Zobacz wątek - <i>[KTM 1290 Super Duke]</i> 2014 KTM 1290 Super Duke - Książę..
NAS Analytics TAG

[KTM 1290 Super Duke] 2014 KTM 1290 Super Duke - Książę..

Komentarze użytkowników
_________

[KTM 1290 Super Duke] 2014 KTM 1290 Super Duke - Ksią

Postprzez Ścigacz » 4/10/2013, 10:24

Dyskusja na temat: 2014 KTM 1290 Super Duke - Książę Ciemności
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2014 KTM 1290 Super Duke - Książę Ciemności
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 4/10/2013, 10:24

ta lampa wygląda trochę jak głowa generała grievousa.....<br><hr>szatan667
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/10/2013, 11:03

Hmm... Kiisiel w majcioszkach...
Idę je zmienić<br><hr>Zes
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/10/2013, 11:13

Komentatorzy napisał(a):Hmm... Kiisiel w majcioszkach...
Idę je zmienić<br><hr>Zes<br>
Mam nadzieję, że jesteś kobietą..........<br><hr>KazikK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/10/2013, 11:13

hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/10/2013, 11:15

Komentatorzy napisał(a):Hmm... Kiisiel w majcioszkach...
Idę je zmienić<br><hr>Zes<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam nadzieję, że jesteś kobietą..........<br><hr>KazikK<br>
przeciez widac ze to gej hahah prawdziwemu facetowi by to nie przeszło przez usta hahah <br><hr>wwwwwwwwwwww
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/10/2013, 12:39

Poczekajmy z tym uberhurra, aż Austriacy poradzą sobie z przegrzewaniem tego konia. <br><hr>exile
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/10/2013, 12:41

pewnie setkę na jedynce z bólem wyciągnie<br><hr>gajes
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/10/2013, 13:16

Komentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
Witam,

Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...<br><hr>Siwy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/10/2013, 15:31

Zazwyczaj nie podniecam sie danymi o momencie obrotowym ALE 144 ! przy masie 189 bez paliwa-tego chyba jeszce w historii motocykli (do kupienia w sklepie) nie było....przyspieszenia bedą diabelskie na kazdym biegu i z kazdych obrotow...jezeli jeszcze kontrola trakcji bedzie dobra, wlacznie z trybem "supermoto" moze to być sprzet wybitny.<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/10/2013, 06:59

Komentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam,

Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...<br><hr>Siwy<br>
napisałem ze eska wybiera płaski szczyt wiec tu niemoze byc zadnej przewagi na rzecz ktm ślepy jesteś ? co w jednym zdaniu zawiera zarówno informacje o przełozeniach jak i wykresie mocy ze soba związanych .<br><hr>rrrrrrrrrrrr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/10/2013, 07:01

Komentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam,

Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...<br><hr>Siwy<br>
czytaj ze zrozumieniem jełopie.<br><hr>rrrrrrrrrrrr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/10/2013, 07:05

Komentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam,

Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...<br><hr>Siwy<br>
natomiast co do przełozen w poczatkowej fazie do 140 i tak niczego niezmienia jesli beda krótsze niz w bmw bo geometria ramy rozstaw osi niepozwola na wykorzystanie ich wpoczatkowej fazie przyspieszania dzwigajac motocykl na koło ,pozatym eska sie startuje na półsprzegle az do ponad 100 a co do zdań to grunt ze sie znam lepiej na temacie niz ty .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/10/2013, 12:32

Komentatorzy napisał(a):pewnie setkę na jedynce z bólem wyciągnie<br><hr>gajes<br>
Chyba 100 mil/h.<br><hr>gucio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2013, 09:39

Ile to w końcu waży ? 189 kg bez płynów, czyli co 189 kg + 18 litrów paliwa + olej + płyn chłodzący ?
Podawanie wagi na sucho jest chyba nieuczciwym wybiegiem marketingowym ...<br><hr>Grzesiek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2013, 12:25

Komentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
nie te leki wziąłeś<br><hr>hynek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2013, 14:48

Co będzie bardziej straszne, Duke czy jego cena?<br><hr>coval
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2013, 16:15

Komentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
Komentatorzy napisał(a):nie te leki wziąłeś<br><hr>hynek<br>
chyba nie masz zaduzo klientów doktorku .<br><hr>rrrrrrrrrrrr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2013, 16:18

Komentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
Komentatorzy napisał(a):nie te leki wziąłeś<br><hr>hynek<br>
Komentatorzy napisał(a):chyba nie masz zaduzo klientów doktorku .<br><hr>rrrrrrrrrrrr<br>
sory pacjencie heh <br><hr>rrrrrrrrrrrr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2013, 20:54

Komentatorzy napisał(a):hehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .<br><hr>rrrrrrrrrrrrrrrr<br>
Kolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy<br><hr>Adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr