Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> 10 najlepiej idących na koło motocykli
NAS Analytics TAG

[biblioteka] 10 najlepiej idących na koło motocykli

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 19:20

Komentatorzy napisał(a):W artykule: <a href="http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html</a> ten sam auto przekonywał: "To, co teraz napiszę, może być szokiem i łopatą do wykopania sobie własnego grobu, ale GS Adventure jest jednym z najlepiej-idących-na-koło motocyklem na rynku. Chcesz się popisać? Zapomnij o swoim Super Duku czy Speed Triplu. Daj Beemce zestaw kufrów, wyłącz kontrolę trakcji i odwiń gaz praktycznie od wolnych obrotów. Panny na przystanku będą myślały, że ktoś postawił na gumę Wawel.". Gdzieś tu błądzenie widzę.<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadza się. I owszem, pierwotnie GS miał się tutaj znaleźć. Niestety, kazali mi go zamienić na Duka 690. Co robić ?:(((<br><hr>Boczo<br>
No jaki biedny miÅ›... ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 3/11/2011, 19:31

Coś mi się widzi ze artykuł nie jest tylko reklama ale i przestrogą przed tymi sprzętami.. ale lubię i pozdrawiam napaleńców w końcu każdy ma swoją świeczkę:D Pzdr<br><hr>600rr Katowice
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 4/11/2011, 13:05

Żadnego Fireblade'a nie ma w zestawieniu?
Co za bzdura...<br><hr>Pan Jasiek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/11/2011, 13:47

Komentatorzy napisał(a):Mam taką właśnie R1 na gaźnikach i z gazu daje rade na gume pójść tylko z 1 biegu, może jak się postaram to 2 by też dała rade ale musze mieć dobrze nagrzaną opone bo urywam przyczepność szczególnie na 1 biegu ( opona już swoje przeżyła i to pewnie dlatego). Zresztą to mój pierwszy sezon z R1 i pierwsze próby wheelie. Jak ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników ma dla mnie jakieś rady to bardzo chętnie posłucham. Mam zamiar właśnie wyjechać na małą próbę mimo pogody, jak to mówią trzeba być twardym a nie "miętkim" ;)<br><hr>R1<br>
to albo masz taką zajechaną, albo może z Francji sprowadzona (skastrowana do 100km)? Bo ja jeździłem R1 na gaźnikach, sam ważę tyćkę ponad 100kg a motur rwał na koło z 1,2,3, na wysokich obrotach z 4 a nawet z 5 nie wymagało to jakichś specjalnych starań.... A właśnie często się ludzie nacinają kupują motocykle sprowadzane z Francji bądź sami sprowadzają (bo w sumie tanie) a potem zdziwienie że mają właśnie np. 100 konne r1 albo nawet znam gościa co ma 100 konnego zx10r hehehe. I nie przerabia, bo koszt odblokowania przewyższa wartość maszyny.<br><hr>Chaotic
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/11/2011, 23:40

jak to tl w zestawieniui bandziory a co z Tono 1000 Aprilia halo obudzić się kto jeździł to wie co to znaczy strach dotykać manetki śmieszny troche nikt nigdy nie pisał co najlepiej idzie na koło<br><hr>biedny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2011, 18:48

Komentatorzy napisał(a):Mam taką właśnie R1 na gaźnikach i z gazu daje rade na gume pójść tylko z 1 biegu, może jak się postaram to 2 by też dała rade ale musze mieć dobrze nagrzaną opone bo urywam przyczepność szczególnie na 1 biegu ( opona już swoje przeżyła i to pewnie dlatego). Zresztą to mój pierwszy sezon z R1 i pierwsze próby wheelie. Jak ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników ma dla mnie jakieś rady to bardzo chętnie posłucham. Mam zamiar właśnie wyjechać na małą próbę mimo pogody, jak to mówią trzeba być twardym a nie "miętkim" ;)<br><hr>R1<br>
Komentatorzy napisał(a):to albo masz taką zajechaną, albo może z Francji sprowadzona (skastrowana do 100km)? Bo ja jeździłem R1 na gaźnikach, sam ważę tyćkę ponad 100kg a motur rwał na koło z 1,2,3, na wysokich obrotach z 4 a nawet z 5 nie wymagało to jakichś specjalnych starań.... A właśnie często się ludzie nacinają kupują motocykle sprowadzane z Francji bądź sami sprowadzają (bo w sumie tanie) a potem zdziwienie że mają właśnie np. 100 konne r1 albo nawet znam gościa co ma 100 konnego zx10r hehehe. I nie przerabia, bo koszt odblokowania przewyższa wartość maszyny.<br><hr>Chaotic<br>
Może potrzebna jest regulacja gaźników? Bo nie chodzi o to, że się muli... bo to jest prawdziwy wariat w porównaniu z poprzednim motocyklem.<br><hr>R1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/11/2011, 11:27

Komentatorzy napisał(a):W artykule: <a href="http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,Adventure,lewiatan,16508.html</a> ten sam auto przekonywał: "To, co teraz napiszę, może być szokiem i łopatą do wykopania sobie własnego grobu, ale GS Adventure jest jednym z najlepiej-idących-na-koło motocyklem na rynku. Chcesz się popisać? Zapomnij o swoim Super Duku czy Speed Triplu. Daj Beemce zestaw kufrów, wyłącz kontrolę trakcji i odwiń gaz praktycznie od wolnych obrotów. Panny na przystanku będą myślały, że ktoś postawił na gumę Wawel.". Gdzieś tu błądzenie widzę.<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadza się. I owszem, pierwotnie GS miał się tutaj znaleźć. Niestety, kazali mi go zamienić na Duka 690. Co robić ?:(((<br><hr>Boczo<br>
I słusznie, że kazali bo jeszcze nie widziałem nikogo, kto szukając motocykla do jazdy na gumie wybrałby tą ciężarówkę :)<br><hr>Stek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/11/2011, 12:59

Komentatorzy napisał(a):jak mi ktoś pokaże TL1000S co wychodzi z winkla na drugim/trzecim biegu na kole z gaz uto mu zrobię laskę.
Mam TL1000R i to dłubniętą, zmienioną geometrię zawieszenia (krótszy rozstaw osi od fabryki) poprzez inny amor z tyłu, do tego 3 zęby więcej z tyłu, TRE, przeloty i drugi bieg z gazu to jest już szarpanie. Jedynka lciutko i fakt - leci do pionu. Ale inne biegi ze sprzęgła trzeba strzeli to od razu wstaje. TL1000S nie jest aż taki głupi :) Cagiva raptor 1000 ze swoją którką skrzynią - to leci w V2 na gumę jak głupie. Moje TLR przy niej (na 1 i 2 biegu) jest łagone jak jakaś rzędówka)<br><hr>Przemo_rene<br>
Sam jeździłem tylko SV1000 i na dwójce z gazu jest ciężko. Za to na jedynce to nawet pod koniec obrotomierza idzie na gumę.<br><hr>MAH
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/11/2011, 20:05

Bez problemu z gazu z1i2 ze sprzegła 3i4 no kolo idzie na seryjnym przełozeniu zebatek<br><hr>RNo4
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/11/2011, 19:36

Na koło z przyjemnością pójdzie nawet zrx 1100 z 98r. a waży 250 kilo strach jakby wsadzili taki silnik z tak wielkim momentem obrotowym do czegoś lżejszego :P<br><hr>XxX
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2012, 10:03

Komentatorzy napisał(a):Mam taką właśnie R1 na gaźnikach i z gazu daje rade na gume pójść tylko z 1 biegu, może jak się postaram to 2 by też dała rade ale musze mieć dobrze nagrzaną opone bo urywam przyczepność szczególnie na 1 biegu ( opona już swoje przeżyła i to pewnie dlatego). Zresztą to mój pierwszy sezon z R1 i pierwsze próby wheelie. Jak ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników ma dla mnie jakieś rady to bardzo chętnie posłucham. Mam zamiar właśnie wyjechać na małą próbę mimo pogody, jak to mówią trzeba być twardym a nie "miętkim" ;)<br><hr>R1<br>
Nie martw się. Myślę, że 90% motocyklistów nie potrafi wykorzystać potencjału swojego motocykla.
Przy niższych prędkościach energiczne odjęcie i dodanie gazu może ci pomóc, a przy wyższych (od około 120km/h) strzał ze sprzęgła.<br><hr>Anioł Stróż
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/9/2012, 22:08

Komentatorzy napisał(a):Mam taką właśnie R1 na gaźnikach i z gazu daje rade na gume pójść tylko z 1 biegu, może jak się postaram to 2 by też dała rade ale musze mieć dobrze nagrzaną opone bo urywam przyczepność szczególnie na 1 biegu ( opona już swoje przeżyła i to pewnie dlatego). Zresztą to mój pierwszy sezon z R1 i pierwsze próby wheelie. Jak ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników ma dla mnie jakieś rady to bardzo chętnie posłucham. Mam zamiar właśnie wyjechać na małą próbę mimo pogody, jak to mówią trzeba być twardym a nie "miętkim" ;)<br><hr>R1<br>
Komentatorzy napisał(a):to albo masz taką zajechaną, albo może z Francji sprowadzona (skastrowana do 100km)? Bo ja jeździłem R1 na gaźnikach, sam ważę tyćkę ponad 100kg a motur rwał na koło z 1,2,3, na wysokich obrotach z 4 a nawet z 5 nie wymagało to jakichś specjalnych starań.... A właśnie często się ludzie nacinają kupują motocykle sprowadzane z Francji bądź sami sprowadzają (bo w sumie tanie) a potem zdziwienie że mają właśnie np. 100 konne r1 albo nawet znam gościa co ma 100 konnego zx10r hehehe. I nie przerabia, bo koszt odblokowania przewyższa wartość maszyny.<br><hr>Chaotic<br>
A z dziesiątki też ale już słabiej?opanuj się, a koszt odblokowania jest większy niż zakup zx10r??? głupot się nasłuchałeś<br><hr>Sobol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/9/2013, 14:29

dlaczego nie ma w zestawieniu GSX R 1000 z roku 2005-2006 ? ten motocykl idzie na gumÄ™ jak trzeba <br><hr>kagi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2014, 12:42

Srad 750- on na gume idzie nawet jak nie chcesz. Jeden z najpopularniejszych motorow do stuntu w stanach... ani slowem nie wspomniany.<br><hr>pedro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2014, 12:43

Srad 750- on na gume idzie nawet jak nie chcesz. Jeden z najpopularniejszych motorow do stuntu w stanach... ani slowem nie wspomniany.<br><hr>pedro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/2/2015, 14:50

Do bani jest to zestawienie. Pominięcie Z1000 to błąd który owe zestawienie robi malo wiarygodnym. Przeciez to rasowy seryjny stunter.Autor najwyrazniej nawet go nie zna skoro wyczerpanie pomyslow uzupełnił monocyklem.Do bani<br><hr>Exxon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/7/2015, 08:55

Bardzo ciekawie napisane. Przypomina mi to język którego używał Clarkson w Top Gear :)<br><hr>Parurson
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/7/2015, 09:45

VTR 1000?<br><hr>Janusz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/7/2015, 10:55

Król jest tylko jeden -Honda cr 500<br><hr>pepe
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/7/2015, 12:24

Komentatorzy napisał(a):Król jest tylko jeden -Honda cr 500<br><hr>pepe<br>
tak jest ! zgadzam siÄ™ :)<br><hr>kondzik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê