Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> 10 najlepiej idących na koło motocykli
NAS Analytics TAG

[biblioteka] 10 najlepiej idących na koło motocykli

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 2/11/2011, 20:44

hayabusa z TRE i jazda do pionu<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 2/11/2011, 21:11

Hmmm. troszke sie zgadzam z tematem tylko uwazam ze powinien tutaj byc jeden motocykl.
Yamaha R6! mam 2007 i nie wiem czy to dlatego ze sie juz przyzwyczailem do tego motoru czy poprostu nim sie tak fajnie jezdzi na kole... probowalem na wielku innych motorach... GSXR 1000 K8 GSXR 600 K6, CBR 600rr, ZX-6r. 2007r. I wg mnie najlepiej jest Yamaszaka;) ktos tu pisal ze Hayabusa.... No nie wydaje mi sie zeby bylo tak latwo postawic do pionu to Bydle;P<br><hr>MrFiedka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 2/11/2011, 21:39

Przestańcie pieprzyć, coraz mniej mam chęci, żeby wchodzić na scigacza przez takie trolowanie właśnie... i tak głównie wszystko od umiejętności zależy. Ja mam Z 750 z 2004r i też uważam, że powinien być w czołówce, bo na 'jedynce' nie jestem w stanie przedniego koła na asfalcie utrzymać a zrobiłem nim już niecałe 10k km<br><hr>easy_rider
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/11/2011, 22:02

ETZ 251 - moto stworzone do jazdy na gumie... i wszystkie motocykle typu trial... kuce to nie wszystko.<br><hr>Smash
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/11/2011, 22:30

ha, wreszcie jakiś fajny artykuł na luzie, a nie kolejny poradnik jakiego lakieru do paznokci używać przed ściganiem się na torze<br><hr>panielancuchizebatkidowymiany
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/11/2011, 23:18

artykuł rewelacja. Nie wiedziałem że Gixy 1000, CBR-y 1000RR, R1 RN12 i 19 nie idą na koło...<br><hr>biker22
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/11/2011, 23:28

Komentatorzy napisał(a):artykuł rewelacja. Nie wiedziałem że Gixy 1000, CBR-y 1000RR, R1 RN12 i 19 nie idą na koło...<br><hr>biker22<br>
Co za tempy głąb! Serio nie widzisz sensu tego artykulu? Na prawde jestes tak ograniczony intelektualnie? Boze, czy tam pisze "dziesiec JEDYNYCH mtoocykli najlepiej idacych na kolo? A powiem ci z wlasnego doswiadczenia (mam Super Duka) ze idzie on na kolo o wieeeeeeele latwiej, lepiej, chetniej niz lanserska R1.<br><hr>Geralt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/11/2011, 23:28

Moja trójka to zdecydowanie TL1000R, Z750 i Motorynka(wystarczyło dodać gazu i lekko odchylić sie w tył pion gwarantowany ). Żeby nie było sam teraz jeżdżę na CBR 900RR i też ochoczo podnosi przednie kółko ale nieprowokowana robi to dość dyskretnie, mało odczuwalnie i mało zauważalnie.<br><hr>Tonny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 00:33

yhym bardzo fajnie napisane , milo sie czyta. Mam wrazenie ,ze coraz wiecej dzieci pisze komentarze. pozdrawiam marzycieli<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 01:09

W artykule: <a href="http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html</a> ten sam auto przekonywał: "To, co teraz napiszę, może być szokiem i łopatą do wykopania sobie własnego grobu, ale GS Adventure jest jednym z najlepiej-idących-na-koło motocyklem na rynku. Chcesz się popisać? Zapomnij o swoim Super Duku czy Speed Triplu. Daj Beemce zestaw kufrów, wyłącz kontrolę trakcji i odwiń gaz praktycznie od wolnych obrotów. Panny na przystanku będą myślały, że ktoś postawił na gumę Wawel.". Gdzieś tu błądzenie widzę.<br><hr>właściciel g650gs
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 09:58

Komentatorzy napisał(a):W artykule: <a href="http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html</a> ten sam auto przekonywał: "To, co teraz napiszę, może być szokiem i łopatą do wykopania sobie własnego grobu, ale GS Adventure jest jednym z najlepiej-idących-na-koło motocyklem na rynku. Chcesz się popisać? Zapomnij o swoim Super Duku czy Speed Triplu. Daj Beemce zestaw kufrów, wyłącz kontrolę trakcji i odwiń gaz praktycznie od wolnych obrotów. Panny na przystanku będą myślały, że ktoś postawił na gumę Wawel.". Gdzieś tu błądzenie widzę.<br><hr>właściciel g650gs<br>
Zgadza się. I owszem, pierwotnie GS miał się tutaj znaleźć. Niestety, kazali mi go zamienić na Duka 690. Co robić ?:(((<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 09:59

Fajnie siÄ™ to czyta. Pozdrawiam<br><hr>Hans
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 12:28

ogólnie temat z **** ale fajny napisany . <br><hr>skiba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 15:15

Komentatorzy napisał(a):Hmmm. troszke sie zgadzam z tematem tylko uwazam ze powinien tutaj byc jeden motocykl.
Yamaha R6! mam 2007 i nie wiem czy to dlatego ze sie juz przyzwyczailem do tego motoru czy poprostu nim sie tak fajnie jezdzi na kole... probowalem na wielku innych motorach... GSXR 1000 K8 GSXR 600 K6, CBR 600rr, ZX-6r. 2007r. I wg mnie najlepiej jest Yamaszaka;) ktos tu pisal ze Hayabusa.... No nie wydaje mi sie zeby bylo tak latwo postawic do pionu to Bydle;P<br><hr>MrFiedka<br>
Tak, R6 znana z pokładów mocy tylko na górze zakresu obrotów... to nie jest lista motocykli idących na koło jako jedyne. To lista NAJCHĘTNIEJ idących na koło. R6 żadnej generacji specjalnie się tu nie wyróżnia, już lepiej sv650 daje na koło. Brak jakiegokolwiek porównania do TLS czy Buella.<br><hr>na koło
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 15:34

jak mi ktoś pokaże TL1000S co wychodzi z winkla na drugim/trzecim biegu na kole z gaz uto mu zrobię laskę.
Mam TL1000R i to dłubniętą, zmienioną geometrię zawieszenia (krótszy rozstaw osi od fabryki) poprzez inny amor z tyłu, do tego 3 zęby więcej z tyłu, TRE, przeloty i drugi bieg z gazu to jest już szarpanie. Jedynka lciutko i fakt - leci do pionu. Ale inne biegi ze sprzęgła trzeba strzeli to od razu wstaje. TL1000S nie jest aż taki głupi :) Cagiva raptor 1000 ze swoją którką skrzynią - to leci w V2 na gumę jak głupie. Moje TLR przy niej (na 1 i 2 biegu) jest łagone jak jakaś rzędówka)<br><hr>Przemo_rene
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 16:06

czym byłby popołudniowy browar bez takich artów? dzięki red.!<br><hr>j.k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 16:39

Mam taką właśnie R1 na gaźnikach i z gazu daje rade na gume pójść tylko z 1 biegu, może jak się postaram to 2 by też dała rade ale musze mieć dobrze nagrzaną opone bo urywam przyczepność szczególnie na 1 biegu ( opona już swoje przeżyła i to pewnie dlatego). Zresztą to mój pierwszy sezon z R1 i pierwsze próby wheelie. Jak ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników ma dla mnie jakieś rady to bardzo chętnie posłucham. Mam zamiar właśnie wyjechać na małą próbę mimo pogody, jak to mówią trzeba być twardym a nie "miętkim" ;)<br><hr>R1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 16:41

Komentatorzy napisał(a):Mam taką właśnie R1 na gaźnikach i z gazu daje rade na gume pójść tylko z 1 biegu, może jak się postaram to 2 by też dała rade ale musze mieć dobrze nagrzaną opone bo urywam przyczepność szczególnie na 1 biegu ( opona już swoje przeżyła i to pewnie dlatego). Zresztą to mój pierwszy sezon z R1 i pierwsze próby wheelie. Jak ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników ma dla mnie jakieś rady to bardzo chętnie posłucham. Mam zamiar właśnie wyjechać na małą próbę mimo pogody, jak to mówią trzeba być twardym a nie "miętkim" ;)<br><hr>R1<br>
A zapomniałbym... strzał ze sprzęgła skończy się u mnie jak narazie zaliczeniem pleców albo w najlepszym przypadku zabrudzeniem gaci...<br><hr>R1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 17:02

Komentatorzy napisał(a):W artykule: <a href="http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html</a> ten sam auto przekonywał: "To, co teraz napiszę, może być szokiem i łopatą do wykopania sobie własnego grobu, ale GS Adventure jest jednym z najlepiej-idących-na-koło motocyklem na rynku. Chcesz się popisać? Zapomnij o swoim Super Duku czy Speed Triplu. Daj Beemce zestaw kufrów, wyłącz kontrolę trakcji i odwiń gaz praktycznie od wolnych obrotów. Panny na przystanku będą myślały, że ktoś postawił na gumę Wawel.". Gdzieś tu błądzenie widzę.<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadza się. I owszem, pierwotnie GS miał się tutaj znaleźć. Niestety, kazali mi go zamienić na Duka 690. Co robić ?:(((<br><hr>Boczo<br>
i wszystko jasne :) dzięki za odpowiedź :)<br><hr>właściciel g650gs
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 19:08

Komentatorzy napisał(a):jak mi ktoś pokaże TL1000S co wychodzi z winkla na drugim/trzecim biegu na kole z gaz uto mu zrobię laskę.
Mam TL1000R i to dłubniętą, zmienioną geometrię zawieszenia (krótszy rozstaw osi od fabryki) poprzez inny amor z tyłu, do tego 3 zęby więcej z tyłu, TRE, przeloty i drugi bieg z gazu to jest już szarpanie. Jedynka lciutko i fakt - leci do pionu. Ale inne biegi ze sprzęgła trzeba strzeli to od razu wstaje. TL1000S nie jest aż taki głupi :) Cagiva raptor 1000 ze swoją którką skrzynią - to leci w V2 na gumę jak głupie. Moje TLR przy niej (na 1 i 2 biegu) jest łagone jak jakaś rzędówka)<br><hr>Przemo_rene<br>
Ja Ci pokażę TL1000S, co wstaje na gumę na drugim biegu z gazu. Dodam że jest to mój bydlak :) . Ale zgoda - guma przy 140-160 km/h, czyli na 3-cim biegu, z gazu, to bzdura. TLS jest całkiem lżejszy od TLR i z tego co wiem rocznik 97 miał szaleńczo zestrojony wtrysk - ja mam 99. TRE mam zamontowane, ale to daje efekt tylko jak masz manetkę otwartą maksymalnie do połowy, jak jest więcej otwarta to ECU i tak podaje optymalne mapy.
Powiem tak - moje moto to seria, oprócz tego TRE - ani odchudzony, ani nie ma PC ani K&N'a wraz z odpowiednim strojeniem, jednak w Poznaniu po dobrym wyjściu ze Sławiniaka gumował :) . Po wbiciu 3 jest uczucie sporej lekkości przodu, ale do gumy jeszcze kawał drogi.
Za laskę dziękuję, chyba że oddelegujesz do tego siostrę ;) .
Pozdrawiam miłośników TL-ek<br><hr>m4ci3k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê