Zobacz wÄ…tek - <i>[KTM 1190 Adventure]</i> KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafi
NAS Analytics TAG

[KTM 1190 Adventure] KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafi

Komentarze użytkowników
_________

[KTM 1190 Adventure] KTM 1190 Adventure - wszystkopot

Postprzez Åšcigacz » 13/2/2013, 18:34

Dyskusja na temat: KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafiÄ…cy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafiÄ…cy
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 18:34

motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 18:34

motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 19:50

Gdyby ktoś chciał go zamówić, to tu można, na jego oficjalnej stronie. Można na niej zmieniac kraje, tylko że na polskiej stronie nie ma ceny!
<a href="http://www.ktm.com/de/travel/1190-adventure-r-eu/highlights.html#.URvePx3wzcg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.ktm.com/de/travel/1190-adventure-r-eu/highlights.html#.URvePx3wzcg</a><br><hr>jastrzÄ…b
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 20:37

Ot taki duży, uterenowiony V-strom.<br><hr>Shot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 20:40

Na pewno super motorek ,ale średnie spalanie 7,5 to poważny mankament przy dalekich podróżach .Poczekam na dalsze testy .Interesuje mnie ile pali przy predkościach podróznych 100-120 .Cena w Europie to 14000 euro ,wg polskich dilerów to 63500pln ,ale i tak konkurencyjna do nowego GSa<br><hr>Stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 20:40

Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 20:44

Komentatorzy napisał(a):motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik<br>
totally agree<br><hr>k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 20:48

Komentatorzy napisał(a):Na pewno super motorek ,ale średnie spalanie 7,5 to poważny mankament przy dalekich podróżach .Poczekam na dalsze testy .Interesuje mnie ile pali przy predkościach podróznych 100-120 .Cena w Europie to 14000 euro ,wg polskich dilerów to 63500pln ,ale i tak konkurencyjna do nowego GSa<br><hr>Stefan<br>
Przy prędkościach 100-120 motocykl pali około 5-5,5 litra na 100. Problem zaczyna się gdy zaczynasz kręcić gazem ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 20:49

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 21:16

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>
Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>Ryży
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 21:53

Komentatorzy napisał(a):Ot taki duży, uterenowiony V-strom.<br><hr>Shot<br>
tylko ze ma zajebisty silnik i zawieszenie a oba w-sromy jedno i drugie maja do ****<br><hr>???
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 22:24

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>Ryży<br>
Wpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkę ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 22:25

Komentatorzy napisał(a):Ot taki duży, uterenowiony V-strom.<br><hr>Shot<br>
Komentatorzy napisał(a):tylko ze ma zajebisty silnik i zawieszenie a oba w-sromy jedno i drugie maja do ****<br><hr>???<br>
Zapewne ująłbym to nieco delikatniej, ale przekaz byłby dokładnie ten sam ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 22:54

Komentatorzy napisał(a):Na pewno super motorek ,ale średnie spalanie 7,5 to poważny mankament przy dalekich podróżach .Poczekam na dalsze testy .Interesuje mnie ile pali przy predkościach podróznych 100-120 .Cena w Europie to 14000 euro ,wg polskich dilerów to 63500pln ,ale i tak konkurencyjna do nowego GSa<br><hr>Stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Przy prędkościach 100-120 motocykl pali około 5-5,5 litra na 100. Problem zaczyna się gdy zaczynasz kręcić gazem ;)<br><hr>Lovtza<br>
Hmm, Tiger 1200 Explorer ze swoim 270 kg wagi (wał kardana) pali na autostradzie (150-160 km/h) 6,5 litra, a z KTM 1190 ponad 7 l. /Chyba, że cięliście jeszcze szybciej :) /
Wydaje mi się, że KTM-owi brakuje do ideału właśnie mniejszego spalania przy prędkościach autostradowych.
Osobiście uważam, że motocykl powinien jednak palić zauważalnie mniej niż samochód, zwłaszcza w czasach kryzysu.<br><hr>SeboG
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 22:59

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):Wpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkę ;)<br><hr>Lovtza<br>
Mógłbyś sprecyzować jak działają te sprzężone hamulce? Bo w Hondzie ten system działa tak, że jak naciskam przedni to hamują wszystkie tłoczki na przednich tarczach a na tylnich połowa, jak naciskami tylni to odwrotnie.
A jak jest w KTMie?<br><hr>SeboG
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 23:10

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):Wpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkę ;)<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Mógłbyś sprecyzować jak działają te sprzężone hamulce? Bo w Hondzie ten system działa tak, że jak naciskam przedni to hamują wszystkie tłoczki na przednich tarczach a na tylnich połowa, jak naciskami tylni to odwrotnie.
A jak jest w KTMie?<br><hr>SeboG<br>
W 1190 można wszystko sterowane jest elektronicznie, o ile oczywiście masz włączony ABS - wtedy działa to podobnie jak w Hondzie, ale nie pamiętam ile dokładnie tłoczków wkracza do akcji w poszczególnych zaciskach. Jeśli jednak wyłączysz ABS, nie ma sprzężenia hamulców. Gdy ustawisz ABS na tryb Offroad, ABS nie działa w przypadku tylnego hamulca. Właśnie na tym polega fajność tej maszyny, że można ją skonfigurować dokładnie pod siebie ;) Może być dziki, może być bardzo cywilizowany ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 23:26

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):Wpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkę ;)<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Mógłbyś sprecyzować jak działają te sprzężone hamulce? Bo w Hondzie ten system działa tak, że jak naciskam przedni to hamują wszystkie tłoczki na przednich tarczach a na tylnich połowa, jak naciskami tylni to odwrotnie.
A jak jest w KTMie?<br><hr>SeboG<br>
Komentatorzy napisał(a):W 1190 można wszystko sterowane jest elektronicznie, o ile oczywiście masz włączony ABS - wtedy działa to podobnie jak w Hondzie, ale nie pamiętam ile dokładnie tłoczków wkracza do akcji w poszczególnych zaciskach. Jeśli jednak wyłączysz ABS, nie ma sprzężenia hamulców. Gdy ustawisz ABS na tryb Offroad, ABS nie działa w przypadku tylnego hamulca. Właśnie na tym polega fajność tej maszyny, że można ją skonfigurować dokładnie pod siebie ;) Może być dziki, może być bardzo cywilizowany ;)<br><hr>Lovtza<br>
Czy to znaczy, że po wyłączeniu ABSu rozłącza też "combined"? To czemu nie napisałeś tego od razu skoro było o to pytanie w komentarzach kiedy w weekend prosiłeś o zadawanie pytań. Jeśli tak jest, to niedługo zaatakuję dilera ale 990 i tak zostawię :)<br><hr>Ryży
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2013, 23:51

Komentatorzy napisał(a):Na pewno super motorek ,ale średnie spalanie 7,5 to poważny mankament przy dalekich podróżach .Poczekam na dalsze testy .Interesuje mnie ile pali przy predkościach podróznych 100-120 .Cena w Europie to 14000 euro ,wg polskich dilerów to 63500pln ,ale i tak konkurencyjna do nowego GSa<br><hr>Stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Przy prędkościach 100-120 motocykl pali około 5-5,5 litra na 100. Problem zaczyna się gdy zaczynasz kręcić gazem ;)<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Hmm, Tiger 1200 Explorer ze swoim 270 kg wagi (wał kardana) pali na autostradzie (150-160 km/h) 6,5 litra, a z KTM 1190 ponad 7 l. /Chyba, że cięliście jeszcze szybciej :) /
Wydaje mi się, że KTM-owi brakuje do ideału właśnie mniejszego spalania przy prędkościach autostradowych.
Osobiście uważam, że motocykl powinien jednak palić zauważalnie mniej niż samochód, zwłaszcza w czasach kryzysu.<br><hr>SeboG<br>
Tak już jakoś jest, że im mniej garów tym wyższe zużycie. Duży Versys ma 4 a pali mniej od Tigera.<br><hr>Ryży
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 09:05

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
chyba nigdy nie jeżdziłeś cipowato nudna Hondą. Honda to pojazd dla ToTalnych nudziaży zacofany o conajmniej dekade. Obecnie Honda nie ma motocykla w tym segmencie, bo przeklep VFR1200 to zadna konkurencja. Waga 280 kg wszysko tlumaczy. Podobało mi się jak pacany z Motormani stwierdzili ze nie czuc tych 280 kg w Hondzie, ta Ikarus tez nie czuć zeby wazył 15 ton ale na ścieżkę leśną nie wjedzie.<br><hr>adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê