[biblioteka] Amator kontra zawodowiec na torze -...
Posty: 89
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
jeszcze jedna sprawa twardość opony Pirelli Diablo Superbike SC1 za miekka SC2 średnia w sam raz , pamiętać należy o ciśnieniu najważniejsza sprawa i grzaniu opony...<br><hr>oko
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
opony dopasowuje się do różnych nawierzchni inna jest w Poznaniu inna na Słowacji inna w Brnie ... to też jest bardzo istotna sprawa...<br><hr>oko
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to proponuję start w Rookie... złoisz dupsko wszystkim...<br><hr>?Komentatorzy napisał(a):czy wie ktos jakie cisnienia na tor do opon fabrycznych???<br><hr>Greg<br>Komentatorzy napisał(a):przod okolo 2,0 tyl 1,7 bara do wiekszosci opon fabrycznych i torowych. dobrze dogrzac i gumy beda sie kleic bardzo dobrze..
diablo corsa dobra oponka na tor w poznaniu krecilem na niej 1:42 <br><hr>Daras<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
może masz ochotę się sprawdzić...? 1.42 ...z takim czasem nono...na pniokach...gratuluję...<br><hr>?Komentatorzy napisał(a):czy wie ktos jakie cisnienia na tor do opon fabrycznych???<br><hr>Greg<br>Komentatorzy napisał(a):przod okolo 2,0 tyl 1,7 bara do wiekszosci opon fabrycznych i torowych. dobrze dogrzac i gumy beda sie kleic bardzo dobrze..
diablo corsa dobra oponka na tor w poznaniu krecilem na niej 1:42 <br><hr>Daras<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie zaczepiaj bo jeszcze się zgodziKomentatorzy napisał(a):czy wie ktos jakie cisnienia na tor do opon fabrycznych???<br><hr>Greg<br>Komentatorzy napisał(a):przod okolo 2,0 tyl 1,7 bara do wiekszosci opon fabrycznych i torowych. dobrze dogrzac i gumy beda sie kleic bardzo dobrze..
diablo corsa dobra oponka na tor w poznaniu krecilem na niej 1:42 <br><hr>Daras<br>Komentatorzy napisał(a):może masz ochotę się sprawdzić...? 1.42 ...z takim czasem nono...na pniokach...gratuluję...<br><hr>?<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
lepiej dopasować mieszankę, ciśnienie, ustawienia zawiasów niż zmieniać opony, chyba, że ktoś lubi jeździć ja różnych... ale to chyba nie zbyt dobry pomysł...<br><hr>sebaKomentatorzy napisał(a):opony dopasowuje się do różnych nawierzchni inna jest w Poznaniu inna na Słowacji inna w Brnie ... to też jest bardzo istotna sprawa...<br><hr>oko<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
masz rację...odpuszczam...<br><hr>?Komentatorzy napisał(a):czy wie ktos jakie cisnienia na tor do opon fabrycznych???<br><hr>Greg<br>Komentatorzy napisał(a):przod okolo 2,0 tyl 1,7 bara do wiekszosci opon fabrycznych i torowych. dobrze dogrzac i gumy beda sie kleic bardzo dobrze..
diablo corsa dobra oponka na tor w poznaniu krecilem na niej 1:42 <br><hr>Daras<br>Komentatorzy napisał(a):może masz ochotę się sprawdzić...? 1.42 ...z takim czasem nono...na pniokach...gratuluję...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):nie zaczepiaj bo jeszcze się zgodzia jeszcze jak poczyta i założy jakieś porządne opony to Meklau ma po rekordzie
<br><hr>seba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hmmm... to zależy od motocykla (ustawień), toru, preferencji zawodnika. Buła jeździ na D211, 1,4 tył, 2,4 przód. Producent zaleca 1,4 i 2,1-2,2. Oczywiście na ciepło. Te opony mają NTEC który zachowuje geometrię mimo niskiego ciśnienia. Nie trzeba wcale koców. Jedno kółko i opony są gorące, miałem koce na SR ale nie chciało mi się zakładaćKomentatorzy napisał(a):pirelli generalnie pompuje się 1.9,tyl 2.1, 2,3 przód ... - dunlop D 211 slick czy cietą 2.1 przód 1.5tył są to opony niskociśnieniowe ale nigdy na zimno ,jak wcześniej wspomniałem zawsze koce opona ma być grzana...na zimnej gumie gleba pewna...<br><hr>oko<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pewnie był na najwyższej półce swego czasu skoro latał w gp,ale wiek nie przeszkadza mu ćwiczyć wszystkich naszych krajowych miszczów<br><hr>zzzKomentatorzy napisał(a):Fajny artykuł ukazujący różnice w klasie kierowców i konieczność ciągłego doskonalenia techniki jazdy. Najfajniejsze jest w tym wszystkim to że Andy pomimo swojego wielkiego profesjonalizmu to wcale nie najwyższa światowa półka. Mozna by pewnie dorzucić jeszcze jedna klasę zawodników<br><hr>Rid<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo dziękuje za taki materiał. Mam Kawasaki Z- 1000-wspaniały motocykl. Niestety nie miałem okazji jeżdżenia po torze ale ćwiczę co dziennie jazdę techniczną po czeskich krętych drogach w górach Jesennikach. W tym sezonie przejechałem 19000km. Bardzo dziękuję i pozdrawiam Roland Zagórski roni.zag@gmail,com <br><hr>Roland Zagórski
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czesto latam na cevenohoskim sedle, srebrna CBR1000RR SC59, <br><hr>marek760iKomentatorzy napisał(a):Bardzo dziękuje za taki materiał. Mam Kawasaki Z- 1000-wspaniały motocykl. Niestety nie miałem okazji jeżdżenia po torze ale ćwiczę co dziennie jazdę techniczną po czeskich krętych drogach w górach Jesennikach. W tym sezonie przejechałem 19000km. Bardzo dziękuję i pozdrawiam Roland Zagórski roni.zag@gmail,com <br><hr>Roland Zagórski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, witamKomentatorzy napisał(a):Bardzo dziękuje za taki materiał. Mam Kawasaki Z- 1000-wspaniały motocykl. Niestety nie miałem okazji jeżdżenia po torze ale ćwiczę co dziennie jazdę techniczną po czeskich krętych drogach w górach Jesennikach. W tym sezonie przejechałem 19000km. Bardzo dziękuję i pozdrawiam Roland Zagórski roni.zag@gmail,com <br><hr>Roland Zagórski<br>



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siemanko MarekKomentatorzy napisał(a):Bardzo dziękuje za taki materiał. Mam Kawasaki Z- 1000-wspaniały motocykl. Niestety nie miałem okazji jeżdżenia po torze ale ćwiczę co dziennie jazdę techniczną po czeskich krętych drogach w górach Jesennikach. W tym sezonie przejechałem 19000km. Bardzo dziękuję i pozdrawiam Roland Zagórski roni.zag@gmail,com <br><hr>Roland Zagórski<br>Komentatorzy napisał(a):czesto latam na cevenohoskim sedle, srebrna CBR1000RR SC59, <br><hr>marek760i<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Twoją CBRę to już tam chyba każdy znaKomentatorzy napisał(a):Bardzo dziękuje za taki materiał. Mam Kawasaki Z- 1000-wspaniały motocykl. Niestety nie miałem okazji jeżdżenia po torze ale ćwiczę co dziennie jazdę techniczną po czeskich krętych drogach w górach Jesennikach. W tym sezonie przejechałem 19000km. Bardzo dziękuję i pozdrawiam Roland Zagórski roni.zag@gmail,com <br><hr>Roland Zagórski<br>Komentatorzy napisał(a):czesto latam na cevenohoskim sedle, srebrna CBR1000RR SC59, <br><hr>marek760i<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po ulicach śmigałem na zwykłych pilotach road 1(przy zakupie motocykla były założone nówki (wcześniej w bandit600 miałem bt016 i BATLAXy o niebo lepsze ale i droższe
) ale ktoś we Wrocławiu na blokowiskach (po części się nie dziwie jak o 5 rano przyjeżdżałem VTR1000 z roboty, to szło echo masakryczne
) przebił mi szpikulcem oponę przednią i zmieniłem na leżaka, co prawda nówka i tania bo 130zł ale to bt014 (dojazd.do.pracy) :/ mam ją do dziś i ślizga się strasznie. Planuje do swojej VTRy władować "diablo rosso corsy". Co wy na to ? Miał już ktoś je ? Zastanawiałem się też nad diablo supercorsa sc. Czasami wypuszczam się w trasę po prostu polatać a czasami goszczę na winklach i żyłuję. <a href="http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17</a> Zależy mi w dużej mierze na tym, żebym nie musiał po miesiącu jazdy wyrzucać opon
Zapewne "supercorsy" lepiej się trzymają ale "rosso" starczą na dłużej; co o tym myślicie ? piszcie tu albo na facebooka <a href="http://www.facebook.com/TheCrewFG" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/TheCrewFG</a><br><hr>DRAGO



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zagolopwalem sie ztym pokurionym krajem ofkors polska to cudowna kraj .<br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):Ciekawy artykuł! Super pomysł! Jeszcze by można zrobić porównanie jak bardzo starszy motocykl jest gorszy od najnowszego - niby MCN już coś takiego robili, ale fajnie by było zobaczyć Polską wersję - jak coś jestem chętny na kierowcęMoże mi ktoś wytłumaczyć dlaczego w blisko 40 milionowym kraju nie ma torów wyścigowych? Naprawdę mocno się nad tym zastanawiam i nie mogę tego ogarnąć umysłem, ale może ktoś zna jakieś wytłumaczenie? Czy do piłki nożnej napchało się już tylu darmozjadów i pasożytów, że nie pozwalają na wzrost innych dyscyplin? Jeśli budowa toru to koszt mniejszy niż stadion to gdzie tkwi problem? Popyt jest wydaje mi się dosyć duży. Zróbmy w końcu jakąś zorganizowaną akcję albo coś bo mnie krew zaleje jak tak siedzę i nic nie robię
<br><hr>sportjazda.pl<br>
Komentatorzy napisał(a):haha zapomni o torach to jest kurfa pokurfiony kraj .ta jak kolega nizej napsial sporo krwi sobie napsujemy zanim te cwoki zaczna cokowliek budowac ale my juz wtedy bedziemy bardzo starzy o ile nie martwi<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale cisnienia opon ustawiam na zimnych gumach rozumiem ..???<br><hr>GregKomentatorzy napisał(a):pirelli generalnie pompuje się 1.9,tyl 2.1, 2,3 przód ... - dunlop D 211 slick czy cietą 2.1 przód 1.5tył są to opony niskociśnieniowe ale nigdy na zimno ,jak wcześniej wspomniałem zawsze koce opona ma być grzana...na zimnej gumie gleba pewna...<br><hr>oko<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Proponuję diablo supercorsa pro...SC2 średnia mieszanka szybko się grzeje i dobrze trzyma 2,3 ciśnienia przod... Mrtzeler SC2 w zasadzie to to samo co Pirelli...pozdrawiam <br><hr>frendKomentatorzy napisał(a):Po ulicach śmigałem na zwykłych pilotach road 1(przy zakupie motocykla były założone nówki (wcześniej w bandit600 miałem bt016 i BATLAXy o niebo lepsze ale i droższe) ale ktoś we Wrocławiu na blokowiskach (po części się nie dziwie jak o 5 rano przyjeżdżałem VTR1000 z roboty, to szło echo masakryczne
) przebił mi szpikulcem oponę przednią i zmieniłem na leżaka, co prawda nówka i tania bo 130zł ale to bt014 (dojazd.do.pracy) :/ mam ją do dziś i ślizga się strasznie. Planuje do swojej VTRy władować "diablo rosso corsy". Co wy na to ? Miał już ktoś je ? Zastanawiałem się też nad diablo supercorsa sc. Czasami wypuszczam się w trasę po prostu polatać a czasami goszczę na winklach i żyłuję. <a href="http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17</a> Zależy mi w dużej mierze na tym, żebym nie musiał po miesiącu jazdy wyrzucać opon
Zapewne "supercorsy" lepiej się trzymają ale "rosso" starczą na dłużej; co o tym myślicie ? piszcie tu albo na facebooka <a href="http://www.facebook.com/TheCrewFG" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/TheCrewFG</a><br><hr>DRAGO<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli Metzeler to K2. Ja proponuję Dunlopa D211 GP Racer, mieszanka E. Mają dużo twardszy środek i na pewno na dłużej starczą - przetestowane. A boki są miękkie, za****** trzymają.<br><hr>sebaKomentatorzy napisał(a):Po ulicach śmigałem na zwykłych pilotach road 1(przy zakupie motocykla były założone nówki (wcześniej w bandit600 miałem bt016 i BATLAXy o niebo lepsze ale i droższe) ale ktoś we Wrocławiu na blokowiskach (po części się nie dziwie jak o 5 rano przyjeżdżałem VTR1000 z roboty, to szło echo masakryczne
) przebił mi szpikulcem oponę przednią i zmieniłem na leżaka, co prawda nówka i tania bo 130zł ale to bt014 (dojazd.do.pracy) :/ mam ją do dziś i ślizga się strasznie. Planuje do swojej VTRy władować "diablo rosso corsy". Co wy na to ? Miał już ktoś je ? Zastanawiałem się też nad diablo supercorsa sc. Czasami wypuszczam się w trasę po prostu polatać a czasami goszczę na winklach i żyłuję. <a href="http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17</a> Zależy mi w dużej mierze na tym, żebym nie musiał po miesiącu jazdy wyrzucać opon
Zapewne "supercorsy" lepiej się trzymają ale "rosso" starczą na dłużej; co o tym myślicie ? piszcie tu albo na facebooka <a href="http://www.facebook.com/TheCrewFG" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/TheCrewFG</a><br><hr>DRAGO<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję diablo supercorsa pro...SC2 średnia mieszanka szybko się grzeje i dobrze trzyma 2,3 ciśnienia przod... Mrtzeler SC2 w zasadzie to to samo co Pirelli...pozdrawiam <br><hr>frend<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 89
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości