Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> WMMP - wyniki finałowej rundy
NAS Analytics TAG

[Aktualności] WMMP - wyniki finałowej rundy

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] WMMP - wyniki finałowej rundy

Postprzez Åšcigacz » 5/9/2011, 15:21

Dyskusja na temat: WMMP - wyniki finałowej rundy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
WMMP - wyniki finałowej rundy
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 15:21

Czy Don Zerznik dostał nagrodę od Mariana....''Złamanego tłoka'' 2011...przyznawanej oczywiście po raz pierwszy:)??<br><hr>kici kici miał miał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 19:12

a klasyfikacja 125 to co ???<br><hr>szymon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 20:24

Komentatorzy napisał(a):a klasyfikacja 125 to co ???<br><hr>szymon<br>
Naucz sie czytac ze zrozumieniem. 125 jechaly w sobote.<br><hr>PÄ…czek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 21:26

Kurcze chłopaki o co chodzi z tym rzeźnikiem? czytam i czytam i nie mam pojęcia o co chodzi. Wiem że kiedyś jeździł dobrze . <br><hr>zapytajnik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 07:11

Komentatorzy napisał(a):Kurcze chłopaki o co chodzi z tym rzeźnikiem? czytam i czytam i nie mam pojęcia o co chodzi. Wiem że kiedyś jeździł dobrze . <br><hr>zapytajnik<br>
Poczekaj i przeczytaj jego info prasowe.:D
Innymi slowy dużo ściemniania ,trochę super sprzętu i zero talentu..<br><hr>BNM Rracing
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 09:00

Komentatorzy napisał(a):Kurcze chłopaki o co chodzi z tym rzeźnikiem? czytam i czytam i nie mam pojęcia o co chodzi. Wiem że kiedyś jeździł dobrze . <br><hr>zapytajnik<br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj i przeczytaj jego info prasowe.:D
Innymi slowy dużo ściemniania ,trochę super sprzętu i zero talentu..<br><hr>BNM Rracing<br>
no to chyba tak jest z wieloma zawodnikami w Polsce - udowadniajÄ… to importowi zawodnicy. Chyba ktoÅ› jest zazdrosny i zawistny i trzodzi mu...<br><hr>olo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 09:19

Komentatorzy napisał(a):Kurcze chłopaki o co chodzi z tym rzeźnikiem? czytam i czytam i nie mam pojęcia o co chodzi. Wiem że kiedyś jeździł dobrze . <br><hr>zapytajnik<br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj i przeczytaj jego info prasowe.:D
Innymi slowy dużo ściemniania ,trochę super sprzętu i zero talentu..<br><hr>BNM Rracing<br>
Komentatorzy napisał(a):no to chyba tak jest z wieloma zawodnikami w Polsce - udowadniają to importowi zawodnicy. Chyba ktoś jest zazdrosny i zawistny i trzodzi mu...<br><hr>olo<br>
A moze po prostu sobie na to zapracował...<br><hr>refleksja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 11:12

Komentatorzy napisał(a):Kurcze chłopaki o co chodzi z tym rzeźnikiem? czytam i czytam i nie mam pojęcia o co chodzi. Wiem że kiedyś jeździł dobrze . <br><hr>zapytajnik<br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj i przeczytaj jego info prasowe.:D
Innymi slowy dużo ściemniania ,trochę super sprzętu i zero talentu..<br><hr>BNM Rracing<br>
Komentatorzy napisał(a):no to chyba tak jest z wieloma zawodnikami w Polsce - udowadniają to importowi zawodnicy. Chyba ktoś jest zazdrosny i zawistny i trzodzi mu...<br><hr>olo<br>
Komentatorzy napisał(a):A moze po prostu sobie na to zapracował...<br><hr>refleksja<br>
nie lubię takich bzdurnych dyskusji bez argumentów...<br><hr>olo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 11:12

Komentatorzy napisał(a):Kurcze chłopaki o co chodzi z tym rzeźnikiem? czytam i czytam i nie mam pojęcia o co chodzi. Wiem że kiedyś jeździł dobrze . <br><hr>zapytajnik<br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj i przeczytaj jego info prasowe.:D
Innymi slowy dużo ściemniania ,trochę super sprzętu i zero talentu..<br><hr>BNM Rracing<br>
Komentatorzy napisał(a):no to chyba tak jest z wieloma zawodnikami w Polsce - udowadniają to importowi zawodnicy. Chyba ktoś jest zazdrosny i zawistny i trzodzi mu...<br><hr>olo<br>
Komentatorzy napisał(a):A moze po prostu sobie na to zapracował...<br><hr>refleksja<br>
nie lubię takich bzdurnych dyskusji bez argumentów...<br><hr>olo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 11:35

Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 12:33

Komentatorzy napisał(a):Kurcze chłopaki o co chodzi z tym rzeźnikiem? czytam i czytam i nie mam pojęcia o co chodzi. Wiem że kiedyś jeździł dobrze . <br><hr>zapytajnik<br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj i przeczytaj jego info prasowe.:D
Innymi slowy dużo ściemniania ,trochę super sprzętu i zero talentu..<br><hr>BNM Rracing<br>
Komentatorzy napisał(a):no to chyba tak jest z wieloma zawodnikami w Polsce - udowadniają to importowi zawodnicy. Chyba ktoś jest zazdrosny i zawistny i trzodzi mu...<br><hr>olo<br>
Komentatorzy napisał(a):A moze po prostu sobie na to zapracował...<br><hr>refleksja<br>
Komentatorzy napisał(a):nie lubię takich bzdurnych dyskusji bez argumentów...<br><hr>olo<br>
Argumenty są tak miażdzące że są notorycznie usówane z dyskusji..<br><hr>refleksja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 12:35

Komentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>
bzdura, ten team nie tylko importuje dobrych zagranicznych, ale przy okazji rozwija i do stawki dokłada talent polski, zobacz ( Wróbel, Durynek, Kropiwnicki, Tomaszewski, Passek itd.)<br><hr>ilu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 12:43

Komentatorzy napisał(a):Kurcze chłopaki o co chodzi z tym rzeźnikiem? czytam i czytam i nie mam pojęcia o co chodzi. Wiem że kiedyś jeździł dobrze . <br><hr>zapytajnik<br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj i przeczytaj jego info prasowe.:D
Innymi slowy dużo ściemniania ,trochę super sprzętu i zero talentu..<br><hr>BNM Rracing<br>
Komentatorzy napisał(a):no to chyba tak jest z wieloma zawodnikami w Polsce - udowadniają to importowi zawodnicy. Chyba ktoś jest zazdrosny i zawistny i trzodzi mu...<br><hr>olo<br>
Komentatorzy napisał(a):A moze po prostu sobie na to zapracował...<br><hr>refleksja<br>
Komentatorzy napisał(a):nie lubię takich bzdurnych dyskusji bez argumentów...<br><hr>olo<br>
Komentatorzy napisał(a):Argumenty są tak miażdzące że są notorycznie usówane z dyskusji..<br><hr>refleksja<br>
Z dyskusji nigdy nie są usuwane argumenty, tylko burackie, obraźliwe i łamiące regulamin forum wrzuty. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 12:54

Komentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>
. 38 zawodnikow w klasach mistrzowskich to nie wina Grandysa,a PZM-motu.Skąd mają napływać nowi zawodnicy.Brak systemu szkolenia co podnoszę przy każdej okazji ,jak wygladala klasa 125 w tym roku i jakie były kulisy powstawania tej klasy,i w koncu nikt nie reprezentuje wyscigów w PZM !!! .
To że biorą udział zawodnicy zagraniczni tylko paradoksalnie pomaga dyscyplinie ,bo jak sobie wyobrażasz klasyfikacje generalną .Tak mieli czesi i słowacy mieli osobną klasyfikację od reszty wyścigu Alpe i na podium było po dwóch zawodników. Tak chciałbyś zostac Mistrzem Polski?Zawodnicy jeżeli już decydują się rezygnować ze startu to najczesciej z braku środków ,przy założeniu że rozmawiamy o zawodnikach..<br><hr>Stary Kibic
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 16:07

Komentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>
Komentatorzy napisał(a):. 38 zawodnikow w klasach mistrzowskich to nie wina Grandysa,a PZM-motu.Skąd mają napływać nowi zawodnicy.Brak systemu szkolenia co podnoszę przy każdej okazji ,jak wygladala klasa 125 w tym roku i jakie były kulisy powstawania tej klasy,i w koncu nikt nie reprezentuje wyscigów w PZM !!! .
To że biorą udział zawodnicy zagraniczni tylko paradoksalnie pomaga dyscyplinie ,bo jak sobie wyobrażasz klasyfikacje generalną .Tak mieli czesi i słowacy mieli osobną klasyfikację od reszty wyścigu Alpe i na podium było po dwóch zawodników. Tak chciałbyś zostac Mistrzem Polski?Zawodnicy jeżeli już decydują się rezygnować ze startu to najczesciej z braku środków ,przy założeniu że rozmawiamy o zawodnikach..<br><hr>Stary Kibic<br>
na poprzednim Poznaniu Jasiu O. był jedynym zawodnikiem mistrzostw Czech na podium ;-)<br><hr>;-)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 16:37

Komentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>
Sądzę podobnie, dodatkowo tzw. puchary zabierają zawodników w MP, wiec JAKIE JEST LEKARSTWO ? Oczekuję na propozycje. Zgłoszę oficjalnie do GKSM, tylko proszę o POWAŻNE podejście do tematu. Parę mych inicjatyw GKSM zaaprobowało i wdrożyło, może MĄDRE -wasze propozycje zostaną przyjęte ?<br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 16:45

Komentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>
Komentatorzy napisał(a):. 38 zawodnikow w klasach mistrzowskich to nie wina Grandysa,a PZM-motu.Skąd mają napływać nowi zawodnicy.Brak systemu szkolenia co podnoszę przy każdej okazji ,jak wygladala klasa 125 w tym roku i jakie były kulisy powstawania tej klasy,i w koncu nikt nie reprezentuje wyscigów w PZM !!! .
To że biorą udział zawodnicy zagraniczni tylko paradoksalnie pomaga dyscyplinie ,bo jak sobie wyobrażasz klasyfikacje generalną .Tak mieli czesi i słowacy mieli osobną klasyfikację od reszty wyścigu Alpe i na podium było po dwóch zawodników. Tak chciałbyś zostac Mistrzem Polski?Zawodnicy jeżeli już decydują się rezygnować ze startu to najczesciej z braku środków ,przy założeniu że rozmawiamy o zawodnikach..<br><hr>Stary Kibic<br>
Dla mnie to jest tak: Tatuś i syn cierpiący na problemy z głowa :-) , NIE protestująca mama (vide KONDRATOWICZ TEAM) plus kasa i czas. Jak spełnimy te warunki to JEST ! zawodnik - popatrzcie na STRANKOWSKI TEAM - kto tam jest i jaka aprobata mamy, taty, siostry, cioci,wujka, dziadka, babci i (chyba) prababci. Byłem z nimi , to wiem. A co zrobi PZMot ? Mo syn latał w cross country i to wysoko bo rodzina aprobowała i pomagała, na wyścigi - NIE STAĆ ! było. Ot tak po prostu.<br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 16:52

Komentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>
Komentatorzy napisał(a):Sądzę podobnie, dodatkowo tzw. puchary zabierają zawodników w MP, wiec JAKIE JEST LEKARSTWO ? Oczekuję na propozycje. Zgłoszę oficjalnie do GKSM, tylko proszę o POWAŻNE podejście do tematu. Parę mych inicjatyw GKSM zaaprobowało i wdrożyło, może MĄDRE -wasze propozycje zostaną przyjęte ?<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Tak na poważnie panie Marianie to już jest nieco za późno na podawanie lekarstw. Teraz potrzebna jest gruntowna operacja. Przede wszystkim potrzebna jest klasa młodzieżowa z prawdziwego zdarzenia (125 vel Moto3), warto zastanowić się nad takim jej kształtem aby młodzież z Polski miała szansę rywalizować z rówieśnikami np. z Czech, Węgier i Słowacji. Raczej nie da się odkręcić upadku pucharów markowych. PZM wykończył opłatami i postawą Hondę, Yamahę, teraz odejdą Suzuki i BMW. Bez pucharów markowych nie będzie frekwencji. Warto też pomyśleć o młodzikach i np. pomyśleć o wykorzystaniu torów kartingowych, robiąc tam zawody minimoto, jak choćby Diabolini. Tylko komu by się chciało pracować z młodzieżą?

Tyle tylko, że... nie oszukujmy się. Bez promocji i ludzi którzy chcą i wiedzą jak to robić i tak nic z tego nie będzie. Takich ludzi w PZM nie ma. Poza tym beton w PZM jest póki co twardy jak bunkry Wału Pomorskiego, czyli za twardy na jakiekolwiek zmiany. A wiec pogadaliśmy sobie, a w przyszłym sezonie na kolejnym "okazałym" rozpoczęciu sezonu WMMP pojawi się 70-80 zawodników ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 17:06

Komentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>
Komentatorzy napisał(a):bzdura, ten team nie tylko importuje dobrych zagranicznych, ale przy okazji rozwija i do stawki dokłada talent polski, zobacz ( Wróbel, Durynek, Kropiwnicki, Tomaszewski, Passek itd.)<br><hr>ilu<br>
Kropiwnicki nie jedzie - jechał za SWOJE poprzedni sezon ! Tomaszewski był tam jedną rundę, Pasio jest W Poland Position, Wróbel to puchar BMW - WIĘC skąd kolego masz taką nieprecyzyjną wiedzę ?<br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê