[Aktualności] Testujemy Kawasaki H2R!
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Aby rozpędzić to do prędkości maksymalnej potrzeba prostej o paru kilometrach długości. Na torze, nawet na torze MotoGP (Losail) raczej nie da sie rozpędzić tego do prędkości maksymalnej. <br><hr>I22Komentatorzy napisał(a):Ja mam pytanie, które nurtuje wszystkich: ILE TO WYCIĄGA? Jak boicie się sprawdzić, to ja się zgłaszam na ochotnika. Serio.<br><hr>JacekBari<br>Komentatorzy napisał(a):Człowieku a kto by ci dał nawet dotknąć ten motor... po 100 metrach najdalej zatrzymałbyś się na najbliższej latarni i musiałbyś spłacać do końca życia....<br><hr>dfdsf<br>Komentatorzy napisał(a):Tak myślisz? Bo mnie nie znasz. ;P <br><hr>JacekBari<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Motocykla Moto GP nie może kupić NIKT.<br><hr>.Komentatorzy napisał(a):Rozumiem ekscytację czymś wyjątkowym, ale wersja drogowa, czyli H2 ma raptem 200KM przy masie 240 kg bez możliwości ścigania się w żadnej klasie.. I po co mieszać ludziom w głowach kosztującą krocie wersją H2R, która nie ma prawa jeździć po drogach publicznych (czyli nie będzie lansu) i nie posiada gwarancji producenta.... Co nie zmienia faktu, że chętnie poczytam materiał z testu Jestem ciekaw jak wypadnie na 1/4 mili...<br><hr>Jarson<br>Komentatorzy napisał(a):dokładnie drogowa wweersja ma 200 KM ! A NIE 326 KM ,326 KONNO WERSJA PO DRODZE TO CO NAJWYZEJ BEDZIE MOZNA JECHAĆ ALE NA LAWECIE ! NIECH SIE REDAKTIORZYNA WRESZCIE NAUCZY ! ZE 326 KM WERSJA TO TORÓWKA BEZ PRAWA JAZDY PO DRODZE RÓWNIE DOBRZE KTO,S MOGŁBY SOBIE KUPIC MOTOCYKL MOTO GP , H2R DO TESTÓW PORÓWNAWCZYCH Z INNYMI MOTOCYKLAMI BEDZIE DOSTEPNA TYLKO W WERSJI 200 KM.<br><hr>TDI<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A moze czegoś mógłby naczyć sie od takich specjalistów? <br><hr>TediKomentatorzy napisał(a):Ja mam pytanie, które nurtuje wszystkich: ILE TO WYCIĄGA? Jak boicie się sprawdzić, to ja się zgłaszam na ochotnika. Serio.<br><hr>JacekBari<br>Komentatorzy napisał(a):Wyciąga dwie laski tygodniowo<br><hr>taki jeden z ulicy<br>Komentatorzy napisał(a):Dwie laski? Chyba dynamitu. Ta pokraka z nadwagą nic nie wyciąga.<br><hr>Marian<br>Komentatorzy napisał(a):Specjaliści już wszystko wiedzą <br><hr>Yoshi<br>Komentatorzy napisał(a):Dobrze,że w Akashi nie czytają naszych komentarzy bo ktoś popełniby seppuku.<br><hr>severian<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czytam czytam i nie wierzę że można tu pisać takie głupoty i bzdury..... ogarnijcie się co niektórzy to miejsce dla rozumnych ludzi których ciekawi ten temat , mam świadomość że pewnie nigdy nie zobaczę na żywo H2R i bardzo chętnie poczytam co napisze nam człowiek któremu będzie dane się na tym przejechać i nie ukrywam że bardzo mu zazdroszczę.... Co do pytań , czy znajdą się w artykule filmy z jazdy ?<br><hr>Luqi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Coś mi się wydaje , że H2 z H2R ma tyle wspólnego, co "cywilny" VW Polo w max. wersji silnikowej z VW Polo WRC , którym jeździ Ogier. Ale trzeba przyznać , że pomysł marketingowy Kawasaki jest znakomity.<br><hr>adam57
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zwykła H2 też ma kompresor<br><hr>henryKomentatorzy napisał(a):Rozumiem ekscytację czymś wyjątkowym, ale wersja drogowa, czyli H2 ma raptem 200KM przy masie 240 kg bez możliwości ścigania się w żadnej klasie.. I po co mieszać ludziom w głowach kosztującą krocie wersją H2R, która nie ma prawa jeździć po drogach publicznych (czyli nie będzie lansu) i nie posiada gwarancji producenta.... Co nie zmienia faktu, że chętnie poczytam materiał z testu Jestem ciekaw jak wypadnie na 1/4 mili...<br><hr>Jarson<br>Komentatorzy napisał(a):dokładnie drogowa wweersja ma 200 KM ! A NIE 326 KM ,326 KONNO WERSJA PO DRODZE TO CO NAJWYZEJ BEDZIE MOZNA JECHAĆ ALE NA LAWECIE ! NIECH SIE REDAKTIORZYNA WRESZCIE NAUCZY ! ZE 326 KM WERSJA TO TORÓWKA BEZ PRAWA JAZDY PO DRODZE RÓWNIE DOBRZE KTO,S MOGŁBY SOBIE KUPIC MOTOCYKL MOTO GP , H2R DO TESTÓW PORÓWNAWCZYCH Z INNYMI MOTOCYKLAMI BEDZIE DOSTEPNA TYLKO W WERSJI 200 KM.<br><hr>TDI<br>Komentatorzy napisał(a):Nieprawda, na pewno jakiś zapaleniec kupi h2 i dorzuci jej kompresor . Dodatki karbonowe i tuningowe także się zaraz znajdą. Wiec możesz sam stworzyć h2r.<br><hr>anonim<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Testujemy Kawasaki H2R!" , Co to jest, jakiegoś rodzaju prolog ? Bo ja żadnego rzetelnego artykułu z testu nie widzę. Nabijacie sobie page rank z unikalnymi wejściami? To zróbcie jak onet każde zdjęcie na osobnej stronie <br><hr>Michał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jako jedyny chyba nie ogarnąłeś ze to zapowiedz testu. A wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem tekst.<br><hr>ASKomentatorzy napisał(a):"Testujemy Kawasaki H2R!" , Co to jest, jakiegoś rodzaju prolog ? Bo ja żadnego rzetelnego artykułu z testu nie widzę. Nabijacie sobie page rank z unikalnymi wejściami? To zróbcie jak onet każde zdjęcie na osobnej stronie <br><hr>Michał <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapytajcie na tej prezentacji kogoś ogarniętego co zrobić, aby H2 miała moc H2R, czy jest to tylko kwestia wydechu i oprogramowania?<br><hr>kw
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skoro wersja H2 kosztuje ok.25 000 Euro a H2R ok. 50 000 Euro, to pomijając karbony, przypuszczam , że różnią się czymś więcej niż wydechem i oprogramowaniem. Niezmiernie mnie też ciekawi, jaka jest żywotność tego grubo ponad 300-konnego silnika - oby nie 500km !<br><hr>ramiKomentatorzy napisał(a):Zapytajcie na tej prezentacji kogoś ogarniętego co zrobić, aby H2 miała moc H2R, czy jest to tylko kwestia wydechu i oprogramowania?<br><hr>kw<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
asutor nie jest rzetelny psizac najmocniejszy produkcyjny motocykl i pisze tylko ow ersji 326 km która nigdy drogi na oczy niezoabczy a w wersji 200 konnej to nei żaden najmocniejszy produkcyjny motocykl tylko zwykła popierdłka jakich wiele jeździ w dodoatku z nadmiarem kg ,odnośnie punktu 4 ze niby masa niema znaczenia otóż masa ma takie samo znaczenie jak moc to to cos niedorówna w cioagu na prostrej bmw s1000 rr itp. chyba ze 200 km katalogowe niebardzo będzie się pokrywało z wynikami z hamowni ktpore pokaza więcej ,a co do nicku tdi to mam seata ibize anie golfa , a czemu ibize anie golfa ? bo jest lzejsza o 100 kg od golfa iż tyms amym silnikiem idzie lepiej heheh <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Rozumiem ekscytację czymś wyjątkowym, ale wersja drogowa, czyli H2 ma raptem 200KM przy masie 240 kg bez możliwości ścigania się w żadnej klasie.. I po co mieszać ludziom w głowach kosztującą krocie wersją H2R, która nie ma prawa jeździć po drogach publicznych (czyli nie będzie lansu) i nie posiada gwarancji producenta.... Co nie zmienia faktu, że chętnie poczytam materiał z testu Jestem ciekaw jak wypadnie na 1/4 mili...<br><hr>Jarson<br>Komentatorzy napisał(a):dokładnie drogowa wweersja ma 200 KM ! A NIE 326 KM ,326 KONNO WERSJA PO DRODZE TO CO NAJWYZEJ BEDZIE MOZNA JECHAĆ ALE NA LAWECIE ! NIECH SIE REDAKTIORZYNA WRESZCIE NAUCZY ! ZE 326 KM WERSJA TO TORÓWKA BEZ PRAWA JAZDY PO DRODZE RÓWNIE DOBRZE KTO,S MOGŁBY SOBIE KUPIC MOTOCYKL MOTO GP , H2R DO TESTÓW PORÓWNAWCZYCH Z INNYMI MOTOCYKLAMI BEDZIE DOSTEPNA TYLKO W WERSJI 200 KM.<br><hr>TDI<br>Komentatorzy napisał(a):1. "326 KONNO WERSJA" - z jakiej wsi pochodzisz? (jestem etnografem)
2. wylacz caps lock
3. naprawde sadzisz, ze autorzy art. ktorzy dostaja ten sprzet do testow nie wiedza o tymz ze sa dwie wersje o roznych mocach i zapewne myslisz, ze im podstepnie dadza ta slabsza???
4. masa nie ma znaczenia - jest to najmocniejszy sprzet dostepny "u dilera" jaki kiedykolwiek zaoferowano klientom - osiagi beda legendarne
5. warto, zebys zgodnie ze swoim nickiem wskoczyl do golfika tdi i cmoknal "wio, malenki!"<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wejdź w galerię, tam masz wymarzone 1zdjęcie/stronę <br><hr>cosiek96Komentatorzy napisał(a):"Testujemy Kawasaki H2R!" , Co to jest, jakiegoś rodzaju prolog ? Bo ja żadnego rzetelnego artykułu z testu nie widzę. Nabijacie sobie page rank z unikalnymi wejściami? To zróbcie jak onet każde zdjęcie na osobnej stronie <br><hr>Michał <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co ty powiesz a uckji odnośnie kupna moto gp w przeszłości było od najepania <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Rozumiem ekscytację czymś wyjątkowym, ale wersja drogowa, czyli H2 ma raptem 200KM przy masie 240 kg bez możliwości ścigania się w żadnej klasie.. I po co mieszać ludziom w głowach kosztującą krocie wersją H2R, która nie ma prawa jeździć po drogach publicznych (czyli nie będzie lansu) i nie posiada gwarancji producenta.... Co nie zmienia faktu, że chętnie poczytam materiał z testu Jestem ciekaw jak wypadnie na 1/4 mili...<br><hr>Jarson<br>Komentatorzy napisał(a):dokładnie drogowa wweersja ma 200 KM ! A NIE 326 KM ,326 KONNO WERSJA PO DRODZE TO CO NAJWYZEJ BEDZIE MOZNA JECHAĆ ALE NA LAWECIE ! NIECH SIE REDAKTIORZYNA WRESZCIE NAUCZY ! ZE 326 KM WERSJA TO TORÓWKA BEZ PRAWA JAZDY PO DRODZE RÓWNIE DOBRZE KTO,S MOGŁBY SOBIE KUPIC MOTOCYKL MOTO GP , H2R DO TESTÓW PORÓWNAWCZYCH Z INNYMI MOTOCYKLAMI BEDZIE DOSTEPNA TYLKO W WERSJI 200 KM.<br><hr>TDI<br>Komentatorzy napisał(a):Motocykla Moto GP nie może kupić NIKT.<br><hr>.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przy uzyciu odpowiednich materiałów żywotność powinna być na poziomie 100 konnej 600 tez mysle ze wydech i oprogramowanie raczej niekosztuja 25 tys euro może z 5 chyba ze wydech jest wysadzany diamentami <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Zapytajcie na tej prezentacji kogoś ogarniętego co zrobić, aby H2 miała moc H2R, czy jest to tylko kwestia wydechu i oprogramowania?<br><hr>kw<br>Komentatorzy napisał(a):Skoro wersja H2 kosztuje ok.25 000 Euro a H2R ok. 50 000 Euro, to pomijając karbony, przypuszczam , że różnią się czymś więcej niż wydechem i oprogramowaniem. Niezmiernie mnie też ciekawi, jaka jest żywotność tego grubo ponad 300-konnego silnika - oby nie 500km !<br><hr>rami <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
piszesz o której wersji ? tak czy powak jedn ai druga wciemna vmax będzie osiagac na podobnym odcinku , 90 konny kompakt osiąga vmax 180 km.h na podobnym odcinku i wszytkie inne wiec nie wypisuj jakiego to odcinka potrzebuje każdy nowy litr o mocy 200 koni na osiagniecie 300 potrzebuje odcinka na którym 70 konna pouszka rozpędzi się do 165 km/h <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Ja mam pytanie, które nurtuje wszystkich: ILE TO WYCIĄGA? Jak boicie się sprawdzić, to ja się zgłaszam na ochotnika. Serio.<br><hr>JacekBari<br>Komentatorzy napisał(a):Człowieku a kto by ci dał nawet dotknąć ten motor... po 100 metrach najdalej zatrzymałbyś się na najbliższej latarni i musiałbyś spłacać do końca życia....<br><hr>dfdsf<br>Komentatorzy napisał(a):Tak myślisz? Bo mnie nie znasz. ;P <br><hr>JacekBari<br>Komentatorzy napisał(a):Aby rozpędzić to do prędkości maksymalnej potrzeba prostej o paru kilometrach długości. Na torze, nawet na torze MotoGP (Losail) raczej nie da sie rozpędzić tego do prędkości maksymalnej. <br><hr>I22<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://www.kawasaki.pl/pl/products/supersport/2015/ninja_h2/specifications?Uid=08E9UAwJWA1aUAwLClkMXFtZWwpeXFtZDV9eCQtRCl0LW1A" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.kawasaki.pl/pl/products/supersport/2015/ninja_h2/specifications?Uid=08E9UAwJWA1aUAwLClkMXFtZWwpeXFtZDV9eCQtRCl0LW1A</a> - Proszę bardzo, i wszystkie szczegóły nt. różnicy mocy między H2 a H2R zostały rozwiane.Czyli na pewno nie jest to kwestia wydechu i oprogramowania, to zapewne inny silnik.Ninja H2 ma teraz takim sam silnik jak ZX-10R, na to przynajmniej wychodzi.<br><hr>Wojtas
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A gdzie autor pisal ze jest to najszybszy motocykl z homologacja na drogi publiczne? Sam wlasnie powtorzyles, ze jest to najmocniejszy produkcyjny motocykl. Przy takiej nadwyzce mocy i momentu 40 kg nadwagi nie robi roznicy. Kawa stworzyla 326 konnego potwora i chwala jej za to. Ps.to forum motocyklowe a nie dla milosnikow dizelkow.....Komentatorzy napisał(a):Rozumiem ekscytację czymś wyjątkowym, ale wersja drogowa, czyli H2 ma raptem 200KM przy masie 240 kg bez możliwości ścigania się w żadnej klasie.. I po co mieszać ludziom w głowach kosztującą krocie wersją H2R, która nie ma prawa jeździć po drogach publicznych (czyli nie będzie lansu) i nie posiada gwarancji producenta.... Co nie zmienia faktu, że chętnie poczytam materiał z testu Jestem ciekaw jak wypadnie na 1/4 mili...<br><hr>Jarson<br>Komentatorzy napisał(a):dokładnie drogowa wweersja ma 200 KM ! A NIE 326 KM ,326 KONNO WERSJA PO DRODZE TO CO NAJWYZEJ BEDZIE MOZNA JECHAĆ ALE NA LAWECIE ! NIECH SIE REDAKTIORZYNA WRESZCIE NAUCZY ! ZE 326 KM WERSJA TO TORÓWKA BEZ PRAWA JAZDY PO DRODZE RÓWNIE DOBRZE KTO,S MOGŁBY SOBIE KUPIC MOTOCYKL MOTO GP , H2R DO TESTÓW PORÓWNAWCZYCH Z INNYMI MOTOCYKLAMI BEDZIE DOSTEPNA TYLKO W WERSJI 200 KM.<br><hr>TDI<br>Komentatorzy napisał(a):1. "326 KONNO WERSJA" - z jakiej wsi pochodzisz? (jestem etnografem)
2. wylacz caps lock
3. naprawde sadzisz, ze autorzy art. ktorzy dostaja ten sprzet do testow nie wiedza o tymz ze sa dwie wersje o roznych mocach i zapewne myslisz, ze im podstepnie dadza ta slabsza???
4. masa nie ma znaczenia - jest to najmocniejszy sprzet dostepny "u dilera" jaki kiedykolwiek zaoferowano klientom - osiagi beda legendarne
5. warto, zebys zgodnie ze swoim nickiem wskoczyl do golfika tdi i cmoknal "wio, malenki!"<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):asutor nie jest rzetelny psizac najmocniejszy produkcyjny motocykl i pisze tylko ow ersji 326 km która nigdy drogi na oczy niezoabczy a w wersji 200 konnej to nei żaden najmocniejszy produkcyjny motocykl tylko zwykła popierdłka jakich wiele jeździ w dodoatku z nadmiarem kg ,odnośnie punktu 4 ze niby masa niema znaczenia otóż masa ma takie samo znaczenie jak moc to to cos niedorówna w cioagu na prostrej bmw s1000 rr itp. chyba ze 200 km katalogowe niebardzo będzie się pokrywało z wynikami z hamowni ktpore pokaza więcej ,a co do nicku tdi to mam seata ibize anie golfa , a czemu ibize anie golfa ? bo jest lzejsza o 100 kg od golfa iż tyms amym silnikiem idzie lepiej heheh <br><hr>tdi<br>
<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I koniecznie musicie mi odpowiedzieć na jedno nurtujące mnie od dłuższego czasu pytanie: Czy nadaje się jako motocykl do codziennych dojazdów do pracy? <br><hr>Kruszyciel
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
gdyby miala homologacje - to dlaczego nie? musi cie tylko stac na przeglady<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):I koniecznie musicie mi odpowiedzieć na jedno nurtujące mnie od dłuższego czasu pytanie: Czy nadaje się jako motocykl do codziennych dojazdów do pracy? <br><hr>Kruszyciel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości