[biblioteka] Naked za 10 000 zł - co wybrać?
Posty: 49
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[biblioteka] Naked za 10 000 zł - co wybrać?
Dyskusja na temat: Naked za 10 000 zł - co wybrać?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Naked za 10 000 zł - co wybrać?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Naked za 10 000 zł - co wybrać?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Ciekawie napisany artykuł, bardzo fajnie że komuś chcę robić się coś takiego i ma wiedzę aby pomóc z wyborze wehikułu czasu ; )
Pozdrawiam wszystkich zapaleńców.<br><hr>wzr
Pozdrawiam wszystkich zapaleńców.<br><hr>wzr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko w jednym miejscu:) Mam nadzieje, ze nie poprzestaniecie na nakedach ?:) Pozdrawiam<br><hr>Krzysiek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko w jednym miejscu:) Mam nadzieje, ze nie poprzestaniecie na nakedach ?:) Pozdrawiam<br><hr>Krzysiek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Świetny artykuł. Rok temu kupowałem nakeda i wiem, jak ciężko jest się zdecydować. Wybór ostatecznie padł na Horneta i teraz nie zamieniłbym go na nic innego Pozdrawiam<br><hr>Hornet
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
FZS600S z 2002 - uściślijmy: heble 4 tłoczki na ogromnych prawie 30cm tarczach, po założeniu przewodów z oplotem hamowanie jest na prawdę bardzo skuteczne pod warunkiem że mamy dobre opony. Moc nominalna 98KM nie 95, w moim egzemplarzu hamownia pokazała na kole 97kM (sprzęt ma 7lat). No i ogromny bagażnik pod siedzeniem, spokojnie mieści 4 browary 1/2l lub wszelkie niezbędne duperele jak pałąk lub łańcuch, blokada tarczy, pokrowiec, dodatkowe rękawiczki i inne duperele wg uznania. Wada: spora masa, ponad 200kG.<br><hr>raper
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
FZS600s - słowo o dźwięku z seryjnego tłumika - basowy ryk powyżej 7000obrotów - bezcenne. Chyba tylko V ki mogą stawać w szranki.<br><hr>raper
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba żartujesz! Fazer 600 (w zasadzie FZS600) na fabrycznym wydechu brzmi jak golarka.<br><hr>DevilKomentatorzy napisał(a):FZS600s - słowo o dźwięku z seryjnego tłumika - basowy ryk powyżej 7000obrotów - bezcenne. Chyba tylko V ki mogą stawać w szranki.<br><hr>raper<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Praktyczny i sensowny artykuł Napiszcie też taki o turystykach do litra pojemności. Na pewno się przyda takie porównanie. Pozdrawiam. <br><hr>siwy86
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja od sierpnia smigam na fzs600 z 2000 roku.. jestem z niego bardzo zadowolony. Zrobilem ponad 3,5tys km, tylko wlewam paliwo i jezdze:) jedynym minusem sa krucce ssace, ktore musze wymienic na wiosne... koszt nowych okolo 300zl:( spalanie smieszne... w trasie przy 100-120km/h ponizej 5litrow... naprawde polecam, to jest moje pierwsze moto i nie zmienilbym decyzji co do zakupu:)<br><hr>hubert0404
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja tez mam fazerka z 2001 i jest ten sam problem kiszka i tyle ale ten typ tak ma;)Komentatorzy napisał(a):ja od sierpnia smigam na fzs600 z 2000 roku.. jestem z niego bardzo zadowolony. Zrobilem ponad 3,5tys km, tylko wlewam paliwo i jezdze:) jedynym minusem sa krucce ssace, ktore musze wymienic na wiosne... koszt nowych okolo 300zl:( spalanie smieszne... w trasie przy 100-120km/h ponizej 5litrow... naprawde polecam, to jest moje pierwsze moto i nie zmienilbym decyzji co do zakupu:)<br><hr>hubert0404<br>
poza tym moto jest rewelacyjne potrafi dac tyle radochy ile cały harem dziewic:P
pozdrawiam<br><hr>zacierek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W FZS600, jak zresztą we wszystkich Fazerach, seryjne wydechy brzmią fatalnie. W artykule jest słusznie napisane. Polecam puche Ixila. Pozdro<br><hr>KeegerKomentatorzy napisał(a):FZS600s - słowo o dźwięku z seryjnego tłumika - basowy ryk powyżej 7000obrotów - bezcenne. Chyba tylko V ki mogą stawać w szranki.<br><hr>raper<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Trochę gorzej jest z elastycznością na wyższych biegach, więc ciężko uniknąć redukcji przez wyprzedzaniem"
mała nieścisłość? Albo coś nie tak z redukcją albo z elastycznością na wyższych biegach.<br><hr>adams
mała nieścisłość? Albo coś nie tak z redukcją albo z elastycznością na wyższych biegach.<br><hr>adams
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chodzi po prostu o to, że chcąc wyprzedzić, jadąc na szóstym biegu przy obrotach 6-7 tys./min, zrzucając dwa biegi w dół zrobisz to znacznie sprawniej:)<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):"Trochę gorzej jest z elastycznością na wyższych biegach, więc ciężko uniknąć redukcji przez wyprzedzaniem"
mała nieścisłość? Albo coś nie tak z redukcją albo z elastycznością na wyższych biegach.<br><hr>adams<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Właśnie jestem w trakcie poszukiwań sprzętu na wiosne i ten artykuł mi z pewnością pomoże waham się pomiędzy SV a Hornetem, ale raczej się skończy na SV. Jest tańszy no i ta Vka Pozdrawiam <br><hr>Karol
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
powiem CI jedno kolego: PO PIERWSZE ZWIĘKSZ MASĘ !!!<br><hr>:)Komentatorzy napisał(a):Właśnie jestem w trakcie poszukiwań sprzętu na wiosne i ten artykuł mi z pewnością pomoże waham się pomiędzy SV a Hornetem, ale raczej się skończy na SV. Jest tańszy no i ta Vka Pozdrawiam <br><hr>Karol<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
teraz to widzę... najwidoczniej było za wcześnieKomentatorzy napisał(a):"Trochę gorzej jest z elastycznością na wyższych biegach, więc ciężko uniknąć redukcji przez wyprzedzaniem"
mała nieścisłość? Albo coś nie tak z redukcją albo z elastycznością na wyższych biegach.<br><hr>adams<br>Komentatorzy napisał(a):Chodzi po prostu o to, że chcąc wyprzedzić, jadąc na szóstym biegu przy obrotach 6-7 tys./min, zrzucając dwa biegi w dół zrobisz to znacznie sprawniej:)<br><hr>Boczo<br>
myślałem, że chodzi o wyższe obroty... w takim razie przepraszam <br><hr>adams
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 49
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość