[biblioteka] Naked za 10 000 zł - co wybrać?
Posty: 49
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Przepraszam bardzo, skąd u szanownych Panów testerów/redaktorów wzięła się opinia o problemach przy odpalaniu bandziora?? Ja posiadam bandziora 600 z 98r i nigdy nie miałem problemu z odpalaniem przy temp. powyżej 8 stopni C i przenigdy przy wyższych temperaturach!!!!
Raz miałem problem z odpaleniem, po zimowaniu musiałem go kręcić dość długo ale za 3 razem poszedł.
Nie wiem czy to minus był szukany na siłę, ale mineliście się Panowie z prawdą!!!<br><hr>Odzion
Raz miałem problem z odpaleniem, po zimowaniu musiałem go kręcić dość długo ale za 3 razem poszedł.
Nie wiem czy to minus był szukany na siłę, ale mineliście się Panowie z prawdą!!!<br><hr>Odzion
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Może z autopsji? Ja miałem B6 i przy temperaturach poniżej 5C odpalał opornie, a przy dużej wilgotności zamarzały mu gaźniki. Poza tym mowa jest ogólnie o modelu, a na podstawie jednej, Twojej sztuki, nie można zbudować całościowego obrazu sytuacji. <br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Przepraszam bardzo, skąd u szanownych Panów testerów/redaktorów wzięła się opinia o problemach przy odpalaniu bandziora?? Ja posiadam bandziora 600 z 98r i nigdy nie miałem problemu z odpalaniem przy temp. powyżej 8 stopni C i przenigdy przy wyższych temperaturach!!!!
Raz miałem problem z odpaleniem, po zimowaniu musiałem go kręcić dość długo ale za 3 razem poszedł.
Nie wiem czy to minus był szukany na siłę, ale mineliście się Panowie z prawdą!!!<br><hr>Odzion<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam Bandita 1200, który jest wyposażony w ogrzewane gaźniki, a mimo to czasami kaprysi przy starcie na zimno. Znam mnóstwo przypadków B6, które w zimne poranki muszą pochodzić na ssaniu co najmniej kilkanaście minut, inaczej po prostu gasną.<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):Przepraszam bardzo, skąd u szanownych Panów testerów/redaktorów wzięła się opinia o problemach przy odpalaniu bandziora?? Ja posiadam bandziora 600 z 98r i nigdy nie miałem problemu z odpalaniem przy temp. powyżej 8 stopni C i przenigdy przy wyższych temperaturach!!!!
Raz miałem problem z odpaleniem, po zimowaniu musiałem go kręcić dość długo ale za 3 razem poszedł.
Nie wiem czy to minus był szukany na siłę, ale mineliście się Panowie z prawdą!!!<br><hr>Odzion<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Faktycznie Fazer FZS600 ma się do naked'a jak pięść do nosa, ale wrażenia z owiewką powyżej 160km/h...bezcenne ;D
Śmigam na Fazerku z 2000r już 3 sezony. Licznik dobija 60000. Fantastyczny moto do turystyki (wygodna pozycja za sterami), świetny również w kładzeniu kolana na winklu. Jeśli masz rozdwojenie moto-jaźni, zapomnij o naked'ach. Sport i turystyka w jednym, zależy na co przyjdzie parcie.
Awaryjność ? Jedyna poważna jak dotąd: trzeba co 250km dolewać do baku bo jakoś wycieka ;D<br><hr>@RKHAM
Śmigam na Fazerku z 2000r już 3 sezony. Licznik dobija 60000. Fantastyczny moto do turystyki (wygodna pozycja za sterami), świetny również w kładzeniu kolana na winklu. Jeśli masz rozdwojenie moto-jaźni, zapomnij o naked'ach. Sport i turystyka w jednym, zależy na co przyjdzie parcie.
Awaryjność ? Jedyna poważna jak dotąd: trzeba co 250km dolewać do baku bo jakoś wycieka ;D<br><hr>@RKHAM
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda że triumph speed triple trochę przekracza budżet, dobre moto z niezłym wyglądem, osiągami, daje radość z jazdy<br><hr>igor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Faktycznie Fazer FZS600 ma się do naked'a jak pięść do nosa, ale wrażenia z owiewką powyżej 160km/h...bezcenne ;D
Śmigam na Fazerku z 2000r już 3 sezony. Licznik dobija 60000. Fantastyczny moto do turystyki (wygodna pozycja za sterami), świetny również w kładzeniu kolana na winklu. Jeśli masz rozdwojenie moto-jaźni, zapomnij o naked'ach. Sport i turystyka w jednym, zależy na co przyjdzie parcie.
Awaryjność ? Jedyna poważna jak dotąd: trzeba co 250km dolewać do baku bo jakoś wycieka ;D<br><hr>@RKHAM
Czyli jesli mysle o turystyce i jezdzie po miescie to naked odpada bo nie jest na tyle uniwersalny?
-
Kamyk_^ - Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 17/10/2009, 14:21
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin
imho i 600 ccm to takie sobie nakedy. wydaje mi się, że golasy są kojarzone z dużymi niewysilonymi silnikami o dużych momentach obrotowych chociaż nie największych mocach. i w tym momencie pasowałaby yamaha xjr 1300-1300, gsx 1400, zrx 1200.
starsze sztuki sÄ… do wyrwania za 10000 pln lub plus niewielki hak.<br><hr>b
starsze sztuki sÄ… do wyrwania za 10000 pln lub plus niewielki hak.<br><hr>b
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fzs - jeśli ktoś lubi mieszać biegami, trzymać moto na wysokixh obrotach i mieć mnóstwo funu, zwinny, dużo zależy od opon, wszystko pod kontrolą, wybacza mnóstwo błędów. Nadaje się do wszystkiego ale do niczego perfekcyjnie. Na torze łyka większe maszyny ale po pewnym czasie podnóżki, tłumik są zbyt nisko i przeszkadzają w ostrzejszej zabawie. Do turystyki wygodna pozycja, można całkiem sporo zapakować ale po pewnym czasie **** boli od siodełka, spokojnie można utrzymywać 180km/h prędkości podróżnej i wszystko jest pod kontrolą. Do zabawy na koło chętnie skacze, wyjścia poślizgiem z zakrętów jest wszystko pod kontrolą z racji wygodnej pozycji. <br><hr>s.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak sam nazwa wskazuje. Naked jest nagi, lub ma owiewkę, która nie spełnia swojej roli. Jasne żekozacko wygląda w mieście i to jest jego żywioł. Ale za miastem? Bolący kark, pęd powietrza wali prosto w dyniochron. No a jak zacznie kropić... Wybierzesz, co uznasz za stosowne. Po prostu z doświadczenia podpowiadam - warto zainwestować w owiewkę, zwłaszcza jak myślisz o turystyce. Prawie, jak dobrze wiemy, robi wielką różnicę ;D<br><hr>@RKHAMKomentatorzy napisał(a):Faktycznie Fazer FZS600 ma się do naked'a jak pięść do nosa, ale wrażenia z owiewką powyżej 160km/h...bezcenne ;D
Śmigam na Fazerku z 2000r już 3 sezony. Licznik dobija 60000. Fantastyczny moto do turystyki (wygodna pozycja za sterami), świetny również w kładzeniu kolana na winklu. Jeśli masz rozdwojenie moto-jaźni, zapomnij o naked'ach. Sport i turystyka w jednym, zależy na co przyjdzie parcie.
Awaryjność ? Jedyna poważna jak dotąd: trzeba co 250km dolewać do baku bo jakoś wycieka ;D<br><hr>@RKHAM<br>Komentatorzy napisał(a): Czyli jesli mysle o turystyce i jezdzie po miescie to naked odpada bo nie jest na tyle uniwersalny?<br><hr>Kamyk_^<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mądrze prawi... Naści mu piwa lać ;DKomentatorzy napisał(a):Fzs - jeśli ktoś lubi mieszać biegami, trzymać moto na wysokixh obrotach i mieć mnóstwo funu, zwinny, dużo zależy od opon, wszystko pod kontrolą, wybacza mnóstwo błędów. Nadaje się do wszystkiego ale do niczego perfekcyjnie. Na torze łyka większe maszyny ale po pewnym czasie podnóżki, tłumik są zbyt nisko i przeszkadzają w ostrzejszej zabawie. Do turystyki wygodna pozycja, można całkiem sporo zapakować ale po pewnym czasie **** boli od siodełka, spokojnie można utrzymywać 180km/h prędkości podróżnej i wszystko jest pod kontrolą. Do zabawy na koło chętnie skacze, wyjścia poślizgiem z zakrętów jest wszystko pod kontrolą z racji wygodnej pozycji. <br><hr>s.<br>
Wybrałem FZS na pierwsze moto i jesteśmy razem już 3ci sezon. Czy wypad za granicę, uliczny slalom, czy jazda na granicy przyczepności z kolanem na asfalcie, "Fazi" daje radę zawsze tam, gdzie jest potrzebny.
Naked? Jasne, do parady po mieście. Poza miastem? Sayonara wścibskie zółwie...<br><hr>@RKHAM
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
xj 600 to tak naprawdę przerośnięta 500 i nie oszukujmy się w porównaniu do tych motocykli wypada dość blado, jednak jak kto byłby zainteresowany mniejszymi pojemnościami to dobry moto choć ja i tak preferuje cb 500Komentatorzy napisał(a):A gdzie Yamaha XJ 600?? <br><hr>XJotek<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
POLECAM SUZUKI SV 650 N/S
Moto z pazurem
Szerzej opisany tutaj:
<a href="http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,893.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,893.html</a><br><hr>arwo
Moto z pazurem

Szerzej opisany tutaj:
<a href="http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,893.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,893.html</a><br><hr>arwo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam a co sadzicie o FZ6 za 10 do 12 tys 2004 rok ?
satakie na alegro ceny czesto do opłat jak mysliscie warto?
<br><hr>lukasz
satakie na alegro ceny czesto do opłat jak mysliscie warto?
<br><hr>lukasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pisząc "główny projektant Ducati" miałem na myśli konkretny przypadek Monstera.<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):Miguell Galuzzi już dawno nie pracuje dla Ducati.<br><hr>ixer<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Według mnie w zestawieniu zabrakło Seven fifty - skoro jest bandit to SF też powinna być.
niezniszczalny klasyk<br><hr>esmeralda
niezniszczalny klasyk<br><hr>esmeralda
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Artykół ok ale za mało o wadach. Np. SV delikatny silnik nie toleruje gumy i olej zawsze musi być pełny. B6 trzeba często regulować luz zaworowy inaczej padnie, hornet też ma delikatną skrzynię. <br><hr>RR
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
SV i spalanie 4 litry ? heh chyba w miejscu.. mam i nigdy nie zszedlem ponizej 5, a jak sie postaram to tak z 6 jara.. dodatkowo w SV odpada guma bo silnik sie zajezdza momentalnie.. da sie to przerobic ale nie gwarantuje to 100% skutecznosci. Padaja regulatory napiecia z powodu przegrzania i zalewa sie przednia swieca do 2002 roku z powodu nieprzemyslanego chlapacza i braku oslony swiecy, hm, no to bylo by tyle pozatym reszta super.. i mimo ze 650 cm ale potrafi na starcie pokazac pazury. .<br><hr>v twin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
:DKomentatorzy napisał(a):FZS600s - słowo o dźwięku z seryjnego tłumika - basowy ryk powyżej 7000obrotów - bezcenne. Chyba tylko V ki mogą stawać w szranki.<br><hr>raper<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba żartujesz! Fazer 600 (w zasadzie FZS600) na fabrycznym wydechu brzmi jak golarka.<br><hr>Devil<br>
Mój seryjny wydech powyżej 7000 pięknie basowo buczy - takich niskich tonów nie ma chyba żaden z 4R. Na niższych obrotach jest tak sobie, ale kto lata poniżej 7000?

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 49
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości