Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda]</i> CBR 900RR Fireblade
NAS Analytics TAG

[Honda] CBR 900RR Fireblade

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2007, 12:26

siemka wszystkim..... od niedawna interesuje się motorami dokładnie takimi jak fireblade... mógłby mi ktoś coś o nich powiedzieć albo podać dobrą stronę o nich?? :) byłabym wdzięczna<br><hr>Maleństwo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/6/2007, 12:41

Siemka wszystkim... to znowu ja.. poczta mi szwankuje więc daje nowy adresik... tylko błagam..napiszcie:)<br><hr>Maleństwo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/6/2007, 19:13

Komentatorzy napisał(a):siemka wszystkim..... od niedawna interesuje się motorami dokładnie takimi jak fireblade... mógłby mi ktoś coś o nich powiedzieć albo podać dobrą stronę o nich?? :) byłabym wdzięczna<br><hr>Maleństwo<br>
HEJ BARDZO WE WLASCIWYM KIER SKUPIASZ SWOJA UWAGE, BOWIEM JA ROWNIEZ UWAZAM ZE FIRE BLADE JEST TO MOTO PONADCZASOWE I THE BEST.W PAZDZIER JAK BOG DA-BEDE MIAL TAKA PIEKNOSC HMMM.BRAWO ZA ODWAGE-DZIEWCZYNY MALO INTERESUJA SIE MOTO, NP MOJA ZONA A SZKODA BO CHCIALBYM ZEBY JE LUBILA.POZDRAWIAM SERDECZNIE I MAM NADZ ZE KIEDYS SPOTKAMY SIE NA TRASIE.POZDRAWIAM-PIWEK20@WP.PL<br><hr>MICHAL
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/6/2007, 19:22

Komentatorzy napisał(a):witam,planuje zakup motoru i waham sie miedzy gsx-r 750 srad , cbr 900rr a ewentualnie tańszym zxr 750 czy może ktoś mi doradzić który z tych motorów posiada najwięcej zalet i jest najtwarlszy i zarazem najtańszy w eksploatacji z góry dziękuje za odp<br><hr>Primo<br>
NIGDY SUZUKI-BO TO STUKI.MIALEM KIEDYS F1 Z 89, A LEPIEJ I ROWNIEJ CHODZILA NIZ GSX-R 1300:)CBR 900RR JEST NIEZNISZCZALNE JAK DOBRZE JA TRAKTUJESZ<br><hr>PIWEK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/6/2007, 13:40

Witam!!!Dla mnie fajer model sc33 z lat 98-99 to najpiękniejszy sprzęt...ma w sobie to coś a osiągi również są wystarczające.
Jeżdze sc33 z roku 99 i odnośnie pytania osiągów na poszczególnych biegach moge powiedzieć z mojego doswiadczenia 1bieg=125km/h 2=ok180km/h 3=230km/h więcej niemialem okazji przetestowac.Jak dla mnie prowadzenie jest super i motocykl jest bardzo wygodny.pozdrawiam<br><hr>MarcinRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2007, 14:02

siemanko. juz tu pisalem w lutym o swoim bladym:) zmienilo sie tyle ze 14kwietnia przy 210km/h na zakrecie poszedlem slizgiem i w slup łup:) ja mialem szczescie ze tylko noge polamalem ,ale fajer mial miej szczescia:( wygladał koszmarnie z pieknosci w potworka sie zmienil,wszystkie plastyki ,lampy poszly sie je... ale naszczesie rama lagi ,silnik nie ruszone,juz wmiare chodze wiec sie wziolem za odbudowe bo zal by jej sprzedac,moze ma ktos lampy i czache w rozsadnej cenie??98/99model. prosze o kontakt na gg2592502. pozdrawiam tomek:) ps. ale tak serio to polecam to moto kazdemu bo jest nie zniszczalne:)<br><hr>tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/7/2007, 11:16

Polecam model sc33 z całego serca maszyna poprostu perfekcyjna i do palowania jak i na ntrase spoko daje rade osiągi jak na polski asfalt bardzej niz wystarczające.Kult i wszystko w temacie .Poz<br><hr>Emil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/7/2007, 14:32

Komentatorzy napisał(a):Czy ktoś wie w jaki sposób może być dławiony FIRE, Mam wersję szwajcarską , brak kryz. Ale z tego co wiem to tylko YANAHA była dławionka na wałkach rozrządu czy modułach. Może po numerze VIM lub silnika można sprawdzić gdzieś w jaki sposób jest dławiony. Pozdrawiam<br><hr>tomcio<br>
a sprawdzales czy nie jest dlawiony na dyszach? pozatym nie wiem czy wiesz ale skoro masz wersje szwajcarska to jest tam system dopalania spalin ktory spokojnie mozna usunac dodatkowo zakladasz filtr powietrza K&N i moc rosnie. Jedyny minus lub plus jak kto lubi - przy schodzeniu z obrotow strzela i pluje ogniem ;) pozdrawiam<br><hr>Taz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/7/2007, 10:50

Witam!
Jeżdzę SC33 96 rok. Od dwóch tysięcy do 4500 obr/min słychać coś jakby łańcuszek lub zawory. Oczywiście sprawdziłem luzy - ok, łańcuszek rozrządu (napinacz do połowy po dociśnięciu ręcznym nic się nie zmienia). Problem występuje tylko pod odbiążeniem. Na luzie tego nie słychac. Nie wiem czy mam szukać dalej czy to nic specjalnego. Jest jeszcze jeden łańcuszek napędza chyba pompę wody ale nie wiem czy to może być powód. Przebieg to ok 50000 km. Ma ktoś jakiś pomysł. Dodam tylko że praca silnik nie zmieniła się od 3000km. Mam cichy orginalny wydech i mnie to wnerwia. Na wszystkich innych których jeździłem nie słyszałem tego, może przez głośne wydechy. <br><hr>siwy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/7/2007, 22:10

Witam mam problem posiadam 900 rr sc28 i podczej jazdy przy ok 6 tys/obr silnik zaczyna przerywać a gdy przekroczy tą granice już jest dobrze wiecie może co to może być !!!<br><hr>Dyniu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez falconiforme » 10/7/2007, 23:09

Interesuje mnie kupno 929. A napiszÄ… koledzy Jak w eksploatacji Honda siÄ™ sprawuje. Np spalanie 110-130 km/h na trasie?
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez cichy » 10/7/2007, 23:39

No proszÄ™ ciÄ™, jak siÄ™ kupuje taki motocykl, to siÄ™ nie martwi o spalanie, to nie jest turysta.
Zapytaj lepiej ile wydasz na opony, klocki, napęd, płyny i serwis.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez falconiforme » 11/7/2007, 08:55

Niestety zaliczam długie trasy :) Co mam zrobić jak charakter bladego mi odpowiada? :(. Bardziej było by na miejscu gdybym jeździł nim do sklepu?
Spalanie było w formie przykładu. Jeśli jeździcie raz w tygodniu by czasem sobie poszaleć na mieście, to rzeczywiście nie można nic powiedzieć.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez cichy » 11/7/2007, 13:04

Takie motocykle są najlepsze do okazyjnych wypadów na tor. Po okolicy oczywiście też można pojeździć.
W dłuższe trasy nie latam, bo turystyka mnie nie interesuje.
Optymalnie byłoby mieć po jednym motocyklu, na tor, dłuższe trasy, na błoto itd.
Niestety na to trudno jest zarobić.
Jako że nastawiam się bardziej na jazdę sportową, turystyka mnie nie interesuje, a co do jazdy po ulicach, i do dojazdów do pracy, to jest ok.
Oczywiście są motocykle które lepiej się do tego nadają, ale z drugiej strony, te modele nie dają tyle frajdy z jazdy na torze.
Dlatego wybrałem bladego.

Co do spalania
Na torze niecałe 20l na 1h
W trasie 6-7l na 100km
Jedną tylnią oponę co 6000km (koszt opony700-900zł)
Do tego klocki, łańcuch, zębatki, regulacje i płyny.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez falconiforme » 11/7/2007, 16:05

Dzięki za odpowiedz. Teraz mam jakieś pojecie. Np w zx9r (nie moja) spalanie jest o 1 lub 2 litry większe. A 8l/100 km na trasie to jak pieniądze w błoto.
Co do oponki to nieźle ją traktujesz. Ja mam Metzelera Z6 i po 5 tys km przejechanych ponad polowa bieżnika mi została :)
Co do "toru" to okolice Brodnicy i Nowego Miasta Lubawskiego bardzo mi się podobają. Dożo winkli, prostych i wszystko na sporych różnicach terenu.
Tor w Poznaniu niestety nie jest na sÄ…siedniej ulicy.
Pozdrawiam
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez cichy » 11/7/2007, 16:14

No cóż ja mam do Poznania 300km, ale to nie jest jakiś duży problem.
Co do opon, to mam założone znacznie miększe gumy i stąd różnice w zużyciu.
Z6 raczej słabo się nadaje, nawet na okazyjne latanie po torze.
Nie jest to ponoa do sportowego motocykla.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2007, 12:34

Witam. A sprawdzaliscie moze jakie w praktyce jest spalanie? Mam sc33 '99 i przy w miare spokojnej jezdzie(do 200 i b.rzadko na czerwone pole) pali 8 L+, wydaje mi sie ze to troche za duzo. Dodam jeszcze ze jezdze w miescie i troche poza (dojazdy do pracy). Nie wiecie co to moze byc? z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam<br><hr>900rr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2007, 19:37

szukam lampy przód do CBR 900 FIRE BLADE rok 98, pomóżcie<br><hr>wojtas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez falconiforme » 12/7/2007, 21:47

cbr 900 rr przy prędkości do 200 km/h musi 8L + spalić.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Komentatorzy » 22/7/2007, 19:17

witam mam cbr 900rr z 94r sc 28 moge powidziec smialo ze na ta chwile za taka kase to nie ma lepszego motorku,1ka 140, 2ka 185, 3ka 235, na 2ce bez problemu wyrywa sie z manetki na kolo o 1dynce nie wspomne i ma na ta chwile najechane 56tys km a olejku nie wciaga naj szybciej jechalem 260 ale nie byl to max naprawde swietny motorek.pozdrawiam<br><hr>pawel wloclawek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości




na górê