[Kawasaki GTR 1400] Kawasaki GTR1400 – kandydat
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Kawasaki GTR 1400] Kawasaki GTR1400 – kandydat
Dyskusja na temat: Kawasaki GTR1400 – kandydat na lidera
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki GTR1400 – kandydat na lidera
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki GTR1400 – kandydat na lidera
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na koło idzie, ale podobno ostatnio jazda na kole jest passe;) A co do samego motocykla, to byłbyś mocno zaskoczony. Mimo, że do 50-tki mam jeszcze kawał czasu, to miałem mnóstwo frajdy z jazdy tym sprzętem. To nie jest ciężki i toporny turystyk lat 80. Ten sprzęt zapieprza jak dziki i do tego uwielbia zakręty;)<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Idzie to na koło? : D
fajny, ale to już tylko dla panów 50+ : /<br><hr>fanatyk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mozna by sie nad takim zastanowic jako drugi sprzet, ale to chyba dopiero bedzie mozliwe jak ceny beda odpowiadaly zarobkom w naszym kraju.<br><hr>TaserKomentatorzy napisał(a):Idzie to na koło? : D
fajny, ale to już tylko dla panów 50+ : /<br><hr>fanatyk<br>Komentatorzy napisał(a):Na koło idzie, ale podobno ostatnio jazda na kole jest passe;) A co do samego motocykla, to byłbyś mocno zaskoczony. Mimo, że do 50-tki mam jeszcze kawał czasu, to miałem mnóstwo frajdy z jazdy tym sprzętem. To nie jest ciężki i toporny turystyk lat 80. Ten sprzęt zapieprza jak dziki i do tego uwielbia zakręty;)<br><hr>Lovtza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ładny motocykl. Ale to że Kawasaki wypada lepiej od Yamahy to już niespodzianka
Świat staje na głowie
<br><hr>Gołąb


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie wiem czemu jesteś taki zdziwony. Mam GTra z 2008 i na pewno bym sie nie zaminił na FJR<br><hr>Pawel W.Komentatorzy napisał(a):Ładny motocykl. Ale to że Kawasaki wypada lepiej od Yamahy to już niespodziankaŚwiat staje na głowie
<br><hr>Gołąb<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekaw jestem skad bierze sie taka wielka roznica cenowa miedzy BMW a japończykami. Jakoś mi sie nie chce wierzyc że kilka dodatkowych elektornicznych gadzetów na prawdę kosztuje 25 tysi.<br><hr>Miszczu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie kosztuje. To kwestia polityki cenowej, filozofii producenta i pozycjonowania marki. W BMW dużo płacisz za znaczek na baku. No ale to to taka markaKomentatorzy napisał(a):Ciekaw jestem skad bierze sie taka wielka roznica cenowa miedzy BMW a japończykami. Jakoś mi sie nie chce wierzyc że kilka dodatkowych elektornicznych gadzetów na prawdę kosztuje 25 tysi.<br><hr>Miszczu<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pieprzenie. To co ignoranci opisują płaceniem za logo czy markę to płacenie za lata R&D, doświadczenie i jakość. Oczywiście że jeden procesor nie kosztuje 25k, ale zastanów sie ilu ludzi musiało pracować nad jego stworzeniem, potem to przetestować a potem wyprodukować. Nie ma nic za darmo.<br><hr>MigaczKomentatorzy napisał(a):Ciekaw jestem skad bierze sie taka wielka roznica cenowa miedzy BMW a japończykami. Jakoś mi sie nie chce wierzyc że kilka dodatkowych elektornicznych gadzetów na prawdę kosztuje 25 tysi.<br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Nie kosztuje. To kwestia polityki cenowej, filozofii producenta i pozycjonowania marki. W BMW dużo płacisz za znaczek na baku. No ale to to taka marka<br><hr>Łukasz T.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem czemu ale z jakiegos powodu jak motor BMW ma jakiegos bezposredniego konkurenta to przewaznie wypada lepiej w wiekszosci aspektow, a kwestjach bezpieczenstwa przewaznie miażdzy oponentow, przyklady mozna mnozyc, i na zakonczenie autor tylko dodaje ze przegrywa jedynie cena, no ale o to chodzi zeby wygrywal i za to sie placi!!!<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Ciekaw jestem skad bierze sie taka wielka roznica cenowa miedzy BMW a japończykami. Jakoś mi sie nie chce wierzyc że kilka dodatkowych elektornicznych gadzetów na prawdę kosztuje 25 tysi.<br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Nie kosztuje. To kwestia polityki cenowej, filozofii producenta i pozycjonowania marki. W BMW dużo płacisz za znaczek na baku. No ale to to taka marka<br><hr>Łukasz T.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak się dzieje w niemieckich testach. W angielskich testach wygrywa zawsze Triumph. BMW miażdży przede wszystkim ceną.<br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Ciekaw jestem skad bierze sie taka wielka roznica cenowa miedzy BMW a japończykami. Jakoś mi sie nie chce wierzyc że kilka dodatkowych elektornicznych gadzetów na prawdę kosztuje 25 tysi.<br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Nie kosztuje. To kwestia polityki cenowej, filozofii producenta i pozycjonowania marki. W BMW dużo płacisz za znaczek na baku. No ale to to taka marka<br><hr>Łukasz T.<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu ale z jakiegos powodu jak motor BMW ma jakiegos bezposredniego konkurenta to przewaznie wypada lepiej w wiekszosci aspektow, a kwestjach bezpieczenstwa przewaznie miażdzy oponentow, przyklady mozna mnozyc, i na zakonczenie autor tylko dodaje ze przegrywa jedynie cena, no ale o to chodzi zeby wygrywal i za to sie placi!!!<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nowoczesna konstrukcja więc starsi konkuręci neco odstają. Czytałem w prasie motocyklowej, że w starszej wersji podczas testu zatarł się silnik, ale test odbywał się ze średnią prędkością około 200 km/h i trwał około kilkunastu tys km bez przerwy.<br><hr>JaRRek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ten jest amerykanski: <a href="http://www.sportrider.com/bikes/146_0909_2009_bmw_k1300_suzuki_hayabusa_comparison_test/bike_ratings_opinions.html" target="blank" class="link">http://www.sportrider.com/bikes/146_0909_2009_bmw_k1300_suzuki_hayabusa_comparison_test/bike_ratings_opinions.html</a>Komentatorzy napisał(a):Ciekaw jestem skad bierze sie taka wielka roznica cenowa miedzy BMW a japończykami. Jakoś mi sie nie chce wierzyc że kilka dodatkowych elektornicznych gadzetów na prawdę kosztuje 25 tysi.<br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Nie kosztuje. To kwestia polityki cenowej, filozofii producenta i pozycjonowania marki. W BMW dużo płacisz za znaczek na baku. No ale to to taka marka<br><hr>Łukasz T.<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu ale z jakiegos powodu jak motor BMW ma jakiegos bezposredniego konkurenta to przewaznie wypada lepiej w wiekszosci aspektow, a kwestjach bezpieczenstwa przewaznie miażdzy oponentow, przyklady mozna mnozyc, i na zakonczenie autor tylko dodaje ze przegrywa jedynie cena, no ale o to chodzi zeby wygrywal i za to sie placi!!!<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Tak się dzieje w niemieckich testach. W angielskich testach wygrywa zawsze Triumph. BMW miażdży przede wszystkim ceną.<br><hr>Tony<br>
mam szukac dalej?<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to moim skromnym zdaniem miał prawo się zatrzećKomentatorzy napisał(a):Nowoczesna konstrukcja więc starsi konkuręci neco odstają. Czytałem w prasie motocyklowej, że w starszej wersji podczas testu zatarł się silnik, ale test odbywał się ze średnią prędkością około 200 km/h i trwał około kilkunastu tys km bez przerwy.<br><hr>JaRRek<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To był test opon na torze wyścigowym ale wykożystali GTRa i Hajkę. GTR trzeba było dopchnąć do mety, przy tej masie to średnia przyjemność.<br><hr>JaRRekKomentatorzy napisał(a):Nowoczesna konstrukcja więc starsi konkuręci neco odstają. Czytałem w prasie motocyklowej, że w starszej wersji podczas testu zatarł się silnik, ale test odbywał się ze średnią prędkością około 200 km/h i trwał około kilkunastu tys km bez przerwy.<br><hr>JaRRek<br>Komentatorzy napisał(a):No to moim skromnym zdaniem miał prawo się zatrzećKto takie testy wymyśla?<br><hr>Tony<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak czy inaczej trudno mieć pretensję że tak piłowany motocykl stanął, bo to nie jest torówka.<br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Nowoczesna konstrukcja więc starsi konkuręci neco odstają. Czytałem w prasie motocyklowej, że w starszej wersji podczas testu zatarł się silnik, ale test odbywał się ze średnią prędkością około 200 km/h i trwał około kilkunastu tys km bez przerwy.<br><hr>JaRRek<br>Komentatorzy napisał(a):No to moim skromnym zdaniem miał prawo się zatrzećKto takie testy wymyśla?<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):To był test opon na torze wyścigowym ale wykożystali GTRa i Hajkę. GTR trzeba było dopchnąć do mety, przy tej masie to średnia przyjemność.<br><hr>JaRRek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak ale masz przeglądy za śmieszne pieniądze co 10 tys. km. a nie co 6 tys. km. jak w japończykach za ciut poważniejsze pieniądze....Komentatorzy napisał(a):Ciekaw jestem skad bierze sie taka wielka roznica cenowa miedzy BMW a japończykami. Jakoś mi sie nie chce wierzyc że kilka dodatkowych elektornicznych gadzetów na prawdę kosztuje 25 tysi.<br><hr>Miszczu<br>Komentatorzy napisał(a):Nie kosztuje. To kwestia polityki cenowej, filozofii producenta i pozycjonowania marki. W BMW dużo płacisz za znaczek na baku. No ale to to taka marka<br><hr>Łukasz T.<br>
Co do przyjemności z jazdy się nie wypowiadam bo mi zwyczajnie 4 gary w rzędzie nie pasują, może się nie znam ale jeśli Kawa da mi przeglądy i jakość jak w szachownicy to zmienię markę lecz w perspektywie 3 lat to się nie przesiądę...
ps. swoją nówkę sztukę BWM kupiłem za równowartość japończyka ale to były czasy EUR=3,2 PLN;)))
<br><hr>Shot
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości