[KTM 1290 Super Duke] 2014 KTM 1290 Super Duke - Książę..
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
nastepny głupi debil , jeżdziłem roznymi motocyklami ,z rekacja na manetke uślizgi wheeli i mordowanie tylnego laćka się zgodze i nie przy takim momencie w połaczeniu z masa tylko przy takim wykresie momentu a co zatymidzie mocy wpołaczeniu z masą a co do reakcji na manetke sama reakcja bez dalszego współgrania z oszołamiajacymi osiagami niewiele by zdziałała przykład jakas 30 konna v2 nawet z najbardziej brutalna reakcja na pierwsze dodanie gazu nic wielkiego bys na niej niezdziałał poza delikatnym piskiem poczatkowym opony na przyczepnym asfalcie ,tak ze reakcja reakcja ale musi sie pokrywac z potężna mocą wtedy mozna odp...lac rzeczone uslizgi powerslidy i wheeli do nieprzytomności a potężna moc ma zwiazek z osiagami z eska przegra na prostej jeslii bedze miał ktm 10% mocy mniej jak podaje producent ale z cała pewnoscia bedzie najszybszym seryjnym nakedem -streetfighterem chociaz jest jeszcze b-king .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Kolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Stary. Jeździłeś rożnymi motocyklami, ale chyba na Playstation, zamiast chodzenia do szkoły. Tego sie nie da czytać. Wiesz co to kropka, wielka litera, budowa zdań i jeszcze kilka takich rzeczy? Teraz znowu zamiast się uczyć to trollujesz na ścigaczu. Takie macie hobby w gimnazjum chyba bo jakoś strasanie dużo podobnych Tobie na tym portalu.<br><hr>AdamKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Kolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):nastepny głupi debil , jeżdziłem roznymi motocyklami ,z rekacja na manetke uślizgi wheeli i mordowanie tylnego laćka się zgodze i nie przy takim momencie w połaczeniu z masa tylko przy takim wykresie momentu a co zatymidzie mocy wpołaczeniu z masą a co do reakcji na manetke sama reakcja bez dalszego współgrania z oszołamiajacymi osiagami niewiele by zdziałała przykład jakas 30 konna v2 nawet z najbardziej brutalna reakcja na pierwsze dodanie gazu nic wielkiego bys na niej niezdziałał poza delikatnym piskiem poczatkowym opony na przyczepnym asfalcie ,tak ze reakcja reakcja ale musi sie pokrywac z potężna mocą wtedy mozna odp...lac rzeczone uslizgi powerslidy i wheeli do nieprzytomności a potężna moc ma zwiazek z osiagami z eska przegra na prostej jeslii bedze miał ktm 10% mocy mniej jak podaje producent ale z cała pewnoscia bedzie najszybszym seryjnym nakedem -streetfighterem chociaz jest jeszcze b-king .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak tak, teraz wracaj do swoich katalogow, a my motocyklisci idziemy na motocykl sie przejechac. Jak cos jeszcze ciekawego wynajdziesz w tych katalogach to daj nam znac HAHAHAH<br><hr>motoniKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pisz wiecej, ogulnie to beka z tego co piszesz teoretyku hahahahahahahaha<br><hr>koczKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Kolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):nastepny głupi debil , jeżdziłem roznymi motocyklami ,z rekacja na manetke uślizgi wheeli i mordowanie tylnego laćka się zgodze i nie przy takim momencie w połaczeniu z masa tylko przy takim wykresie momentu a co zatymidzie mocy wpołaczeniu z masą a co do reakcji na manetke sama reakcja bez dalszego współgrania z oszołamiajacymi osiagami niewiele by zdziałała przykład jakas 30 konna v2 nawet z najbardziej brutalna reakcja na pierwsze dodanie gazu nic wielkiego bys na niej niezdziałał poza delikatnym piskiem poczatkowym opony na przyczepnym asfalcie ,tak ze reakcja reakcja ale musi sie pokrywac z potężna mocą wtedy mozna odp...lac rzeczone uslizgi powerslidy i wheeli do nieprzytomności a potężna moc ma zwiazek z osiagami z eska przegra na prostej jeslii bedze miał ktm 10% mocy mniej jak podaje producent ale z cała pewnoscia bedzie najszybszym seryjnym nakedem -streetfighterem chociaz jest jeszcze b-king .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
do gmnazjum niezdarzyłem chodzic , w playa lubie grac chociaż niema porzadnego symulatora ,co do zdan wielkich liter i interpunkcji jestes kolejnym trepem ktory sporwadza temat do tego poziomu niemajac senswonych argumentow;) jakimi jezdziłem ?zzr 1100, cbr1100 xx ,dt 125 ,xtz 750 ,cbr 600 f4 ,xtz 660 sm,cbr 1000f , jakies komary ,chiński cross , tmax 500 ,pare innych skuterów na nastepny sezon planuje jakąś 600 coś jeszcze ?<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Kolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):nastepny głupi debil , jeżdziłem roznymi motocyklami ,z rekacja na manetke uślizgi wheeli i mordowanie tylnego laćka się zgodze i nie przy takim momencie w połaczeniu z masa tylko przy takim wykresie momentu a co zatymidzie mocy wpołaczeniu z masą a co do reakcji na manetke sama reakcja bez dalszego współgrania z oszołamiajacymi osiagami niewiele by zdziałała przykład jakas 30 konna v2 nawet z najbardziej brutalna reakcja na pierwsze dodanie gazu nic wielkiego bys na niej niezdziałał poza delikatnym piskiem poczatkowym opony na przyczepnym asfalcie ,tak ze reakcja reakcja ale musi sie pokrywac z potężna mocą wtedy mozna odp...lac rzeczone uslizgi powerslidy i wheeli do nieprzytomności a potężna moc ma zwiazek z osiagami z eska przegra na prostej jeslii bedze miał ktm 10% mocy mniej jak podaje producent ale z cała pewnoscia bedzie najszybszym seryjnym nakedem -streetfighterem chociaz jest jeszcze b-king .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Stary. Jeździłeś rożnymi motocyklami, ale chyba na Playstation, zamiast chodzenia do szkoły. Tego sie nie da czytać. Wiesz co to kropka, wielka litera, budowa zdań i jeszcze kilka takich rzeczy? Teraz znowu zamiast się uczyć to trollujesz na ścigaczu. Takie macie hobby w gimnazjum chyba bo jakoś strasanie dużo podobnych Tobie na tym portalu.<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cos wiesz wiecej poza byciem debilem tylko heh ? <br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Kolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):nastepny głupi debil , jeżdziłem roznymi motocyklami ,z rekacja na manetke uślizgi wheeli i mordowanie tylnego laćka się zgodze i nie przy takim momencie w połaczeniu z masa tylko przy takim wykresie momentu a co zatymidzie mocy wpołaczeniu z masą a co do reakcji na manetke sama reakcja bez dalszego współgrania z oszołamiajacymi osiagami niewiele by zdziałała przykład jakas 30 konna v2 nawet z najbardziej brutalna reakcja na pierwsze dodanie gazu nic wielkiego bys na niej niezdziałał poza delikatnym piskiem poczatkowym opony na przyczepnym asfalcie ,tak ze reakcja reakcja ale musi sie pokrywac z potężna mocą wtedy mozna odp...lac rzeczone uslizgi powerslidy i wheeli do nieprzytomności a potężna moc ma zwiazek z osiagami z eska przegra na prostej jeslii bedze miał ktm 10% mocy mniej jak podaje producent ale z cała pewnoscia bedzie najszybszym seryjnym nakedem -streetfighterem chociaz jest jeszcze b-king .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):pisz wiecej, ogulnie to beka z tego co piszesz teoretyku hahahahahahahaha<br><hr>kocz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
swój rower nazywasz motocyklem ?zabawne;) <br><hr>rrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):tak tak, teraz wracaj do swoich katalogow, a my motocyklisci idziemy na motocykl sie przejechac. Jak cos jeszcze ciekawego wynajdziesz w tych katalogach to daj nam znac HAHAHAH<br><hr>motoni<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wydaje mi sie ze jak ktos pisze beka o faktach sam jest jedna wielka beka hahah niesadzisz praktyku od 7 bolesci ?<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Kolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):nastepny głupi debil , jeżdziłem roznymi motocyklami ,z rekacja na manetke uślizgi wheeli i mordowanie tylnego laćka się zgodze i nie przy takim momencie w połaczeniu z masa tylko przy takim wykresie momentu a co zatymidzie mocy wpołaczeniu z masą a co do reakcji na manetke sama reakcja bez dalszego współgrania z oszołamiajacymi osiagami niewiele by zdziałała przykład jakas 30 konna v2 nawet z najbardziej brutalna reakcja na pierwsze dodanie gazu nic wielkiego bys na niej niezdziałał poza delikatnym piskiem poczatkowym opony na przyczepnym asfalcie ,tak ze reakcja reakcja ale musi sie pokrywac z potężna mocą wtedy mozna odp...lac rzeczone uslizgi powerslidy i wheeli do nieprzytomności a potężna moc ma zwiazek z osiagami z eska przegra na prostej jeslii bedze miał ktm 10% mocy mniej jak podaje producent ale z cała pewnoscia bedzie najszybszym seryjnym nakedem -streetfighterem chociaz jest jeszcze b-king .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):pisz wiecej, ogulnie to beka z tego co piszesz teoretyku hahahahahahahaha<br><hr>kocz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pozatym gdybys pomyslał szybko wyłapałbys analogie miedzy gra na ps motocyklowa a jazda motocyklem a godzinami spedzanymi przez pilotow mysliwców na symulatorach ale to chyba za trudne dla ciebie i tobie podobnym <br><hr>rrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Kolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):nastepny głupi debil , jeżdziłem roznymi motocyklami ,z rekacja na manetke uślizgi wheeli i mordowanie tylnego laćka się zgodze i nie przy takim momencie w połaczeniu z masa tylko przy takim wykresie momentu a co zatymidzie mocy wpołaczeniu z masą a co do reakcji na manetke sama reakcja bez dalszego współgrania z oszołamiajacymi osiagami niewiele by zdziałała przykład jakas 30 konna v2 nawet z najbardziej brutalna reakcja na pierwsze dodanie gazu nic wielkiego bys na niej niezdziałał poza delikatnym piskiem poczatkowym opony na przyczepnym asfalcie ,tak ze reakcja reakcja ale musi sie pokrywac z potężna mocą wtedy mozna odp...lac rzeczone uslizgi powerslidy i wheeli do nieprzytomności a potężna moc ma zwiazek z osiagami z eska przegra na prostej jeslii bedze miał ktm 10% mocy mniej jak podaje producent ale z cała pewnoscia bedzie najszybszym seryjnym nakedem -streetfighterem chociaz jest jeszcze b-king .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrr<br>Komentatorzy napisał(a):Stary. Jeździłeś rożnymi motocyklami, ale chyba na Playstation, zamiast chodzenia do szkoły. Tego sie nie da czytać. Wiesz co to kropka, wielka litera, budowa zdań i jeszcze kilka takich rzeczy? Teraz znowu zamiast się uczyć to trollujesz na ścigaczu. Takie macie hobby w gimnazjum chyba bo jakoś strasanie dużo podobnych Tobie na tym portalu.<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chłopcy moticyklowcy, mam pytanko - czy postęp jest zły, komuś przeszkadza śrubowanie rekordów, statystyk, rywalizacja? SD nie jest dla każdego wiec nie zastanawiajcie się czy jest fajny bo ktoś w Austrii zrobił to za was:-) <br><hr>Charcik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ta 100 nm przy 2500 =36 km przy 2500 obr/min dla porównania bmw s1000rr przy 2500 ma 22 km przy czym 2500 na np 4 wystapia przy wyzszej predkosci niz w bmw z racji szczytu przy 9000 bmw 13000 wiec niebedzie az takiej roznicy jaka wynikalaby z samego porownania obrotow i mocy jaka przy nich wystepuje , napewno ktm bedzie elastyczniejszy do pewnej predkosci ale w wyscigu bedzie wolniejszy chyba ze na hamowni pokaze wiecej jak 180 km ,bmw powyzej 12000 obr/min zacznie odjezdzac, bmw przy 2500 produkuje 60 nm wiec bedzie wybitny pod wzgledem elastyki ale z danych wynika ze dostanie baty od bmw w wyscigu ale wsrod nakedow bedzie prawdopodobnie najlepszy jesli w ktm 144nm wystapia przy 7000 moc przy 7000 to 144km przy 9000 180 oby miał płaski szczyt mocy .<br><hr>rrrrrrrrrrrKomentatorzy napisał(a):Zazwyczaj nie podniecam sie danymi o momencie obrotowym ALE 144 ! przy masie 189 bez paliwa-tego chyba jeszce w historii motocykli (do kupienia w sklepie) nie było....przyspieszenia bedą diabelskie na kazdym biegu i z kazdych obrotow...jezeli jeszcze kontrola trakcji bedzie dobra, wlacznie z trybem "supermoto" moze to być sprzet wybitny.<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mogli zostawić felgi i kominy z prototypu, moim zdaniem produkcyjny komin trochę szpeci...<br><hr>Frank
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No nie znowu ten teoretyk od danych z katalogów... weź idź w playaku przejedź się swoim moto a nam daj spokój <br><hr>gyggyKomentatorzy napisał(a):Zazwyczaj nie podniecam sie danymi o momencie obrotowym ALE 144 ! przy masie 189 bez paliwa-tego chyba jeszce w historii motocykli (do kupienia w sklepie) nie było....przyspieszenia bedą diabelskie na kazdym biegu i z kazdych obrotow...jezeli jeszcze kontrola trakcji bedzie dobra, wlacznie z trybem "supermoto" moze to być sprzet wybitny.<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):ta 100 nm przy 2500 =36 km przy 2500 obr/min dla porównania bmw s1000rr przy 2500 ma 22 km przy czym 2500 na np 4 wystapia przy wyzszej predkosci niz w bmw z racji szczytu przy 9000 bmw 13000 wiec niebedzie az takiej roznicy jaka wynikalaby z samego porownania obrotow i mocy jaka przy nich wystepuje , napewno ktm bedzie elastyczniejszy do pewnej predkosci ale w wyscigu bedzie wolniejszy chyba ze na hamowni pokaze wiecej jak 180 km ,bmw powyzej 12000 obr/min zacznie odjezdzac, bmw przy 2500 produkuje 60 nm wiec bedzie wybitny pod wzgledem elastyki ale z danych wynika ze dostanie baty od bmw w wyscigu ale wsrod nakedow bedzie prawdopodobnie najlepszy jesli w ktm 144nm wystapia przy 7000 moc przy 7000 to 144km przy 9000 180 oby miał płaski szczyt mocy .<br><hr>rrrrrrrrrrr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A u mnie w sklepiku na rogu 3,72 kg ziemniaków kupię za 4,83 zł ale sklepikarka ma płaskie cycki.<br><hr>Rysiu_Z_KranuKomentatorzy napisał(a):Zazwyczaj nie podniecam sie danymi o momencie obrotowym ALE 144 ! przy masie 189 bez paliwa-tego chyba jeszce w historii motocykli (do kupienia w sklepie) nie było....przyspieszenia bedą diabelskie na kazdym biegu i z kazdych obrotow...jezeli jeszcze kontrola trakcji bedzie dobra, wlacznie z trybem "supermoto" moze to być sprzet wybitny.<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):ta 100 nm przy 2500 =36 km przy 2500 obr/min dla porównania bmw s1000rr przy 2500 ma 22 km przy czym 2500 na np 4 wystapia przy wyzszej predkosci niz w bmw z racji szczytu przy 9000 bmw 13000 wiec niebedzie az takiej roznicy jaka wynikalaby z samego porownania obrotow i mocy jaka przy nich wystepuje , napewno ktm bedzie elastyczniejszy do pewnej predkosci ale w wyscigu bedzie wolniejszy chyba ze na hamowni pokaze wiecej jak 180 km ,bmw powyzej 12000 obr/min zacznie odjezdzac, bmw przy 2500 produkuje 60 nm wiec bedzie wybitny pod wzgledem elastyki ale z danych wynika ze dostanie baty od bmw w wyscigu ale wsrod nakedow bedzie prawdopodobnie najlepszy jesli w ktm 144nm wystapia przy 7000 moc przy 7000 to 144km przy 9000 180 oby miał płaski szczyt mocy .<br><hr>rrrrrrrrrrr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no i co szczuny przebrzydłe ja gram w playstatiion dlatego tak dobrze sie znam wy za to choc jezdzicie duzo w praktyce to g.fno wiecie ,ktm ma gorszy stosunek mocy do masy niz bmw i gorsza aerodynamike efekt jest taki ze im wyzsza predkoscia tym coraz bardziej bmw bedze odjezdzac po 1 km ze startu zatrzymanego gdy s1000rr przeleci fotokomorke z predkoscia +/_290 km/h to bedzie chwila ciszy zanim ktm sie doczłapie z predkoscia moze 250 km/h wyniiki z przyspieszen : ktm 0-100 3.0 0-200 8.5 ,bmw 0-100 3.0 0-200 7.0 ,ktm został jednak stworzony do latania na gumie i elastycznosc do okreslonych predkosci ma lepsza niz wiekszosc superbików ,w wsyciigu ktm niema szans co najwyzej z nowymi supersportami 600 .
- best motoring
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4/11/2013, 16:18
- Lokalizacja: leszno
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości