[Suzuki GSR750] Suzuki GSR750 - miejski agresor
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
A kto tu mowi o praktycznosci . Nakedy sa dla tych ktorym sie wydaje, ze potrafia na tyle jezdzic zeby na nich szalec. <br><hr>NakedKomentatorzy napisał(a):Nigdy wiecej nie kupie Naked'a! Fajnie to wyglada, ale praktycznosci nie ma zadnej...<br><hr>TDM<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżdże GSR 600, wg mnie powinni byli zostawić wydech pod siedzeniem jak i kierunkowaskazy w owiewkach przednich... A tak to ok
<br><hr>bobek667

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A co, objechał cię skuterzysta? ;P<br><hr>fastviperKomentatorzy napisał(a):Suzuki zabrnęło w ślepą uliczkę pozerstwa stylu. Podobnie jak Kawasaki robi zbyt ciężkie motocykle.
Lekki motocykl sypiący gromami z wydechu to jedyne co potrzebne w mieście. I pod tym względem nic nigdy Triumpha Speed Triple nie przebije.
A i tak ich wszystkich objedzie skuter 125ccm.<br><hr>fastviper<br>Komentatorzy napisał(a):Zmien dilera<br><hr>mehow<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ducati monster 796??? Tylko ładnie wygląda i brzmi... Po za tym zajmuje ostatnie miejsca w testach porównawczych do tego absurdalna cena w Polsce w której nawet nie ma regulacji przedniego zawieszenia.Komentatorzy napisał(a):widać, że gsr750 do klasy premium (ducati monster 796) nie ma nawet startu.<br><hr>emka<br>
Ładny gniot klasy premium przeznaczony chyba tylko dla fanów marki.
Wygląd suzuki to kwestia gustu a co do reszty to trzeba poczekać na testy.
Kawasaki Z750 też wyglądem czy osiągami nie rzuca na kolana a sprzedaje się rewelacyjnie.<br><hr>icon
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ej sory ale co to jest?;> tu nie jest pare błedów, tych błedów jest w pi**u ...czy na tej stronie już nikt nie sprawdza poprawności danych i tekstów??? żałosne.przecież to jest na stronie głównej!;] Mówicie ze z reklam macie już wystarczająco dużo kasy zeby mieć wyje**** na jakość podanych tu informacji??? nie no spoko;) nie mam nic przeciwko uczciwie zarobionym pieniądzom:P<br><hr>zawistny polaczek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Profesor Miodek z Onetu się znalazł. Idź lepiej forfitera karmić.<br><hr>Jacek PlacekKomentatorzy napisał(a):ej sory ale co to jest?;> tu nie jest pare błedów, tych błedów jest w pi**u ...czy na tej stronie już nikt nie sprawdza poprawności danych i tekstów??? żałosne.przecież to jest na stronie głównej!;] Mówicie ze z reklam macie już wystarczająco dużo kasy zeby mieć wyje**** na jakość podanych tu informacji??? nie no spoko;) nie mam nic przeciwko uczciwie zarobionym pieniądzom:P<br><hr>zawistny polaczek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak dla mnie zatrważające są oszczędności... tak samo jak rok czy dwa temu gladius dostał lapme z żarówką zamiast led. tak samo teraz gsr 750 ma niby widelec usd z przodu a zamiast zacisków radialnych dostał zwyczajne czterotłoczki... a w silniku zapewne zamiast tytanowych zaworów ma stalowe tak samo jak w gsr 600. No bo po co jeśli silnik nie kręci już tak wysoko... to sprawia że przyszły właściciel nie będzie mógł w prosty sposób (bezpieczny dla silnika) zwiększyć mocy swojego motocykla, a przez hamulce będzie hamował jak 15 letnim hornetem... i nic mu abs nie pomoże, ten kto lata już jakiś czas wie że jak sie umie używać dobrze przodu to i zblokowanie go nie straszne a ABS niepotrzebnie wydłuża drogę hamowania i zwiększa masę... motor designerski ale słaby technicznie...<br><hr>pwpsrspl
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bredzisz... GSR 600 nie miał radialnych hamulców to po pierwsze a po drugie piszesz głupoty....Komentatorzy napisał(a):jak dla mnie zatrważające są oszczędności... tak samo jak rok czy dwa temu gladius dostał lapme z żarówką zamiast led. tak samo teraz gsr 750 ma niby widelec usd z przodu a zamiast zacisków radialnych dostał zwyczajne czterotłoczki... a w silniku zapewne zamiast tytanowych zaworów ma stalowe tak samo jak w gsr 600. No bo po co jeśli silnik nie kręci już tak wysoko... to sprawia że przyszły właściciel nie będzie mógł w prosty sposób (bezpieczny dla silnika) zwiększyć mocy swojego motocykla, a przez hamulce będzie hamował jak 15 letnim hornetem... i nic mu abs nie pomoże, ten kto lata już jakiś czas wie że jak sie umie używać dobrze przodu to i zblokowanie go nie straszne a ABS niepotrzebnie wydłuża drogę hamowania i zwiększa masę... motor designerski ale słaby technicznie...<br><hr>pwpsrspl<br>
To że został ''wykastrowany'' w porównaniu do GSX-R 750 to przecież nic nowego. Przy osiągach jakie ma - jak sam zauważyłeś - zapewne nie potrzebuje drogich technologi rodem z GSX-R. Spójrz na silniki FZ8, CB 1000 a zrozumiesz, że kastracja to nic nadzwyczajnego i szkodliwego.
A tekstem o bezpiecznym podnoszeniu mocy nieźle mnie rozbawiłeś...GSR 750 jest następcą taniego GSR 600 więc nie ma co oczekiwać super cudów techniki.
Jedynie co mi się nie podoba to wygląd tylnego wahacza, faktycznie lipa ale bez większego wpływu na trakcję.
Na temat przydatności ABS nie ma co się spierać - temat rzeka. Zastanawia jednak fakt, że jest dostępny w sportowych ''lytrach'' kawasaki i hondy

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości