[Honda VFR1200F] Honda VFR1200F - szał pod kontrolą
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[Honda VFR1200F] Honda VFR1200F - szał pod kontrolą
Dyskusja na temat: Honda VFR1200F - szał pod kontrolą
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR1200F - szał pod kontrolą
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR1200F - szał pod kontrolą
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
<a href="http://www.motometa.com.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motometa.com.pl</a><br><hr>Rider
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
multistrada 1200 do vfr1200 to tak ja porownac sedana do suva.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):1200 multistrada to znacznie lepszy wybor.<br><hr>emka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ojj zawalili w detalach, jako turystyk ma braki w wyposażeniu, no i to co bardzo ważne informacja o ilości paliwa, to porażka w takim razie, przecież trudno co 100km tankować, albo trzęść portkami ile to właściwie paliwa mamy.
panowie rok 2010 a gorzej niż 1950.
Turystyk? to powinno oznaczać spora ilośc schowków na wszystko !
na drobne monety, bilety z autostrad itp
przecież trudno mieć wszystko w kieszeniach no i niebezpiecznie w razie wypadku szlif z kluczami do domu pod żebrami...
zasadnioczo choć ubity to jednak mi się nie podoba.
W tym momencie też mam motorek przejściowy czyli z aspiracjami do GT, mianowicie Fazer FZ1GT i puki co moim faworytem który go zastąpi w przyszłym roku jest kawasaki 1400GT, wg mojego gustu stylistycznie nieziemsko zajebisty, technicznie też niezłe cacko.
Zacząłem czytać z fascynacją że może jednak honda ale po przeczytaniu kubeł zimnej wody, dzieki chłopaki zostaje w planach kawa 1400GT<br><hr>k
panowie rok 2010 a gorzej niż 1950.
Turystyk? to powinno oznaczać spora ilośc schowków na wszystko !
na drobne monety, bilety z autostrad itp
przecież trudno mieć wszystko w kieszeniach no i niebezpiecznie w razie wypadku szlif z kluczami do domu pod żebrami...
zasadnioczo choć ubity to jednak mi się nie podoba.
W tym momencie też mam motorek przejściowy czyli z aspiracjami do GT, mianowicie Fazer FZ1GT i puki co moim faworytem który go zastąpi w przyszłym roku jest kawasaki 1400GT, wg mojego gustu stylistycznie nieziemsko zajebisty, technicznie też niezłe cacko.
Zacząłem czytać z fascynacją że może jednak honda ale po przeczytaniu kubeł zimnej wody, dzieki chłopaki zostaje w planach kawa 1400GT<br><hr>k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam nadzieje ze kiedys powstanie honda vfr na modłę starego vfr 750 ktorym mozna bylo szalec na calego po toze<br><hr>szuwaru86
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadza się mam oba motorkiKomentatorzy napisał(a):1200 multistrada to znacznie lepszy wybor.<br><hr>emka<br>Komentatorzy napisał(a):multistrada 1200 do vfr1200 to tak ja porownac sedana do suva.<br><hr>moto fan<br>

Multi - to bardzo dobry motorek na nasze boczne, wąskie dziurawe drogi - tam jest ok, na dobre równe, szerokie dwupasmówki i autostrady TYLKO VFR 1200 DCS !!!
Tam VFR pokazuje co potrafi.
Co do wskaznika poziomu paliwa nie jest źle, owszem przez pierwsze 80 km wskaznik nie opada, ale nie jest tak, że nie jest niedokładny. można się przyzwyczaić i wyczić, że jak przejechałem 250 km to ma jeszce paliwa na 50 w rezerwie - przetestowalem to kilka razy zabierając ze soba 5 l karnister, którego notabene nie użyłem.
Multi - MA PODOBNY PROBLEM - najpierw długo komp i wskaznik pokazuje zasięg 340-320 km, by po przejechaniu ok 100 km, gwałtownie pokazać zasięg na poziomie ... 150 km !!!
Moim zdaniem jest to wina ukształtowania baków paliwa i nie przygotowania czujnika pozimu paliwado tych motorków, tylko zastosowanie z innych już wcześniej produkowanych ... <br><hr>Koniu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz to krzywe nogi jak sr...!<br><hr>asdf1234Komentatorzy napisał(a):1200 multistrada to znacznie lepszy wybor.<br><hr>emka<br>Komentatorzy napisał(a):multistrada 1200 do vfr1200 to tak ja porownac sedana do suva.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadza się mam oba motorki
Multi - to bardzo dobry motorek na nasze boczne, wąskie dziurawe drogi - tam jest ok, na dobre równe, szerokie dwupasmówki i autostrady TYLKO VFR 1200 DCS !!!
Tam VFR pokazuje co potrafi.
Co do wskaznika poziomu paliwa nie jest źle, owszem przez pierwsze 80 km wskaznik nie opada, ale nie jest tak, że nie jest niedokładny. można się przyzwyczaić i wyczić, że jak przejechałem 250 km to ma jeszce paliwa na 50 w rezerwie - przetestowalem to kilka razy zabierając ze soba 5 l karnister, którego notabene nie użyłem.
Multi - MA PODOBNY PROBLEM - najpierw długo komp i wskaznik pokazuje zasięg 340-320 km, by po przejechaniu ok 100 km, gwałtownie pokazać zasięg na poziomie ... 150 km !!!
Moim zdaniem jest to wina ukształtowania baków paliwa i nie przygotowania czujnika pozimu paliwado tych motorków, tylko zastosowanie z innych już wcześniej produkowanych ... <br><hr>Koniu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości