[Zipp Neken ] Zipp Neken - tanie wozidełko
Mnie też nie działał, ale rozwiązałem ten problem:Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie czy wam też źle działa czujka od poziomu paliwa??<br><hr>KriSs<br>
Po zdjęciu kanapy i osłon bocznych, trzeba znaleźć na spodzie baku coś w rodzaju jasnej zakrętki od małego słoiczka. Od tego będą odchodzić 2 kabelki(żółty i zielony). Trzeba pójść za kabelkami, aż do kostki. Trzeba ją rozdzielić i sprawdzić czy w większej(nasadowej) kostce "złote" styki są rozdzielone. Jeżeli nie należy je poodginać śrubokrętem i ostrożnie złączyć(wsadzając) z mniejszą kostką[zielony do zielonego; żółty do żółtego].
Potem wskaźnik powinien już działać.<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zastanawiam się nad kupnem tego modelu jednak zastanawia mnie czy jak mam 180cm wzrostu to będę się na nim komfortowo czuł czy może on będzie na mnie za mały ?<br><hr>tymek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja mam 183 cm wzrostu i Nekena od kilku dni. Polecam dla ludzi "dużych", którzy chcą mieć tani jednoślad. Jeździłem już kilkoma mniejszymi maszynami i nie jeździło mi się nimi dobrze.Komentatorzy napisał(a):zastanawiam się nad kupnem tego modelu jednak zastanawia mnie czy jak mam 180cm wzrostu to będę się na nim komfortowo czuł czy może on będzie na mnie za mały ?<br><hr>tymek<br>
Sumując - musisz się do niego przypasować; ja mam naprawdę długie nogi i wcale na niego nie narzekam, można się na nim zmieścić ;]<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
całkowicie zgadzam się z artykułem. Mój kumpel ma nekena i jest super zadowolony. Myśle, że mając REALNE oczekiwania co do pojazdu za taką cenę, nie można się na nim zawieść. <br><hr>mat301
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jestem właścicielem "zipp neken" przerobionego na 72ccm i maksymalna prędkość, jaka nim osiągam, to 65km/h. Wydaje mi się, że to zbyt mało jak na przerobiona jednostkę napędową. Myślałem nad wymiana zębatek, z przodu na większa, a z tyłu na mniejsza żeby polepszyć v-max, tylko boje się, że silnik straci trochę mocy przed to (czysta fizyka), więc nie wiem czy warto[Jeśli można, doradźcie mi]. Czytałem wcześniejsze posty o module, tylko nie wiem w którym miejscu on się znajduje i wiem, że można go wymienić na lepszy np. (jak napisał kolega wyżej) New racing C.D.I firmy Vetric Raxing. Wiem też, że można odciąć różowy kabelek, tylko nie wiem czy nie odetnę jakiegoś zasilania.
- Mater121
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 9/7/2011, 21:59
- Lokalizacja: Skwierzyna
Ludzie jak ja na to patrze to aż mnie skręca co wy piszecie ;/ mam zipa ym50 leci max 65km/h pali mi 3,5 l/100km mam przebieg 1160 km jestem zadowolony z niego tylko wada jest dla mnie jedna tak jak pisaliście wcześniej jak w każdym chińczyku śrubki latają ) odpadł mi tylko zamek z lewej strony od otwierania owiewki a tak to może być .
- djbeneck
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 12/7/2011, 01:11
Bez względu na resztę silnik jest ten sam, nawet w Biedronce oferowali jakiś chłam, ale silnik taki jak w Nekenie. Ogoólnie rzecz biorąc trzeba patrzyć na jakość wykonania motocykla, bo silnik jest ten sam.<br><hr>NekenomanKomentatorzy napisał(a):gb czy zip to to samo fabryka yamasaki silniki te same w romecie ,bartonie i tp<br><hr>olo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżeli jesteś w miarę silny to se dasz radę. Podczas jazdy to tego specjalnie nie odczujesz, ale najgorzej na postoju; przy przestawianiu czy coś to musisz uważać żeby ci się nie przewalił, bo to jednak ze 115 kilo waży.Komentatorzy napisał(a):Hejka jak ja mam 158cm to dam rade na tego motorka z góry thxx<br><hr>lejlo<br>
Jak jesteś obyty ze normalnymi skuterami to nie będziesz miał problemu, żeby się przyzwyczaić(bo naprawdę warto) !!!<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
do dołu paliwo awaryjne w lewo zablokowane w górę normalne ... polecam fajny motorek ja mam 13 lat i daje rade go utrzymać i na luzie bez problemu pcham <br><hr>:}Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie czy wam też źle działa czujka od poziomu paliwa??<br><hr>KriSs<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moduł o ile się orientuje - podnosisz kanapę i z prawej strony w okolicach zamka kanapy jest na gumie kostka(duże pudełko zapałek) - TO JEST MODUŁ. Odpinasz i wsadzasz inny.Komentatorzy napisał(a):Jestem właścicielem "zipp neken" przerobionego na 72ccm i maksymalna prędkość, jaka nim osiągam, to 65km/h. Wydaje mi się, że to zbyt mało jak na przerobiona jednostkę napędową. Myślałem nad wymiana zębatek, z przodu na większa, a z tyłu na mniejsza żeby polepszyć v-max, tylko boje się, że silnik straci trochę mocy przed to (czysta fizyka), więc nie wiem czy warto[Jeśli można, doradźcie mi]. Czytałem wcześniejsze posty o module, tylko nie wiem w którym miejscu on się znajduje i wiem, że można go wymienić na lepszy np. (jak napisał kolega wyżej) New racing C.D.I firmy Vetric Raxing. Wiem też, że można odciąć różowy kabelek, tylko nie wiem czy nie odetnę jakiegoś zasilania.<br><hr>Mater121<br>
<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"7-8KM" xDDDDDDD jaki za przeproszeniem debil, ty widziałeś kiedyś 7-8 km w 4 suwowej 50 hhahaha<br><hr>xDDKomentatorzy napisał(a):PRZECZYTAJCIE TO!!
SŁUCHAJCIE!! NIE ZNACIE SIĘ TO NIE PISZCIE.
JA MAM TEGO ZIPPA I POWIEM WAM ŻE:
1 NA OSIĄGI WCALE NIE NARZEKAM 3.8KM NA BLOKADACH, PO ZDJĘCIU ICH JEST JAKIES 7-8KM
PS JEDYNĄ BLOKADĄ JEST MODUŁ KOSZTUJE 50-60ZŁ
A JAK MACIE NA GWARANCJI TO TYLKO PODPINACIE STARY I MOŻECIE JECHAĆ DO SERWISU. V-MAX ZALEŻY OD DOTARCIA. TO JEST 80-90KMH.
2 JEŹDZI SIĘ BARDZO WYGODNIE. PO PRZEJECHANIU 2H NIE BOLI MNIE **** ANI KRĘGOSŁUP ;]
3 SPALANIE TO JEGO NAJWIĘKSZY ATUT. PO MIEŚCIE PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI JAKĄ DA SIE JECHAĆ W GODZINACH SZCZYTU PALI 1.5-2L
TO NIE ŻARTY. NIE DZIAŁA MI KONTROLKA PALIWA ALE WIEM ŻE, JAK ZATANKUJE ZA 20ZŁ I JAK MAM 190KM PRZEJECHANE TO MI SIE WACHA KOŃCZY:p
4I NIE ZRAŻAJCIE SIĘ ŻE TO CHINOL WCALE MI SIĘ NIE PSUJE JEDYNE CO TRZEBA ZROBIĆ TO PO DOKRĘCAĆ PARĘ ŚRUBEK.<br><hr>orlik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do baku paliwa zmieści się 16l paliwa a nie 13. ostatnio to zatankowałem prawie 17l. a to ze mało pali to prawda:)<br><hr>izzi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hejj jeżeli ja mam 155cm wzrostu i waże 35kg to bym dał radę na ten motor?<br><hr>KaziuKomentatorzy napisał(a):Do baku paliwa zmieści się 16l paliwa a nie 13. ostatnio to zatankowałem prawie 17l. a to ze mało pali to prawda:)<br><hr>izzi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hejks jeżeli mam 155cm wzrostu waże 35kg dałbym radę na ten motor<br><hr>kaziuKomentatorzy napisał(a):"Mało pali" - czyli ile?<br><hr>e_gregor<br>Komentatorzy napisał(a):2,5 litra max <br><hr>ka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z całym szacunkiem dla ciebie, ale nadajesz się na Vapora.Komentatorzy napisał(a):Do baku paliwa zmieści się 16l paliwa a nie 13. ostatnio to zatankowałem prawie 17l. a to ze mało pali to prawda:)<br><hr>izzi<br>Komentatorzy napisał(a):hejj jeżeli ja mam 155cm wzrostu i waże 35kg to bym dał radę na ten motor?<br><hr>Kaziu<br>
Ten motorek mimo 50 ccm i 4 KM dostarczył mi trochę strachu. Przejechałem już ponad 1000 km i wciąż mnie czasami zaskakuje.
Tak jak już pisałem wcześniej: Jeżeli jesteś z tego typu sprzętem obeznany, to możesz spróbować.
W skrócie: Jeżeli masz zamiar jeździć tylko po szosie - możesz spróbować, jeżeli w terenie jesteś za chudy w uszach - nie nadajesz się. Ja mam 180cm wzrostu i ważę 70kg, a w terenie miałem kilka razy kłopoty.
Przy twoim wzroście i wadze - nowa motorynka Rometa - cena podobna a będziesz się lepiej na niej czuł i wyglądał niż na 120 kilowym motorze.
A jeszcze jedno - jazdy w dwóch/dwoje z kimś normalnego wzrostu - nie opanujesz ;]
Cieszę się, że mogłem pomóc ;]<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się z przedmówcą - wariator w manualu hahahahahahahahahahha.Komentatorzy napisał(a):Witam Ja mam Nekena Yamasaki YM 50-8 i mi leci max 65km/h i pali 3,5l/100 i słyszałem że ma gdzieś blokady tylko chce dowiedziec sie dokładnie gdzie one moga byc (modół,tłumnik,gaźnik,wariator??).<br><hr>Hawe <br>Komentatorzy napisał(a):Nie wiem dokładnie ale mi się wydaje że w yamasaki jak w gb street nie ma blokad poza modułem zapłonowym a tak propo tego co napisałeś widać że nie jesteś rozgarniety xD bo w jak w biegowym moto znajdzjesz wariator xDDDDDDDD radze ci następnym razem patrz co piszesz <br><hr>Romiko<br>
Blokada jest o ile słyszałem tylko na module.<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeszcze chwila i będziecie po 40 tankować ;]<br><hr>NekenomanKomentatorzy napisał(a):Ja do swojego nekena ostatnio wlałem 25 l .I było pełno<br><hr>szczur1214<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości