[Aktualności] WMMP - wyniki finałowej rundy
Posty: 59
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Bardzo dziękuję za RZECZOWĄ dyskusję. Ten "beton" wcale nie jest taki twardy, a dodatkowo każdy można skruszyćKomentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>Komentatorzy napisał(a):Sądzę podobnie, dodatkowo tzw. puchary zabierają zawodników w MP, wiec JAKIE JEST LEKARSTWO ? Oczekuję na propozycje. Zgłoszę oficjalnie do GKSM, tylko proszę o POWAŻNE podejście do tematu. Parę mych inicjatyw GKSM zaaprobowało i wdrożyło, może MĄDRE -wasze propozycje zostaną przyjęte ?<br><hr>Marian Dąbrowski<br>Komentatorzy napisał(a):Tak na poważnie panie Marianie to już jest nieco za późno na podawanie lekarstw. Teraz potrzebna jest gruntowna operacja. Przede wszystkim potrzebna jest klasa młodzieżowa z prawdziwego zdarzenia (125 vel Moto3), warto zastanowić się nad takim jej kształtem aby młodzież z Polski miała szansę rywalizować z rówieśnikami np. z Czech, Węgier i Słowacji. Raczej nie da się odkręcić upadku pucharów markowych. PZM wykończył opłatami i postawą Hondę, Yamahę, teraz odejdą Suzuki i BMW. Bez pucharów markowych nie będzie frekwencji. Warto też pomyśleć o młodzikach i np. pomyśleć o wykorzystaniu torów kartingowych, robiąc tam zawody minimoto, jak choćby Diabolini. Tylko komu by się chciało pracować z młodzieżą?
Tyle tylko, że... nie oszukujmy się. Bez promocji i ludzi którzy chcą i wiedzą jak to robić i tak nic z tego nie będzie. Takich ludzi w PZM nie ma. Poza tym beton w PZM jest póki co twardy jak bunkry Wału Pomorskiego, czyli za twardy na jakiekolwiek zmiany. A wiec pogadaliśmy sobie, a w przyszłym sezonie na kolejnym "okazałym" rozpoczęciu sezonu WMMP pojawi się 70-80 zawodników<br><hr>Lovtza<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jednak zapracował................ POTWIERDZAM !<br><hr>Marian DąbrowskiKomentatorzy napisał(a):Kurcze chłopaki o co chodzi z tym rzeźnikiem? czytam i czytam i nie mam pojęcia o co chodzi. Wiem że kiedyś jeździł dobrze . <br><hr>zapytajnik<br>Komentatorzy napisał(a):Poczekaj i przeczytaj jego info prasowe.
Innymi slowy dużo ściemniania ,trochę super sprzętu i zero talentu..<br><hr>BNM Rracing<br>Komentatorzy napisał(a):no to chyba tak jest z wieloma zawodnikami w Polsce - udowadniają to importowi zawodnicy. Chyba ktoś jest zazdrosny i zawistny i trzodzi mu...<br><hr>olo<br>Komentatorzy napisał(a):A moze po prostu sobie na to zapracował...<br><hr>refleksja<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Marian .Pierwsza inicjatywa to zbudowanie zespołu szkoleniowego i wybór odpowiednich ludzi do reprezentowania dyscypliny wyscigów motocyklowych w głownej komisji motocyklowej w PZM.O patologii szkoleniowej juz kiedyś zabierałem głos na łamach scigacz jako list otwarty ,bez odpowiedzi.Co do reprezentowania dyscypliny przez obecnego przewodniczacego to powiem z mojego doswiadczenie .Zgłosiłem kilka lat temu chęć organizacji klasy młodziezowej 125,udałem sie do Włoch tam porozmawiałem z niezyjacym juz szefem MV Agusty i otrzymałem ofertę cenową na motocykl cagiva mito 125 w specyfikacji sport w cenie 13.500 pln brutto czyli 50 procent ceny detalicznej.Komentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>Komentatorzy napisał(a):Sądzę podobnie, dodatkowo tzw. puchary zabierają zawodników w MP, wiec JAKIE JEST LEKARSTWO ? Oczekuję na propozycje. Zgłoszę oficjalnie do GKSM, tylko proszę o POWAŻNE podejście do tematu. Parę mych inicjatyw GKSM zaaprobowało i wdrożyło, może MĄDRE -wasze propozycje zostaną przyjęte ?<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Co usłyszałem od obecnego przewodniczacego P>Mieczysława Kałuży cytuje..po 5 tysiecy od jednego wyscigu i robimy klasę...na moją odpowiedz że to jest niezasadne kolejna odpowiedz...przecierz to będzie swietna reklama i za to się płaci...;D. Ręce mi opadły i poszedłem do psychologa po poradę

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Kurcze chłopaki o co chodzi z tym rzeźnikiem? czytam i czytam i nie mam pojęcia o co chodzi. Wiem że kiedyś jeździł dobrze . <br><hr>zapytajnik<br>Komentatorzy napisał(a):Poczekaj i przeczytaj jego info prasowe.
Innymi slowy dużo ściemniania ,trochę super sprzętu i zero talentu..<br><hr>BNM Rracing<br>Komentatorzy napisał(a):no to chyba tak jest z wieloma zawodnikami w Polsce - udowadniają to importowi zawodnicy. Chyba ktoś jest zazdrosny i zawistny i trzodzi mu...<br><hr>olo<br>Komentatorzy napisał(a):A moze po prostu sobie na to zapracował...<br><hr>refleksja<br>Komentatorzy napisał(a):Jednak zapracował................ POTWIERDZAM !<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Sikora przyjechał tylko raz w sezonie na zawody i "rozjechał" marketingowo profesjonalny zespół Fusa,a przy okazji jakby wyscig trwał kilka okrazeń wiecej to zdublowalby Rzeznika.Ciekawe jak teraz bedzie to tłumaczył Rzeznik czekamy na info prasowe:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
<br><hr>Kibic Mariana
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mariusz…. Umówmy się, że potrzebne jest AK47, żeby doprowadzić do reformy sportu motocyklowego w Polsce. Zakończenie sezonu odbędzie się w dacie FMX w Gdańsku, bo Barburka działaczom przeszkadzała. Jak my naszych dzieci sami nie wsadzimy na motocykle to wielka **** z tego będzie. I każdy inteligentny człowiek to wie. Najlepszy przykład „wypasiona” nagroda finansowa dla Jasia (250PLN) za wyczyny międzynarodowe. Kto sobie robi jaja? My czy ul. Kazimierzowska? <br><hr>zainteresowanyKomentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>Komentatorzy napisał(a):Sądzę podobnie, dodatkowo tzw. puchary zabierają zawodników w MP, wiec JAKIE JEST LEKARSTWO ? Oczekuję na propozycje. Zgłoszę oficjalnie do GKSM, tylko proszę o POWAŻNE podejście do tematu. Parę mych inicjatyw GKSM zaaprobowało i wdrożyło, może MĄDRE -wasze propozycje zostaną przyjęte ?<br><hr>Marian Dąbrowski<br>Komentatorzy napisał(a):Tak na poważnie panie Marianie to już jest nieco za późno na podawanie lekarstw. Teraz potrzebna jest gruntowna operacja. Przede wszystkim potrzebna jest klasa młodzieżowa z prawdziwego zdarzenia (125 vel Moto3), warto zastanowić się nad takim jej kształtem aby młodzież z Polski miała szansę rywalizować z rówieśnikami np. z Czech, Węgier i Słowacji. Raczej nie da się odkręcić upadku pucharów markowych. PZM wykończył opłatami i postawą Hondę, Yamahę, teraz odejdą Suzuki i BMW. Bez pucharów markowych nie będzie frekwencji. Warto też pomyśleć o młodzikach i np. pomyśleć o wykorzystaniu torów kartingowych, robiąc tam zawody minimoto, jak choćby Diabolini. Tylko komu by się chciało pracować z młodzieżą?
Tyle tylko, że... nie oszukujmy się. Bez promocji i ludzi którzy chcą i wiedzą jak to robić i tak nic z tego nie będzie. Takich ludzi w PZM nie ma. Poza tym beton w PZM jest póki co twardy jak bunkry Wału Pomorskiego, czyli za twardy na jakiekolwiek zmiany. A wiec pogadaliśmy sobie, a w przyszłym sezonie na kolejnym "okazałym" rozpoczęciu sezonu WMMP pojawi się 70-80 zawodników<br><hr>Lovtza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panie Wajda, Czym możesz Pan się pochwalić? Wygraniem Pucharu WSK wokół komina w latach 80? To już nie te czasy i powinien Pan dać sobie spokój. Motocykle nie są już tak prymitywne jak kiedyś i zmieniła się trochę technika jazdy... A Pan dysponujesz doświadczeniem z poprzedniej epoki. Szukasz Pan se roboty?:) załóż Pan szkołę nauki jazdy na prawo jazy kat A bo już tylko na tyle tylko się Pan nadajesz. Poza tym szczerze mówiąc obserwuję Pana wpisy od dłuższego czasu i szczerze powiem że według mnie jesteś Pan zwykłym, klasycznym pieniaczem który nic tak naprawdę nie zrobił dotychczas (nawet nie chce mi się wymieniać przykładów) Mało tego - zaryzykuję stwierdzenie że usilnie knujesz Pan jak się nie narobić i zarobić na wyścigach a przede wszystkim żerujesz Pan na świeżych naiwnych zawodnikach -BO GDZIE SĄ CI KTÓRYCH" PROWADZIŁEŚ" "TRENERZE"? ROBIĄ KARIERĘ MIĘDZYNARODOWĄ SKRYWAJĄC SIĘ POD OBCOJĘZYCZNYMI NAZWISKAMI?Komentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>Komentatorzy napisał(a):Sądzę podobnie, dodatkowo tzw. puchary zabierają zawodników w MP, wiec JAKIE JEST LEKARSTWO ? Oczekuję na propozycje. Zgłoszę oficjalnie do GKSM, tylko proszę o POWAŻNE podejście do tematu. Parę mych inicjatyw GKSM zaaprobowało i wdrożyło, może MĄDRE -wasze propozycje zostaną przyjęte ?<br><hr>Marian Dąbrowski<br>Komentatorzy napisał(a):Marian .Pierwsza inicjatywa to zbudowanie zespołu szkoleniowego i wybór odpowiednich ludzi do reprezentowania dyscypliny wyscigów motocyklowych w głownej komisji motocyklowej w PZM.O patologii szkoleniowej juz kiedyś zabierałem głos na łamach scigacz jako list otwarty ,bez odpowiedzi.Co do reprezentowania dyscypliny przez obecnego przewodniczacego to powiem z mojego doswiadczenie .Zgłosiłem kilka lat temu chęć organizacji klasy młodziezowej 125,udałem sie do Włoch tam porozmawiałem z niezyjacym juz szefem MV Agusty i otrzymałem ofertę cenową na motocykl cagiva mito 125 w specyfikacji sport w cenie 13.500 pln brutto czyli 50 procent ceny detalicznej.
Co usłyszałem od obecnego przewodniczacego P>Mieczysława Kałuży cytuje..po 5 tysiecy od jednego wyscigu i robimy klasę...na moją odpowiedz że to jest niezasadne kolejna odpowiedz...przecierz to będzie swietna reklama i za to się płaci...;D. Ręce mi opadły i poszedłem do psychologa po poradęco robię nie tak ,ale poczekałem do zeszłej jesieni i zadałem publiczne pytanie czy ten przewodniczacy wie ile wyscigi motocyklowe otrzymują dotacji z budzetu kilkuset tysiecy pln przeznaczonych przez PZM na motocykle.Przewodniczący nie potrafił tego powiedzieć po skończonym sezonie !!!!!a nastepnie na kolejnym spotkaniu się nie pojawił czym powalił na rok 2011 przygotowania do klasy młodziezowej 125,co bylo widac w sezonie.Nadmienie tylko ze tkwi na stanowisku od kilkunastu lat.Wnioski proszę wyciągnąć samemu.<br><hr>A.Wajda<br>
Panie Wajda - daj Pan se już spokój...<br><hr>olo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dobrze powiedziane... i faktycznie najgorsze jest to, że nikomu się nie chce porządnie tym zająć - co najwyżej popisać na forum i poudawać SUPERBOHATERA jak np. Pan Wajda ale poza pisaniem komentarzy brak działania...Komentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>Komentatorzy napisał(a):Sądzę podobnie, dodatkowo tzw. puchary zabierają zawodników w MP, wiec JAKIE JEST LEKARSTWO ? Oczekuję na propozycje. Zgłoszę oficjalnie do GKSM, tylko proszę o POWAŻNE podejście do tematu. Parę mych inicjatyw GKSM zaaprobowało i wdrożyło, może MĄDRE -wasze propozycje zostaną przyjęte ?<br><hr>Marian Dąbrowski<br>Komentatorzy napisał(a):Tak na poważnie panie Marianie to już jest nieco za późno na podawanie lekarstw. Teraz potrzebna jest gruntowna operacja. Przede wszystkim potrzebna jest klasa młodzieżowa z prawdziwego zdarzenia (125 vel Moto3), warto zastanowić się nad takim jej kształtem aby młodzież z Polski miała szansę rywalizować z rówieśnikami np. z Czech, Węgier i Słowacji. Raczej nie da się odkręcić upadku pucharów markowych. PZM wykończył opłatami i postawą Hondę, Yamahę, teraz odejdą Suzuki i BMW. Bez pucharów markowych nie będzie frekwencji. Warto też pomyśleć o młodzikach i np. pomyśleć o wykorzystaniu torów kartingowych, robiąc tam zawody minimoto, jak choćby Diabolini. Tylko komu by się chciało pracować z młodzieżą?
Tyle tylko, że... nie oszukujmy się. Bez promocji i ludzi którzy chcą i wiedzą jak to robić i tak nic z tego nie będzie. Takich ludzi w PZM nie ma. Poza tym beton w PZM jest póki co twardy jak bunkry Wału Pomorskiego, czyli za twardy na jakiekolwiek zmiany. A wiec pogadaliśmy sobie, a w przyszłym sezonie na kolejnym "okazałym" rozpoczęciu sezonu WMMP pojawi się 70-80 zawodników<br><hr>Lovtza<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i tu też się zgodzę - każdy beton da się skruszyć ale jak napisałem wyżej - najważniejsze jest to że niema nikogo komu chciałoby się tym porządnie zająć - może dlatego że nikt nie chce robić tego "za darmo" i każdy boi się otwarcie powiedzieć że chce za to pieniądze bo środowisko go zje żywcem - i to jest błąd nas wszystkich - dajmy komuś zająć się tym porządnie, dajmy mu na tym trochę zarobić bo nikt z nas nie zrobiłby tego za darmo... PIERWSZY PROBLEM DO ROZWIĄZANIA JEST W NASZYM ŚRODOWISKU - nasza mentalność...<br><hr>oloKomentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>Komentatorzy napisał(a):Sądzę podobnie, dodatkowo tzw. puchary zabierają zawodników w MP, wiec JAKIE JEST LEKARSTWO ? Oczekuję na propozycje. Zgłoszę oficjalnie do GKSM, tylko proszę o POWAŻNE podejście do tematu. Parę mych inicjatyw GKSM zaaprobowało i wdrożyło, może MĄDRE -wasze propozycje zostaną przyjęte ?<br><hr>Marian Dąbrowski<br>Komentatorzy napisał(a):Tak na poważnie panie Marianie to już jest nieco za późno na podawanie lekarstw. Teraz potrzebna jest gruntowna operacja. Przede wszystkim potrzebna jest klasa młodzieżowa z prawdziwego zdarzenia (125 vel Moto3), warto zastanowić się nad takim jej kształtem aby młodzież z Polski miała szansę rywalizować z rówieśnikami np. z Czech, Węgier i Słowacji. Raczej nie da się odkręcić upadku pucharów markowych. PZM wykończył opłatami i postawą Hondę, Yamahę, teraz odejdą Suzuki i BMW. Bez pucharów markowych nie będzie frekwencji. Warto też pomyśleć o młodzikach i np. pomyśleć o wykorzystaniu torów kartingowych, robiąc tam zawody minimoto, jak choćby Diabolini. Tylko komu by się chciało pracować z młodzieżą?
Tyle tylko, że... nie oszukujmy się. Bez promocji i ludzi którzy chcą i wiedzą jak to robić i tak nic z tego nie będzie. Takich ludzi w PZM nie ma. Poza tym beton w PZM jest póki co twardy jak bunkry Wału Pomorskiego, czyli za twardy na jakiekolwiek zmiany. A wiec pogadaliśmy sobie, a w przyszłym sezonie na kolejnym "okazałym" rozpoczęciu sezonu WMMP pojawi się 70-80 zawodników<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Bardzo dziękuję za RZECZOWĄ dyskusję. Ten "beton" wcale nie jest taki twardy, a dodatkowo każdy można skruszyćDlatego podyskutujmy i może coś się wyłoni z tego - rzeczowe argumenty przedstawię w "betonie". Bardzo mi zależy mi na tym sporcie, choć mam z tego całe g....... i tylko kłopoty. I proszę nie tytułuj mnie PAN. Na PANA to trza mieć i wygląd i pieniądze......... Pozdrawiam<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sam zniknij bo nic nie wnosisz do dyskusji...<br><hr>wrrrKomentatorzy napisał(a):Marian pierwsza rada zniknij i już nigdy się nie pojawiaj...<br><hr>Jurand ze spychacza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ogólnie Polska to bagno a WMMP są tylko jego małą częścią.Nie dziwie sie takim ludziom jak Sikora że jeżdżą za granicą,bo w PL by sie nie rozwineli.A tak - przyjedzie sobie gościnnie raz na jakiś czas,pozamiata(jak choćby w ten weekend) i jest si.<br><hr>.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
1. zawodnicy rezygnują ze startów z braku kasy bo jak dodatkowo mają walczyć o Mistrza Polski z kontraktowym zawodnikiem z dorobkiem GP i dużym budżetem typu Meklau to zamiast np 100 tyś muszą wydać 300 tyś na sezon i to i tak raczej nic nie da - nie rozumiesz tego? z całym szacunkiem do Grandysduo - mają plan i prikaz wygrać tytuły dla Suzuki więc idą na łatwiznę, wyciągają kasę, ściągają Meklau'a itd i mają prawie pewny tytuł - nie muszę kombinować i wydawać pieniędzy na wolnych polskich zawodników bo tu jest mała pewność osiągnięcia celuKomentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>Komentatorzy napisał(a):. 38 zawodnikow w klasach mistrzowskich to nie wina Grandysa,a PZM-motu.Skąd mają napływać nowi zawodnicy.Brak systemu szkolenia co podnoszę przy każdej okazji ,jak wygladala klasa 125 w tym roku i jakie były kulisy powstawania tej klasy,i w koncu nikt nie reprezentuje wyscigów w PZM !!! .
To że biorą udział zawodnicy zagraniczni tylko paradoksalnie pomaga dyscyplinie ,bo jak sobie wyobrażasz klasyfikacje generalną .Tak mieli czesi i słowacy mieli osobną klasyfikację od reszty wyścigu Alpe i na podium było po dwóch zawodników. Tak chciałbyś zostac Mistrzem Polski?Zawodnicy jeżeli już decydują się rezygnować ze startu to najczesciej z braku środków ,przy założeniu że rozmawiamy o zawodnikach..<br><hr>Stary Kibic<br>
2. PZM - oczywiście że jest największą kulą u nogi WMMP
3. jak nie było importowanych zawdoników to dyscyplina nabierała rozpędu i z roku na rok przybywało zawodników i nie groziło nam 2 zawodników na podium - a teraz tak może się stać np Meklau nr 1 + 1 figurant na stopniu podium 2 (bo po co wydawać pieniądze na figuranta na podium nr 3?:))<br><hr>i co dalej?
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale jedynym najlepszym profesjonalnym był - Auto Fus BMW Team z Hubertem Feniksem Tomaszewskim na czole...<br><hr>Natasza Skopcewa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i jeszcze jedno... zanim zaczniemy szkolić młodzież i rozwijać klasę 125 musimy mieć poważną choć jedną klasę mistrzowską. Bo skąd młodzi mają brać przykład? Kto ma być ich autorytetem? kto ma ich uczyć i motywować? A może to co zaczyna dziać się w świecie powinno być dla nas przykładem? Może powinniśmy pomyśleć nad naprawdę tanią i uczciwą klasą mistrzowską która da wszystkim szansę? Nie będę się tu rozpisywał ale powinna być wręcz taka klasa mistrzowska gdzie wszyscy mają prawie identyczne, tanie motocykle a wręcz przed wyścigiem są losowane motocykle - wiem że to utopia bo przypominałoby puchar markowy ale może w tym kierunku można by pokombinować? chodzi mi tu o wyrównanie szans a nie dzielenie zawodników na biednych i bogatych... jestem wręcz pewny że taka klasa byłaby wręcz oblegana<br><hr>oloKomentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>Komentatorzy napisał(a):Sądzę podobnie, dodatkowo tzw. puchary zabierają zawodników w MP, wiec JAKIE JEST LEKARSTWO ? Oczekuję na propozycje. Zgłoszę oficjalnie do GKSM, tylko proszę o POWAŻNE podejście do tematu. Parę mych inicjatyw GKSM zaaprobowało i wdrożyło, może MĄDRE -wasze propozycje zostaną przyjęte ?<br><hr>Marian Dąbrowski<br>Komentatorzy napisał(a):Tak na poważnie panie Marianie to już jest nieco za późno na podawanie lekarstw. Teraz potrzebna jest gruntowna operacja. Przede wszystkim potrzebna jest klasa młodzieżowa z prawdziwego zdarzenia (125 vel Moto3), warto zastanowić się nad takim jej kształtem aby młodzież z Polski miała szansę rywalizować z rówieśnikami np. z Czech, Węgier i Słowacji. Raczej nie da się odkręcić upadku pucharów markowych. PZM wykończył opłatami i postawą Hondę, Yamahę, teraz odejdą Suzuki i BMW. Bez pucharów markowych nie będzie frekwencji. Warto też pomyśleć o młodzikach i np. pomyśleć o wykorzystaniu torów kartingowych, robiąc tam zawody minimoto, jak choćby Diabolini. Tylko komu by się chciało pracować z młodzieżą?
Tyle tylko, że... nie oszukujmy się. Bez promocji i ludzi którzy chcą i wiedzą jak to robić i tak nic z tego nie będzie. Takich ludzi w PZM nie ma. Poza tym beton w PZM jest póki co twardy jak bunkry Wału Pomorskiego, czyli za twardy na jakiekolwiek zmiany. A wiec pogadaliśmy sobie, a w przyszłym sezonie na kolejnym "okazałym" rozpoczęciu sezonu WMMP pojawi się 70-80 zawodników<br><hr>Lovtza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to już staje się nudne... jedna osoba chce się zemścić na biednym "Zerżniku" i bruździ mu bez końca. CHŁOPIE! Napisz co Ci leży na wątrobie, pozwij gościa do sądu albo jeszcze inaczej wymierz sprawiedliwość i nie zamęczaj nas już proszę tymi debilnymi komentarzami! A może Moderator forum zablokowałby to IP?<br><hr>kto to k... jest?Komentatorzy napisał(a):ale jedynym najlepszym profesjonalnym był - Auto Fus BMW Team z Hubertem Feniksem Tomaszewskim na czole...<br><hr>Natasza Skopcewa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przekonałeś mnie chłopie:) ale tak na poważnie to na takie komenty stać każdego... "wszystko jest fe a ja jestem super bo nic nie robię..." ale co tam... to wolny kraj a przywarą nas polaków jest wieczny pesymizm i narzekania bez końca na wszystkich i wszystko:)<br><hr>:)Komentatorzy napisał(a):Ogólnie Polska to bagno a WMMP są tylko jego małą częścią.Nie dziwie sie takim ludziom jak Sikora że jeżdżą za granicą,bo w PL by sie nie rozwineli.A tak - przyjedzie sobie gościnnie raz na jakiś czas,pozamiata(jak choćby w ten weekend) i jest si.<br><hr>.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie, a Ty go znasz?:)<br><hr>he heKomentatorzy napisał(a):wrrr...przepraszam już nie będę...ale znasz Mariana...?<br><hr>Jurand za spychacza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak dla porządku skoro ruszyłeś ten temat nie o tym rozmawiamy ale skoro poruszyłeś.W latach osiemdziesiatych ubiegłego wieku konkretnie 83 -85 jezdziłem simsonem w młodziezowej klasie z której wyszli miedzy innymi Tomek Kędzior i Tomasz Golob,ja zas wyjezdziłem tytuł Mistrza Polski i Vicemistrza Polski.Nastepnie zbudowałem sobie motocykl i jezdziłem w klasie 250 i nie była to WSK;DKomentatorzy napisał(a):Polskie podwórko zdominowane od kilku lat przez importowanych zawodników głównie przez firmę Grandysduo miało podnieść poziom wyścigów krajowych tymczasem przyniosło odwrotny skutek. Wielu zawodników wycofało się z rywalizacji bo jaki sens jest wydawać grube pieniądze wiedząc od początku sezonu że na tytuł Mistrza nie ma co liczyć? I nie ma co tu zwalać wszystkiego na kryzys. Statystyki są smutne - we wszystkich klasach mistrzowskich walczyło ostatnio łącznie 38 zawodników (tyle powinna liczyć przynajmniej jedna z klas a nie 4 klasy łącznie) Efektem tego wyścigi są nudnawe - w 1000 walka odbywa się 2 etapowo - przodem importowani a za nimi ich ubodzy koledzy z Polski... Owszem pojawiła się tu szansa na niższe stopnia podiów dla tych którzy niedawno przeszli z klas amatorskich do mistrzowski i odważyli się zainwestować grube pieniądze (np team drobiarski). Jak tak dalej pójdzie to i Ci ostatni dadzą sobie spokój bo jak już udało im się załapywać na niższe stopnie podiów to będą mieli chrapkę na więcej ale zdają sobie sprawę że to ściana nie do przebicia. Więc pytam - co dalej? Będziemy importować zawodników aż do wyścigu w każdej klasie mistrzowskiej będzie stawało 3 zawodników? 1 importowany + 2 figurantów?<br><hr>i co dalej?<br>Komentatorzy napisał(a):Sądzę podobnie, dodatkowo tzw. puchary zabierają zawodników w MP, wiec JAKIE JEST LEKARSTWO ? Oczekuję na propozycje. Zgłoszę oficjalnie do GKSM, tylko proszę o POWAŻNE podejście do tematu. Parę mych inicjatyw GKSM zaaprobowało i wdrożyło, może MĄDRE -wasze propozycje zostaną przyjęte ?<br><hr>Marian Dąbrowski<br>Komentatorzy napisał(a):Marian .Pierwsza inicjatywa to zbudowanie zespołu szkoleniowego i wybór odpowiednich ludzi do reprezentowania dyscypliny wyscigów motocyklowych w głownej komisji motocyklowej w PZM.O patologii szkoleniowej juz kiedyś zabierałem głos na łamach scigacz jako list otwarty ,bez odpowiedzi.Co do reprezentowania dyscypliny przez obecnego przewodniczacego to powiem z mojego doswiadczenie .Zgłosiłem kilka lat temu chęć organizacji klasy młodziezowej 125,udałem sie do Włoch tam porozmawiałem z niezyjacym juz szefem MV Agusty i otrzymałem ofertę cenową na motocykl cagiva mito 125 w specyfikacji sport w cenie 13.500 pln brutto czyli 50 procent ceny detalicznej.
Co usłyszałem od obecnego przewodniczacego P>Mieczysława Kałuży cytuje..po 5 tysiecy od jednego wyscigu i robimy klasę...na moją odpowiedz że to jest niezasadne kolejna odpowiedz...przecierz to będzie swietna reklama i za to się płaci...;D. Ręce mi opadły i poszedłem do psychologa po poradęco robię nie tak ,ale poczekałem do zeszłej jesieni i zadałem publiczne pytanie czy ten przewodniczacy wie ile wyscigi motocyklowe otrzymują dotacji z budzetu kilkuset tysiecy pln przeznaczonych przez PZM na motocykle.Przewodniczący nie potrafił tego powiedzieć po skończonym sezonie !!!!!a nastepnie na kolejnym spotkaniu się nie pojawił czym powalił na rok 2011 przygotowania do klasy młodziezowej 125,co bylo widac w sezonie.Nadmienie tylko ze tkwi na stanowisku od kilkunastu lat.Wnioski proszę wyciągnąć samemu.<br><hr>A.Wajda<br>
Komentatorzy napisał(a):Panie Wajda, Czym możesz Pan się pochwalić? Wygraniem Pucharu WSK wokół komina w latach 80? To już nie te czasy i powinien Pan dać sobie spokój. Motocykle nie są już tak prymitywne jak kiedyś i zmieniła się trochę technika jazdy... A Pan dysponujesz doświadczeniem z poprzedniej epoki. Szukasz Pan se roboty?:) załóż Pan szkołę nauki jazdy na prawo jazy kat A bo już tylko na tyle tylko się Pan nadajesz. Poza tym szczerze mówiąc obserwuję Pana wpisy od dłuższego czasu i szczerze powiem że według mnie jesteś Pan zwykłym, klasycznym pieniaczem który nic tak naprawdę nie zrobił dotychczas (nawet nie chce mi się wymieniać przykładów) Mało tego - zaryzykuję stwierdzenie że usilnie knujesz Pan jak się nie narobić i zarobić na wyścigach a przede wszystkim żerujesz Pan na świeżych naiwnych zawodnikach -BO GDZIE SĄ CI KTÓRYCH" PROWADZIŁEŚ" "TRENERZE"? ROBIĄ KARIERĘ MIĘDZYNARODOWĄ SKRYWAJĄC SIĘ POD OBCOJĘZYCZNYMI NAZWISKAMI?
Panie Wajda - daj Pan se już spokój...<br><hr>olo<br>
W latach zas 90 ubiegłegoo wieku jezdziłem taką-wsk-ą 90 koni mech. i pojemnosci 250 cc z czasem na poznaniu 1.44.dla porząku podam ze superbiki jezdziły czas około 1.47;),ostatnio mój podopieczny przyjechał na pierwsze zawody w zyciu i wygrał odwójną runde pretendent po prostu proszę sprawdzićwidzisz nie"szukam se roboty" tylko serdecznie zapraszam na treningi Speed day na tor poznań.Myslę ze nie bedziesz miał odwagi przedstawić się publicznie,ale dzentelmensko obiecuje ze porozmawiamy osobiscie i chetnie uzyczę Tobie swojego doswiadczenia.
No to co przyjmujesz zaproszenie?<br><hr>A.Wajda
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 59
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości