[używane] WspomnieÅ„ czar cz. II – MZ...
Witam.Pilnie potrzebuje pomocy. Przyśpieszyłem zapłon w mz i małą regulacje gaźnika, mz zaczęła chodzi jak na 251 przystało, niestety, dziś wstawiłem jej na gazie na 3 biegu, zgasła i nie ma iskry(kolega ma to samo w mz 150 i nie może dojść co jest grane). Według mnie jest to cewka, ale nie jestem pewien bo po włączeniu zapłonu się nagrzewa. Proszę o rade.<br><hr>szuwarek88Komentatorzy napisał(a):witam. W mojej mz 251 nie ma przyśpieszenie takiego jakie powinno być, pali mi bez problemu. Gdy spokojnie ruszam i wbijam wyższe biegi jest w porządku, ale jak dam pół gazu to jest katastrofa a jak zaś cały to to muli i dopiero po jakimś czasie zaczyna zrywać i mało co z motoru nie chce zrzucić(tak jakby zaczynała odpowiednio dopiero teraz paliwo), wtedy musze zmieniać biegi na wysokich obrotach bo jak nie to zaczyna mulic i nie chce sie rozpędzać. Co zrobić żeby to poprawić?<br><hr>szuwarek88<br>Komentatorzy napisał(a):to morze być dysza ganika;;;;lub cewka zaplonu<br><hr>esio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bez papierów to sobie jebnij w głowę<br><hr>paserKomentatorzy napisał(a):kupie MZ może być bez papierów z okolic olsztyna(woj. warm-maz.)gg1945421 <br><hr>kamill<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pamietaj ze 250 to 250 rowna stabilnaKomentatorzy napisał(a):Mam zamiar kupić MZ ETZ 250 ,kumple odradzają mi jej kupno bo mówią że pali ona 89 na 100km i ma brzydki wyląd.CO O TYM MYŚLICIE???????<br><hr>JA<br>
wazne zebys kupil w dobrym stanie
lepiej dac wiecej
a poczujesz mz
mialem 150 a teraz 250 i niema co porownywac
<br><hr>gajver
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
być może cewka ta która jest pod siedzeniem mój kumpel tak miał w 251.<br><hr>aaaaKomentatorzy napisał(a):witam. W mojej mz 251 nie ma przyśpieszenie takiego jakie powinno być, pali mi bez problemu. Gdy spokojnie ruszam i wbijam wyższe biegi jest w porządku, ale jak dam pół gazu to jest katastrofa a jak zaś cały to to muli i dopiero po jakimś czasie zaczyna zrywać i mało co z motoru nie chce zrzucić(tak jakby zaczynała odpowiednio dopiero teraz paliwo), wtedy musze zmieniać biegi na wysokich obrotach bo jak nie to zaczyna mulic i nie chce sie rozpędzać. Co zrobić żeby to poprawić?<br><hr>szuwarek88<br>Komentatorzy napisał(a):to morze być dysza ganika;;;;lub cewka zaplonu<br><hr>esio<br>Komentatorzy napisał(a):Witam.Pilnie potrzebuje pomocy. Przyśpieszyłem zapłon w mz i małą regulacje gaźnika, mz zaczęła chodzi jak na 251 przystało, niestety, dziś wstawiłem jej na gazie na 3 biegu, zgasła i nie ma iskry(kolega ma to samo w mz 150 i nie może dojść co jest grane). Według mnie jest to cewka, ale nie jestem pewien bo po włączeniu zapłonu się nagrzewa. Proszę o rade.<br><hr>szuwarek88<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam mam problem z moją etz 150 : nie moge zapalic motoru z kopki ponieważ zaraz po ruszeniu raz kopka wskakuje mi jedynka i motor ucieka .. podobnie jak jest juz zgaszony i chce go wyluzować to jest masakra musze szukac strasznie długo tego luzu strasznie delikatnie dopiero ręką wskakuje luz lub jak dobrze wyczuje go pomóżcie prosze ważne fest :] Bóg zapłać z góry ...<br><hr>kawel
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w silniku nie trzyma wałek od zmiany biegów musisz rozebrać silnik<br><hr>paździochKomentatorzy napisał(a):witam mam problem z moją etz 150 : nie moge zapalic motoru z kopki ponieważ zaraz po ruszeniu raz kopka wskakuje mi jedynka i motor ucieka .. podobnie jak jest juz zgaszony i chce go wyluzować to jest masakra musze szukac strasznie długo tego luzu strasznie delikatnie dopiero ręką wskakuje luz lub jak dobrze wyczuje go pomóżcie prosze ważne fest :] Bóg zapłać z góry ...<br><hr>kawel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dzienki ze odpisałeś na moją prośbe ale zrobiłem to wczesniej a usterka jaka trzeba było naprawić to odkręcic jedną śróbke 19'' od spodu silnika tam jest kulka na sprężynie którą wystarczało naciągnąć a dowiedziałem sie tego po oglądnieciu starego filmu z warsztatów gdzie niegdys były składane etz..''Maintenance MZ'' (wystarczy wpisać w googlach)zachęcam super wszystko jak na dłoni można sie łatwo zoriętować..Pozdrawiam <br><hr>kawełKomentatorzy napisał(a):witam mam problem z moją etz 150 : nie moge zapalic motoru z kopki ponieważ zaraz po ruszeniu raz kopka wskakuje mi jedynka i motor ucieka .. podobnie jak jest juz zgaszony i chce go wyluzować to jest masakra musze szukac strasznie długo tego luzu strasznie delikatnie dopiero ręką wskakuje luz lub jak dobrze wyczuje go pomóżcie prosze ważne fest :] Bóg zapłać z góry ...<br><hr>kawel<br>Komentatorzy napisał(a):w silniku nie trzyma wałek od zmiany biegów musisz rozebrać silnik<br><hr>paździoch<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam wszystkich Co to może być jak przy 3000-4000 obrotów coś słychać w silniku czy może być to pęknięty pierścień a motor pali od kopa i wszystko dobrze śmiga?????Proszę o fachową poradę z góry Dziękuję.<br><hr>MZ
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To zależy jaki motor i czy kiedykolwiek był remontowany? jeśli mz 250/1 moze to być nawet wał, który przy większym oporze może narobić wiele szkód w silniku. Ja juz kupiłem dwie mz po takich awariach i koszt naprawy jest naprawdę duży. Lepiej to sprawdzić. Ja jestem dostępny na gg 11284680, jakby było więcej pytań, to postaram sie odpowiedziec.<br><hr>szuwarKomentatorzy napisał(a):Witam wszystkich Co to może być jak przy 3000-4000 obrotów coś słychać w silniku czy może być to pęknięty pierścień a motor pali od kopa i wszystko dobrze śmiga?????Proszę o fachową poradę z góry Dziękuję.<br><hr>MZ<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To zależy jaki motor i czy kiedykolwiek był remontowany? jeśli mz 250/1 moze to być nawet wał, który przy większym oporze może narobić wiele szkód w silniku. Ja juz kupiłem dwie mz po takich awariach i koszt naprawy jest naprawdę duży. Lepiej to sprawdzić. Ja jestem dostępny na gg 11284680, jakby było więcej pytań, to postaram sie odpowiedziec.<br><hr>szuwarKomentatorzy napisał(a):Witam wszystkich Co to może być jak przy 3000-4000 obrotów coś słychać w silniku czy może być to pęknięty pierścień a motor pali od kopa i wszystko dobrze śmiga?????Proszę o fachową poradę z góry Dziękuję.<br><hr>MZ<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam was wszystkich mam pytanie która z dostępnych MZ w Polsce jest najbardziej trwała???Tylko proszę was o wachową wypowiedź a nie chwalcie tego co macie!!<br><hr>MZ ETZ 250
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kolo ja miałem wsk 125 z nią jest tak dzień jezdzisz dzień naprawiasz.A teraz mam mz 251 to jest szprzęt chodzi jak rakieta a ty to masz bujną wyobraźnię!!!!!!<br><hr>MarekKomentatorzy napisał(a):mam wsk 125 i jednak ma lepsze kopyto jak mz 250.<br><hr>Fersiu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zdecydowanie najbardziej trwałą jest MZ ETZ 250 z tarczowym hamulcem, obrotomierzem i elektronicznym zapłonem. Choć trzeba powiedzieć, że ciut większą moc miały MZ ES 250 /policyjne/ 5-cio biegowe z jedną wadą - ciągłymi kłopotami z ładowaniem /psuły się prądnice i regulatory/.Oczywiście to jest opinia o MZ-tkach "mniejszych" bo lepszymi są np. MZ Rotax 500 lub MZ MUZ 1000 ale to już inna bajka cenowa /także części zamienne to kosmos/.<br><hr>saymonKomentatorzy napisał(a):Witam was wszystkich mam pytanie która z dostępnych MZ w Polsce jest najbardziej trwała???Tylko proszę was o wachową wypowiedź a nie chwalcie tego co macie!!<br><hr>MZ ETZ 250<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
MZ ETZ 150 lipna, ciągłe kłopoty ze sprzęgłem, łańcuszkiem sprzęgła i kopnikiem a i z paleniem grymasi no i na 5-tce pod wiatr trzeba się buuujać !<br><hr>saymonKomentatorzy napisał(a):co sądzicie o MZ150 <br><hr>mosiek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości