[KTM 1190 Adventure] KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafi
Posty: 49
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[KTM 1190 Adventure] KTM 1190 Adventure - wszystkopot
Dyskusja na temat: KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafiÄ…cy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafiÄ…cy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafiÄ…cy
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gdyby ktoś chciał go zamówić, to tu można, na jego oficjalnej stronie. Można na niej zmieniac kraje, tylko że na polskiej stronie nie ma ceny!
<a href="http://www.ktm.com/de/travel/1190-adventure-r-eu/highlights.html#.URvePx3wzcg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.ktm.com/de/travel/1190-adventure-r-eu/highlights.html#.URvePx3wzcg</a><br><hr>jastrzÄ…b
<a href="http://www.ktm.com/de/travel/1190-adventure-r-eu/highlights.html#.URvePx3wzcg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.ktm.com/de/travel/1190-adventure-r-eu/highlights.html#.URvePx3wzcg</a><br><hr>jastrzÄ…b
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na pewno super motorek ,ale średnie spalanie 7,5 to poważny mankament przy dalekich podróżach .Poczekam na dalsze testy .Interesuje mnie ile pali przy predkościach podróznych 100-120 .Cena w Europie to 14000 euro ,wg polskich dilerów to 63500pln ,ale i tak konkurencyjna do nowego GSa<br><hr>Stefan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
totally agree<br><hr>kKomentatorzy napisał(a):motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przy prędkościach 100-120 motocykl pali około 5-5,5 litra na 100. Problem zaczyna się gdy zaczynasz kręcić gazemKomentatorzy napisał(a):Na pewno super motorek ,ale średnie spalanie 7,5 to poważny mankament przy dalekich podróżach .Poczekam na dalsze testy .Interesuje mnie ile pali przy predkościach podróznych 100-120 .Cena w Europie to 14000 euro ,wg polskich dilerów to 63500pln ,ale i tak konkurencyjna do nowego GSa<br><hr>Stefan<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>RyżyKomentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tylko ze ma zajebisty silnik i zawieszenie a oba w-sromy jedno i drugie maja do ****<br><hr>???Komentatorzy napisał(a):Ot taki duży, uterenowiony V-strom.<br><hr>Shot<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkęKomentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>Ryży<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapewne ująłbym to nieco delikatniej, ale przekaz byłby dokładnie ten samKomentatorzy napisał(a):Ot taki duży, uterenowiony V-strom.<br><hr>Shot<br>Komentatorzy napisał(a):tylko ze ma zajebisty silnik i zawieszenie a oba w-sromy jedno i drugie maja do ****<br><hr>???<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hmm, Tiger 1200 Explorer ze swoim 270 kg wagi (wał kardana) pali na autostradzie (150-160 km/h) 6,5 litra, a z KTM 1190 ponad 7 l. /Chyba, że cięliście jeszcze szybciejKomentatorzy napisał(a):Na pewno super motorek ,ale średnie spalanie 7,5 to poważny mankament przy dalekich podróżach .Poczekam na dalsze testy .Interesuje mnie ile pali przy predkościach podróznych 100-120 .Cena w Europie to 14000 euro ,wg polskich dilerów to 63500pln ,ale i tak konkurencyjna do nowego GSa<br><hr>Stefan<br>Komentatorzy napisał(a):Przy prędkościach 100-120 motocykl pali około 5-5,5 litra na 100. Problem zaczyna się gdy zaczynasz kręcić gazem<br><hr>Lovtza<br>

Wydaje mi się, że KTM-owi brakuje do ideału właśnie mniejszego spalania przy prędkościach autostradowych.
Osobiście uważam, że motocykl powinien jednak palić zauważalnie mniej niż samochód, zwłaszcza w czasach kryzysu.<br><hr>SeboG
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mógłbyś sprecyzować jak działają te sprzężone hamulce? Bo w Hondzie ten system działa tak, że jak naciskam przedni to hamują wszystkie tłoczki na przednich tarczach a na tylnich połowa, jak naciskami tylni to odwrotnie.Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>Ryży<br>Komentatorzy napisał(a):Wpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkę<br><hr>Lovtza<br>
A jak jest w KTMie?<br><hr>SeboG
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W 1190 można wszystko sterowane jest elektronicznie, o ile oczywiście masz włączony ABS - wtedy działa to podobnie jak w Hondzie, ale nie pamiętam ile dokładnie tłoczków wkracza do akcji w poszczególnych zaciskach. Jeśli jednak wyłączysz ABS, nie ma sprzężenia hamulców. Gdy ustawisz ABS na tryb Offroad, ABS nie działa w przypadku tylnego hamulca. Właśnie na tym polega fajność tej maszyny, że można ją skonfigurować dokładnie pod siebieKomentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>Ryży<br>Komentatorzy napisał(a):Wpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkę<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Mógłbyś sprecyzować jak działają te sprzężone hamulce? Bo w Hondzie ten system działa tak, że jak naciskam przedni to hamują wszystkie tłoczki na przednich tarczach a na tylnich połowa, jak naciskami tylni to odwrotnie.
A jak jest w KTMie?<br><hr>SeboG<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy to znaczy, że po wyłączeniu ABSu rozłącza też "combined"? To czemu nie napisałeś tego od razu skoro było o to pytanie w komentarzach kiedy w weekend prosiłeś o zadawanie pytań. Jeśli tak jest, to niedługo zaatakuję dilera ale 990 i tak zostawięKomentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>Ryży<br>Komentatorzy napisał(a):Wpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkę<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Mógłbyś sprecyzować jak działają te sprzężone hamulce? Bo w Hondzie ten system działa tak, że jak naciskam przedni to hamują wszystkie tłoczki na przednich tarczach a na tylnich połowa, jak naciskami tylni to odwrotnie.
A jak jest w KTMie?<br><hr>SeboG<br>Komentatorzy napisał(a):W 1190 można wszystko sterowane jest elektronicznie, o ile oczywiście masz włączony ABS - wtedy działa to podobnie jak w Hondzie, ale nie pamiętam ile dokładnie tłoczków wkracza do akcji w poszczególnych zaciskach. Jeśli jednak wyłączysz ABS, nie ma sprzężenia hamulców. Gdy ustawisz ABS na tryb Offroad, ABS nie działa w przypadku tylnego hamulca. Właśnie na tym polega fajność tej maszyny, że można ją skonfigurować dokładnie pod siebieMoże być dziki, może być bardzo cywilizowany
<br><hr>Lovtza<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak już jakoś jest, że im mniej garów tym wyższe zużycie. Duży Versys ma 4 a pali mniej od Tigera.<br><hr>RyżyKomentatorzy napisał(a):Na pewno super motorek ,ale średnie spalanie 7,5 to poważny mankament przy dalekich podróżach .Poczekam na dalsze testy .Interesuje mnie ile pali przy predkościach podróznych 100-120 .Cena w Europie to 14000 euro ,wg polskich dilerów to 63500pln ,ale i tak konkurencyjna do nowego GSa<br><hr>Stefan<br>Komentatorzy napisał(a):Przy prędkościach 100-120 motocykl pali około 5-5,5 litra na 100. Problem zaczyna się gdy zaczynasz kręcić gazem<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Hmm, Tiger 1200 Explorer ze swoim 270 kg wagi (wał kardana) pali na autostradzie (150-160 km/h) 6,5 litra, a z KTM 1190 ponad 7 l. /Chyba, że cięliście jeszcze szybciej/
Wydaje mi się, że KTM-owi brakuje do ideału właśnie mniejszego spalania przy prędkościach autostradowych.
Osobiście uważam, że motocykl powinien jednak palić zauważalnie mniej niż samochód, zwłaszcza w czasach kryzysu.<br><hr>SeboG<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chyba nigdy nie jeżdziłeś cipowato nudna Hondą. Honda to pojazd dla ToTalnych nudziaży zacofany o conajmniej dekade. Obecnie Honda nie ma motocykla w tym segmencie, bo przeklep VFR1200 to zadna konkurencja. Waga 280 kg wszysko tlumaczy. Podobało mi się jak pacany z Motormani stwierdzili ze nie czuc tych 280 kg w Hondzie, ta Ikarus tez nie czuć zeby wazył 15 ton ale na ścieżkę leśną nie wjedzie.<br><hr>adamKomentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 49
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości