[Honda CB125F] Honda CB125F - mistrzyni śródmieścia
Posty: 72
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
[Honda CB125F] Honda CB125F - mistrzyni śródmieścia
Dyskusja na temat: Honda CB125F - mistrzyni śródmieścia
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CB125F - mistrzyni śródmieścia
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CB125F - mistrzyni śródmieścia
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
zipp czy junak czy romet kosztują polowe tego maja taka sama moc mase ,może jakiś rzetelny obiektywny test porównawczy ??<br><hr>tdi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pytanie do autora:
Realnie z jaką prędkością można się nim komfortowo poruszać nie nadwyrężając silnika? 80 km/h. Jakie obroty ma wtedy silnik?<br><hr>Gość
Realnie z jaką prędkością można się nim komfortowo poruszać nie nadwyrężając silnika? 80 km/h. Jakie obroty ma wtedy silnik?<br><hr>Gość
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mialem w zeszlym sezonie CBF125 - poprzednia wersje. Dla mnie "komfortowo" mozna bylo sie poruszac z szybkoscia 80km/h. 90 tez bylo mozliwe, ale to juz bylo meczace i dla mnie i dla maszyny. 80 km/h - okolo ~8000 obr/min. Oczywiscie nie pomagalo, ze waze ponad 90kg. Przygotowac sie rowniez nalezy na zwalnianie pod gore. Silnik nie da rady. Do miasta natomiast porecznosc roweru i przyspieszenie jak puszki do okolo 60-65km/h<br><hr>GoscKomentatorzy napisał(a):Pytanie do autora:
Realnie z jaką prędkością można się nim komfortowo poruszać nie nadwyrężając silnika? 80 km/h. Jakie obroty ma wtedy silnik?<br><hr>Gość<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja zawsze robie tak starając się okreslic optymalna predkosc podrózna przy założeniu ze vmax motoo osiąga przy nieco ponad szczyt mocy silnika dziele vmax przez 4 i robie razy 3 110:4=27,5 x 3 =82,5 km/h licznikowo oczywiście ,ta formułka to oczywisxcxie3 ogólnik bo rozne silniki sa róznie "wyżyłowane " konstrukcyjnie i projektowo jeden silnik ma moc 500 km przy 1 litrze pojemności i taki zapas wytrzymałości materiałowej ze można go piłować non stop na maxa a i tak żeby go zagrzać czy zarznac jakos to trzeba by było go stuningowac o 50% inny jest tak wyzylowany ze po 50 km jazdy na maxa zostje z niego sama rama reszta się wypala;) ale generalnie można przyjąć i usrednic ze zasada 4-3 w większości przypadków się sprawdzi ;P wazny jest tez dobór przełożenia wiadomo przez producenta apotem ewentualnie indywidualna konfiguracjaKomentatorzy napisał(a):Pytanie do autora:
Realnie z jaką prędkością można się nim komfortowo poruszać nie nadwyrężając silnika? 80 km/h. Jakie obroty ma wtedy silnik?<br><hr>Gość<br>Komentatorzy napisał(a):Mialem w zeszlym sezonie CBF125 - poprzednia wersje. Dla mnie "komfortowo" mozna bylo sie poruszac z szybkoscia 80km/h. 90 tez bylo mozliwe, ale to juz bylo meczace i dla mnie i dla maszyny. 80 km/h - okolo ~8000 obr/min. Oczywiscie nie pomagalo, ze waze ponad 90kg. Przygotowac sie rowniez nalezy na zwalnianie pod gore. Silnik nie da rady. Do miasta natomiast porecznosc roweru i przyspieszenie jak puszki do okolo 60-65km/h<br><hr>Gosc<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie 500 km przy 1 litrz epojemnosci miało być tylko 50 oczywiście <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Pytanie do autora:
Realnie z jaką prędkością można się nim komfortowo poruszać nie nadwyrężając silnika? 80 km/h. Jakie obroty ma wtedy silnik?<br><hr>Gość<br>Komentatorzy napisał(a):Mialem w zeszlym sezonie CBF125 - poprzednia wersje. Dla mnie "komfortowo" mozna bylo sie poruszac z szybkoscia 80km/h. 90 tez bylo mozliwe, ale to juz bylo meczace i dla mnie i dla maszyny. 80 km/h - okolo ~8000 obr/min. Oczywiscie nie pomagalo, ze waze ponad 90kg. Przygotowac sie rowniez nalezy na zwalnianie pod gore. Silnik nie da rady. Do miasta natomiast porecznosc roweru i przyspieszenie jak puszki do okolo 60-65km/h<br><hr>Gosc<br>Komentatorzy napisał(a):ja zawsze robie tak starając się okreslic optymalna predkosc podrózna przy założeniu ze vmax motoo osiąga przy nieco ponad szczyt mocy silnika dziele vmax przez 4 i robie razy 3 110:4=27,5 x 3 =82,5 km/h licznikowo oczywiście ,ta formułka to oczywisxcxie3 ogólnik bo rozne silniki sa róznie "wyżyłowane " konstrukcyjnie i projektowo jeden silnik ma moc 500 km przy 1 litrze pojemności i taki zapas wytrzymałości materiałowej ze można go piłować non stop na maxa a i tak żeby go zagrzać czy zarznac jakos to trzeba by było go stuningowac o 50% inny jest tak wyzylowany ze po 50 km jazdy na maxa zostje z niego sama rama reszta się wypala;) ale generalnie można przyjąć i usrednic ze zasada 4-3 w większości przypadków się sprawdzi ;P wazny jest tez dobór przełożenia wiadomo przez producenta apotem ewentualnie indywidualna konfiguracjaja w skuterze mam vmax realny 80 km/h i 60-65km/h to czuć ze silnik pracuje wtakim zakresie obrotowym który go jeszcze zbyt mocno nieobciaza potem to jzu slychac ze zaczyna wyc a obroty robia się wysokie ,a i tak jezdze na trasie nim 70 non stop poki co daje rade;)<br><hr>tdi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chociaż nie wiem czy nielepiej wprowadzić zasade 5-4Komentatorzy napisał(a):Pytanie do autora:
Realnie z jaką prędkością można się nim komfortowo poruszać nie nadwyrężając silnika? 80 km/h. Jakie obroty ma wtedy silnik?<br><hr>Gość<br>Komentatorzy napisał(a):Mialem w zeszlym sezonie CBF125 - poprzednia wersje. Dla mnie "komfortowo" mozna bylo sie poruszac z szybkoscia 80km/h. 90 tez bylo mozliwe, ale to juz bylo meczace i dla mnie i dla maszyny. 80 km/h - okolo ~8000 obr/min. Oczywiscie nie pomagalo, ze waze ponad 90kg. Przygotowac sie rowniez nalezy na zwalnianie pod gore. Silnik nie da rady. Do miasta natomiast porecznosc roweru i przyspieszenie jak puszki do okolo 60-65km/h<br><hr>Gosc<br>Komentatorzy napisał(a):ja zawsze robie tak starając się okreslic optymalna predkosc podrózna przy założeniu ze vmax motoo osiąga przy nieco ponad szczyt mocy silnika dziele vmax przez 4 i robie razy 3 110:4=27,5 x 3 =82,5 km/h licznikowo oczywiście ,ta formułka to oczywisxcxie3 ogólnik bo rozne silniki sa róznie "wyżyłowane " konstrukcyjnie i projektowo jeden silnik ma moc 500 km przy 1 litrze pojemności i taki zapas wytrzymałości materiałowej ze można go piłować non stop na maxa a i tak żeby go zagrzać czy zarznac jakos to trzeba by było go stuningowac o 50% inny jest tak wyzylowany ze po 50 km jazdy na maxa zostje z niego sama rama reszta się wypala;) ale generalnie można przyjąć i usrednic ze zasada 4-3 w większości przypadków się sprawdzi ;P wazny jest tez dobór przełożenia wiadomo przez producenta apotem ewentualnie indywidualna konfiguracjaja w skuterze mam vmax realny 80 km/h i 60-65km/h to czuć ze silnik pracuje wtakim zakresie obrotowym który go jeszcze zbyt mocno nieobciaza potem to jzu slychac ze zaczyna wyc a obroty robia się wysokie ,a i tak jezdze na trasie nim 70 non stop poki co daje rade;)<br><hr>tdi<br>
Komentatorzy napisał(a):nie 500 km przy 1 litrz epojemnosci miało być tylko 50 oczywiście <br><hr>tdi <br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Rasowa chińszczyzna na papierze wygląda tak samo jak produkcja japońska (nawet jesli produkowana w chinach). Użyte materiały, jakość wykonania, masa, zachowanie na drodze, kultura pracy silnika, zużycie paliwa, trwałość i niezawodnosć - w każdym z tych tematów Honda zawsze będzie lepsza od najlepszego nawet Rometa. <br><hr>I22Komentatorzy napisał(a):zipp czy junak czy romet kosztują polowe tego maja taka sama moc mase ,może jakiś rzetelny obiektywny test porównawczy ??<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
może masz racje mimo to chciałbym zobaczyć jak duże to sa roznice np. taka cb125 f vs junak rs 125 nowy masa identyczna ,cena junaka 6500 honda 10700 ,moc podobna junak ma opony dużo szersze .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):zipp czy junak czy romet kosztują polowe tego maja taka sama moc mase ,może jakiś rzetelny obiektywny test porównawczy ??<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):Rasowa chińszczyzna na papierze wygląda tak samo jak produkcja japońska (nawet jesli produkowana w chinach). Użyte materiały, jakość wykonania, masa, zachowanie na drodze, kultura pracy silnika, zużycie paliwa, trwałość i niezawodnosć - w każdym z tych tematów Honda zawsze będzie lepsza od najlepszego nawet Rometa. <br><hr>I22<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wiesz, w krótkim porównaniu niewiele ci wyjdzie. W tych sprzetach mniej liczy sie jakość prowadzenia, znaczenie ma trwałość, niezawodność i ogólne koszty eksploatacji, a to wszystko wychodzi po miesiącach eksploatacji. <br><hr>I22Komentatorzy napisał(a):zipp czy junak czy romet kosztują polowe tego maja taka sama moc mase ,może jakiś rzetelny obiektywny test porównawczy ??<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):Rasowa chińszczyzna na papierze wygląda tak samo jak produkcja japońska (nawet jesli produkowana w chinach). Użyte materiały, jakość wykonania, masa, zachowanie na drodze, kultura pracy silnika, zużycie paliwa, trwałość i niezawodnosć - w każdym z tych tematów Honda zawsze będzie lepsza od najlepszego nawet Rometa. <br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):może masz racje mimo to chciałbym zobaczyć jak duże to sa roznice np. taka cb125 f vs junak rs 125 nowy masa identyczna ,cena junaka 6500 honda 10700 ,moc podobna junak ma opony dużo szersze .<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
znam junaka 902 którym gościu zrobił 130 tys km i nic się neizespuło poza jakimiś pie,dólkami typu zarówka kabel ,odp serwisowany oczywiście był , a porównanie można zrobić wykarze roznice na takim poziomie na jakim sa motocykle i tyle wiadomoz e niemaja ramy sztywnej jak bmw s1000rr i zawieszenia jak ducacti panigale superlegera ale mimo to roznice by były i o nie chodzi .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):zipp czy junak czy romet kosztują polowe tego maja taka sama moc mase ,może jakiś rzetelny obiektywny test porównawczy ??<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):Rasowa chińszczyzna na papierze wygląda tak samo jak produkcja japońska (nawet jesli produkowana w chinach). Użyte materiały, jakość wykonania, masa, zachowanie na drodze, kultura pracy silnika, zużycie paliwa, trwałość i niezawodnosć - w każdym z tych tematów Honda zawsze będzie lepsza od najlepszego nawet Rometa. <br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):może masz racje mimo to chciałbym zobaczyć jak duże to sa roznice np. taka cb125 f vs junak rs 125 nowy masa identyczna ,cena junaka 6500 honda 10700 ,moc podobna junak ma opony dużo szersze .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):Wiesz, w krótkim porównaniu niewiele ci wyjdzie. W tych sprzetach mniej liczy sie jakość prowadzenia, znaczenie ma trwałość, niezawodność i ogólne koszty eksploatacji, a to wszystko wychodzi po miesiącach eksploatacji. <br><hr>I22<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sory junak 901 <br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):zipp czy junak czy romet kosztują polowe tego maja taka sama moc mase ,może jakiś rzetelny obiektywny test porównawczy ??<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):Rasowa chińszczyzna na papierze wygląda tak samo jak produkcja japońska (nawet jesli produkowana w chinach). Użyte materiały, jakość wykonania, masa, zachowanie na drodze, kultura pracy silnika, zużycie paliwa, trwałość i niezawodnosć - w każdym z tych tematów Honda zawsze będzie lepsza od najlepszego nawet Rometa. <br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):może masz racje mimo to chciałbym zobaczyć jak duże to sa roznice np. taka cb125 f vs junak rs 125 nowy masa identyczna ,cena junaka 6500 honda 10700 ,moc podobna junak ma opony dużo szersze .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):Wiesz, w krótkim porównaniu niewiele ci wyjdzie. W tych sprzetach mniej liczy sie jakość prowadzenia, znaczenie ma trwałość, niezawodność i ogólne koszty eksploatacji, a to wszystko wychodzi po miesiącach eksploatacji. <br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):znam junaka 902 którym gościu zrobił 130 tys km i nic się neizespuło poza jakimiś pie,dólkami typu zarówka kabel ,odp serwisowany oczywiście był , a porównanie można zrobić wykarze roznice na takim poziomie na jakim sa motocykle i tyle wiadomoz e niemaja ramy sztywnej jak bmw s1000rr i zawieszenia jak ducacti panigale superlegera ale mimo to roznice by były i o nie chodzi .<br><hr>tdi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Autor chyba na glowe upadl bo nei mozna pisac o nowym ktocyklu i jego osiagach bo silnik jeszcze nie jest dodarty !. Bylem w salonie i ten wlasnie model ogladalem. Sprzedawca powiedzial mi ze trzeba go docierac przez 500 km i nie jezdzic nim wtedy szybko i nie uzywac duzych predkosci obrotowych. Dlatego nalezalo by przetestowac dopiero dotarty i ustabilizowany motorek !<br><hr>on84
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jezu! I co teraz będzie!?<br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Autor chyba na glowe upadl bo nei mozna pisac o nowym ktocyklu i jego osiagach bo silnik jeszcze nie jest dodarty !. Bylem w salonie i ten wlasnie model ogladalem. Sprzedawca powiedzial mi ze trzeba go docierac przez 500 km i nie jezdzic nim wtedy szybko i nie uzywac duzych predkosci obrotowych. Dlatego nalezalo by przetestowac dopiero dotarty i ustabilizowany motorek !<br><hr>on84<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wtorek bedzie ! Jak masz cos pisac to pisz z trescia a nei nabijaj pustych tresci !Komentatorzy napisał(a):Autor chyba na glowe upadl bo nei mozna pisac o nowym ktocyklu i jego osiagach bo silnik jeszcze nie jest dodarty !. Bylem w salonie i ten wlasnie model ogladalem. Sprzedawca powiedzial mi ze trzeba go docierac przez 500 km i nie jezdzic nim wtedy szybko i nie uzywac duzych predkosci obrotowych. Dlatego nalezalo by przetestowac dopiero dotarty i ustabilizowany motorek !<br><hr>on84<br>Komentatorzy napisał(a):Jezu! I co teraz będzie!?<br><hr>Tony<br>
Co do motorka to dodam ze jest on w sumie porzadnie wykonany. Co mi w nim nie pasuje:
- brak schowka na dokumenty ale wiadomo ze to nie skuter
- zeby zasciasc za sterami to trzeba troche wysoko noge podniesc a potem sie siedzi zaraz przy baku (180 cm mam)
- opony sa made in no name nie wiem w sumie co to jest i jak sie sprawuja na sucho i mokro
- no i cena w porownaniu w innymi 125 duzo wieksza ale w koncu za honde sie placi
No ale ma za to duzo wiecej zalet:
-nowoczesny wyglad
-pojemny bak ktory podobno umozliwia przejechanie 600 km
-sprzedawca twierdzil, ze sie lepiej wkreca i jest bardziej zwawy niz poprzednik tj cbf125
-duzo jeszcze tego bedzie
<br><hr>on84
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Technika a nie technologia! Technologia to sposób wydobycia lub wykonania czegoś i jest w górnictwie lub w fabryce a motocykl ma rozwiązania techniczne.<br><hr>dodaj komentarz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No cena faktycznie iście okazyjna... fakt że to honda ale kosztuje 3x tyle co najtańsze chińczyki. Ponad to na miasto to wolałbym automat...<br><hr>sadf
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to prawda co piszesz ja tez często widze na filmikach pokazowych deelerów np. chińskich junaków jak pokazuja ile jedzie na maksa a na liczniku przebiegu 2 km , oddalają od siebie tym samym jakas czesc bardziej swiadomych potencjalnych klientów , natomiast jak rozumiem w artykule było napisane ze motocykl swierzynka ? bo nie czytałem dokałdnie ,jednak mysle ze nawet jak nie jest dotarty kilometrażowo jeszcze to jedno chwilowe pociagniecie na maska nieobciozy zabardzo silnika .<br><hr>tdiKomentatorzy napisał(a):Autor chyba na glowe upadl bo nei mozna pisac o nowym ktocyklu i jego osiagach bo silnik jeszcze nie jest dodarty !. Bylem w salonie i ten wlasnie model ogladalem. Sprzedawca powiedzial mi ze trzeba go docierac przez 500 km i nie jezdzic nim wtedy szybko i nie uzywac duzych predkosci obrotowych. Dlatego nalezalo by przetestowac dopiero dotarty i ustabilizowany motorek !<br><hr>on84<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Koszty eksploatacji mogą wypaść na korzyść Junaka, ASO Hondy do najtańszych nie należy, ceny części również (emblemat kosztuje), ubezpieczenie pełne też będzie na korzyść Junaka, może na odsprzedaży Honda zyska. <br><hr>jas13Komentatorzy napisał(a):zipp czy junak czy romet kosztują polowe tego maja taka sama moc mase ,może jakiś rzetelny obiektywny test porównawczy ??<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):Rasowa chińszczyzna na papierze wygląda tak samo jak produkcja japońska (nawet jesli produkowana w chinach). Użyte materiały, jakość wykonania, masa, zachowanie na drodze, kultura pracy silnika, zużycie paliwa, trwałość i niezawodnosć - w każdym z tych tematów Honda zawsze będzie lepsza od najlepszego nawet Rometa. <br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):może masz racje mimo to chciałbym zobaczyć jak duże to sa roznice np. taka cb125 f vs junak rs 125 nowy masa identyczna ,cena junaka 6500 honda 10700 ,moc podobna junak ma opony dużo szersze .<br><hr>tdi <br>Komentatorzy napisał(a):Wiesz, w krótkim porównaniu niewiele ci wyjdzie. W tych sprzetach mniej liczy sie jakość prowadzenia, znaczenie ma trwałość, niezawodność i ogólne koszty eksploatacji, a to wszystko wychodzi po miesiącach eksploatacji. <br><hr>I22<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 72
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości