Sportowe techniki jazdy - pozycja na moto
Posty: 68
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
MadboY napisał(a):Leg1oN - ze mnie zaden Rossi. Nie siedze na moto tak jakbym tego chcial (jakby moc widziec siebie z zewnatrz podczas jazdy..) dlatego nie ma sensu pokazywac moich fot, bo nie sa ta 'wzory' do nasladowania. Tamta tylko tak wrzucilem, zeby pokazac roznice w patrzeniu w zakrecie.
Griso - na drugiej focie nie podoba mi sie patrzenie sie w glebe, no chyba ze tor idzie w dol to ok
spoko.. akurat ty mi sie kojarzysz z forum ostro z torem.. i na pewno potrafisz o wiele wile wiecej ode mnie.. i dobrze sie patrzy, czyta jak ktos lepszy cos robi.. potem mozna to wdrozyć w zycie.. pozostaje zyczyc powodzenia w drodze do idealu..
griso ty tesz teraz bedziesz kojarzyc sie z popir*alaczem jakich malo..
btw.
w przyszlym sezonie musze cyknac jakas sobie fotke w winklu i przyjrzec sie sam sobie.. potem wrzucic na forum..
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
@Leg1oN
Czesto jest tak, ze dopiero zdjecia otwieraja ci oczy co robisz blednie, siedzac na moto wydawac sie moze ze wszystko robisz okej, dopiero przy analizie foty lapiesz sie za glowe
dobrze powiedziane...
dodam jeszcze od siebie piec groszy...Czlowiek nie jest stworzony do predkosci, jak jestes mistrzem swiata to bigniesz setke w 10 sek, to najszybciej jak potrafimy sie poruszac. Predkosc wywoluje poczucie strachu, u kazdego granica ta lezy gdzie indziej, tam gdzie ma ja Rossi to my dostajemy zawalu serca, dlatego musimy ograniczac sobie emocji tego typu do minimum, granica ta bedzie lezec wtedy dalej, a patrzac daleko masz zdecydowanie mniejsze poczucie predkosci co za tym idzie mniejszy skok adrenaliny
pozdro
Czesto jest tak, ze dopiero zdjecia otwieraja ci oczy co robisz blednie, siedzac na moto wydawac sie moze ze wszystko robisz okej, dopiero przy analizie foty lapiesz sie za glowe
MadboY napisał(a):...nie dostajesz nadmiernych (zbytecznych) informacji o mijanym szybko asfalcie.
dobrze powiedziane...
dodam jeszcze od siebie piec groszy...Czlowiek nie jest stworzony do predkosci, jak jestes mistrzem swiata to bigniesz setke w 10 sek, to najszybciej jak potrafimy sie poruszac. Predkosc wywoluje poczucie strachu, u kazdego granica ta lezy gdzie indziej, tam gdzie ma ja Rossi to my dostajemy zawalu serca, dlatego musimy ograniczac sobie emocji tego typu do minimum, granica ta bedzie lezec wtedy dalej, a patrzac daleko masz zdecydowanie mniejsze poczucie predkosci co za tym idzie mniejszy skok adrenaliny
pozdro
Ostatnio edytowano 26/11/2009, 10:11 przez griso, łącznie edytowano 1 raz
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
CBR 1000 RR '08
- griso
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15
Invinciblee napisał(a):Szpice po mojemu to masz zjebaną pozycję Inna sprawa że ja jeżdżę tak samo Normalnie jakoś tak instynktownie przesuwam tułów na środek motocykla A jak przesuwam się do wewnętrznej trzymając ciałem linie motocykla to nie mogę walić jakichś wielkich pochyleń (za wolno w winklu?)
Mam dokładnie to samo, moto kładę a sam się prostuję i czasami mam wrażenie, że zaraz się wypier****. Mam jakąś blokadę psychiczną i tak się prostuję, nie mogę się przełamać i się zwiesić ze sprzęta.
Invinciblee napisał(a):Laser błagam cię! Zamilcz i nie udzielaj się w tematach o których nie możesz mieć pojęcia z prostego powodu: nie masz moto
Podpisuję się pod tym obiema rękami. Raz mu już zwracałem uwagę ale nie zrozumiał.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Ja tam przy kombinowaniu z kładzeniem na czajniku się zwieszam, ale myśle, że zalicze jakąś glebę i załączy mi się blokada Albo jak zmienie moto na RR to załączy się z racji miłości do moto
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Ja ostatnio mniej się zwieszam z motocykla i lepiej go czuje.
Nie wiem jak ty wkleić to cholerne zdjęcie.
http://www.bikepics.com/pictures/1705598/
Prawda jest taka, że tą idealną pozycję trzeba troszkę też dopasować do siebie. Oczywiście w granicach nie odbiegających od normy, nie kalecząc sztuki.
Sporo zależy od gabarytów i predyspozycji fizycznych jeźdźca.
Zimą polecam siłownie dzięki temu pod koniec wyścigu nie trzeba się modlić, żeby się wreszcie skończył, tylko można się koncentrować na jeździe.
Nie wiem jak ty wkleić to cholerne zdjęcie.
http://www.bikepics.com/pictures/1705598/
Prawda jest taka, że tą idealną pozycję trzeba troszkę też dopasować do siebie. Oczywiście w granicach nie odbiegających od normy, nie kalecząc sztuki.
Sporo zależy od gabarytów i predyspozycji fizycznych jeźdźca.
Zimą polecam siłownie dzięki temu pod koniec wyścigu nie trzeba się modlić, żeby się wreszcie skończył, tylko można się koncentrować na jeździe.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
@cichy,
podzielam twoje zdanie co do dopasowania pozycji pod siebie, ale tak jak napisales nie kaleczac sztuki.
Patrzac na twoje zdjecie wiedze tendencje do skrecania tulowia nad bakiem i glowa tez wysoko nad szybka. Zauwazam wyraznie podobienstwo twojej pozycji do tych o ktorych dawno temu sobie tutaj dyskutowalismy, od jakiegos czasu ze znajomymi zaczelem wogole nazywac ta pozycje jako "poznanska pozycja", bo ciezko znalesc zawodnikow na innych torach ktorzy tak siedza
pozdro
podzielam twoje zdanie co do dopasowania pozycji pod siebie, ale tak jak napisales nie kaleczac sztuki.
Patrzac na twoje zdjecie wiedze tendencje do skrecania tulowia nad bakiem i glowa tez wysoko nad szybka. Zauwazam wyraznie podobienstwo twojej pozycji do tych o ktorych dawno temu sobie tutaj dyskutowalismy, od jakiegos czasu ze znajomymi zaczelem wogole nazywac ta pozycje jako "poznanska pozycja", bo ciezko znalesc zawodnikow na innych torach ktorzy tak siedza
pozdro
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
CBR 1000 RR '08
- griso
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15
http://www.motorcycle-usa.com/24379/Mot ... rbike.aspx
Kolejny przykład poznańskiej pozycji, ciekawe kiedy zawitali do naszej Ojczyzny.
Swoją drogą, rozumiem zwykły amator, ale żeby zawodnik tak kaleczył sztukę.
Kolejny przykład poznańskiej pozycji, ciekawe kiedy zawitali do naszej Ojczyzny.
Swoją drogą, rozumiem zwykły amator, ale żeby zawodnik tak kaleczył sztukę.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):http://www.motorcycle-usa.com/24379/Motorcycle-Photo-Gallery-Photo/2003-World-Superbike.aspx
Kolejny przykład poznańskiej pozycji, ciekawe kiedy zawitali do naszej Ojczyzny.
Swoją drogą, rozumiem zwykły amator, ale żeby zawodnik tak kaleczył sztukę.
Co się tak uczepiliścię tej "Poznanskiej pozycji". Oczywiscie wielu amatorów, którzy przyjeżdzają na tor popełnia większe lub mniejszę błędy. Nie zdajecie sobie jednak sprawy z tego, że po to odwiedzamy tory żeby poprawiać te błędy.
Natomiast wytykanie błędów zawodowcom to szczyt ignorancji. W sporcie wyczynowym nie technika i efektywność się liczy tylko WYNIK
Powyżej kolega zaprezentował doskonały przykład. Może ktoś odważy sie skrytykować Micka Doohana
Ludzię wielbią sportowców, którzy są efektowni w tym co robią ale pamiętają zwycięzców
W dzisiejszych czasach jest mnóstwo takich samych przykładów nawet z zawodów o najwyższej randze światowej.
JAMAHA ERŁAN
-
michal392 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 18/1/2008, 16:49
Szpicuś na odległość to się nie da, ktoś się naprodukuje naskrobie cały tekst, ty źle zrozumiesz.
To trzeba pokazać, potem ty musisz pokazać, żeby sprawdzić czy zczaiłeś.
Najlepiej podbić do kogoś w poznaniu lub na jakiejś innej imprezie gdzie motocykl jest pod ręką.
To trzeba pokazać, potem ty musisz pokazać, żeby sprawdzić czy zczaiłeś.
Najlepiej podbić do kogoś w poznaniu lub na jakiejś innej imprezie gdzie motocykl jest pod ręką.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
michal392 napisał(a):...
W sporcie wyczynowym nie technika i efektywność się liczy tylko WYNIK ...
oczywiscie ze liczy sie wynik, jednak aby uzyskac wyniki potrzebna jest technika, zreszta jak w kazdym sporcie.
Mozemy tutaj dyskutowac i znalesc mnowstwo przykladow innych zawodnikow, ktorzy osiagaja wyniki ktorych my nigdy nie osiagniemy, jezdzac technika ktora calkowicie odbiega od jakichkolwiek wzorow. Tutaj tak samo jak w kazdej innej dyscyplinie sportu z biegiem czasu i doswiadczenia dochodzimy do wlasnej techniki.
Oznacza to ma, ze mozemy wsiasc na maszyne i jezdzic na niej tak jak nam sie to podoba i jak nam w danym momencie jest najwygodniej ? - pewnie, ze nie. Zaczynamy od poznania podstawych technik sportowej jazdy, to jest dokladnie to o czym tu pisze, podstawy podstaw, a one sa okreslone i to dosc scisle.
pozdr
Ostatnio edytowano 19/12/2009, 12:00 przez griso, łącznie edytowano 1 raz
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
CBR 1000 RR '08
- griso
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15
SzpiceR dupka ma byc odsunieta od baku na tyle, zebys mogl solidnie zaprzec zewnetrzne kolano (nie udo) o bak, rece ugiete-korpus pohylony do wewnetrznej czesci winkla, glowa skierowana w kierunku jazdy.
- PrzemoR6
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
- Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów
Sory, ze w tym temacie. Orientuje sie ktos czy kombi na wolne treningi ew. grandysow moze byc 2- częsciowy?
Już sie dowiedziałem, że mozna
Już sie dowiedziałem, że mozna
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Posty: 68
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości