[Aktualności] Zerowe umiejętności na Kawasaki ZX-6R
Posty: 45
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
b. zle, ze robi to wlasnie w taki sposob i na drodze publicznej - powinno mu sie dac malutki motocykl lub motorowej, wytlumczyc i niech cwiczy operowanie sprzeglem i gazem...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Widać że gość się uczy i właśnie dobrze że robi to w ten sposób.
Gleba przy 40km/h to nie jest jakiÅ› problem.
Problem by był wtedy gdyby przy niskich umiejętnościach cisnął po 200 na prostych i wtedy wyszłyby braki.
A tak niech pierwszy rzuci kamieniem ten kto nigdy motocykla nie położył.<br><hr>qweq<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
psianie w tym przypadku o predkosci w ogole nie powinno mec miejsca, bo nie miala ona tu zadnego znaczena (zreszta byla bliska zeru - chlopak powozi jak osoba z zaawansowanym parkinsonizmem - powinien pojechac na placyk i pocwiczyc kilka godzin sprzeglo i gaz....<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Film się nadaje na reklamę ciuchów motocyklowych...
Jakby to wyglądało bez rękawic i zwykłych jeansach lepiej nie mówić.<br><hr>etwesh
Jakby to wyglądało bez rękawic i zwykłych jeansach lepiej nie mówić.<br><hr>etwesh
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na prawdę, zjazd serpentyną na luzie, hamowanie w zakręcie- ładny przykład wszystkiego czego nie robić <br><hr>tarzan131313
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
gdyby nie łapał ciągle sprzęgła to by mu silnik sam wychamowywał przed zakrętami
<br><hr>Jakub
<br><hr>Jakub
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
U nas wystarczyło wziac jazdy doszkalajace i juz by wiedzial jak wchodzic w zakrety. Przy 50 km/h u nas trzeba wyminac przeszkode a to naprawde juz trzeba BUjnac motocyklem z lewej na prawa .<br><hr>Trojan86Komentatorzy napisał(a):2 dni kursu nawet za 1500zł juz by mu sie zwróciło<br><hr>simoncom<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zero umiejętności,totalny laik,ale ZXR6 musi być...dla lansu.Dla mnie to kolejny idiota z manią popisywania się,niestety.<br><hr>derelict
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zasada jest prosta. Jak sie nie przewrocisz to sie nie nauczysz. Gostkowi zycze powodzenia w nauce a tym fachowca co tak po nim jadÄ… no coz... moze troche wyrozumialosci<br><hr>darek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dpbrze ze się asekurował sprzęgłem ,wyobrazasz sobie tego gocia na tym motocyklu jadącego samym gazem ?:O gdyby wskazkowka otarla się o 6 tys gość by wpadl w taka panike ze by tylko jeszcze więcej gazu dodawal przy zerpowej prawie ze umiejetnosci łamania motocykla w zakręt wpadłby w okoliczne skałki z predkoscia jakies 120 km.h co bysie dla niego ciut gorzej skończyło .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):psianie w tym przypadku o predkosci w ogole nie powinno mec miejsca, bo nie miala ona tu zadnego znaczena (zreszta byla bliska zeru - chlopak powozi jak osoba z zaawansowanym parkinsonizmem - powinien pojechac na placyk i pocwiczyc kilka godzin sprzeglo i gaz....<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wyobrażasz sobie tego gościa jadącego po tamtej trasie z samego gazu ? gdyby wskazówka przekroczyła 6 tys obrotow przed ktoryms zwinklów wpadł by wpanike która nakazała by mu odkrecic do końca;) a z racji braku umiejetnosci skałdania się w zakret wleciał by wboczne skałki przy predkosci około 120 km.h co by się dla niego skończyło nieco gorzej niż to co widzieliśmy na filmiku .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):psianie w tym przypadku o predkosci w ogole nie powinno mec miejsca, bo nie miala ona tu zadnego znaczena (zreszta byla bliska zeru - chlopak powozi jak osoba z zaawansowanym parkinsonizmem - powinien pojechac na placyk i pocwiczyc kilka godzin sprzeglo i gaz....<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wolał wydać 2 tysie na kamerkę zamiast na kurs jazdy. Natura eliminuje sama takie jednostki. <br><hr>Etanol
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
o tym samym pomyślałem <br><hr>krstcKomentatorzy napisał(a):Wolał wydać 2 tysie na kamerkę zamiast na kurs jazdy. Natura eliminuje sama takie jednostki. <br><hr>Etanol<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie wiem, czy na pewno chciales napiac swoj post pod moim komenatzrem, bo ja nic nie pisalem o duszeniu klamki sprzegla podczas jazdy z gorki/pod gorke? co to znaczy "asekurowac sie sprzeglem" podczas jazdy????????? nie ma takiego pojecia i takiej techniki - to idealny sposob na brak kontroli nad motocyklem.....<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):psianie w tym przypadku o predkosci w ogole nie powinno mec miejsca, bo nie miala ona tu zadnego znaczena (zreszta byla bliska zeru - chlopak powozi jak osoba z zaawansowanym parkinsonizmem - powinien pojechac na placyk i pocwiczyc kilka godzin sprzeglo i gaz....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):dpbrze ze się asekurował sprzęgłem ,wyobrazasz sobie tego gocia na tym motocyklu jadącego samym gazem ?:O gdyby wskazkowka otarla się o 6 tys gość by wpadl w taka panike ze by tylko jeszcze więcej gazu dodawal przy zerpowej prawie ze umiejetnosci łamania motocykla w zakręt wpadłby w okoliczne skałki z predkoscia jakies 120 km.h co bysie dla niego ciut gorzej skończyło .<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
gdy wsiadasz pierwszy raz w zyciu na motocykl wcisniecie sprzegłą i trzymanie gdy zaostro dodales gazu tp bardz dobra technika kontrolować motocykl samym gazem można po paru przejażdżkach gdzie człowiek ciut już się obeznał z zachowaniem motocykla jego reakcjami na ruchyu ciala i jak działa siła odsrodkowa gdy bierze się zakręt , generalnie napisałem post os przegle bp tu wieu sapie i sise smieje ze wyciska w srodku zakrętu i dobrze robi gdyby tego nierobil to jak już napisałem wleciał by wboczne skałki z duza wieksza predkoscia niż to zrobił <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):psianie w tym przypadku o predkosci w ogole nie powinno mec miejsca, bo nie miala ona tu zadnego znaczena (zreszta byla bliska zeru - chlopak powozi jak osoba z zaawansowanym parkinsonizmem - powinien pojechac na placyk i pocwiczyc kilka godzin sprzeglo i gaz....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):dpbrze ze się asekurował sprzęgłem ,wyobrazasz sobie tego gocia na tym motocyklu jadącego samym gazem ?:O gdyby wskazkowka otarla się o 6 tys gość by wpadl w taka panike ze by tylko jeszcze więcej gazu dodawal przy zerpowej prawie ze umiejetnosci łamania motocykla w zakręt wpadłby w okoliczne skałki z predkoscia jakies 120 km.h co bysie dla niego ciut gorzej skończyło .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):nie wiem, czy na pewno chciales napiac swoj post pod moim komenatzrem, bo ja nic nie pisalem o duszeniu klamki sprzegla podczas jazdy z gorki/pod gorke? co to znaczy "asekurowac sie sprzeglem" podczas jazdy????????? nie ma takiego pojecia i takiej techniki - to idealny sposob na brak kontroli nad motocyklem.....<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
calkowicie sie nie zgodze: 1) zaczynanie nauki od fatalnego nawyku nigdy nie jest dobre 2) wlasnie wcisniecie sprzegla w zakrecie byłoby njawiekszym bledem: a) tracisz kontrole nad motocyklem, b) tracisz hamowanie silnikiem - wyjedziez w krzaki albo motocykl zwali sie w zakrecie 3) gdyby trzymał gaz albo - prawidłowo - progresywnie dodawal gazu od razu po zakonczeniu hamowania (jezeli w ogole umial hamowac to na pewno by nie wyjechal na zewnetrna i 4) pocztakujacy i kazdy inny w jezdzie drogowej nie uzywa ruchow ciala do skrecania - tylko przeciwskret, bo i tak pozostaje wiele opony i przyczepnosci - przenosenie ciala w zlozeniu ma sens TYLKO przy ekstremalnych zlozeniach na torze, zeby nie poglebiac zlozenia motocykla, bo wtedy dochodzisz do granicy przyczepnosci i masz lowside 5) sprzeglo poczatkujacemu sluzy tylko do zmiany biegow, ruszania i w koncowej fazie hamowania - nigdy w trakcie jazdy pod gorke czy w zakrecie itp.- przykladem wykorzstania sprzegla w trakcie jazdy moze byc wprowadzaie motocykla w drift przy jezdzie na supermoto (kombinacja sprzeglo-gaz) ale obstawiam, ze nikt na tym forum (wlacznie ze mna)nie potrafi tego robic prawidlowo, czyli tak jak zawodnicy super moto na torze<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):psianie w tym przypadku o predkosci w ogole nie powinno mec miejsca, bo nie miala ona tu zadnego znaczena (zreszta byla bliska zeru - chlopak powozi jak osoba z zaawansowanym parkinsonizmem - powinien pojechac na placyk i pocwiczyc kilka godzin sprzeglo i gaz....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):dpbrze ze się asekurował sprzęgłem ,wyobrazasz sobie tego gocia na tym motocyklu jadącego samym gazem ?:O gdyby wskazkowka otarla się o 6 tys gość by wpadl w taka panike ze by tylko jeszcze więcej gazu dodawal przy zerpowej prawie ze umiejetnosci łamania motocykla w zakręt wpadłby w okoliczne skałki z predkoscia jakies 120 km.h co bysie dla niego ciut gorzej skończyło .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):nie wiem, czy na pewno chciales napiac swoj post pod moim komenatzrem, bo ja nic nie pisalem o duszeniu klamki sprzegla podczas jazdy z gorki/pod gorke? co to znaczy "asekurowac sie sprzeglem" podczas jazdy????????? nie ma takiego pojecia i takiej techniki - to idealny sposob na brak kontroli nad motocyklem.....<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):gdy wsiadasz pierwszy raz w zyciu na motocykl wcisniecie sprzegłą i trzymanie gdy zaostro dodales gazu tp bardz dobra technika kontrolować motocykl samym gazem można po paru przejażdżkach gdzie człowiek ciut już się obeznał z zachowaniem motocykla jego reakcjami na ruchyu ciala i jak działa siła odsrodkowa gdy bierze się zakręt , generalnie napisałem post os przegle bp tu wieu sapie i sise smieje ze wyciska w srodku zakrętu i dobrze robi gdyby tego nierobil to jak już napisałem wleciał by wboczne skałki z duza wieksza predkoscia niż to zrobił <br><hr>tdi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 45
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości