[używane] WspomnieÅ„ czar cz. II – MZ...
Mam MZ 251 i chce założyć do tyłu oponę ze ścigacza, jaki rozmiar mam zamówić? Chodzi mi o coś szerokiego...
Bardzo proszę o odpowiedź.<br><hr>McMaciuś
Bardzo proszę o odpowiedź.<br><hr>McMaciuś
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie kupuj opony od ścigacza! załuż odrazu od TRAKTORA!.sluchaj pojezdzisz pare miesiecy i padnie ći skszynia biegów...<br><hr>SzalonyKomentatorzy napisał(a):Mam MZ 251 i chce założyć do tyłu oponę ze ścigacza, jaki rozmiar mam zamówić? Chodzi mi o coś szerokiego...
Bardzo proszę o odpowiedź.<br><hr>McMaciuś<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zminiałem nowe amortyzatory przednie i niewiem ile wlać oleju tak żeby elegancko chodziło może ktoś wie ile powinnem wlać!!!<br><hr>www
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
max to 140 pozdro<br><hr>kemoTKomentatorzy napisał(a):Mam MZ 251 i chce założyć do tyłu oponę ze ścigacza, jaki rozmiar mam zamówić? Chodzi mi o coś szerokiego...
Bardzo proszę o odpowiedź.<br><hr>McMaciuś<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przyczyn może byc wiele zacznij od sprawdzenia szczotek i stanu wirnika<br><hr>świrKomentatorzy napisał(a):mam pytanie kilka miesięcy temu kupiłem mz 250 po jakimś czasie zaczęło nie być ładowania co może być tego przyczyną? Z góry dziękuję za odpowiedź<br><hr>michał<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moto <a href="http://www.motorbox.pl" target="blank" class="link">http://www.motorbox.pl</a>/ Pozdrawiam<br><hr>asKomentatorzy napisał(a):Jaki bezawaryjny zapłon elektroniczny popsuł mi sie po 100 km uzytkowania z uwagi na koszty przerobilem na platynki i przejechalem 30000.<br><hr>ja<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siemacie.Problem mam ze skrzynią 250-tki. Dwójka i trójka wyskakiwała, wymieniłem tryb i wodzik od dwójki i teraz dwójki brak a trojka wyskakuje. CO mam zrobić ponieważ zaczyna brakowac mi cierpliwości.Prosze o fachową porade. Z góry dziękuje.<br><hr>hubertus493
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do ETZ 250 pasuje , ale do ETZ 150 nie bo rama jest krutrza.Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie, pomóżcie. Mam ETZ 250 i chciałbym kupic i załorzyć do niej bak z 251 ale nie wiem czy będzie pasował tzn czy się zmieści. Odpiszcie prosze<br><hr>MZfun<br>
<br><hr>EDEK
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moze ktos cos wymysli jak we wszystkich etkach zeslizneło mi sie całe sprzegło z wału i załozyąłem spowrotem wymieniłem przy okazji tarcze i cały wycisc i nie moge ustawic sprzegła bo cos mi wybija i nie chce łapac do konca co mam zrobic brak mi jusz pomysłow siedziałem hyba z tydzien i zadnej usterki doradzcie cos <br><hr>--o$@ --
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ez 250 jest bardzo ładan ja mam 4 sztukli i karzdego rodzaju stare typ i nowy tym jest to bardzo swietny motor dobrze nadaje sie na trase i na krosa polecam eloooo <br><hr>--o$@ --Komentatorzy napisał(a):Mam zamiar kupić MZ ETZ 250 ,kumple odradzają mi jej kupno bo mówią że pali ona 89 na 100km i ma brzydki wyląd.CO O TYM MYŚLICIE???????<br><hr>JA<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
masz zle dopasowane elementy sprzegla.jak popatrzysz na sprzeglo z tylu to jak wysprzeglasz to ta ostatnia czesc ktora robi rowniez za ostatnia tarcze(ta z srobami ktorymi jest skrecone cale sprzeglo-te co sciskaja sprezyny 6 sztuk)wychodzi z kosza sprzeglowego.ma takie 6 wypustow do ktorych sa przykrecone te sroby co trzymaja sprezyny.poogladaj dokladnie te wypusty i wyciecia w koszu bo daje sobie glowe uciac ze zle sie schodza.na oko moze i dobrze ale rozbiez sprzeglo i probuj ruszac tymi elementami w rekach.mozesz ustawiac zamieniajac miejscami wypusty i wyciecia i moze cos da. jak sprzeglo slizgalo po wale to ogladnij stozek na wale i w sprzegle.jak atalo sie tak wiele razy to bedzie zuzyty i nigdy dobrze nie dokrecisz-trzeba wymienic chociaz 1 element.jeszcze co do sprzegla to na 100%!!! masz to uszkodzenie co pisze bo wiem po swoim przykladzie.dziwka nie chciala wysprzeglac do konca albo nie od razu tylko z poslizgiem.czasami sprzeglo wogole sie blokowalo(prawie zawsze jak zgasilem na biegu i wcisnietym sprzegle)i jedyna metoda bez duzego grzebania aby to naprawic to stukanie w maly dekielek(tam gdzie nakretka od walu,slimak obrotonierza itp.)az samo pusci.2 razy kupilem nowe tarcze,slimak wysprzeglania tez kupilem nowy,kupe czasu i nerwow stracilem az do tego doszlem.dobrze radze sprawdz to bo uszkodzenie malo widoczne a daje po zaworach.<br><hr>timon125Komentatorzy napisał(a):moze ktos cos wymysli jak we wszystkich etkach zeslizneło mi sie całe sprzegło z wału i załozyąłem spowrotem wymieniłem przy okazji tarcze i cały wycisc i nie moge ustawic sprzegła bo cos mi wybija i nie chce łapac do konca co mam zrobic brak mi jusz pomysłow siedziałem hyba z tydzien i zadnej usterki doradzcie cos <br><hr>--o$@ --<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to nie mińsk ze mozna sobie otworzyc skrzynie bez rozbierania calego silnika wiec...chcesz fachowa porade?znajdż inna skrzynie cala-urzywana,dobra i zamontuj i zapomnij o problemie.lub kup nowe tryby ale uwaga!nie jakis badziew tylko produkcja fabryczna-niemcy,wegry(robili dla nich duzo czesci,dobra jakosc)i turcja(szczezrze to nie wiem jak dobre ale na pewno lepsze niz robota rzemieslicza).nie kompletuj z urzywek bo sprzegla klowe w trybach zawsze sie zuzywaja i jak pozbierasz z kilku skrzyn jedna to chocby jak dobrze wygladala moga wystapic problemy.pozdro<br><hr>timon125Komentatorzy napisał(a):Siemacie.Problem mam ze skrzynią 250-tki. Dwójka i trójka wyskakiwała, wymieniłem tryb i wodzik od dwójki i teraz dwójki brak a trojka wyskakuje. CO mam zrobić ponieważ zaczyna brakowac mi cierpliwości.Prosze o fachową porade. Z góry dziękuje.<br><hr>hubertus493<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bez obrazy ale GÓWNO to wie ten ktory twierdzi ze mixol jest dobry.jezdze roznymi motocyklami z epoki komunizmu od 9 lat i powiem ci ze WIDAC roznice miedzy mixolem a chociazby stihlem-bo takiego uzywam.nagar jest inny,smarowanie jest inne,olej drozszy ma lepsza lepkosc przede wszystkim.tego nie widac po 1km,10,100...ale przejedziesz pare tysiecy na innym oleju to poznasz roznice.czy uzywasz moze czekos takiego jak dodatek olowiowy do paliwa wraz z olejem jesli tankujesz eurosuper95?jesli nie to mozesz juz zbierac na remont.<br><hr>timon125Komentatorzy napisał(a):CYTUJE ..."Ja już nie mogę tego... czytać!!! MIKSOL to najgorszy olej jaki może być!!! Guwno za 10 zł. A potem sie dziwią czemu motor traci moc, czemu sie zaciera czy zatyka sie tłumik od nagarów. Czy nie lepiej wlać porządny olej..."
Weź człowieku się zastanów co ty gadasz!!! smigam motorami od 5 lat i zawsze leje mixol i nic im się nie stało! Mam ETZ 250 od roku zrobiłem ponad 5tys km non stop leje tony mixolu a motor nigdy nie stracił na prędkości ani nagar się nie tworzył jakiś ogromny.Więc się zastanów i pomyśl poco przepłacać i tak wyjdzie to samo a za inny olej zapłacisz dwa razy więcej i gówno ci to da. Pozdro<br><hr>Damian<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a najlepiej zdemontuj silnik , włóż go do plecaka i go odpal<br><hr>heheheKomentatorzy napisał(a):chciałbym sie dowiedziec czy mozna założyc błotnik plastikowy
do mz etz 250 prosze o odpowiedz<br><hr>Daneilmz<br>Komentatorzy napisał(a):Ta można jeszcze załóż sobie kurwa bak plastikowy i koła drewniane i będziesz miał zajebisty sprzęt niczym stara bryczka na drewnianych kołach a i jeszcze wsadź silnik do wsk i podnieś zawieszenie będzie niczym cross.<br><hr>Grucha<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
WITAM KOLEGÓW. POTRZEBUJĘ NAKLEJKĘ NA ZBIORNIK TĄ PRZY WLEWIE PALIWA DO 251. CZY JEST TO OSIĄGALNE ?<br><hr>UVE
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam mam pytanie co to moze byc jak wbijam jedynke i sprzegle zaczyna odrazu ciagnac probowalem regulowac , to bierze albo wyzej lub nizej ale caly czas na wcisnietym srzegle ciagnie do przodu co to moze byc?<br><hr>adam
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam MZ ETZ 250 z 1983 roku i musze powiedzieć że jest to zajebista maszyna, tym bardziej że ten 25 letni motocykl strasznie dobrze się trzyma i zbiera się naprawdę dobrze ;D<br><hr>Radzio Motórzysta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kocham te motocykle są fantastyczne i zwine dynamiczne<br><hr>nedvedKomentatorzy napisał(a):Mam MZ ETZ 250 z 1983 roku i musze powiedzieć że jest to zajebista maszyna, tym bardziej że ten 25 letni motocykl strasznie dobrze się trzyma i zbiera się naprawdę dobrze ;D<br><hr>Radzio Motórzysta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
odnośnie trójki jeśli wyskakuje dwie wspułpracujące zębatki na powieszchni zazębienia musi być skos chyba 5 stopni gdy zębatki sa wyczarpane na powiszchni załanczania sie widać obślizganie najlepiej kup cała 3 i po problemie brak dwujki mogłeś pomylić podkładki na walku lub ich tam niema luknij do schematu<br><hr>pikoKomentatorzy napisał(a):Siemacie.Problem mam ze skrzynią 250-tki. Dwójka i trójka wyskakiwała, wymieniłem tryb i wodzik od dwójki i teraz dwójki brak a trojka wyskakuje. CO mam zrobić ponieważ zaczyna brakowac mi cierpliwości.Prosze o fachową porade. Z góry dziękuje.<br><hr>hubertus493<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości