
większe tarcie, większy opór, cylinder który pracował do tej pory z dwoma pierścieniami już ma uskok wyrobiony przy dolnym położeniu tłoka i ostatnim pierścieniu.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Głupota! 3 pierścień tylko by przeszkadzał. Zastanów się i pomyśl dlaczego niektóre motocykle wyczynowe mają tylko jeden pierścień a mimo to produkują dużo mocy z małych pojemności? Na pewno nie dla zmniejszenia kompresji, sprężanie, szczelność i moc mają przecież na najwyższym poziomie.
-
suley - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53
co za ziom:D... moze jak masz wyjechany silnik ktory nie trzyma kompresji... to 3 pierscien moze i by pomogl... ale wtedy tak naprawde przydalby sie remont:D
poza tym wytlumacz mi/nam jak ma sie dodatkowy pierscien do zwiekszenia mocy czy tez sprezania? no mowie... chyba ze silnik jest zajechany nadajacy sie tylko do remontu;)
poza tym wytlumacz mi/nam jak ma sie dodatkowy pierscien do zwiekszenia mocy czy tez sprezania? no mowie... chyba ze silnik jest zajechany nadajacy sie tylko do remontu;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
nic mu nie da, jedynie co to wał będzie miał jeszcze większy opór przy obrocie, bo tłok będzie go hamował.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości