[biblioteka] Najlepsze silniki motocyklowe...
Posty: 57
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
od 2005 silnik Yamahy<br><hr>pan_gronostajKomentatorzy napisał(a):Oj, coś mi się zdaje, że w Apriliach Pegaso 650 to nie był stosowany singiel 660 Yamahy tylko 650 Rotaxa...<br><hr>nik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja miałem yamahe neos 50ccm 2t 97r po tuningu: cyl polini sport 50, tłok polini sport 50, wario stage 6, gaznik mikuni 30mm. Miała 10 koników, jechała 100km/h, spalanie 5l/100km. szał za małe pieniądze...<br><hr>gambiterKomentatorzy napisał(a):minarelli 50 ccm w takim zestawieniu. no prosze was<br><hr>przemo<br>Komentatorzy napisał(a):A dlaczego nie? Od skutera się zaczyna miłość do motocykli. A silnik kultowy. Sam mam jego kopię w Bzyczku.<br><hr>k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A niby co w nim takiego fenomenalnego od strony konstrukcyjnego. Jako całość motocykl, dość dobrze dopracowany. Ale aby się nad nim zatrzymać dłużej. To chyba zbytnia przesada. Na chwilą obecną jest klika konstrukcji które biją ten silnik (nie piszę o osiągach) <br><hr>motoKomentatorzy napisał(a):Silnik od S1000RR to potęga wśród Rzędowych czwórek. Zarówno konstrukcyjnie jak i osiągami. Szkoda że artykuł jest bardzo rozbieżny. Raz silniki z przełomu lat 70/80 a raz z obecnych czasów. <br><hr>Black-Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakaś wyrafinowana perwersja, tak?<br><hr>QQKomentatorzy napisał(a):FJR1300 - 200tys km to pierdnięcie w mąke <br><hr>kusz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Honda nie była pierwszą firmą, która zamontowała czterocylindrowy, rzędowy silnik w motocyklu! Już w 1905 roku belgijska firma FN (Fabrique Nationale de Herstal) produkowała motocykl z takim silnikiem (tyle, ze mocowanym wzdłuż osi motocykla (tak, jak w Triumphie Rocket). Silnik w pierwszej wersji miał pojemność 362 cm³, którą później powiększono do 500 cm³. W 1927 roku z kolei Indian przedstawił model Indian Four z podobnym silnikiem, też mocowanym wzdłużnie. Również czterocylindrowy silnik, tyle tylko, że nie rzędowy, a bokser, miał Zündapp K800 z końca lat 30-tych.<br><hr>Kluk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pierwsza sześciocylindrówka to chyba Benelli Sei 750 z roku 1974. Później powiększyli mu pojemność do 900.<br><hr>KlukKomentatorzy napisał(a):przecież pierwsze rzędowe 6 montowała Honda w CBX1000 w 1978r, czy Kawasaki KZ1300 w 1979r. , czyli 30 lat przed BMW!!!
Zabrakło 6-o cylindrowego boksera (1500 i 1800) który kulturą pracy rozkłada wszystkie R4
PS1
trwalszy silnik od olejaka to ten z CBR'ki F4, tylko niestety nie jest już tak urodziwy jak ten. Stary piec z olejaka jest jednym z najładniejszych silników.
PS2
co do S1000RR to niestety poza wysoką mocą i elektronicznymi fajerwerkami może pochwalić się wysoką awaryjnością silnika, zwłaszcza modele z pierwszych lat produkcji.
Jedyne sprawdzone (latami) i bardzo trwałe silniki beemki to boksery starej generacji (1100 i 1150) oraz słynne cegły k75, k100 oraz stary K1200RS/gt(ten z leżącym silnikiem i wałem kobowym wzdłuż) one robiły przebiegi które mogą zawstydzić niejedno auto. <br><hr>samozwańczy znawca tematu:)<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A Boss Hoss ? Co prawda silnik samochodowy, ale zburzył niektórym prawidłowy tok myślenia ...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=2H2spqu3aXc" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=2H2spqu3aXc</a>
<br><hr>Janek Testastretta
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=2H2spqu3aXc" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=2H2spqu3aXc</a>
<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pierwszym fabrycznym motocyklem który przekroczył 200 KM mocy był Ducati Desmoseidici z kitem racing, a Ducati 1098 R z kitem race i strojeniu wykazywało 203 KM więc nie ma się czym podpalać...Komentatorzy napisał(a):dobrych piecow jest co nie miara dla kazdego prawdziwego milosnika motoryzacji to chyba najwazniejsza czesc pojazdu a napewno dla mnie konstruktorzy bududjac silnik maja na celu to zeby dobrze sie sprawdzal w danym typie motocykla wiec najpierw nalezy sie przyjac w jakich kryteriach chcemy to oceniac moje typy to : triumph rocket 3 za potęzną moc przy niskich obrotach dzieki pojemnosci przede wszytkim 2.3litra, bmw k1600 gt za 6 cylindrow i wyzsza moc niz w gold wingu o 30% ,bmw 1000rr za niewiarygodny szczyt mocy jak na motocykle produkowane seryjnie w momencie debiutu ten piecyk zdeklasowal wszystkie inne podczas testow na hamowniach jako 1 seryjny motocykl z klasycznym silnikiem spalinowym przekroczyl bariere 200 km w testach było 200-201 km wsrod singli oczywiscie ktm 690 wsrod soft enduro supermoto itp z silnikami jednocylidrowymi ma najwyzsza moczaleznie od wersji 65-75km , pod wzgledem trwalosci na rpzestrzeni lat ludzie chwala silniki vfr, silnik hayabusy jest imponujacy ma bardzo duzo mocy juz od najnizszych obrotow i plynnnie rosnie az do 10 tys i mozna by jeszcze sporo wymieniac .<br><hr>sztik<br>
<br><hr>Spagetti Bolognese
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Popieram <br><hr>peliKomentatorzy napisał(a):Silnik Hayabusy też można zaliczyć chyba do tego grona. <br><hr>Matik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
poprzecznie ustawione V2 w moto guzzi, zwlaszcze w wydaniu quatrovalve, montowane miedzy innymi w griso 8V, jazda tym motocyklem rzuca na kolana. <br><hr>Gucio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Silnik Hayabusy to następca ostatniego wydania silnik GSX-Ra 1100 (WP)<br><hr>BigosKomentatorzy napisał(a):Silnik Hayabusy też można zaliczyć chyba do tego grona. <br><hr>Matik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
boxery ruskie, nic tak nie brzmi i nic sie tak nie sypie;), co 500 km regulacja luzu zaworowego (w instr. obsługi) zw. m.in. z rozłączeniem kosza bocznego żeby zdjąć prawą pokrywę, aluminium o konsystencji gliny itd itp....... KOCHAŁEM TO!<br><hr>agnostic
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapomnieliście chyba o silniku Yamahy XJR
Ten piec jest produkowany bez większych zmian bardzo długo, już od modelu fj , a ciąle DAJE radę.
Naprawdę kultowa jednostka.
Pozdrawiam<br><hr>Wojtek S.
Ten piec jest produkowany bez większych zmian bardzo długo, już od modelu fj , a ciąle DAJE radę.
Naprawdę kultowa jednostka.
Pozdrawiam<br><hr>Wojtek S.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wrażenia z BMW1600 sa naprawdę jak po podłączeniu do Intercity - zawsze spóźniony, niewiadomo czy dojedziesz (po drodze przydałby się serwis) - jedno jest zgodne: musisz kupić ch..... rnie drogą miejscówkę.<br><hr>realista
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 57
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości