zejscie na kolano
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Konio napisał(a):A trzymasz noge od strony zakretu (w tym przypadku prawa) palcami na podnozku?
no właśnie ktoś może powie dokładnie czemu ma to służyć?? chyba tylko bardziej wygodnej pozycji (w sensie łatwiejszemu wystawieniu kolanka) bo raczej na samo prowadzenie motocykla w zakręcie to nie ma to wpływu...
- sebasbox
- Świeżak
- Posty: 382
- Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07
no właśnie ktoś może powie dokładnie czemu ma to służyć?? chyba tylko bardziej wygodnej pozycji (w sensie łatwiejszemu wystawieniu kolanka) bo raczej na samo prowadzenie motocykla w zakręcie to nie ma to wpływu...
Noga przy zejsciu na kolanko bardziej idzie do przodu niz na bok.
Sproboj kucnac i todknac kolanem ziemi trzymajac nogi cala stopa na ziemi i nastepnie zrob to na palcach.
[/quote]
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
[/quote]Seba_ER5 napisał(a):no właśnie ktoś może powie dokładnie czemu ma to służyć?? chyba tylko bardziej wygodnej pozycji (w sensie łatwiejszemu wystawieniu kolanka) bo raczej na samo prowadzenie motocykla w zakręcie to nie ma to wpływu...
Noga przy zejsciu na kolanko bardziej idzie do przodu niz na bok.
Sproboj kucnac i todknac kolanem ziemi trzymajac nogi cala stopa na ziemi i nastepnie zrob to na palcach.
To, że stopę wew. do zakretu ustawia się na palcach na podnóżku podyktowane jest wyłącznie logiką. Przy głebokim złożeniu gdyby stopa była ustawiona na śródstopiu lub dalej w kierunku pięty zacznie trzeć o asfalt i trzeba ja ustawic na palcach.
To samo tyczy sie odwracania biegów. Na torze 90 % zawodników ma biegi na odwrót ponieważ w złożeniu jest łatwiej nacisnąc lewarek i wbic wyzszy bieg, Gdyby biegi byly normalnie byloby to niemożliwe, ponieważ nie zmieścimy nogi pod lewarkiem.
JAMAHA ERŁAN
-
michal392 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 18/1/2008, 16:49
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
krystek_19 - Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
- Lokalizacja: Suwałki
-
def - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 25/1/2011, 16:44
- Lokalizacja: Krosno
strasznie złą minę mam na torze poza tym tak to u mnie wyglądało w ten poniedziałek co był.
Enjoy:
Enjoy:
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
pochyl sie do wewnatrz zakrętu
-dup* do tyłu(40%masy na przód,60% na tył) wysuń ja bardziej do wewnatrz zakrętu
-ugnij ręke w łokciu-do wewnątrz zakretu
-patrz tam gdzie chcesz jechać
w zlozeniu operuj płynnie gazem
bez:
-szarpania
-i na przemian dodawania i odejmowania gazu
ronda maja to do siebie ze sa zdradliwe i sliskie(maja ujemne profilowanie-siła odśrodkowa dziala na moto duzo mocniej niz na profilowanym winklu)
zacznij trenować na parkingu
zacznij od lewej strony,za prawa wez sie jak załapiesz naprawde mocniej lewa strone
i pamietaj!
chodzi o stabilnosc w zlozeniu,opanowanie moto i predkośc a nie puste tarcie sliderem
-dup* do tyłu(40%masy na przód,60% na tył) wysuń ja bardziej do wewnatrz zakrętu
-ugnij ręke w łokciu-do wewnątrz zakretu
-patrz tam gdzie chcesz jechać
w zlozeniu operuj płynnie gazem
bez:
-szarpania
-i na przemian dodawania i odejmowania gazu
ronda maja to do siebie ze sa zdradliwe i sliskie(maja ujemne profilowanie-siła odśrodkowa dziala na moto duzo mocniej niz na profilowanym winklu)
zacznij trenować na parkingu
zacznij od lewej strony,za prawa wez sie jak załapiesz naprawde mocniej lewa strone
i pamietaj!
chodzi o stabilnosc w zlozeniu,opanowanie moto i predkośc a nie puste tarcie sliderem
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
-
Kwazi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 590
- Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
- Lokalizacja: SCZ
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Dziękuje za wskazówki, może wybiorę się na tor kartingowy na winkle. I Panowie jeszcze jedno pytanko. Mam opony z 2008 roku. Czy dadzą radę? Nie są zbyt twarde? W porównaniu z Pilot'ami moje są twardsze o około 30%. Oponki Pirelki Diablo.
-
krystek_19 - Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
- Lokalizacja: Suwałki
ja mam tył pilot power 2004 rok - założony leżak 2 tyg temu. Przód mam 2010 - też nowy. I co? I dokładnie to samo. Opona zachowuje się identycznie jedna i druga.
Nagrzewają się tak samo. Tak samo świeżo i miękko guma wygląda i tak samo się spisywały na torze. Na ulicy również zero zastrzeżeń.
Kupować leżaki i nie bręczeć. Tylko musi to być miejsce w którym dadzą wam rok gwarancji na nie. A takie w Poznaniu jest np. Tyle w temacie.
Nagrzewają się tak samo. Tak samo świeżo i miękko guma wygląda i tak samo się spisywały na torze. Na ulicy również zero zastrzeżeń.
Kupować leżaki i nie bręczeć. Tylko musi to być miejsce w którym dadzą wam rok gwarancji na nie. A takie w Poznaniu jest np. Tyle w temacie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości