[Honda] CBR 900RR Fireblade
HEJ!TWOJA OPONA POWINNA BYć DłUGA, SZEROKA I WYLIZANA, A JESZCZE JAK PARE RAZY NA NIą TRYśNIESZ TO BEDZIE WOGOLE ZAJEBIASZCZO!!! I OSTRO!!! PROSTE NIE???POZDRAWIAM<br><hr>łUKI Z SIEDLEC, Z KIERUNKU INFORMATYKAKomentatorzy napisał(a):witam czy ktos wie jak powinna wygladac przednia opona do cbr900rr 95rok bo moja ma krztalt stozka i nie wiem czy powinna tak wygladac?<br><hr>krzysiek_zs6<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja nie wiem czy powinna być stożkowata przednia opona, ale wiem, że ja też taką mam.Komentatorzy napisał(a):witam czy ktos wie jak powinna wygladac przednia opona do cbr900rr 95rok bo moja ma krztalt stozka i nie wiem czy powinna tak wygladac?<br><hr>krzysiek_zs6<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam mam pytanko mam silnik sc 33 i jedynke do góry resztę biegów na dół ktos mnie straszył ze tak ma nie być? co mina to poradzicie??<br><hr>bartek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co jest ze komar nichcie się poradzic<br><hr>murasak23Komentatorzy napisał(a):witam wszystkich
Zastanawiam sie nad kupnem tego wlasnie motocykla, rocznik ok 98-99. najgorsze ze nigdy nie jezdzilem taka maszyna i dklatego mam pare pytan. Jak by ktos mial czas mi odpisac byl bym wdzieczny. Po pierwsze to to ze mam 190cm wzrostu, niby maly ten motorek nie jest ale sprawia wrazenie krotkiego, na pewno jak na niego siade to bede wiedzial odrazu ale dobrze bylo by wiedziec wczesniej zebym nie wygladal jak na motorynce.
Drugie jak elastyczny jest silnik? czy da sie np. jechac na 5tym biegu 50km/h a jak odkrece gazu to silnik nie prycha i nie szarpie. Szukam troche uniwersalnego motocykla, zeby dalo sie od czasu do czasu przydusic, ale zarazem zeby nie trzeba bo bylo krecic za kazym razem na 10000obr/min zeby wogole jechal.
z gory wielkie dzieki
<br><hr>dlugi<br>Komentatorzy napisał(a):ps. z tego co sie naczytalem rr wydaje sie idealana to czego szulkam, ale dobre rady zawsze w cenie
jeszcze raz z gory dzieki<br><hr>dlugi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak ma być bo tam jest jeszcze ten pręcik, wodzik, który jest połączony z dźwignią zmiany biegów - to dlatego jest na odwrót. Jak złożysz całą dzwignię z tym pręcikiem to będzie odpowiednio, czyli jedynka w dół a reszta w górę.<br><hr>chanbordKomentatorzy napisał(a):Witam mam pytanko mam silnik sc 33 i jedynke do góry resztę biegów na dół ktos mnie straszył ze tak ma nie być? co mina to poradzicie??<br><hr>bartek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam wszystkich posiadaczy FireBlade'ów mam bladego z 98 roku i pięknie ladnie smigal az tu nagle pewnego dna odpalam i nie chcial zalapac, po kilku razach zalapal i nie wiem co moze z nim byc nie tak bo cos smiesznie chodzi, stracil na mocy, chodzi jak enduro (dzwiek z tlumika) a tak nigdy nie bylo, chcialem mu dac w dupe i gazowalem go troszke ale nie wkreca sie do konca, nie mam pojecia co jest grane, prosze o pomoc. Z gory dziex.<br><hr>Motórzysta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kolego postawił bym na świece zzapłonowe albo któraś wysiadła albo ktorąs zalałeś konkretnie paliwem. to smo mi sie kiedys stało i jak chodził na wolnych to troche nioerówno a jak dawałem gazu to wogole sie nie chciał wkręcic. do czasy aż kolana rory nie zaczęły byc aż czerwone bo świeca nie dawała iskry nie było zapłonu i paliwo paliło sie dopiero w rurze wydechowej. <br><hr>BladyKomentatorzy napisał(a):witam wszystkich posiadaczy FireBlade'ów mam bladego z 98 roku i pięknie ladnie smigal az tu nagle pewnego dna odpalam i nie chcial zalapac, po kilku razach zalapal i nie wiem co moze z nim byc nie tak bo cos smiesznie chodzi, stracil na mocy, chodzi jak enduro (dzwiek z tlumika) a tak nigdy nie bylo, chcialem mu dac w dupe i gazowalem go troszke ale nie wkreca sie do konca, nie mam pojecia co jest grane, prosze o pomoc. Z gory dziex.<br><hr>Motórzysta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kolego postawił bym na świece zzapłonowe albo któraś wysiadła albo ktorąs zalałeś konkretnie paliwem. to smo mi sie kiedys stało i jak chodził na wolnych to troche nioerówno a jak dawałem gazu to wogole sie nie chciał wkręcic. do czasy aż kolana rory nie zaczęły byc aż czerwone bo świeca nie dawała iskry nie było zapłonu i paliwo paliło sie dopiero w rurze wydechowej. <br><hr>BladyKomentatorzy napisał(a):witam wszystkich posiadaczy FireBlade'ów mam bladego z 98 roku i pięknie ladnie smigal az tu nagle pewnego dna odpalam i nie chcial zalapac, po kilku razach zalapal i nie wiem co moze z nim byc nie tak bo cos smiesznie chodzi, stracil na mocy, chodzi jak enduro (dzwiek z tlumika) a tak nigdy nie bylo, chcialem mu dac w dupe i gazowalem go troszke ale nie wkreca sie do konca, nie mam pojecia co jest grane, prosze o pomoc. Z gory dziex.<br><hr>Motórzysta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jednak to nie świece zapłonowe tylko padł moduł zapłonowy, założyłem od 600 F2 i znowu śmiga aż miło, mimo wszystko dzięki za poradę.<br><hr>MotórzystaKomentatorzy napisał(a):witam wszystkich posiadaczy FireBlade'ów mam bladego z 98 roku i pięknie ladnie smigal az tu nagle pewnego dna odpalam i nie chcial zalapac, po kilku razach zalapal i nie wiem co moze z nim byc nie tak bo cos smiesznie chodzi, stracil na mocy, chodzi jak enduro (dzwiek z tlumika) a tak nigdy nie bylo, chcialem mu dac w dupe i gazowalem go troszke ale nie wkreca sie do konca, nie mam pojecia co jest grane, prosze o pomoc. Z gory dziex.<br><hr>Motórzysta<br>Komentatorzy napisał(a):kolego postawił bym na świece zzapłonowe albo któraś wysiadła albo ktorąs zalałeś konkretnie paliwem. to smo mi sie kiedys stało i jak chodził na wolnych to troche nioerówno a jak dawałem gazu to wogole sie nie chciał wkręcic. do czasy aż kolana rory nie zaczęły byc aż czerwone bo świeca nie dawała iskry nie było zapłonu i paliwo paliło sie dopiero w rurze wydechowej. <br><hr>Blady<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Morze być że świeca nie daje odpowiedniej iskry<br><hr>Motór ŚwidwinKomentatorzy napisał(a):witam wszystkich posiadaczy FireBlade'ów mam bladego z 98 roku i pięknie ladnie smigal az tu nagle pewnego dna odpalam i nie chcial zalapac, po kilku razach zalapal i nie wiem co moze z nim byc nie tak bo cos smiesznie chodzi, stracil na mocy, chodzi jak enduro (dzwiek z tlumika) a tak nigdy nie bylo, chcialem mu dac w dupe i gazowalem go troszke ale nie wkreca sie do konca, nie mam pojecia co jest grane, prosze o pomoc. Z gory dziex.<br><hr>Motórzysta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam
tez zastanawiam sie nad kupnem sc33,prosilbym o napisanie zalet i wad,na co zwrocic uwage przy kupnie.
ile potrafi wypic przy pałowaniu a ile przy spkojnej jezdzie?nie jezdzielm jeszcze na niej ale ta masywna sylwetka jest piekna,bardzo mi sie podoba.Co do mocy jest duzy zapas mocy w zupelosci wystarczajacy.
jak myslicie czy przesiadka za gs na 900 nie bedzie zbyt pochopna?
pozdrawiam

ile potrafi wypic przy pałowaniu a ile przy spkojnej jezdzie?nie jezdzielm jeszcze na niej ale ta masywna sylwetka jest piekna,bardzo mi sie podoba.Co do mocy jest duzy zapas mocy w zupelosci wystarczajacy.
jak myslicie czy przesiadka za gs na 900 nie bedzie zbyt pochopna?
pozdrawiam

- Boban
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3/12/2008, 10:55
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Fajer z natury jest łagodny. Uważaj tylko na manetkę gazu bo Cię sponiewiera. Słyszałem opinie ludzi, którzy mówią, że CBR 900 nie idzie. Ale tak wypowiadają się posiadacze R-jedynek albo GSX-R ów. Ja jestem zdania, że wszystko zależy od wariata, który na niej siedzi. Moja Pszczoła ( mówię tak na nią bo jest w malowaniu żółto - białym, która wychodziła na Stany a nie było jej w europie ) ma zdrowe kopyto. Jak dasz w palnik, sama wstaje na koło. Przy przyspieszaniu dorównuje młodszym motocyklom z klasy i nie daje ****. Silnik jest mocny i elastyczny. Spokojnie wyjeżdżasz z miasta, zapinasz szóstkę i jedziesz na niej ile się da. A jak na prawdę chcesz polatać to zbij bieg albo dwa i ogień! Co do pracy silnika brak mi słów. Równo, płynnie. Bez puków i stuków. Pracuje równiej niż 929 i 954 i moim zdaniem ładniej. Bardziej agresywnie. Mam puszkę LeoVinc'e, ściągnąłem z niej wytłumiacz i grzmi aż miło. Bywało, że alarmy w samochodach się włączały... A pod wiaduktami dźwięk jest nie do opisania... hehe... dobra rozmarzyłem się. A, skrzynia biegów pracuje super. Klik klik i biegi wchodzą same.Co do samej jazdy: jest przyjemna, wygodna i wcale nie chce się zsiadać. Szkoda, że trzeba tankować. A jeśli już o to biega to jak jedziesz turystycznie to zejdziesz do 5,5 -6 l i dystans 300 km na baku da rade osiągnąć. Ale gwarancji nie daje. Mi starcza na 220 -250 km i pod dystrybutor. Lej na dobrych stacjach bo się obrazi. Jeśli biega o oleje to lej dobrego Castrola albo Motula. Zmiana oleju co 8 tys. i nie będzie problemu. Moja nalatała ( już ) 57 tys. km i zdrowa jest jak ryba. Babcia im starsza tym lepsza i cieszy się, że szok jak na niej latasz. O osiągach nie będę się wypowiadał bo nie jestem torowcem i nie mam do dyspozycji toru testowego więc ściemniał nie będę. Powiem krótko - zapierdala! 200 jest moment:D A żeby zatrzymać tą mućkę masz heble od Nissin'a więc problemów nie ma. Dwa paluszki na dźwigni i stoi w miejscu. Uwaga na mocniejsze naciskanie bo polatasz sobie przez przód. To teraz trochę minusów. Po pierwsze - felga 16' na przodzie! Kto do jasnej cholery na to wpadł???!!! Nie mogli dać siedemnastki? Dobieranie opon przez to mocno utrudnione. Dalej idąc - światła. W dzień, wiadomo świecą, ale gorzej w nocy. Ma śliczny reflektor z przezroczystego szkła więc Xenon będzie rewelacyjnie wyglądał. No i pomorzeKomentatorzy napisał(a):witamtez zastanawiam sie nad kupnem sc33,prosilbym o napisanie zalet i wad,na co zwrocic uwage przy kupnie. ile potrafi wypic przy pałowaniu a ile przy spkojnej jezdzie?nie jezdzielm jeszcze na niej ale ta masywna sylwetka jest piekna,bardzo mi sie podoba.Co do mocy jest duzy zapas mocy w zupelosci wystarczajacy. jak myslicie czy przesiadka za gs na 900 nie bedzie zbyt pochopna? pozdrawiam
<br><hr>Boban<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja poszukuje taniej lampki postojowej tej małej czaszki do sc33 96r. Jakby ktoś miał coś taniego to było by super
Mi na 2 biegu wyciąga 185 ale w tyle mam mniejszą zembatkę 42 a z przodu muszę sprawdzić
<br><hr>Brachu


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skarbnice wiedzy o Fajerach znajdziecie na
www.fireblade.pl
www.fireblade.pl
- Boban
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3/12/2008, 10:55
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam mam do sprzedanie pieknego bladego RESPOL sc 28 z 93 rok lakier igiełka do przyjechał do polski ze szwajcarii w 2002 roku do tego momentu miał 60 koni w Polsce został odblokowany cena :8500 kontakt krakusik1@tlen.p<br><hr>wujoo86
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam... może mi ktoś doradzić??? posiadam cbr z 99r od kilku dni i mam problem z odpaleniem jej... wyglada mi to tak jak by sie zalewała ale czyscilem swiece i znowu jest to samo<br><hr>damian
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam... ja mam ten sam problem, przez zimę stała w piwnicy, w między czasie założyłem alarm, a wczoraj chciałem przepalić i zero.. kręci ale nie odpala, myślałem ze może to przez ten alarm... ale ściągnąłem go i dalej nic.. może ktoś pomóc?? wyczytałem z innego forum, że może to moduł.. ale co by mu się miało stać jeśli wcześniej paliła i nie było żadnego problemu silniczek mam igiełke.. mówimy tu o CBR 900 rr sc-33 z 98-99<br><hr>FilipKomentatorzy napisał(a):witam... może mi ktoś doradzić??? posiadam cbr z 99r od kilku dni i mam problem z odpaleniem jej... wyglada mi to tak jak by sie zalewała ale czyscilem swiece i znowu jest to samo<br><hr>damian<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
miałem podobnie - w CBR z 97, wymieniłem świece, dałem nowy akumulator (może i u Ciebie prąd już nie ten ?Komentatorzy napisał(a):witam... może mi ktoś doradzić??? posiadam cbr z 99r od kilku dni i mam problem z odpaleniem jej... wyglada mi to tak jak by sie zalewała ale czyscilem swiece i znowu jest to samo<br><hr>damian<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości