600 czy 1000 ?
Posty: 52
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Gadanie z tym przesiadaniem,ja jezdzilem 600 a teraz 1200 i jest dobrze,wiec niech kazdy sie przesiada kiedy ma na to ochote i przedewszystkim kase
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
hehe... i to jest argument .... Lytr, to lytr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
Re: 600 czy 1000 ?
Labiss napisał(a):Jak sądzicie ?
Po jakim czasie przesiadać się z sześćsetki na tysiąca ?
ja tam z lyta przesiadlem sie na lytra
wystarczy miesc rispekt dla maszyny - z wyjezdzonymi godzinami nabiera sie wprawy i po klopocie...
- Ziolo
- Świeżak
- Posty: 261
- Dołączył(a): 22/12/2006, 19:01
- Lokalizacja: Zielona Góra
Labiss napisał(a):Głównie dlatego chciałbym 1000 ponieważ łatwiej idzie na koło
Labiss ostatnio gadaliśmy o gumowaniu i jakoś nie wydaje mi się żebyś się aż tak nauczył tego fachu ,ze musisz zmienić sprzęt na większy. Na 600 też idą piękne i długie gumy ale tego trzeba się nauczyć.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
nawet na rowerze i skuterze idą gumy to czemu by na 600 miały nie iść?
Aprillia AF1 Europa racing | | byl Piaggio NRG Extreme sport series tuning 130 km/h | | http://www.youtube.com/watch?v=ReorKllC0sE&NR=1 --- czyżby znajomi owada ?
-
aprilia130 - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 15/7/2007, 20:37
- Lokalizacja: jest szafa ?
ja sobie zmieniłem w drugim sezonie na litra i BARDZO SOBIE CHWALĘ
każda 600 dostaje kopa od 10 tysi a litr ma juz potwora od 5 tysi
co za tym idzie jestem wszędzie pierwszy a spalanie mimo "nie żałowania" odkręcania manetki gazu max 8,5 L benzyny na 100km
to prawda litrem bardzo szybko można się nauczyć gumowanie... bo idzie z każdego biegu ja nawet na 3 stawiam a raczej stawiałem
każda 600 dostaje kopa od 10 tysi a litr ma juz potwora od 5 tysi
co za tym idzie jestem wszędzie pierwszy a spalanie mimo "nie żałowania" odkręcania manetki gazu max 8,5 L benzyny na 100km
to prawda litrem bardzo szybko można się nauczyć gumowanie... bo idzie z każdego biegu ja nawet na 3 stawiam a raczej stawiałem
Jest jedna rzecz dla której warto żyć GSXR i nie zmienia się nic ... | | tak się łatało ;] | http://pl.youtube.com/watch?v=tOEQuAQJjQM | | wheelie przy ponad 220 km/h | http://pl.youtube.com/watch?v=GrIme9GEjNM
-
tomi291 - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa / BieLany
Lovtza napisał(a):Taaaaaaa,
Litr to minimum. Wystarczy mieć rispekt i będzie git. Opowiedz Tomi co sie stało z Twoim "litrem", to będziemy mieli bardzo dobrą ilustrację, czy na prawdę wystarczy trochę rispektu i z czasem można spoko dawać wolność sprzęgłu ...
BTW. Wszystkich litrowców zapraszam na tor. Nie lubię prorokować, ale wiekszość tych ktorym nie starcza 600-tka, objechałyby małolaty na sportowych 250-tkach. Wiem co mowie, bo widziałem już paru takich "litrowców", którzy mocno się naprężając robili na Poznaniu czasy w granicach 2.30-2.40
1 lytra sprzedalem
nie bylo gleby jesli o to chodzi
co do toru to chetnie
nie mowie ze jestem jakis bad ass riderem miszczem i wogole ale "jako tako" sie poruszam
- Ziolo
- Świeżak
- Posty: 261
- Dołączył(a): 22/12/2006, 19:01
- Lokalizacja: Zielona Góra
Jeśłi w trasy to tylko duże silniki najlepsze... super elastyczność no i małe obroty silnika przy dużych prędkościach ja np jadąc 100km/h mam niecałe 4tys obr/min na 6 biegu i płyne spokojniutko jak autem i wyprzedzać można spokojnie bez redukcji, wystarczy manetką ruszyć troche
Ale do miasta gdzie sie często zatrzymuje i rusza nie potrzeba takiego dużego ciągu i 600 spokojnie wystarczy.
Ale do miasta gdzie sie często zatrzymuje i rusza nie potrzeba takiego dużego ciągu i 600 spokojnie wystarczy.
cbr 1000f dual
- Cidman
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
- Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów
Co do litrów czy nie litrów na torze jest wszystko jedno. Nie ważna różdżka ważny czarodziej. Mnie pamiętam objeżdżał gostek na jakimś chopperze i inny na jakimś crosie Ale nie przejmuje się tym bo wiem, że po prostu brakuje mi bardzo dużo umiejętności. Na pewno nie wystarczy jeden czy dwa wyjazdy na tor żeby się nauczyć. Trzeba jeździć często tylko po to by nie zapomnieć jak to się robi.
Labiss jeśli chcesz lytra tylko po to żeby gumować to może lepiej zgłoś się np. do dr. Mentosa. On Cię nauczy gumować na 600 za niewielkie pieniądze
Labiss jeśli chcesz lytra tylko po to żeby gumować to może lepiej zgłoś się np. do dr. Mentosa. On Cię nauczy gumować na 600 za niewielkie pieniądze
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
hefron napisał(a):Co do litrów czy nie litrów na torze jest wszystko jedno. Nie ważna różdżka ważny czarodziej. Mnie pamiętam objeżdżał gostek na jakimś chopperze i inny na jakimś crosie Ale nie przejmuje się tym bo wiem, że po prostu brakuje mi bardzo dużo umiejętności. Na pewno nie wystarczy jeden czy dwa wyjazdy na tor żeby się nauczyć. Trzeba jeździć często tylko po to by nie zapomnieć jak to się robi.
zgadza sie
hefron napisał(a):Labiss jeśli chcesz lytra tylko po to żeby gumować to może lepiej zgłoś się np. do dr. Mentosa. On Cię nauczy gumować na 600 za niewielkie pieniądze
- Ziolo
- Świeżak
- Posty: 261
- Dołączył(a): 22/12/2006, 19:01
- Lokalizacja: Zielona Góra
żęby się nie fatygował
ProszÄ™:
http://www.scigacz.pl/Dr,Mentos,(Hot,Wheeles,Stunt,Team),66.html
Pozdr
ProszÄ™:
http://www.scigacz.pl/Dr,Mentos,(Hot,Wheeles,Stunt,Team),66.html
Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
ja może powiem,źle ale ja na 1 moto tzn takie porządne wolałbym kupić 1000cc dlaczego? bo po pierwsze szkoda wydawać kasy dwa razy a po 2 to cóż czy 600 czy 1000 jeden kit to i to szybkie ;]
PS: Moje marzenie jest jechać na tor do Poznania czy na 125cc też tam można?
PS: Moje marzenie jest jechać na tor do Poznania czy na 125cc też tam można?
- WhiteArmy00
- Świeżak
- Posty: 446
- Dołączył(a): 12/12/2006, 22:43
Lovtza napisał(a):Taaaaaaa,
Opowiedz Tomi co sie stało z Twoim "litrem", to będziemy mieli bardzo dobrą ilustrację, czy na prawdę wystarczy trochę rispektu i z czasem można spoko dawać wolność sprzęgłu ...
tu niestety miałem pecha przejeżdżając wcześniej przez palmę oleju
Zresztą sami zobaczcie ... to był 2 bieg blisko 10 tysiecy obrotów... wiec w litrze jaka to prędkość każdy powinien się domyśleć ...
http://www.youtube.com/watch?v=btkMsDoc8WI
tylko powiem ze sobie dupsko potłukłem więcej szczęścia niż rozumu...
ale niestety LITR to nie zabawka, którą trzeba kręcić po obrotach jak to jest w przypadku 600
Jest jedna rzecz dla której warto żyć GSXR i nie zmienia się nic ... | | tak się łatało ;] | http://pl.youtube.com/watch?v=tOEQuAQJjQM | | wheelie przy ponad 220 km/h | http://pl.youtube.com/watch?v=GrIme9GEjNM
-
tomi291 - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa / BieLany
Labiss napisał(a):Jak już pisałem 600 do 1000 jest jak rowerek.
prawdopodobnie jezdzisz nie wiecej niz jeden sezon a 600 to jest dla ciebie rowerek - bez komentarza zycze powodzenia, szerokich drog i prostych zakretow, oby los cie nauczyl rispectu do moto bez niefortunnych konsekwencji, tego tobie zycze.
cb 600 hornet=>FZ6 S2 `07 w koncu
-
pavkox - Świeżak
- Posty: 195
- Dołączył(a): 29/5/2007, 14:43
- Lokalizacja: ze znowu :)
Posty: 52
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości