Zobacz wątek - <i>[Zipp Neken ]</i> Zipp Neken - tanie wozidełko
NAS Analytics TAG

[Zipp Neken ] Zipp Neken - tanie wozidełko

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2011, 20:38

Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie czy wam też źle działa czujka od poziomu paliwa??<br><hr>KriSs<br>
Komentatorzy napisał(a):do dołu paliwo awaryjne w lewo zablokowane w górę normalne ... polecam fajny motorek ja mam 13 lat i daje rade go utrzymać i na luzie bez problemu pcham <br><hr>:}<br>
ile masz wzrostu bo ja mam 155 i 44 kg wagi i nie wiem czy dam radę nim ujechać?<br><hr>Terror
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/3/2012, 22:36

Komentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad i pali 1.7-2.5 na 100 km.Mam nekena i jestem zadowolony jego maksymalna predkosc to jest okolo jakies 100 km/h.<br><hr>szczur1214<br>
Komentatorzy napisał(a):cZy neken ma blokady? jak go kupie odrazu z salonu???<br><hr>ZiPper<br>
Komentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad.Ja go kupilem ze salonu i nie ma zadnych blokad.Ja sam lece gdziesz okolo 100 km/h
<br><hr>szczur1214<br>
Komentatorzy napisał(a):taa chyba w snach lub przy pojemności 125ccm. Mam nekena przejechane ok 1600 km i z trudnością umiem wycisnąć 70km/h z górki a silnik wyje jak by miał wyskoczyć zaraz<br><hr>neken<br>
Komentatorzy napisał(a):ja mam przejechane 2100 i dochodze do zera czyli gdzie tak okolo 90-100.Zalezy od tego czy pod wiatr czy z wiatrem i wez przytrzym sobie licznik jak bedziesz jechal.Bo te liczniki jak jest duza predkosc cofaja i jak go przyciszniesz to jest ok.<br><hr>szczur1214<br>
Komentatorzy napisał(a):i kogo chcecie w chu** zrobic czy chcecie sie popisac chetnie bym obejrzal jak wam to 100 leci chyba tarcze licznika sobie wydrukowaliscie jakas dziwna. Jakos nikt wam w te bajki nie wierzy Honda Nsr 125 cm3 leci co najwyzej 170 km/h Honda NS1 montesa 50 cm3 jedzie max 120km/h przy 6 biegach to o czym wy tu piszecie ze neken wyciagnie 100 km/h na 4 bez przerobek silnika. Zapraszam na forum simsony.net tam zalozcie temat ze wam neken 100 leci to was wysmieja<br><hr>celfun<br>
mi leci 80 z góry a po prostej 65 max a moduł mam wymieniony więc kicha z tymi modułami jedynie jakiś kabel albo gaźnik z tego co wiem

mi na początku "zamykał" licznik po prostej ale potem musiałem cylinder wymienić bo się tuleje stopiły

mam juz 3500 km zrobione <br><hr>Arek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/3/2012, 19:59

Komentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad i pali 1.7-2.5 na 100 km.Mam nekena i jestem zadowolony jego maksymalna predkosc to jest okolo jakies 100 km/h.<br><hr>szczur1214<br>
Komentatorzy napisał(a):cZy neken ma blokady? jak go kupie odrazu z salonu???<br><hr>ZiPper<br>
Komentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad.Ja go kupilem ze salonu i nie ma zadnych blokad.Ja sam lece gdziesz okolo 100 km/h
<br><hr>szczur1214<br>
Komentatorzy napisał(a):taa chyba w snach lub przy pojemności 125ccm. Mam nekena przejechane ok 1600 km i z trudnością umiem wycisnąć 70km/h z górki a silnik wyje jak by miał wyskoczyć zaraz<br><hr>neken<br>
Komentatorzy napisał(a):ja mam przejechane 2100 i dochodze do zera czyli gdzie tak okolo 90-100.Zalezy od tego czy pod wiatr czy z wiatrem i wez przytrzym sobie licznik jak bedziesz jechal.Bo te liczniki jak jest duza predkosc cofaja i jak go przyciszniesz to jest ok.<br><hr>szczur1214<br>
Komentatorzy napisał(a):i kogo chcecie w chu** zrobic czy chcecie sie popisac chetnie bym obejrzal jak wam to 100 leci chyba tarcze licznika sobie wydrukowaliscie jakas dziwna. Jakos nikt wam w te bajki nie wierzy Honda Nsr 125 cm3 leci co najwyzej 170 km/h Honda NS1 montesa 50 cm3 jedzie max 120km/h przy 6 biegach to o czym wy tu piszecie ze neken wyciagnie 100 km/h na 4 bez przerobek silnika. Zapraszam na forum simsony.net tam zalozcie temat ze wam neken 100 leci to was wysmieja<br><hr>celfun<br>
Komentatorzy napisał(a):mi leci 80 z góry a po prostej 65 max a moduł mam wymieniony więc kicha z tymi modułami jedynie jakiś kabel albo gaźnik z tego co wiem

mi na początku "zamykał" licznik po prostej ale potem musiałem cylinder wymienić bo się tuleje stopiły

mam juz 3500 km zrobione <br><hr>Arek<br>
Mnie też szafę zamykał jak był nowy. Teraz po dotarciu 65 km/h idzie na fabrycznym module. Za miesiąc moduł zmieniam to wam powiem ile mój idzie.<br><hr>Nekenoman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/3/2012, 10:31

Wiatm. Szczeże odradzam wszystkim kupno tego ładnie wyglądającego i nic więćęążęę, lepiej kupic sobie rower, prędkość max. ie oszukując sibie ani nikogo to po prostej ok.62km/h a przyśpieszenie to już nie wspomne ruszyć 120kg takim kiepskim silnikiem to ciężko(bardzo wolno się rozpędze, I CZĘSTO SIĘ PSUJE<br><hr>Kamil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/3/2012, 17:35

a wiecie może czy ma on luz między biegami,tzn. miedzy 4 a 3 i 3 a 2 ? czy tylko jest 2-N-1 <br><hr>zzzaaa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/4/2012, 13:07

Komentatorzy napisał(a):Witam Ja mam Nekena Yamasaki YM 50-8 i mi leci max 65km/h i pali 3,5l/100 i słyszałem że ma gdzieś blokady tylko chce dowiedziec sie dokładnie gdzie one moga byc (modół,tłumnik,gaźnik,wariator??).<br><hr>Hawe :D<br>
to nie skuter, tu nie masz wariatora;)<br><hr>ogotai
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2012, 15:00

Komentatorzy napisał(a):Zipp Neken – opinia
ZAKUP
Kupiłem pod koniec sezonu 2010 motorower Zipp Neken. Całe wakacje pracowałem na niego, miała to być ogromna przyjemna nagroda za ciężką pracę. Udałem się do autoryzowanego sklepu Zipp w moim mieście. Powiedziałem co i jak, zapłaciłem 3400 zł i udałem się z Fakturą VAT zarejestrować Nekena. Ubezpieczenie w PZU (OC+AC+NW) kosztowało 430 PLN. Z tablicami wróciłem do sklepu, pokazali mi panowie jak go włączyć itp. Udałem się do domu.
PIERWSZE WRAŻENIA
Silniczek jest dobry na wyższych obrotach. Biegi łatwo wyczuć, dla wygody zamontowano fabrycznie wyświetlacz biegów (zdarza się, że wskazuje źle bieg). Czasem wyskakują np. jadę na 2 biegu i nagle luz. Biegi wyglądają następująco: 1-N-2-3-4. Pierwszy bieg jest wyłącznie do ruszenia. Przedni hamulec – tarcza, tył – bęben. Neken ma alarm z uruchamianiem zdalnym zapłonu, czego nie polecam bo nigdy nie jesteśmy pewni czy motorek jest na luzie. Schowek pod siedzeniem służy do umieszczenia klucza, ewentualnie jakiegoś małego przedmiotu (bo inaczej nie zamkniemy siedziska). Dużo miejsca jest w osłonach bocznych – tylnych. Bez problemu w lewej umieściłem kamizelkę odblaskową a w prawej siatkę na kask. Motorower radzi sobie na poza drogami lecz nie lubi żwiru i piachu. Całą zimę przejeździłem :-)
KŁOPOTÓW NADSZEDŁ CZAS
Przednia opona – porażka. Jak można coś takiego zamontować?! Przecież to prawie rowerówka! Hamowanie przodem wyłącznie na prostych kołach, hamowaniem pulsacyjnym bo „miniABS” jest chiński i nic nie daje.
Silnik generuje tak duże wibracje, że większość śrubek pogubiłem. Pękło mi mocowanie błotnika przedniego, pękło mocowanie osłony łańcucha (i zgubiłem obie śrubki), guma trzymająca akumulator nie wytrzymała 2000 kilometrów. Podkładki gumowe trzymające osłony boczne pogubiłem. Zgubiłem śrubę hamulca tylnego od jego położenia i puściła czujka światła hamulca. Wszystkie plastiki mam usztywnione od wewnątrz styropianem i pozaginanym kartonem. Dodatkowo sznurkiem. Motoroweru jeszcze nie odblokowywałem, jednakże prędkość maksymalna wynosi 76 km/h wg wskazań licznika rowerowego i GPS ponieważ założony fabrycznie jaja sobie robi. Stopka centralna jest niebezpieczna, przy składaniu się w zakręcie lewym można zahaczyć o podłoże stopką. Przy przebiegu 420 km na postoju złapałem kapcia tylnego koła… nie byle jak! Otóż od dętki odłączył się zaworek! Musiałem wszystko zdemontować, kupić nową dętkę i wulkanizator ją wymienił. Nie da się jeździć z pasażerem – ciężko utrzymać równowagę, skręcanie – porażka. Przednie koło czuć jakby się miało podnieść. Próbowałem pasażera ważącego 45 kg i 70 kg, ja ważę 60 kg.
TUNING
Szyba PUIG (od wibracji pogubiłem śruby mocujące), zamalowanie czarną farbą z połyskiem napisów ZIPP oraz NEKEN. W ich miejsce naklejenie naklejek HONDA.
HISTORIA
180 km – nie odpala i wylewa paliwo przez wężyk przelotowy
420 km – zepsuta dętka
861 km – przepalenie żarówki światła przedniego pozycyjnego
1980 km – zamontowanie licznika rowerowego

<br><hr>krzysztof163<br>
jeżdzisz jeszcze tym motorkiem???<br><hr>pawel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/4/2012, 18:16

Komentatorzy napisał(a):a wiecie może czy ma on luz między biegami,tzn. miedzy 4 a 3 i 3 a 2 ? czy tylko jest 2-N-1 <br><hr>zzzaaa<br>
Witam wszystkich.
Kilka słów na temat nekena ...
kupiłem go jakiś miesiąc, temu i dojeżdżam nim do pracy jakieś 60 km w dwie strony dziennie.
Ma już przejechane 1200 km i za sobą pierwszy przegląd. Jeżeli ktoś potrzebuje taniego wozidełka to nie wiem czy jest to najlepszy wybór. Za motorower dałem 3799 PLN i dostałem kask :) Pierwszy przegląd kosztował 200 PLN (nie uważacie że za dużo???) teraz będę jechał na 2 przegląd za niedługo i wygląda na to ze będę jeździł co jakieś 1,5 miesiąca i wydawał 200 PLN za przegląd. Hmmm trochę to dla mnie bezsensowne, bo w ciągu lata wydam jakieś 800 PLN za same przeglądy, a miało być tanie wozidełko :) Tanie jest ale chyba jak sie nim mało jeździ :)
Co do usterek to w tym czasie rozsypał się wydech, brzęczy w środku (sprawa opisywana na różnych forach), potem padła stacyjka, blokuje się i muszę włożyć do środka inny klucz (zdjąłem naklejkę) aby ją odblokować, dziś, czyli dokładnie po 1200 km odpadł wydech, a dokładniej jedna śruba mocująca. Z biegami jest problem też szeroko opisywany ale da się przyzwyczaić. Mam go na gwarancji więc liczę na naprawę wszystkich usterek, ale jeżeli macie zamiar go kupić to radzę uzbroić się w cierpliwość i jeżeli chcecie go mocno dosyć eksploatować to weźcie pod uwagę koszt serwisowania.
Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami: neken1979@wp.pl<br><hr>Mario
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/4/2012, 18:34

Witam wszystkich. Kilka słów na temat nekena ... kupiłem go jakiś miesiąc, temu i dojeżdżam nim do pracy jakieś 60 km w dwie strony dziennie. Ma już przejechane 1200 km i za sobą pierwszy przegląd. Jeżeli ktoś potrzebuje taniego wozidełka to nie wiem czy jest to najlepszy wybór. Za motorower dałem 3799 PLN i dostałem kask :) Pierwszy przegląd kosztował 200 PLN (nie uważacie że za dużo???) teraz będę jechał na 2 przegląd za niedługo i wygląda na to ze będę jeździł co jakieś 1,5 miesiąca i wydawał 200 PLN za przegląd. Hmmm trochę to dla mnie bezsensowne, bo w ciągu lata wydam jakieś 800 PLN za same przeglądy, a miało być tanie wozidełko :) Tanie jest ale chyba jak sie nim mało jeździ :) Co do usterek to w tym czasie rozsypał się wydech, brzęczy w środku (sprawa opisywana na różnych forach), potem padła stacyjka, blokuje się i muszę włożyć do środka inny klucz (zdjąłem naklejkę) aby ją odblokować, dziś, czyli dokładnie po 1200 km odpadł wydech, a dokładniej jedna śruba mocująca. Z biegami jest problem też szeroko opisywany ale da się przyzwyczaić. Mam go na gwarancji więc liczę na naprawę wszystkich usterek, ale jeżeli macie zamiar go kupić to radzę uzbroić się w cierpliwość i jeżeli chcecie go mocno dosyć eksploatować to weźcie pod uwagę koszt serwisowania. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami: neken1979@wp.pl

Jeszcze przedni hamulec notorycznie się luzuje i muszę go dokręcać, z tego co widzę to brakuje tam jednej blokady śruby czy nita który to przytrzymuje.
Nie spodziewałem się tu mega jakości ale to już mnie zaczyna denerwować powoli wszystko :(

A czy wie ktoś może czy on powinien mieć podświetlane zegary bo jechałem ostatnio w nocy i nic mi się tam nie świeci :)<br><hr>Mario
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/5/2012, 08:47

Komentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad i pali 1.7-2.5 na 100 km.Mam nekena i jestem zadowolony jego maksymalna predkosc to jest okolo jakies 100 km/h.<br><hr>szczur1214<br>
Komentatorzy napisał(a):cZy neken ma blokady? jak go kupie odrazu z salonu???<br><hr>ZiPper<br>
Komentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad.Ja go kupilem ze salonu i nie ma zadnych blokad.Ja sam lece gdziesz okolo 100 km/h
<br><hr>szczur1214<br>
Komentatorzy napisał(a):taa chyba w snach lub przy pojemności 125ccm. Mam nekena przejechane ok 1600 km i z trudnością umiem wycisnąć 70km/h z górki a silnik wyje jak by miał wyskoczyć zaraz<br><hr>neken<br>
Komentatorzy napisał(a):ja mam przejechane 2100 i dochodze do zera czyli gdzie tak okolo 90-100.Zalezy od tego czy pod wiatr czy z wiatrem i wez przytrzym sobie licznik jak bedziesz jechal.Bo te liczniki jak jest duza predkosc cofaja i jak go przyciszniesz to jest ok.<br><hr>szczur1214<br>
Komentatorzy napisał(a):i kogo chcecie w chu** zrobic czy chcecie sie popisac chetnie bym obejrzal jak wam to 100 leci chyba tarcze licznika sobie wydrukowaliscie jakas dziwna. Jakos nikt wam w te bajki nie wierzy Honda Nsr 125 cm3 leci co najwyzej 170 km/h Honda NS1 montesa 50 cm3 jedzie max 120km/h przy 6 biegach to o czym wy tu piszecie ze neken wyciagnie 100 km/h na 4 bez przerobek silnika. Zapraszam na forum simsony.net tam zalozcie temat ze wam neken 100 leci to was wysmieja<br><hr>celfun<br>
Komentatorzy napisał(a):mi leci 80 z góry a po prostej 65 max a moduł mam wymieniony więc kicha z tymi modułami jedynie jakiś kabel albo gaźnik z tego co wiem

mi na początku "zamykał" licznik po prostej ale potem musiałem cylinder wymienić bo się tuleje stopiły

mam juz 3500 km zrobione <br><hr>Arek<br>
Komentatorzy napisał(a):Mnie też szafę zamykał jak był nowy. Teraz po dotarciu 65 km/h idzie na fabrycznym module. Za miesiąc moduł zmieniam to wam powiem ile mój idzie.<br><hr>Nekenoman<br>
Ja też mam zipka nekena mam przejechane okolo 2600 i leci mi 90 mierzone honda cbr 600<br><hr>misiu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/5/2012, 19:13

Komentatorzy napisał(a):Witam Ja mam Nekena Yamasaki YM 50-8 i mi leci max 65km/h i pali 3,5l/100 i słyszałem że ma gdzieś blokady tylko chce dowiedziec sie dokładnie gdzie one moga byc (modół,tłumnik,gaźnik,wariator??).<br><hr>Hawe :D<br>
mam do czynienia z tą maszyną :D i blokady możemy znaleźć tak jak koledzy wspomnieli na module zapłonowym ale również w króćcu łączącym głowice z gaznikiem (ma ona mały przekrój wewnętrzny nie pamietam ile mm) a także w głowicy są tak samo zmniejszone kanały ssący i wydechowy <br><hr>JaNoSiK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/5/2012, 08:34

Kogg mam GB i nie narzekam odpukać z silnikiem nie mam zadnych przygód. Jak założyłem 72 cyl i gaznik od 50 idzie spokojnie 90 a spalanie nie przekracza 2,5l/100km. <br><hr>JaNoSiK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2012, 16:16

Komentatorzy napisał(a):Zipp Neken – opinia
ZAKUP
Kupiłem pod koniec sezonu 2010 motorower Zipp Neken. Całe wakacje pracowałem na niego, miała to być ogromna przyjemna nagroda za ciężką pracę. Udałem się do autoryzowanego sklepu Zipp w moim mieście. Powiedziałem co i jak, zapłaciłem 3400 zł i udałem się z Fakturą VAT zarejestrować Nekena. Ubezpieczenie w PZU (OC+AC+NW) kosztowało 430 PLN. Z tablicami wróciłem do sklepu, pokazali mi panowie jak go włączyć itp. Udałem się do domu.
PIERWSZE WRAŻENIA
Silniczek jest dobry na wyższych obrotach. Biegi łatwo wyczuć, dla wygody zamontowano fabrycznie wyświetlacz biegów (zdarza się, że wskazuje źle bieg). Czasem wyskakują np. jadę na 2 biegu i nagle luz. Biegi wyglądają następująco: 1-N-2-3-4. Pierwszy bieg jest wyłącznie do ruszenia. Przedni hamulec – tarcza, tył – bęben. Neken ma alarm z uruchamianiem zdalnym zapłonu, czego nie polecam bo nigdy nie jesteśmy pewni czy motorek jest na luzie. Schowek pod siedzeniem służy do umieszczenia klucza, ewentualnie jakiegoś małego przedmiotu (bo inaczej nie zamkniemy siedziska). Dużo miejsca jest w osłonach bocznych – tylnych. Bez problemu w lewej umieściłem kamizelkę odblaskową a w prawej siatkę na kask. Motorower radzi sobie na poza drogami lecz nie lubi żwiru i piachu. Całą zimę przejeździłem :-)
KŁOPOTÓW NADSZEDŁ CZAS
Przednia opona – porażka. Jak można coś takiego zamontować?! Przecież to prawie rowerówka! Hamowanie przodem wyłącznie na prostych kołach, hamowaniem pulsacyjnym bo „miniABS” jest chiński i nic nie daje.
Silnik generuje tak duże wibracje, że większość śrubek pogubiłem. Pękło mi mocowanie błotnika przedniego, pękło mocowanie osłony łańcucha (i zgubiłem obie śrubki), guma trzymająca akumulator nie wytrzymała 2000 kilometrów. Podkładki gumowe trzymające osłony boczne pogubiłem. Zgubiłem śrubę hamulca tylnego od jego położenia i puściła czujka światła hamulca. Wszystkie plastiki mam usztywnione od wewnątrz styropianem i pozaginanym kartonem. Dodatkowo sznurkiem. Motoroweru jeszcze nie odblokowywałem, jednakże prędkość maksymalna wynosi 76 km/h wg wskazań licznika rowerowego i GPS ponieważ założony fabrycznie jaja sobie robi. Stopka centralna jest niebezpieczna, przy składaniu się w zakręcie lewym można zahaczyć o podłoże stopką. Przy przebiegu 420 km na postoju złapałem kapcia tylnego koła… nie byle jak! Otóż od dętki odłączył się zaworek! Musiałem wszystko zdemontować, kupić nową dętkę i wulkanizator ją wymienił. Nie da się jeździć z pasażerem – ciężko utrzymać równowagę, skręcanie – porażka. Przednie koło czuć jakby się miało podnieść. Próbowałem pasażera ważącego 45 kg i 70 kg, ja ważę 60 kg.
TUNING
Szyba PUIG (od wibracji pogubiłem śruby mocujące), zamalowanie czarną farbą z połyskiem napisów ZIPP oraz NEKEN. W ich miejsce naklejenie naklejek HONDA.
HISTORIA
180 km – nie odpala i wylewa paliwo przez wężyk przelotowy
420 km – zepsuta dętka
861 km – przepalenie żarówki światła przedniego pozycyjnego
1980 km – zamontowanie licznika rowerowego

<br><hr>krzysztof163<br>
Komentatorzy napisał(a):jeżdzisz jeszcze tym motorkiem???<br><hr>pawel<br>
chyba jeździć nim nie umiesz. Ja mam nekena i przyjechałem nim już 300 km. Jestem z niego mega zadowolony. Niem mam z nim żadnych problemów i super się nim jeździ :)<br><hr>qwerty
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/6/2012, 23:37

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich. Kilka słów na temat nekena ... kupiłem go jakiś miesiąc, temu i dojeżdżam nim do pracy jakieś 60 km w dwie strony dziennie. Ma już przejechane 1200 km i za sobą pierwszy przegląd. Jeżeli ktoś potrzebuje taniego wozidełka to nie wiem czy jest to najlepszy wybór. Za motorower dałem 3799 PLN i dostałem kask :) Pierwszy przegląd kosztował 200 PLN (nie uważacie że za dużo???) teraz będę jechał na 2 przegląd za niedługo i wygląda na to ze będę jeździł co jakieś 1,5 miesiąca i wydawał 200 PLN za przegląd. Hmmm trochę to dla mnie bezsensowne, bo w ciągu lata wydam jakieś 800 PLN za same przeglądy, a miało być tanie wozidełko :) Tanie jest ale chyba jak sie nim mało jeździ :) Co do usterek to w tym czasie rozsypał się wydech, brzęczy w środku (sprawa opisywana na różnych forach), potem padła stacyjka, blokuje się i muszę włożyć do środka inny klucz (zdjąłem naklejkę) aby ją odblokować, dziś, czyli dokładnie po 1200 km odpadł wydech, a dokładniej jedna śruba mocująca. Z biegami jest problem też szeroko opisywany ale da się przyzwyczaić. Mam go na gwarancji więc liczę na naprawę wszystkich usterek, ale jeżeli macie zamiar go kupić to radzę uzbroić się w cierpliwość i jeżeli chcecie go mocno dosyć eksploatować to weźcie pod uwagę koszt serwisowania. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami: neken1979@wp.pl

Jeszcze przedni hamulec notorycznie się luzuje i muszę go dokręcać, z tego co widzę to brakuje tam jednej blokady śruby czy nita który to przytrzymuje.
Nie spodziewałem się tu mega jakości ale to już mnie zaczyna denerwować powoli wszystko :(

A czy wie ktoś może czy on powinien mieć podświetlane zegary bo jechałem ostatnio w nocy i nic mi się tam nie świeci :)<br><hr>Mario<br>
Witaj "Mario"
Co do zegarów - nie jest to może niemiecki halogen tylko chińskie lampki choinkowe, ale powinny świecić.

Ja muszę przyznać, że trafiłem(odpukać w niemalowane) na stosunkowo mocny egzemplarz. Mam na liczniku prawie 1700 km i na razie na niego nie narzekam zbytnio. Co do odkręcających się śrub nic jak na razie, na szczęście się nie odkręciło. Mieszkam na wsi więc przebieg, który mam to jazda głównie poza asfaltem, na którym również zrobiłem kilkadziesiąt kilometrów. Jeżeli ktoś chce używać go w terenie, polecam od razu zmienić moduł i tylną oponę. Seryjna guma jest dobra na żwir i lekki piasek, ale w starciu z "kopnym" piachem i błotem zdecydowanie przegrywa; w zimę też brakuje odp. trakcji. Kto jeździ poza szosą niech uważa na dźwignię tylnego hamulca - łatwo nią gdzieś zawadzić i wygiąć w harmonię - sprawdzone. Na szczęście b. łatwo się ją prostuje. W zeszłym tyg. minęła mi gwarancja, więc w tym tyg. pewnie zmienię moduł i pochwalę się Vmax'em. Jak na razie idzie 62 km/h.

A' propos przeglądu, ja za 200 km zapłaciłem chyba 120 zł.<br><hr>Nekenoman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2012, 15:45

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich. Kilka słów na temat nekena ... kupiłem go jakiś miesiąc, temu i dojeżdżam nim do pracy jakieś 60 km w dwie strony dziennie. Ma już przejechane 1200 km i za sobą pierwszy przegląd. Jeżeli ktoś potrzebuje taniego wozidełka to nie wiem czy jest to najlepszy wybór. Za motorower dałem 3799 PLN i dostałem kask :) Pierwszy przegląd kosztował 200 PLN (nie uważacie że za dużo???) teraz będę jechał na 2 przegląd za niedługo i wygląda na to ze będę jeździł co jakieś 1,5 miesiąca i wydawał 200 PLN za przegląd. Hmmm trochę to dla mnie bezsensowne, bo w ciągu lata wydam jakieś 800 PLN za same przeglądy, a miało być tanie wozidełko :) Tanie jest ale chyba jak sie nim mało jeździ :) Co do usterek to w tym czasie rozsypał się wydech, brzęczy w środku (sprawa opisywana na różnych forach), potem padła stacyjka, blokuje się i muszę włożyć do środka inny klucz (zdjąłem naklejkę) aby ją odblokować, dziś, czyli dokładnie po 1200 km odpadł wydech, a dokładniej jedna śruba mocująca. Z biegami jest problem też szeroko opisywany ale da się przyzwyczaić. Mam go na gwarancji więc liczę na naprawę wszystkich usterek, ale jeżeli macie zamiar go kupić to radzę uzbroić się w cierpliwość i jeżeli chcecie go mocno dosyć eksploatować to weźcie pod uwagę koszt serwisowania. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami: neken1979@wp.pl

Jeszcze przedni hamulec notorycznie się luzuje i muszę go dokręcać, z tego co widzę to brakuje tam jednej blokady śruby czy nita który to przytrzymuje.
Nie spodziewałem się tu mega jakości ale to już mnie zaczyna denerwować powoli wszystko :(

A czy wie ktoś może czy on powinien mieć podświetlane zegary bo jechałem ostatnio w nocy i nic mi się tam nie świeci :)<br><hr>Mario<br>
Komentatorzy napisał(a):Witaj "Mario"
Co do zegarów - nie jest to może niemiecki halogen tylko chińskie lampki choinkowe, ale powinny świecić.

Ja muszę przyznać, że trafiłem(odpukać w niemalowane) na stosunkowo mocny egzemplarz. Mam na liczniku prawie 1700 km i na razie na niego nie narzekam zbytnio. Co do odkręcających się śrub nic jak na razie, na szczęście się nie odkręciło. Mieszkam na wsi więc przebieg, który mam to jazda głównie poza asfaltem, na którym również zrobiłem kilkadziesiąt kilometrów. Jeżeli ktoś chce używać go w terenie, polecam od razu zmienić moduł i tylną oponę. Seryjna guma jest dobra na żwir i lekki piasek, ale w starciu z "kopnym" piachem i błotem zdecydowanie przegrywa; w zimę też brakuje odp. trakcji. Kto jeździ poza szosą niech uważa na dźwignię tylnego hamulca - łatwo nią gdzieś zawadzić i wygiąć w harmonię - sprawdzone. Na szczęście b. łatwo się ją prostuje. W zeszłym tyg. minęła mi gwarancja, więc w tym tyg. pewnie zmienię moduł i pochwalę się Vmax'em. Jak na razie idzie 62 km/h.

A' propos przeglądu, ja za 200 km zapłaciłem chyba 120 zł.<br><hr>Nekenoman<br>
He he he widzisz to u mnie może zaczną świecić na święta :) ale wtedy nie będę nim jeździł więc wszystko mi jedno :) w kazdym razie nie świecą ale po nocy raczej się nie przemieszczam więc mam to w pompie :)
W tej chwili mój Neken ma juz 2500 i jest po naprawie rury i lampy przedniej bo padła :) czekam na nastepne padnięcia u niego :) instalacje mi teraz zamówili elektryczną bo kable się popaliły :) Błotnik przedni pękł ale nie wymieniają bo na to nie ma gwarancji :)
Ja jeżdzę głównie po asfalcie i jakos te oponki dają radę choć trzeba uważać na żwir leżący na drodze bo jedną wywrotkę bym zaliczyl przez taką niespodziankę :)W lesie na piachu nie da się jechac więcej niż 20-30 bo gleba murowana :)
Mój mierzony na GPS (bo licznik seryjny ożna wywalić) poszeł 64 :)
Myślisz, że wymiana modułu cos da? One podobno więcej niż 70 nie pojadą z tym silniczkiem,a blokad też podobno nie mają ...
Wniosek taki, że musze poszukać innego warsztatu gdzie zrobią mi przegląd taniej. Choć jak sam obliczyłem, części czyliświeca olej, smarowanie łańcucha nie powinny kosztować więcej niż 100 PLN więc sam sobie to będę robił już nie długo bo na nastepny przegląd chyba już nie jadę. Jak patrzylem na allegro to można kupić praktycznie każdą część za baaaardzo małe pieniądze, więc po co mi ta gwarancja. Na rurę czekałem 2 tygodnie a kosztuje 120 PLN.
Ja w przyszłym roku jak zrobię lejce w sensie uprawnienia zmienię silnik na 110 i będzie latał jak się patrzy :)

Pozdrawiam wszystkich Nekenowców :) <br><hr>Mario
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2012, 22:39

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich. Kilka słów na temat nekena ... kupiłem go jakiś miesiąc, temu i dojeżdżam nim do pracy jakieś 60 km w dwie strony dziennie. Ma już przejechane 1200 km i za sobą pierwszy przegląd. Jeżeli ktoś potrzebuje taniego wozidełka to nie wiem czy jest to najlepszy wybór. Za motorower dałem 3799 PLN i dostałem kask :) Pierwszy przegląd kosztował 200 PLN (nie uważacie że za dużo???) teraz będę jechał na 2 przegląd za niedługo i wygląda na to ze będę jeździł co jakieś 1,5 miesiąca i wydawał 200 PLN za przegląd. Hmmm trochę to dla mnie bezsensowne, bo w ciągu lata wydam jakieś 800 PLN za same przeglądy, a miało być tanie wozidełko :) Tanie jest ale chyba jak sie nim mało jeździ :) Co do usterek to w tym czasie rozsypał się wydech, brzęczy w środku (sprawa opisywana na różnych forach), potem padła stacyjka, blokuje się i muszę włożyć do środka inny klucz (zdjąłem naklejkę) aby ją odblokować, dziś, czyli dokładnie po 1200 km odpadł wydech, a dokładniej jedna śruba mocująca. Z biegami jest problem też szeroko opisywany ale da się przyzwyczaić. Mam go na gwarancji więc liczę na naprawę wszystkich usterek, ale jeżeli macie zamiar go kupić to radzę uzbroić się w cierpliwość i jeżeli chcecie go mocno dosyć eksploatować to weźcie pod uwagę koszt serwisowania. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami: neken1979@wp.pl

Jeszcze przedni hamulec notorycznie się luzuje i muszę go dokręcać, z tego co widzę to brakuje tam jednej blokady śruby czy nita który to przytrzymuje.
Nie spodziewałem się tu mega jakości ale to już mnie zaczyna denerwować powoli wszystko :(

A czy wie ktoś może czy on powinien mieć podświetlane zegary bo jechałem ostatnio w nocy i nic mi się tam nie świeci :)<br><hr>Mario<br>
Komentatorzy napisał(a):Witaj "Mario"
Co do zegarów - nie jest to może niemiecki halogen tylko chińskie lampki choinkowe, ale powinny świecić.

Ja muszę przyznać, że trafiłem(odpukać w niemalowane) na stosunkowo mocny egzemplarz. Mam na liczniku prawie 1700 km i na razie na niego nie narzekam zbytnio. Co do odkręcających się śrub nic jak na razie, na szczęście się nie odkręciło. Mieszkam na wsi więc przebieg, który mam to jazda głównie poza asfaltem, na którym również zrobiłem kilkadziesiąt kilometrów. Jeżeli ktoś chce używać go w terenie, polecam od razu zmienić moduł i tylną oponę. Seryjna guma jest dobra na żwir i lekki piasek, ale w starciu z "kopnym" piachem i błotem zdecydowanie przegrywa; w zimę też brakuje odp. trakcji. Kto jeździ poza szosą niech uważa na dźwignię tylnego hamulca - łatwo nią gdzieś zawadzić i wygiąć w harmonię - sprawdzone. Na szczęście b. łatwo się ją prostuje. W zeszłym tyg. minęła mi gwarancja, więc w tym tyg. pewnie zmienię moduł i pochwalę się Vmax'em. Jak na razie idzie 62 km/h.

A' propos przeglądu, ja za 200 km zapłaciłem chyba 120 zł.<br><hr>Nekenoman<br>
Komentatorzy napisał(a):He he he widzisz to u mnie może zaczną świecić na święta :) ale wtedy nie będę nim jeździł więc wszystko mi jedno :) w kazdym razie nie świecą ale po nocy raczej się nie przemieszczam więc mam to w pompie :)
W tej chwili mój Neken ma juz 2500 i jest po naprawie rury i lampy przedniej bo padła :) czekam na nastepne padnięcia u niego :) instalacje mi teraz zamówili elektryczną bo kable się popaliły :) Błotnik przedni pękł ale nie wymieniają bo na to nie ma gwarancji :)
Ja jeżdzę głównie po asfalcie i jakos te oponki dają radę choć trzeba uważać na żwir leżący na drodze bo jedną wywrotkę bym zaliczyl przez taką niespodziankę :)W lesie na piachu nie da się jechac więcej niż 20-30 bo gleba murowana :)
Mój mierzony na GPS (bo licznik seryjny ożna wywalić) poszeł 64 :)
Myślisz, że wymiana modułu cos da? One podobno więcej niż 70 nie pojadą z tym silniczkiem,a blokad też podobno nie mają ...
Wniosek taki, że musze poszukać innego warsztatu gdzie zrobią mi przegląd taniej. Choć jak sam obliczyłem, części czyliświeca olej, smarowanie łańcucha nie powinny kosztować więcej niż 100 PLN więc sam sobie to będę robił już nie długo bo na nastepny przegląd chyba już nie jadę. Jak patrzylem na allegro to można kupić praktycznie każdą część za baaaardzo małe pieniądze, więc po co mi ta gwarancja. Na rurę czekałem 2 tygodnie a kosztuje 120 PLN.
Ja w przyszłym roku jak zrobię lejce w sensie uprawnienia zmienię silnik na 110 i będzie latał jak się patrzy :)

Pozdrawiam wszystkich Nekenowców :) <br><hr>Mario<br>
Ja dzisiaj byłem na zmianie łańcucha i przedniej zębatki i mi policzył gostek 160 zł. Co do prędkości to mi "autoryzowany" mechanik powiedział, że na 50 ccm więcej niż 60-70 nie pójdzie. Neken z resztą nie ma żadnych blokad, a zmiana modułu nic podobno nie daje, więc ja z niego zrezygnowałem ;] Jedynym wyjściem byłoby przerobienie go na 80 ccm, BO 125 CCM TO JUŻ TROCHĘ ZA DUŻO JAK NA NEKENA. 80 ccm jest NAJBEZPIECZNIEJSZYM rozwiązaniem, jeżeli stawiasz na trwałość !!!
Jedyne co mi robił oprócz łańcucha, to coś pomajstrował przy gaźniku i teraz poniżej 30 jest jak żyleta, a dalej jeszcze łatwiej się rozpędza. Pozostaje mi tylko sprawdzić na GPS ile teraz idzie; poprzednio wyciągnął ok.62 km/h.
A co do jazdy na asfalcie to na każdych oponach, może oprócz crossowych na piasku lub żwirze można się nieźle wypier****ć ;]
BTW na allegro.pl faktycznie jest wszystko do Nekena, ale mnie niektóre ceny przerażają ;]<br><hr>Nekenoman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2012, 22:41

Komentatorzy napisał(a):a wiecie może czy ma on luz między biegami,tzn. miedzy 4 a 3 i 3 a 2 ? czy tylko jest 2-N-1 <br><hr>zzzaaa<br>
Biegi są następująco 1-N-2-3-4 patrząc od dołu ;]<br><hr>Nekenoman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2012, 22:44

Komentatorzy napisał(a):gb czy zip to to samo fabryka yamasaki silniki te same w romecie ,bartonie i tp<br><hr>olo<br>
Komentatorzy napisał(a):Bez względu na resztę silnik jest ten sam, nawet w Biedronce oferowali jakiś chłam, ale silnik taki jak w Nekenie. Ogoólnie rzecz biorąc trzeba patrzyć na jakość wykonania motocykla, bo silnik jest ten sam.<br><hr>Nekenoman<br>
Wiesz co - w Biedronce najprawdopodobniej były Zumico, silnik może i ten sam, ale osprzęt i wykonanie o wiele, wiele gorsze od Nekena !<br><hr>Nekenoman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2012, 22:48

Komentatorzy napisał(a):mój jest tak zamulony jak więcej gazu dodam to mi gaśnie jak dodam raptownie co zrobić<br><hr>mateusz<br>
Komentatorzy napisał(a):zmien modem zaplonowy ja tez tak mialem
<br><hr>Robcio<br>
Wystarczy regulacja gaźnika, bo Neken nie ma żadnych blokad.
<br><hr>Nekenoman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/6/2012, 11:10

Komentatorzy napisał(a):Kogg mam GB i nie narzekam odpukać z silnikiem nie mam zadnych przygód. Jak założyłem 72 cyl i gaznik od 50 idzie spokojnie 90 a spalanie nie przekracza 2,5l/100km. <br><hr>JaNoSiK<br>
Słuchajcie mam Zipp Neken od 2 lat i nie wiem gdzie jest blokada z licznika ktos pomorze !!?? jaki kabelek czy coś <br><hr>Radlin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na g�r�