Zobacz wątek - <i>[Honda]</i> CBR 900RR Fireblade
NAS Analytics TAG

[Honda] CBR 900RR Fireblade

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 20/4/2008, 21:00

Komentatorzy napisał(a):witam czy ktos wie jak powinna wygladac przednia opona do cbr900rr 95rok bo moja ma krztalt stozka i nie wiem czy powinna tak wygladac?<br><hr>krzysiek_zs6<br>
HEJ!TWOJA OPONA POWINNA BYć DłUGA, SZEROKA I WYLIZANA, A JESZCZE JAK PARE RAZY NA NIą TRYśNIESZ TO BEDZIE WOGOLE ZAJEBIASZCZO!!! I OSTRO!!! PROSTE NIE???POZDRAWIAM<br><hr>łUKI Z SIEDLEC, Z KIERUNKU INFORMATYKA
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 1/9/2008, 10:36

Komentatorzy napisał(a):witam czy ktos wie jak powinna wygladac przednia opona do cbr900rr 95rok bo moja ma krztalt stozka i nie wiem czy powinna tak wygladac?<br><hr>krzysiek_zs6<br>
Ja nie wiem czy powinna być stożkowata przednia opona, ale wiem, że ja też taką mam. :) Też się zastanawiałem nad tym<br><hr>chanbord
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 8/9/2008, 14:22

Witam mam pytanko mam silnik sc 33 i jedynke do góry resztę biegów na dół ktos mnie straszył ze tak ma nie być? co mina to poradzicie??<br><hr>bartek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/9/2008, 18:39

Komentatorzy napisał(a):witam wszystkich
Zastanawiam sie nad kupnem tego wlasnie motocykla, rocznik ok 98-99. najgorsze ze nigdy nie jezdzilem taka maszyna i dklatego mam pare pytan. Jak by ktos mial czas mi odpisac byl bym wdzieczny. Po pierwsze to to ze mam 190cm wzrostu, niby maly ten motorek nie jest ale sprawia wrazenie krotkiego, na pewno jak na niego siade to bede wiedzial odrazu ale dobrze bylo by wiedziec wczesniej zebym nie wygladal jak na motorynce.
Drugie jak elastyczny jest silnik? czy da sie np. jechac na 5tym biegu 50km/h a jak odkrece gazu to silnik nie prycha i nie szarpie. Szukam troche uniwersalnego motocykla, zeby dalo sie od czasu do czasu przydusic, ale zarazem zeby nie trzeba bo bylo krecic za kazym razem na 10000obr/min zeby wogole jechal.
z gory wielkie dzieki
<br><hr>dlugi<br>
Komentatorzy napisał(a):ps. z tego co sie naczytalem rr wydaje sie idealana to czego szulkam, ale dobre rady zawsze w cenie :)
jeszcze raz z gory dzieki<br><hr>dlugi<br>
co jest ze komar nichcie się poradzic<br><hr>murasak23
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/9/2008, 07:16

Komentatorzy napisał(a):Witam mam pytanko mam silnik sc 33 i jedynke do góry resztę biegów na dół ktos mnie straszył ze tak ma nie być? co mina to poradzicie??<br><hr>bartek<br>
Tak ma być bo tam jest jeszcze ten pręcik, wodzik, który jest połączony z dźwignią zmiany biegów - to dlatego jest na odwrót. Jak złożysz całą dzwignię z tym pręcikiem to będzie odpowiednio, czyli jedynka w dół a reszta w górę.<br><hr>chanbord
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/9/2008, 22:58

a może macie cały ten komplet dźwigni zmiany biegów oraz cięgna?? <br><hr>bartek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2008, 15:37

witam wszystkich posiadaczy FireBlade'ów mam bladego z 98 roku i pięknie ladnie smigal az tu nagle pewnego dna odpalam i nie chcial zalapac, po kilku razach zalapal i nie wiem co moze z nim byc nie tak bo cos smiesznie chodzi, stracil na mocy, chodzi jak enduro (dzwiek z tlumika) a tak nigdy nie bylo, chcialem mu dac w dupe i gazowalem go troszke ale nie wkreca sie do konca, nie mam pojecia co jest grane, prosze o pomoc. Z gory dziex.<br><hr>Motórzysta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/9/2008, 16:58

Komentatorzy napisał(a):witam wszystkich posiadaczy FireBlade'ów mam bladego z 98 roku i pięknie ladnie smigal az tu nagle pewnego dna odpalam i nie chcial zalapac, po kilku razach zalapal i nie wiem co moze z nim byc nie tak bo cos smiesznie chodzi, stracil na mocy, chodzi jak enduro (dzwiek z tlumika) a tak nigdy nie bylo, chcialem mu dac w dupe i gazowalem go troszke ale nie wkreca sie do konca, nie mam pojecia co jest grane, prosze o pomoc. Z gory dziex.<br><hr>Motórzysta<br>
kolego postawił bym na świece zzapłonowe albo któraś wysiadła albo ktorąs zalałeś konkretnie paliwem. to smo mi sie kiedys stało i jak chodził na wolnych to troche nioerówno a jak dawałem gazu to wogole sie nie chciał wkręcic. do czasy aż kolana rory nie zaczęły byc aż czerwone bo świeca nie dawała iskry nie było zapłonu i paliwo paliło sie dopiero w rurze wydechowej. <br><hr>Blady
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/9/2008, 16:58

Komentatorzy napisał(a):witam wszystkich posiadaczy FireBlade'ów mam bladego z 98 roku i pięknie ladnie smigal az tu nagle pewnego dna odpalam i nie chcial zalapac, po kilku razach zalapal i nie wiem co moze z nim byc nie tak bo cos smiesznie chodzi, stracil na mocy, chodzi jak enduro (dzwiek z tlumika) a tak nigdy nie bylo, chcialem mu dac w dupe i gazowalem go troszke ale nie wkreca sie do konca, nie mam pojecia co jest grane, prosze o pomoc. Z gory dziex.<br><hr>Motórzysta<br>
kolego postawił bym na świece zzapłonowe albo któraś wysiadła albo ktorąs zalałeś konkretnie paliwem. to smo mi sie kiedys stało i jak chodził na wolnych to troche nioerówno a jak dawałem gazu to wogole sie nie chciał wkręcic. do czasy aż kolana rory nie zaczęły byc aż czerwone bo świeca nie dawała iskry nie było zapłonu i paliwo paliło sie dopiero w rurze wydechowej. <br><hr>Blady
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2008, 10:28

Komentatorzy napisał(a):witam wszystkich posiadaczy FireBlade'ów mam bladego z 98 roku i pięknie ladnie smigal az tu nagle pewnego dna odpalam i nie chcial zalapac, po kilku razach zalapal i nie wiem co moze z nim byc nie tak bo cos smiesznie chodzi, stracil na mocy, chodzi jak enduro (dzwiek z tlumika) a tak nigdy nie bylo, chcialem mu dac w dupe i gazowalem go troszke ale nie wkreca sie do konca, nie mam pojecia co jest grane, prosze o pomoc. Z gory dziex.<br><hr>Motórzysta<br>
Komentatorzy napisał(a):kolego postawił bym na świece zzapłonowe albo któraś wysiadła albo ktorąs zalałeś konkretnie paliwem. to smo mi sie kiedys stało i jak chodził na wolnych to troche nioerówno a jak dawałem gazu to wogole sie nie chciał wkręcic. do czasy aż kolana rory nie zaczęły byc aż czerwone bo świeca nie dawała iskry nie było zapłonu i paliwo paliło sie dopiero w rurze wydechowej. <br><hr>Blady<br>
A jednak to nie świece zapłonowe tylko padł moduł zapłonowy, założyłem od 600 F2 i znowu śmiga aż miło, mimo wszystko dzięki za poradę.<br><hr>Motórzysta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/12/2008, 18:57

Komentatorzy napisał(a):witam wszystkich posiadaczy FireBlade'ów mam bladego z 98 roku i pięknie ladnie smigal az tu nagle pewnego dna odpalam i nie chcial zalapac, po kilku razach zalapal i nie wiem co moze z nim byc nie tak bo cos smiesznie chodzi, stracil na mocy, chodzi jak enduro (dzwiek z tlumika) a tak nigdy nie bylo, chcialem mu dac w dupe i gazowalem go troszke ale nie wkreca sie do konca, nie mam pojecia co jest grane, prosze o pomoc. Z gory dziex.<br><hr>Motórzysta<br>
Morze być że świeca nie daje odpowiedniej iskry<br><hr>Motór Świdwin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Boban » 3/12/2008, 12:10

witam :) tez zastanawiam sie nad kupnem sc33,prosilbym o napisanie zalet i wad,na co zwrocic uwage przy kupnie.
ile potrafi wypic przy pałowaniu a ile przy spkojnej jezdzie?nie jezdzielm jeszcze na niej ale ta masywna sylwetka jest piekna,bardzo mi sie podoba.Co do mocy jest duzy zapas mocy w zupelosci wystarczajacy.

jak myslicie czy przesiadka za gs na 900 nie bedzie zbyt pochopna?

pozdrawiam ;)
Boban
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3/12/2008, 10:55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Komentatorzy » 13/12/2008, 17:36

Komentatorzy napisał(a):witam :) tez zastanawiam sie nad kupnem sc33,prosilbym o napisanie zalet i wad,na co zwrocic uwage przy kupnie. ile potrafi wypic przy pałowaniu a ile przy spkojnej jezdzie?nie jezdzielm jeszcze na niej ale ta masywna sylwetka jest piekna,bardzo mi sie podoba.Co do mocy jest duzy zapas mocy w zupelosci wystarczajacy. jak myslicie czy przesiadka za gs na 900 nie bedzie zbyt pochopna? pozdrawiam ;)<br><hr>Boban<br>
Fajer z natury jest łagodny. Uważaj tylko na manetkę gazu bo Cię sponiewiera. Słyszałem opinie ludzi, którzy mówią, że CBR 900 nie idzie. Ale tak wypowiadają się posiadacze R-jedynek albo GSX-R ów. Ja jestem zdania, że wszystko zależy od wariata, który na niej siedzi. Moja Pszczoła ( mówię tak na nią bo jest w malowaniu żółto - białym, która wychodziła na Stany a nie było jej w europie ) ma zdrowe kopyto. Jak dasz w palnik, sama wstaje na koło. Przy przyspieszaniu dorównuje młodszym motocyklom z klasy i nie daje ****. Silnik jest mocny i elastyczny. Spokojnie wyjeżdżasz z miasta, zapinasz szóstkę i jedziesz na niej ile się da. A jak na prawdę chcesz polatać to zbij bieg albo dwa i ogień! Co do pracy silnika brak mi słów. Równo, płynnie. Bez puków i stuków. Pracuje równiej niż 929 i 954 i moim zdaniem ładniej. Bardziej agresywnie. Mam puszkę LeoVinc'e, ściągnąłem z niej wytłumiacz i grzmi aż miło. Bywało, że alarmy w samochodach się włączały... A pod wiaduktami dźwięk jest nie do opisania... hehe... dobra rozmarzyłem się. A, skrzynia biegów pracuje super. Klik klik i biegi wchodzą same.Co do samej jazdy: jest przyjemna, wygodna i wcale nie chce się zsiadać. Szkoda, że trzeba tankować. A jeśli już o to biega to jak jedziesz turystycznie to zejdziesz do 5,5 -6 l i dystans 300 km na baku da rade osiągnąć. Ale gwarancji nie daje. Mi starcza na 220 -250 km i pod dystrybutor. Lej na dobrych stacjach bo się obrazi. Jeśli biega o oleje to lej dobrego Castrola albo Motula. Zmiana oleju co 8 tys. i nie będzie problemu. Moja nalatała ( już ) 57 tys. km i zdrowa jest jak ryba. Babcia im starsza tym lepsza i cieszy się, że szok jak na niej latasz. O osiągach nie będę się wypowiadał bo nie jestem torowcem i nie mam do dyspozycji toru testowego więc ściemniał nie będę. Powiem krótko - zapierdala! 200 jest moment:D A żeby zatrzymać tą mućkę masz heble od Nissin'a więc problemów nie ma. Dwa paluszki na dźwigni i stoi w miejscu. Uwaga na mocniejsze naciskanie bo polatasz sobie przez przód. To teraz trochę minusów. Po pierwsze - felga 16' na przodzie! Kto do jasnej cholery na to wpadł???!!! Nie mogli dać siedemnastki? Dobieranie opon przez to mocno utrudnione. Dalej idąc - światła. W dzień, wiadomo świecą, ale gorzej w nocy. Ma śliczny reflektor z przezroczystego szkła więc Xenon będzie rewelacyjnie wyglądał. No i pomorze :D Co tam jeszcze... Chyba to wszystko. Ogólnie pisząc moto polecam wszystkim - starym czy młodym. Jest wygodne i przyjemne w prowadzeniu. Sam robiłem dziennie po 650 km i nie zapomniałem jak się chodzi. Ma zdrowego kopa, super hamulce itp. itd. Wcale nie słuchaj gości, którzy mówią, że R-jedyna jest szybsza i taka czy siaka. I co z tego??? Objeżdżam gości na mocniejszych maszynach. A co do czego to moja pszczoła ma 10 lat i dalej rade daje. I głupio im się robi... W zakręty wchodzi jak szalona a ślizgi na kolanach ciągle muszę zmieniać, buty też nie wytrzymują. Dla mnie rewelka!!! Moto do wszystkiego - na prawdę!!! Pozdrawiam i życzę udanego egzemplarza.<br><hr>Użytkownik tegoż właśnie motóra.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Boban » 15/12/2008, 10:15

Dzięki wielkie :) bardzo porzadna opinia,cos takiego chcialem przeczytac ;)

a jak zakupie juz sprzeciocha ale to raczej na wiosenke to sie pochwale ;)
Boban
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3/12/2008, 10:55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Komentatorzy » 25/12/2008, 14:05

Ja poszukuje taniej lampki postojowej tej małej czaszki do sc33 96r. Jakby ktoś miał coś taniego to było by super :) Mi na 2 biegu wyciąga 185 ale w tyle mam mniejszą zembatkę 42 a z przodu muszę sprawdzić ;-)<br><hr>Brachu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Boban » 28/12/2008, 10:59

Skarbnice wiedzy o Fajerach znajdziecie na
www.fireblade.pl
Boban
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3/12/2008, 10:55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Komentatorzy » 12/1/2009, 10:32

Witam mam do sprzedanie pieknego bladego RESPOL sc 28 z 93 rok lakier igiełka do przyjechał do polski ze szwajcarii w 2002 roku do tego momentu miał 60 koni w Polsce został odblokowany cena :8500 kontakt krakusik1@tlen.p<br><hr>wujoo86
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/2/2009, 19:50

witam... może mi ktoś doradzić??? posiadam cbr z 99r od kilku dni i mam problem z odpaleniem jej... wyglada mi to tak jak by sie zalewała ale czyscilem swiece i znowu jest to samo<br><hr>damian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/3/2009, 11:20

Komentatorzy napisał(a):witam... może mi ktoś doradzić??? posiadam cbr z 99r od kilku dni i mam problem z odpaleniem jej... wyglada mi to tak jak by sie zalewała ale czyscilem swiece i znowu jest to samo<br><hr>damian<br>
Witam... ja mam ten sam problem, przez zimę stała w piwnicy, w między czasie założyłem alarm, a wczoraj chciałem przepalić i zero.. kręci ale nie odpala, myślałem ze może to przez ten alarm... ale ściągnąłem go i dalej nic.. może ktoś pomóc?? wyczytałem z innego forum, że może to moduł.. ale co by mu się miało stać jeśli wcześniej paliła i nie było żadnego problemu silniczek mam igiełke.. mówimy tu o CBR 900 rr sc-33 z 98-99<br><hr>Filip
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/3/2009, 20:49

Komentatorzy napisał(a):witam... może mi ktoś doradzić??? posiadam cbr z 99r od kilku dni i mam problem z odpaleniem jej... wyglada mi to tak jak by sie zalewała ale czyscilem swiece i znowu jest to samo<br><hr>damian<br>
miałem podobnie - w CBR z 97, wymieniłem świece, dałem nowy akumulator (może i u Ciebie prąd już nie ten ? :) i minęlo jak ręką odjął .<br><hr>Łukasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr