[KTM 1190 Adventure] KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafi
Posty: 49
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Bardzo ładny, pewnie tez ładnie jeździ
Gdybym miał teraz kupować motocykl i gdybym miał na to przeznaczone 60k to bym kupił właśnie to coś! <br><hr>Piston

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widac, ze Pan dalej nigdy nie wyjechal. A tekst o za malym zarabianiu swiadczy o niskiej kulturze i kiepskim postrzeganiu swiata. Osobiscie zycze powodzenia na pustyni( Prawdziwej nie bledowskiej), sawannie itp. na tych lsniacych cackach. Widzalem na wlasne oczy co z nimi robi przeprawa przez Sudan. Zostawaly ogryzki. Pozdrawiam.<br><hr>PiterKomentatorzy napisał(a):Ej tam na dole, chłopaki wyluzujcie. Nikt nie będzie robił dla was Afric Twin bo ludzi którzy by kupili taki sprzęt jest po prostu garstka. A nawet jakby ktoś zacząl je robic to i tak byscie ich nie kupili, bo bylyby za drogie (no chyba ze ktoś specjalnie dla was zaczałby produkować używane). Czy na prawde uważacie że w takich firmach jak BMW i KTM pracują idioci? Oni doskonale wiedzą ze to są motocykle dla Hansa Mullera żeby sie dobrze poczuł na przełęczach w Austrii. Poza tym nie negowałbym możliwości podróżniczych nowoczesnych motocykli bo niedawno czytałem tutaj o gościu któy objechał świat na R1. Jak dał radę na plastiku, to ten KTM NA PEWNO nie da rady i się popsuje? Prawda jest taka, że podniecacie sie Afrikami i Transalpami bo nie stac was na nowe wozy i argument że zabytek na gazniku jest fajniejszy będzie w tej sytuacji lepszy niz to ze po prostu za mało zarabiacie. <br><hr>Prexer<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Akurat Afryka kosztuje tak absurdalnie duże pieniądze, że nie kupują ich ludzie którzy skąpią na nowszy model. Swoją drogą fajny event można by zrobić,np. "wyścig do Magadanu". Stare Afryki vs nowe pseudoenduracze jak Super Tenere czy ten KTM. Sprawa byłaby jasna, co się na wyprawy nadaje. 12tyś. km, kiepskie drogi i paliwo, zero serwisu. Stawiam że nowe maszyny padną w połowie.<br><hr>SnickKomentatorzy napisał(a):Ej tam na dole, chłopaki wyluzujcie. Nikt nie będzie robił dla was Afric Twin bo ludzi którzy by kupili taki sprzęt jest po prostu garstka. A nawet jakby ktoś zacząl je robic to i tak byscie ich nie kupili, bo bylyby za drogie (no chyba ze ktoś specjalnie dla was zaczałby produkować używane). Czy na prawde uważacie że w takich firmach jak BMW i KTM pracują idioci? Oni doskonale wiedzą ze to są motocykle dla Hansa Mullera żeby sie dobrze poczuł na przełęczach w Austrii. Poza tym nie negowałbym możliwości podróżniczych nowoczesnych motocykli bo niedawno czytałem tutaj o gościu któy objechał świat na R1. Jak dał radę na plastiku, to ten KTM NA PEWNO nie da rady i się popsuje? Prawda jest taka, że podniecacie sie Afrikami i Transalpami bo nie stac was na nowe wozy i argument że zabytek na gazniku jest fajniejszy będzie w tej sytuacji lepszy niz to ze po prostu za mało zarabiacie. <br><hr>Prexer<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam dt 125 i moie pytanie brzmi ; czy jazda na stalych obrotach np 5 bieg 80 km/h przez 150 km szkodzi silnikowi czy mozna go wtakich warunakch zatrzec czy tylko hamujac silnikiem w 2t?<br><hr>sztik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
śmieszny jesteś i widaćże masz jakieś nieuleczlne kompleksy gimbusie... Mam w garażu Africe Twin. której nigdy nie sprzedam.. bo... ... i dużo by tu wymieniać... z bieszczad już nie raz wracałem samemu bo 2 kolegów na GS 1200 z 2010 nie dojechało....Komentatorzy napisał(a):Ej tam na dole, chłopaki wyluzujcie. Nikt nie będzie robił dla was Afric Twin bo ludzi którzy by kupili taki sprzęt jest po prostu garstka. A nawet jakby ktoś zacząl je robic to i tak byscie ich nie kupili, bo bylyby za drogie (no chyba ze ktoś specjalnie dla was zaczałby produkować używane). Czy na prawde uważacie że w takich firmach jak BMW i KTM pracują idioci? Oni doskonale wiedzą ze to są motocykle dla Hansa Mullera żeby sie dobrze poczuł na przełęczach w Austrii. Poza tym nie negowałbym możliwości podróżniczych nowoczesnych motocykli bo niedawno czytałem tutaj o gościu któy objechał świat na R1. Jak dał radę na plastiku, to ten KTM NA PEWNO nie da rady i się popsuje? Prawda jest taka, że podniecacie sie Afrikami i Transalpami bo nie stac was na nowe wozy i argument że zabytek na gazniku jest fajniejszy będzie w tej sytuacji lepszy niz to ze po prostu za mało zarabiacie. <br><hr>Prexer<br>
na koniec dodam Specjalnie dla ciebie gimbusie.. że obok Afryki stoi Yamaha XRV 1900cm za 70.000 z 2012.. i twoje **** o kasie jest daremne.... także pokaż skan twojego Pit`a za 2012 a potem mów kto mało zarabia... heh.. co za kolo...<br><hr>Kubala
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
szosowy motocykl ale robi pozytywne wrażenie. Szkoda że KTM totalnie zaniedbał segment LEKKICH turystycznych enduro w typie F800GS i TIGERA 800XC, bo ta firma ma potencjał na zrobienie zdecydowanie najlepszego motocykla w tej klasie.
A co do AT to inny świat, wystarczy rzucic okiem jakie ceny mają zadbane egzemplarze a i tak nie stoją w ogłoszeniach zbyt długo, no ale gówniarzeria tego nie zrozumie, liczy się lans i bauns.<br><hr>chlor
A co do AT to inny świat, wystarczy rzucic okiem jakie ceny mają zadbane egzemplarze a i tak nie stoją w ogłoszeniach zbyt długo, no ale gówniarzeria tego nie zrozumie, liczy się lans i bauns.<br><hr>chlor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
NO właśnie, nowy GS z paliwem waży jakies 235 kg A PRZY TYM MA WAŁ KARDANA !!!<br><hr>SEBKomentatorzy napisał(a):Szczerze mówiąc mniej mnie interesuje zużycie paliwa. (oczywiście w ramach rozsądku). Nigdy tego nie kontroluje ile zużywa. Bardziej mnie cieszy że w końcu ktoś zrobił lekki motocykl turystyczny. Bo po przygodzie z GS jakoś nie mam ochoty powracać do tego kanapowca. Tam wszystkie emocje zniknęły. Mam też nadzieje że KTM będzie mniej awaryjny od GS. Jeżeli tak będzie to będzie dla mnie król podróży. Pamiętam poprzedniego Adventure, brakowało mu właśnie tego nowoczesnego polotu. Ciekawi mnie jakie będzie starcie z Multistradą Ducata. Czy też jest królem zakrętów. <br><hr>motorek<br>Komentatorzy napisał(a):Przecież ten Kat jest cięższy od GieeSa.<br><hr>neuro<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
60 to chyba 2-letni jak juz będzie dostępny bo nowy to chyba 75 kPLN<br><hr>ParasKomentatorzy napisał(a):Bardzo ładny, pewnie tez ładnie jeździGdybym miał teraz kupować motocykl i gdybym miał na to przeznaczone 60k to bym kupił właśnie to coś! <br><hr>Piston<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszechstronny to slowo najbardziej pasuje do ktm 1190 adv.
Wspaniala maszyna, co wchodze do garazu, nie moge uwierzyc, ze jest moja !!!
Wczesniej mialem maszyne typowo szosowa, teraz dostalem o 50% frajdy z jazdy wiecej.
Szosa, krawezniki, schody, szutry, tereny zalewowe nad rzeka, waly przeciwpowodziowe, jezdzic po tym i sie bawic. Jako uzytkownik potwierdzam zgodnosc w/w artykulu ze stanem faktycznym.
Pozdro LwG<br><hr>Blitz
Wspaniala maszyna, co wchodze do garazu, nie moge uwierzyc, ze jest moja !!!
Wczesniej mialem maszyne typowo szosowa, teraz dostalem o 50% frajdy z jazdy wiecej.
Szosa, krawezniki, schody, szutry, tereny zalewowe nad rzeka, waly przeciwpowodziowe, jezdzic po tym i sie bawic. Jako uzytkownik potwierdzam zgodnosc w/w artykulu ze stanem faktycznym.
Pozdro LwG<br><hr>Blitz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 49
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości