Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Najlepsze silniki motocyklowe...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Najlepsze silniki motocyklowe...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Najlepsze silniki motocyklowe...

Postprzez Ścigacz » 20/3/2013, 11:26

Dyskusja na temat: Najlepsze silniki motocyklowe ostatnich lat
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Najlepsze silniki motocyklowe ostatnich lat
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 11:26

A V-twin z XRV750 Africa Twin?<br><hr>Janek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 11:32

Ja bym dodał jeszcze dziesięciozaworowego twina z TRX/TDM i ogromny piec z pierwszego Vmaxa. Pierwszy za brzmienie i niezawodność, a drugi bo jest absurdalny :)<br><hr>juzeg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 11:41

FJR1300 - 200tys km to pierdnięcie w mąke ;)<br><hr>kusz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 12:02

BMW znów zniszczyło mi głowę... rzędowa szóstka w moto, coś pięknego ;)<br><hr>Shadow
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 12:23

Wiedziałem, że będzie olejak Suzuki. Chyba każdy wiedział. ;)<br><hr>JacekBari
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 13:19

dobrych piecow jest co nie miara dla kazdego prawdziwego milosnika motoryzacji to chyba najwazniejsza czesc pojazdu a napewno dla mnie konstruktorzy bududjac silnik maja na celu to zeby dobrze sie sprawdzal w danym typie motocykla wiec najpierw nalezy sie przyjac w jakich kryteriach chcemy to oceniac moje typy to : triumph rocket 3 za potęzną moc przy niskich obrotach dzieki pojemnosci przede wszytkim 2.3litra, bmw k1600 gt za 6 cylindrow i wyzsza moc niz w gold wingu o 30% ,bmw 1000rr za niewiarygodny szczyt mocy jak na motocykle produkowane seryjnie w momencie debiutu ten piecyk zdeklasowal wszystkie inne podczas testow na hamowniach jako 1 seryjny motocykl z klasycznym silnikiem spalinowym przekroczyl bariere 200 km w testach było 200-201 km wsrod singli oczywiscie ktm 690 wsrod soft enduro supermoto itp z silnikami jednocylidrowymi ma najwyzsza moczaleznie od wersji 65-75km , pod wzgledem trwalosci na rpzestrzeni lat ludzie chwala silniki vfr, silnik hayabusy jest imponujacy ma bardzo duzo mocy juz od najnizszych obrotow i plynnnie rosnie az do 10 tys i mozna by jeszcze sporo wymieniac .<br><hr>sztik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 13:25

nie ma V2 Hondy, ( africa , transalp, vt, deauville, ntv, dn-01 ) W artykule się znalazły silniki z BMW 1600 i Ducata 1199, które oprócz nowatorskich rozwiązań nic nie wniosły do motoryzacji motocyklowej, nie zdążyły jeszcze zasłynąć z bezawaryjności - ciekawe ile wyżej wspomniane firmy zapłaciły za miejsce w rankingu.....<br><hr>sędzią
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 13:42

Silnik Valkyrie - <a href="http://www.youtube.com/watch?v=-CV_IJIPasM" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=-CV_IJIPasM</a><br><hr>DarekF6C
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 13:52

Warto też wspomnieć o suzuki rp68. Silnik osiągami miażdży każdą konkurencję.<br><hr>arek25087
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 14:04

przecież pierwsze rzędowe 6 montowała Honda w CBX1000 w 1978r, czy Kawasaki KZ1300 w 1979r. , czyli 30 lat przed BMW!!!
Zabrakło 6-o cylindrowego boksera (1500 i 1800) który kulturą pracy rozkłada wszystkie R4

PS1
trwalszy silnik od olejaka to ten z CBR'ki F4, tylko niestety nie jest już tak urodziwy jak ten. Stary piec z olejaka jest jednym z najładniejszych silników.

PS2
co do S1000RR to niestety poza wysoką mocą i elektronicznymi fajerwerkami może pochwalić się wysoką awaryjnością silnika, zwłaszcza modele z pierwszych lat produkcji.
Jedyne sprawdzone (latami) i bardzo trwałe silniki beemki to boksery starej generacji (1100 i 1150) oraz słynne cegły k75, k100 oraz stary K1200RS/gt(ten z leżącym silnikiem i wałem kobowym wzdłuż) one robiły przebiegi które mogą zawstydzić niejedno auto. <br><hr>samozwańczy znawca tematu:)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 14:13

Silnik od S1000RR to potęga wśród Rzędowych czwórek. Zarówno konstrukcyjnie jak i osiągami. Szkoda że artykuł jest bardzo rozbieżny. Raz silniki z przełomu lat 70/80 a raz z obecnych czasów. <br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 14:16

Komentatorzy napisał(a):przecież pierwsze rzędowe 6 montowała Honda w CBX1000 w 1978r, czy Kawasaki KZ1300 w 1979r. , czyli 30 lat przed BMW!!!
Zabrakło 6-o cylindrowego boksera (1500 i 1800) który kulturą pracy rozkłada wszystkie R4

PS1
trwalszy silnik od olejaka to ten z CBR'ki F4, tylko niestety nie jest już tak urodziwy jak ten. Stary piec z olejaka jest jednym z najładniejszych silników.

PS2
co do S1000RR to niestety poza wysoką mocą i elektronicznymi fajerwerkami może pochwalić się wysoką awaryjnością silnika, zwłaszcza modele z pierwszych lat produkcji.
Jedyne sprawdzone (latami) i bardzo trwałe silniki beemki to boksery starej generacji (1100 i 1150) oraz słynne cegły k75, k100 oraz stary K1200RS/gt(ten z leżącym silnikiem i wałem kobowym wzdłuż) one robiły przebiegi które mogą zawstydzić niejedno auto. <br><hr>samozwańczy znawca tematu:)<br>
Czy to artykuł o silnikach które muszą przejechać tyle co przeciętny Diesel? :-/ Dla takich ludzi jak ty odnoszę wrażenie że powinni montować długo wieczne diesle w moto. <br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 14:33

Komentatorzy napisał(a):przecież pierwsze rzędowe 6 montowała Honda w CBX1000 w 1978r, czy Kawasaki KZ1300 w 1979r. , czyli 30 lat przed BMW!!!
Zabrakło 6-o cylindrowego boksera (1500 i 1800) który kulturą pracy rozkłada wszystkie R4

PS1
trwalszy silnik od olejaka to ten z CBR'ki F4, tylko niestety nie jest już tak urodziwy jak ten. Stary piec z olejaka jest jednym z najładniejszych silników.

PS2
co do S1000RR to niestety poza wysoką mocą i elektronicznymi fajerwerkami może pochwalić się wysoką awaryjnością silnika, zwłaszcza modele z pierwszych lat produkcji.
Jedyne sprawdzone (latami) i bardzo trwałe silniki beemki to boksery starej generacji (1100 i 1150) oraz słynne cegły k75, k100 oraz stary K1200RS/gt(ten z leżącym silnikiem i wałem kobowym wzdłuż) one robiły przebiegi które mogą zawstydzić niejedno auto. <br><hr>samozwańczy znawca tematu:)<br>
Komentatorzy napisał(a):Czy to artykuł o silnikach które muszą przejechać tyle co przeciętny Diesel? :-/ Dla takich ludzi jak ty odnoszę wrażenie że powinni montować długo wieczne diesle w moto. <br><hr>Black-Ghost<br>
Muszą-wtedy są dobre.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 15:37

oceniajac dany silnik trzeba poprostu okreslic kryteria najwazniejsze według mnie to : moc jednostkowa tu najwyzsze osiagaja motocykle klasy supersport 600 ,elastycznosc ,dżwięk ktory tez w dużej mierze zalezy od wydechu ,trwałość ,kultura pracy oraz masa jednostki napędowej no i mozna jeszcze dodac do tego kryterum jakiegos przełomowego rozwiazania jak na swoia epoke w ktorej dana jednostka powstała .<br><hr>sztik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 16:19

Komentatorzy napisał(a):nie ma V2 Hondy, ( africa , transalp, vt, deauville, ntv, dn-01 ) W artykule się znalazły silniki z BMW 1600 i Ducata 1199, które oprócz nowatorskich rozwiązań nic nie wniosły do motoryzacji motocyklowej, nie zdążyły jeszcze zasłynąć z bezawaryjności - ciekawe ile wyżej wspomniane firmy zapłaciły za miejsce w rankingu.....<br><hr>sędzią <br>
potwierdzam, brakuje v2 Hondy:)
kulturą pracy przewyższa ducati (jesli można mówić o kulturze w v2)
nie zapomnę przejazdzki VTR SP1 :)<br><hr>kingBRUCEleeKARATEmistrz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 16:20

minarelli 50 ccm w takim zestawieniu. no prosze was<br><hr>przemo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 16:21

Oj, coś mi się zdaje, że w Apriliach Pegaso 650 to nie był stosowany singiel 660 Yamahy tylko 650 Rotaxa...<br><hr>nik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 16:42

Komentatorzy napisał(a):minarelli 50 ccm w takim zestawieniu. no prosze was<br><hr>przemo<br>
A dlaczego nie? Od skutera się zaczyna miłość do motocykli. A silnik kultowy. Sam mam jego kopię w Bzyczku.<br><hr>k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez test1uci » 20/3/2013, 17:16

Komentatorzy napisał(a):Oj, coś mi się zdaje, że w Apriliach Pegaso 650 to nie był stosowany singiel 660 Yamahy tylko 650 Rotaxa...<br><hr>nik

W Pegaso 1 gen był Rotax, ten co w BMW G650GS, a w Pegaso 2 gen jest ten sam silnik co w Yamasze XT660.
Avatar użytkownika
test1uci
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 12/5/2011, 08:46

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr