Zobacz wątek - Bariera finansowa.
 
NAS Analytics TAG

Bariera finansowa.

O wszystkim
_________

Bariera finansowa.

Postprzez cegła » 2/1/2010, 19:45

Witam. Mam pytanie może trochę nie tego, no...
Jak to u was jest z pieniędzmi, skąd je braliście, tzn np. oszczędzaliście kilka miesięcy (lat), żeby sprawić sobie wymarzoną maszynę, albo nawet byle jaką, byle by też była na początek? Może większość ma po prostu to szczęście, że ich stać i już. Mężczyznom jest łatwiej, prędzej znajdą pracę, czy znając się na częściach, mechanice dorobią sobie...
Jestem studentką dzienną, nie mam dużo pieniędzy, nie wchodzi w grę dofinansowanie ze strony rodziców. Dostaję stypendium, ale to marne pieniądze, pracuję w wakacje, ale to zwykle max 3 tys - 3,5 tys. Może to co piszę jest dla was śmieszne..
Przez brak gotówki nie mogę robić wielu rzeczy, które mi się podobają, godzę się z tym, że tak jest, ale czy są tu może tacy, którzy w pocie czoła zapracowali sobie i mają na to jakąś receptę?
Pozdrawiam.
cegła
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2/1/2010, 18:52


Postprzez Trener » 2/1/2010, 19:57

Niestety nic samo nie przychodzi i trzeba na to zarobić . A jak juz zarobisz to jest to jedna wielka skarbonka na kase , od napraw , przeglądów , ubezpieczeń po paliwo .
Ale nawet jak jesteś na dziennych to zawsze możesz przecież gdzieś dodadkowo zarobić . Rozejrzyj się a jakaś praca na pewno się znajdzie .
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem


Postprzez cegła » 2/1/2010, 19:58

Zdaję sobie z tego sprawę, niestety.

Ale smutnie brzmią słowa:
Jeżeli ktoś żyje z miesiąca na miesiąc nie mogąc oszczędzić kilka set złotych, nie powinien się brać za to.

- brutalna rzeczywistość.

Fakt, że sama maszyna to początek dopiero, tak jak pisałeś, wszystkie dodatki wymagają pieniędzy na bieżąco.

-----------