Zobacz wÄ…tek - nauka wheelie
NAS Analytics TAG

nauka wheelie

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez Szafa » 17/6/2008, 12:32

http://youtube.com/watch?v=BRo0wYYFzkk
Tu troszke gumowania jest. Tak jak Geluś napisał, NSR ciężko idzie na seryjnych, pizza na tył i można się bawić :wink:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn


Postprzez CalibraHunter » 17/6/2008, 12:34

Nie musze miec wiedzy praktycznej, zeby moc oszacowac mozliwosc podniesienia motocykla na gume. Powtarzam - OSZACOWAC, co opiera sie glownie (choc nie we wszystkich przypadkach) na porownaniu mocy i ciezaru danego motocykla. A stwierdzenie WYDAJE MI SIE nie jest podstawa do rozumienia wypowiedzi w kategoriach realnych. Wiec splywaj. I jeszcze jedno - kolega pyta o to drugi raz, wiec skoro jestes taki doswiadczony to trzeba bylo sie wypowiedziec zanim ja to zrobilam. Zegnam.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL


Postprzez simonw » 17/6/2008, 12:55

no wiec tak - jesli ktos byl na Extreme to pewnie peka teraz ze smiechu - bo pamietacie jak mlody cbr125 rwal na gume, szybko, wolno, idac obok, stojac i robiac salta na lampie, a cbr ma 1/2 mocy nsr`ki. Po drugie tego samego dnia widzielismy ~300kg czopera na gumie tak wiec mozna spokojnie uwierzyc we wszystko. Oczywiscie jak ja dasz na gume to utrzymaj ja jakos sensownie albo zaloz stelaz , bo jednak jak R1 to nie bedzie leciala non stop na gumie, ale technicznie mozesz sie spokojnie pobawic.

I idzie na seryjnych po strzale ze sprzegla ;)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez CalibraHunter » 17/6/2008, 13:16

<figa_z_makiem>
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez <borut> » 17/6/2008, 13:18

A MZ 251 da rade?? Bo jak na razie to tylko ze sprzegla potrafi okolo 5metrów przejechac. 21knoi nie robi rewelacji... ale co poradze jak nie ma sie niczego lepszego...
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez Szafa » 17/6/2008, 13:53

CBR i NSR to 2 różne moto. Uwierz mi, że trudno utrzymać na gumie NSR bo to pseud ścig w 2t, jeździłem RS 125 na gumie i to wogóle inna bajka niż CBR 125 :wink: Wiem co mówię. Nikt tu nie pisze, że się nie da. Wogóle całe to gadanie o jeździe na jednym kole jest bez sensu, jeśli ktoś pyta się jak postawić na gume to znaczy, że jeszcze nie opanował sprzęta na tyle dobrze żeby latać na kole. To przychodzi samo, z czasem.

A co do MZ 251. Nie wiem, może się myle ale 251 ma rame od 150 a silnik od 250 ? :) Przy ostrzejszej zmianie biegów sama idzie na koło. Poprostu wyjeździj swoje, naucz się hamować kiedy lecisz do tyłu a reszta sama przyjdzie prędzej czy później.
Pozdro.
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez Labiss » 17/6/2008, 16:56

2 sek. na gumie dla początkującego to wcale nie jest mało.Do odcięcia na jedynce jedzie się ok. 4 - 5 sek. na sześćsetce.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez Owi » 18/6/2008, 10:47

Labiss gdzies tu pisales o obrotach. Dajesz z 8-9 tys?


U mnie płynniej wchodzi juz od 4,5 tysiaka.
Mam wiecej czasu zanim dojde do odciecia i nie osiagam takich predkosci... Moze sprobuj wlasnie z nizszych obrotów? Ja jeszcze bez wiekszych rewelacji. Tzn na wysokosc tak jak koledzy na zdjeciach i czasem za szybko mi opada. Boje sie bardziej przchylic bo czuje ze spadam. Wiem ze akurat zaraz za tym momentem jest rownowaga, ale wole powolutku sie uczyc... Ale dopiero dwa dni probuje...
05 Yamaha YZF R6 Raven Edition
Owi
Świeżak
 
Posty: 160
Dołączył(a): 6/8/2007, 16:10
Lokalizacja: Bialystok

Postprzez Labiss » 18/6/2008, 15:20

Ja różnie stawiam.Od 5 tys. i w górę.NO,albo sprzęgło,ale to rzadziej.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez Meciek » 19/6/2008, 17:00

I jak tam Panowie idą treningi? U mnie lipnie - nie ćwicze bo brak kasy na wache :/
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez motoman » 20/6/2008, 08:19

ja wciąż się uwsteczniam:D ale moze juz niedlugo sytuacja sie zmieni:P
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Meciek » 20/6/2008, 10:54

A jakÄ… maszynkÄ™ kupujesz motoman? Fazerka czy jakiegoÅ› sporta?
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez motoman » 20/6/2008, 14:00

narazie nie zapeszam:D sporta sporta;) wszystko okaże się na dniach:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Labiss » 20/6/2008, 19:44

U mnie lepiej,bo czasami łapię już punkt równowagi na pierwszym biegu i mogę jechać na kole bardzo długo. :) Oby tak siedziało za każdym razem. :D
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez smog8 » 20/6/2008, 21:12

trening trening i poswiecenie
smog8
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9/12/2007, 18:22
Lokalizacja: torun

Postprzez Meciek » 21/6/2008, 21:04

Labiss zapodaj jakiś filmik, my ocenimy :D Ja nie potrafię na kole posługiwać się tylnym hamulcem. Nie mogę sobie nogi na nim ustawić gdy jadę na stojąco - jakieś rady?
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez Szafa » 21/6/2008, 21:41

Rada jedna. Strzelasz ze sprzęgła, moto idzie lekko w górę i od razu hamujesz. I tak non stop aż wejdzie ci to w nawyk. :wink:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez Meciek » 21/6/2008, 21:56

spoko spoko tylko ,że nie potrafię trzymać nogi na hamulcu, przynajmniej na stojąco.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez turboponczek » 21/6/2008, 22:04

pociÄ…gnij sobie tylni hebel do kierownicy :D
i ucz sie high chair
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez motoman » 21/6/2008, 23:51

Meciek napisał(a):spoko spoko tylko ,że nie potrafię trzymać nogi na hamulcu, przynajmniej na stojąco.


mnie zawsze mowili ze samo to przyjdzie:) i przyszło... także to samo mówie i Tobie:D:)

kiedyś w ogole nie trzymałem stopy nad dzwignią hamulca tylko szła mi pod kątem OD motoru tak ze stopa była lekko w bok, jezdzilem chyba z 2 tygodnie i pytałem się kilku kolesi "jak to sie robi, bo nie moge tego skumac KIEDY NACISKAC hebel" itd pewnego dnia jak zaczalem naciskac to w 30 minut nauczylem sie zwalniac na kole z 100km/h do 40 km/h:)

także to przyjdzie samo, choć trzeba w końcu zebrac sie do kupy i probowac naciskac ten hamulec.

ja najpierw zduszałem motocykl odrazu jak sie oderwał od ziemi, pozniej coraz wyżej, aż zacząłem kontrować hamulcem na odpowiedniej wysokosci (blisko balansu) ...

mniej wiecej tak to wygladalo w moim przypadku:)


EDIT:

nie zapeszanie jednak pomogło i tak o to dziś stałem się (jak narazie, i mam nadzieje jak najdłuzej) szczesliwym posiadaczem nowego motocykla:D Więc może niedługo zaczne znów latać na gumie:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê