Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Naked za 10 000 zł - co wybrać?
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Naked za 10 000 zł - co wybrać?

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2009, 17:28

Przepraszam bardzo, skąd u szanownych Panów testerów/redaktorów wzięła się opinia o problemach przy odpalaniu bandziora?? Ja posiadam bandziora 600 z 98r i nigdy nie miałem problemu z odpalaniem przy temp. powyżej 8 stopni C i przenigdy przy wyższych temperaturach!!!!
Raz miałem problem z odpaleniem, po zimowaniu musiałem go kręcić dość długo ale za 3 razem poszedł.
Nie wiem czy to minus był szukany na siłę, ale mineliście się Panowie z prawdą!!!<br><hr>Odzion
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/12/2009, 18:03

Komentatorzy napisał(a):Przepraszam bardzo, skąd u szanownych Panów testerów/redaktorów wzięła się opinia o problemach przy odpalaniu bandziora?? Ja posiadam bandziora 600 z 98r i nigdy nie miałem problemu z odpalaniem przy temp. powyżej 8 stopni C i przenigdy przy wyższych temperaturach!!!!
Raz miałem problem z odpaleniem, po zimowaniu musiałem go kręcić dość długo ale za 3 razem poszedł.
Nie wiem czy to minus był szukany na siłę, ale mineliście się Panowie z prawdą!!!<br><hr>Odzion<br>
Może z autopsji? Ja miałem B6 i przy temperaturach poniżej 5C odpalał opornie, a przy dużej wilgotności zamarzały mu gaźniki. Poza tym mowa jest ogólnie o modelu, a na podstawie jednej, Twojej sztuki, nie można zbudować całościowego obrazu sytuacji. <br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/12/2009, 22:11

Komentatorzy napisał(a):Przepraszam bardzo, skąd u szanownych Panów testerów/redaktorów wzięła się opinia o problemach przy odpalaniu bandziora?? Ja posiadam bandziora 600 z 98r i nigdy nie miałem problemu z odpalaniem przy temp. powyżej 8 stopni C i przenigdy przy wyższych temperaturach!!!!
Raz miałem problem z odpaleniem, po zimowaniu musiałem go kręcić dość długo ale za 3 razem poszedł.
Nie wiem czy to minus był szukany na siłę, ale mineliście się Panowie z prawdą!!!<br><hr>Odzion<br>
Mam Bandita 1200, który jest wyposażony w ogrzewane gaźniki, a mimo to czasami kaprysi przy starcie na zimno. Znam mnóstwo przypadków B6, które w zimne poranki muszą pochodzić na ssaniu co najmniej kilkanaście minut, inaczej po prostu gasną.<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2009, 01:03

Jesli naked to Hornet i nic innego :D i chyba tak bedzie niedlugo :D pozdrawiam wszystkich :)<br><hr>xxOnxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2009, 18:37

Faktycznie Fazer FZS600 ma się do naked'a jak pięść do nosa, ale wrażenia z owiewką powyżej 160km/h...bezcenne ;D
Śmigam na Fazerku z 2000r już 3 sezony. Licznik dobija 60000. Fantastyczny moto do turystyki (wygodna pozycja za sterami), świetny również w kładzeniu kolana na winklu. Jeśli masz rozdwojenie moto-jaźni, zapomnij o naked'ach. Sport i turystyka w jednym, zależy na co przyjdzie parcie.
Awaryjność ? Jedyna poważna jak dotąd: trzeba co 250km dolewać do baku bo jakoś wycieka ;D<br><hr>@RKHAM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2009, 20:57

Szkoda że triumph speed triple trochę przekracza budżet, dobre moto z niezłym wyglądem, osiągami, daje radość z jazdy<br><hr>igor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Kamyk_^ » 20/12/2009, 11:37

Komentatorzy napisał(a):Faktycznie Fazer FZS600 ma się do naked'a jak pięść do nosa, ale wrażenia z owiewką powyżej 160km/h...bezcenne ;D
Śmigam na Fazerku z 2000r już 3 sezony. Licznik dobija 60000. Fantastyczny moto do turystyki (wygodna pozycja za sterami), świetny również w kładzeniu kolana na winklu. Jeśli masz rozdwojenie moto-jaźni, zapomnij o naked'ach. Sport i turystyka w jednym, zależy na co przyjdzie parcie.
Awaryjność ? Jedyna poważna jak dotąd: trzeba co 250km dolewać do baku bo jakoś wycieka ;D<br><hr>@RKHAM


Czyli jesli mysle o turystyce i jezdzie po miescie to naked odpada bo nie jest na tyle uniwersalny?
Avatar użytkownika
Kamyk_^
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 17/10/2009, 14:21
Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2009, 13:48

imho i 600 ccm to takie sobie nakedy. wydaje mi się, że golasy są kojarzone z dużymi niewysilonymi silnikami o dużych momentach obrotowych chociaż nie największych mocach. i w tym momencie pasowałaby yamaha xjr 1300-1300, gsx 1400, zrx 1200.
starsze sztuki sÄ… do wyrwania za 10000 pln lub plus niewielki hak.<br><hr>b
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2009, 14:15

Fzs - jeśli ktoś lubi mieszać biegami, trzymać moto na wysokixh obrotach i mieć mnóstwo funu, zwinny, dużo zależy od opon, wszystko pod kontrolą, wybacza mnóstwo błędów. Nadaje się do wszystkiego ale do niczego perfekcyjnie. Na torze łyka większe maszyny ale po pewnym czasie podnóżki, tłumik są zbyt nisko i przeszkadzają w ostrzejszej zabawie. Do turystyki wygodna pozycja, można całkiem sporo zapakować ale po pewnym czasie **** boli od siodełka, spokojnie można utrzymywać 180km/h prędkości podróżnej i wszystko jest pod kontrolą. Do zabawy na koło chętnie skacze, wyjścia poślizgiem z zakrętów jest wszystko pod kontrolą z racji wygodnej pozycji. <br><hr>s.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2009, 20:03

Komentatorzy napisał(a):Faktycznie Fazer FZS600 ma się do naked'a jak pięść do nosa, ale wrażenia z owiewką powyżej 160km/h...bezcenne ;D
Śmigam na Fazerku z 2000r już 3 sezony. Licznik dobija 60000. Fantastyczny moto do turystyki (wygodna pozycja za sterami), świetny również w kładzeniu kolana na winklu. Jeśli masz rozdwojenie moto-jaźni, zapomnij o naked'ach. Sport i turystyka w jednym, zależy na co przyjdzie parcie.
Awaryjność ? Jedyna poważna jak dotąd: trzeba co 250km dolewać do baku bo jakoś wycieka ;D<br><hr>@RKHAM<br>
Komentatorzy napisał(a): Czyli jesli mysle o turystyce i jezdzie po miescie to naked odpada bo nie jest na tyle uniwersalny?<br><hr>Kamyk_^<br>
Jak sam nazwa wskazuje. Naked jest nagi, lub ma owiewkę, która nie spełnia swojej roli. Jasne żekozacko wygląda w mieście i to jest jego żywioł. Ale za miastem? Bolący kark, pęd powietrza wali prosto w dyniochron. No a jak zacznie kropić... Wybierzesz, co uznasz za stosowne. Po prostu z doświadczenia podpowiadam - warto zainwestować w owiewkę, zwłaszcza jak myślisz o turystyce. Prawie, jak dobrze wiemy, robi wielką różnicę ;D<br><hr>@RKHAM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2009, 20:12

Komentatorzy napisał(a):Fzs - jeśli ktoś lubi mieszać biegami, trzymać moto na wysokixh obrotach i mieć mnóstwo funu, zwinny, dużo zależy od opon, wszystko pod kontrolą, wybacza mnóstwo błędów. Nadaje się do wszystkiego ale do niczego perfekcyjnie. Na torze łyka większe maszyny ale po pewnym czasie podnóżki, tłumik są zbyt nisko i przeszkadzają w ostrzejszej zabawie. Do turystyki wygodna pozycja, można całkiem sporo zapakować ale po pewnym czasie **** boli od siodełka, spokojnie można utrzymywać 180km/h prędkości podróżnej i wszystko jest pod kontrolą. Do zabawy na koło chętnie skacze, wyjścia poślizgiem z zakrętów jest wszystko pod kontrolą z racji wygodnej pozycji. <br><hr>s.<br>
Mądrze prawi... Naści mu piwa lać ;D
Wybrałem FZS na pierwsze moto i jesteśmy razem już 3ci sezon. Czy wypad za granicę, uliczny slalom, czy jazda na granicy przyczepności z kolanem na asfalcie, "Fazi" daje radę zawsze tam, gdzie jest potrzebny.
Naked? Jasne, do parady po mieście. Poza miastem? Sayonara wścibskie zółwie...<br><hr>@RKHAM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2009, 23:50

Komentatorzy napisał(a):A gdzie Yamaha XJ 600?? <br><hr>XJotek :)<br>
xj 600 to tak naprawdę przerośnięta 500 i nie oszukujmy się w porównaniu do tych motocykli wypada dość blado, jednak jak kto byłby zainteresowany mniejszymi pojemnościami to dobry moto choć ja i tak preferuje cb 500 :):)<br><hr>fizol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2009, 11:12

POLECAM SUZUKI SV 650 N/S
Moto z pazurem :)
Szerzej opisany tutaj:
<a href="http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,893.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,893.html</a><br><hr>arwo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2009, 16:32

witam a co sadzicie o FZ6 za 10 do 12 tys 2004 rok ?
satakie na alegro ceny czesto do opłat jak mysliscie warto?
<br><hr>lukasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2009, 00:45

Miguell Galuzzi już dawno nie pracuje dla Ducati.<br><hr>ixer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2009, 07:52

Komentatorzy napisał(a):Miguell Galuzzi już dawno nie pracuje dla Ducati.<br><hr>ixer<br>
Pisząc "główny projektant Ducati" miałem na myśli konkretny przypadek Monstera.<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2009, 09:42

Według mnie w zestawieniu zabrakło Seven fifty - skoro jest bandit to SF też powinna być.
niezniszczalny klasyk<br><hr>esmeralda
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2009, 11:47

Artykół ok ale za mało o wadach. Np. SV delikatny silnik nie toleruje gumy i olej zawsze musi być pełny. B6 trzeba często regulować luz zaworowy inaczej padnie, hornet też ma delikatną skrzynię. <br><hr>RR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2009, 17:34

SV i spalanie 4 litry ? heh chyba w miejscu.. mam i nigdy nie zszedlem ponizej 5, a jak sie postaram to tak z 6 jara.. dodatkowo w SV odpada guma bo silnik sie zajezdza momentalnie.. da sie to przerobic ale nie gwarantuje to 100% skutecznosci. Padaja regulatory napiecia z powodu przegrzania i zalewa sie przednia swieca do 2002 roku z powodu nieprzemyslanego chlapacza i braku oslony swiecy, hm, no to bylo by tyle pozatym reszta super.. i mimo ze 650 cm ale potrafi na starcie pokazac pazury. .<br><hr>v twin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2009, 23:54

Komentatorzy napisał(a):FZS600s - słowo o dźwięku z seryjnego tłumika - basowy ryk powyżej 7000obrotów - bezcenne. Chyba tylko V ki mogą stawać w szranki.<br><hr>raper<br>
Komentatorzy napisał(a):Chyba żartujesz! Fazer 600 (w zasadzie FZS600) na fabrycznym wydechu brzmi jak golarka.<br><hr>Devil<br>
:D
Mój seryjny wydech powyżej 7000 pięknie basowo buczy - takich niskich tonów nie ma chyba żaden z 4R. Na niższych obrotach jest tak sobie, ale kto lata poniżej 7000? ;)<br><hr>raper
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê