Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Najlepsze silniki motocyklowe...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Najlepsze silniki motocyklowe...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 17:42

Komentatorzy napisał(a):Oj, coś mi się zdaje, że w Apriliach Pegaso 650 to nie był stosowany singiel 660 Yamahy tylko 650 Rotaxa...<br><hr>nik<br>
od 2005 silnik Yamahy<br><hr>pan_gronostaj
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 19:45

a V4 hondy (m.in. VFR) na zębatym rozrządzie to gdzie się podziało?


<br><hr>nierob
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 19:47

a przepraszam, jest. na końcu. choć powinien być na początku...<br><hr>nierob
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 20:17

Komentatorzy napisał(a):minarelli 50 ccm w takim zestawieniu. no prosze was<br><hr>przemo<br>
Komentatorzy napisał(a):A dlaczego nie? Od skutera się zaczyna miłość do motocykli. A silnik kultowy. Sam mam jego kopię w Bzyczku.<br><hr>k<br>
ja miałem yamahe neos 50ccm 2t 97r po tuningu: cyl polini sport 50, tłok polini sport 50, wario stage 6, gaznik mikuni 30mm. Miała 10 koników, jechała 100km/h, spalanie 5l/100km. szał za małe pieniądze...<br><hr>gambiter
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 20:22

A gdzie Harley i jego flathead ?<br><hr>WLA
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 20:24

Komentatorzy napisał(a):Silnik od S1000RR to potęga wśród Rzędowych czwórek. Zarówno konstrukcyjnie jak i osiągami. Szkoda że artykuł jest bardzo rozbieżny. Raz silniki z przełomu lat 70/80 a raz z obecnych czasów. <br><hr>Black-Ghost<br>
A niby co w nim takiego fenomenalnego od strony konstrukcyjnego. Jako całość motocykl, dość dobrze dopracowany. Ale aby się nad nim zatrzymać dłużej. To chyba zbytnia przesada. Na chwilą obecną jest klika konstrukcji które biją ten silnik (nie piszę o osiągach) <br><hr>moto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 20:32

Komentatorzy napisał(a):FJR1300 - 200tys km to pierdnięcie w mąke ;)<br><hr>kusz<br>
Jakaś wyrafinowana perwersja, tak?<br><hr>QQ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 20:41

Honda nie była pierwszą firmą, która zamontowała czterocylindrowy, rzędowy silnik w motocyklu! Już w 1905 roku belgijska firma FN (Fabrique Nationale de Herstal) produkowała motocykl z takim silnikiem (tyle, ze mocowanym wzdłuż osi motocykla (tak, jak w Triumphie Rocket). Silnik w pierwszej wersji miał pojemność 362 cm³, którą później powiększono do 500 cm³. W 1927 roku z kolei Indian przedstawił model Indian Four z podobnym silnikiem, też mocowanym wzdłużnie. Również czterocylindrowy silnik, tyle tylko, że nie rzędowy, a bokser, miał Zündapp K800 z końca lat 30-tych.<br><hr>Kluk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 20:47

Silnik Hayabusy też można zaliczyć chyba do tego grona. <br><hr>Matik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 20:50

Komentatorzy napisał(a):przecież pierwsze rzędowe 6 montowała Honda w CBX1000 w 1978r, czy Kawasaki KZ1300 w 1979r. , czyli 30 lat przed BMW!!!
Zabrakło 6-o cylindrowego boksera (1500 i 1800) który kulturą pracy rozkłada wszystkie R4

PS1
trwalszy silnik od olejaka to ten z CBR'ki F4, tylko niestety nie jest już tak urodziwy jak ten. Stary piec z olejaka jest jednym z najładniejszych silników.

PS2
co do S1000RR to niestety poza wysoką mocą i elektronicznymi fajerwerkami może pochwalić się wysoką awaryjnością silnika, zwłaszcza modele z pierwszych lat produkcji.
Jedyne sprawdzone (latami) i bardzo trwałe silniki beemki to boksery starej generacji (1100 i 1150) oraz słynne cegły k75, k100 oraz stary K1200RS/gt(ten z leżącym silnikiem i wałem kobowym wzdłuż) one robiły przebiegi które mogą zawstydzić niejedno auto. <br><hr>samozwańczy znawca tematu:)<br>
Pierwsza sześciocylindrówka to chyba Benelli Sei 750 z roku 1974. Później powiększyli mu pojemność do 900.<br><hr>Kluk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 21:12

A Boss Hoss ? Co prawda silnik samochodowy, ale zburzył niektórym prawidłowy tok myślenia :-)...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=2H2spqu3aXc" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=2H2spqu3aXc</a>

<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 21:19

Komentatorzy napisał(a):dobrych piecow jest co nie miara dla kazdego prawdziwego milosnika motoryzacji to chyba najwazniejsza czesc pojazdu a napewno dla mnie konstruktorzy bududjac silnik maja na celu to zeby dobrze sie sprawdzal w danym typie motocykla wiec najpierw nalezy sie przyjac w jakich kryteriach chcemy to oceniac moje typy to : triumph rocket 3 za potęzną moc przy niskich obrotach dzieki pojemnosci przede wszytkim 2.3litra, bmw k1600 gt za 6 cylindrow i wyzsza moc niz w gold wingu o 30% ,bmw 1000rr za niewiarygodny szczyt mocy jak na motocykle produkowane seryjnie w momencie debiutu ten piecyk zdeklasowal wszystkie inne podczas testow na hamowniach jako 1 seryjny motocykl z klasycznym silnikiem spalinowym przekroczyl bariere 200 km w testach było 200-201 km wsrod singli oczywiscie ktm 690 wsrod soft enduro supermoto itp z silnikami jednocylidrowymi ma najwyzsza moczaleznie od wersji 65-75km , pod wzgledem trwalosci na rpzestrzeni lat ludzie chwala silniki vfr, silnik hayabusy jest imponujacy ma bardzo duzo mocy juz od najnizszych obrotow i plynnnie rosnie az do 10 tys i mozna by jeszcze sporo wymieniac .<br><hr>sztik<br>
Pierwszym fabrycznym motocyklem który przekroczył 200 KM mocy był Ducati Desmoseidici z kitem racing, a Ducati 1098 R z kitem race i strojeniu wykazywało 203 KM więc nie ma się czym podpalać...
<br><hr>Spagetti Bolognese
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2013, 21:20

Silnik K1600GT brzmi jak nissan skyline z szybcy i wściekli :D<br><hr>kuba1324
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2013, 10:59

Komentatorzy napisał(a):Silnik Hayabusy też można zaliczyć chyba do tego grona. <br><hr>Matik<br>
Popieram <br><hr>peli
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2013, 11:22

poprzecznie ustawione V2 w moto guzzi, zwlaszcze w wydaniu quatrovalve, montowane miedzy innymi w griso 8V, jazda tym motocyklem rzuca na kolana. <br><hr>Gucio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2013, 19:25

Komentatorzy napisał(a):Silnik Hayabusy też można zaliczyć chyba do tego grona. <br><hr>Matik<br>
Silnik Hayabusy to następca ostatniego wydania silnik GSX-Ra 1100 (WP)<br><hr>Bigos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2013, 16:19

boxery ruskie, nic tak nie brzmi i nic sie tak nie sypie;), co 500 km regulacja luzu zaworowego (w instr. obsługi) zw. m.in. z rozłączeniem kosza bocznego żeby zdjąć prawą pokrywę, aluminium o konsystencji gliny itd itp....... KOCHAŁEM TO!<br><hr>agnostic
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2013, 17:16

Zapomnieliście chyba o silniku Yamahy XJR
Ten piec jest produkowany bez większych zmian bardzo długo, już od modelu fj , a ciąle DAJE radę.
Naprawdę kultowa jednostka.
Pozdrawiam<br><hr>Wojtek S.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/3/2013, 10:43

V2 z Transalpa/Afryki , NTV itd :)<br><hr>Skalpel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/3/2013, 10:39

wrażenia z BMW1600 sa naprawdę jak po podłączeniu do Intercity - zawsze spóźniony, niewiadomo czy dojedziesz (po drodze przydałby się serwis) - jedno jest zgodne: musisz kupić ch..... rnie drogą miejscówkę.<br><hr>realista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na gr