Zobacz wÄ…tek - 600 czy 1000 ?
NAS Analytics TAG

600 czy 1000 ?

O wszystkim
_________

Postprzez Cezarjusz » 12/8/2007, 20:52

Jak o to ci chodzi to bierz cbr 1000rr
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Labiss » 12/8/2007, 20:55

Nie chcę się przesiadać natychmiast,ale jestem pewien,że kiedyś na pewno. :)
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów


Postprzez spazz » 12/8/2007, 20:56

ja sie przesiadlem na litra po jedynym sezonie. sie przesiadlem bo litr ma dwie rury a 600tka miala tylko jedna. brak symetrii mnie paralizuje
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Cezarjusz » 12/8/2007, 21:01

Gadanie z tym przesiadaniem,ja jezdzilem 600 a teraz 1200 i jest dobrze,wiec niech kazdy sie przesiada kiedy ma na to ochote i przedewszystkim kase :)
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez R1 » 12/8/2007, 21:04

hehe... i to jest argument :D .... Lytr, to lytr :P
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji

Re: 600 czy 1000 ?

Postprzez Ziolo » 12/8/2007, 21:05

Labiss napisał(a):Jak sądzicie ?

Po jakim czasie przesiadać się z sześćsetki na tysiąca ?



ja tam z lyta przesiadlem sie na lytra ;)
wystarczy miesc rispekt dla maszyny - z wyjezdzonymi godzinami nabiera sie wprawy i po klopocie...
Ziolo
Świeżak
 
Posty: 261
Dołączył(a): 22/12/2006, 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Meciek » 12/8/2007, 21:51

Labiss napisał(a):Głównie dlatego chciałbym 1000 ponieważ łatwiej idzie na koło


Labiss ostatnio gadaliśmy o gumowaniu i jakoś nie wydaje mi się żebyś się aż tak nauczył tego fachu ,ze musisz zmienić sprzęt na większy. Na 600 też idą piękne i długie gumy ale tego trzeba się nauczyć.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez aprilia130 » 12/8/2007, 23:19

nawet na rowerze i skuterze idą gumy to czemu by na 600 miały nie iść?
Aprillia AF1 Europa racing | | byl Piaggio NRG Extreme sport series tuning 130 km/h | | http://www.youtube.com/watch?v=ReorKllC0sE&NR=1 --- czyżby znajomi owada ?
Avatar użytkownika
aprilia130
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 15/7/2007, 20:37
Lokalizacja: jest szafa ?

Postprzez tomi291 » 12/8/2007, 23:37

ja sobie zmieniłem w drugim sezonie na litra :) i BARDZO SOBIE CHWALĘ :)

każda 600 dostaje kopa od 10 tysi a litr ma juz potwora od 5 tysi :P

co za tym idzie jestem wszędzie pierwszy a spalanie mimo "nie żałowania" odkręcania manetki gazu max 8,5 L benzyny na 100km

to prawda litrem bardzo szybko można się nauczyć gumowanie... bo idzie z każdego biegu ja nawet na 3 stawiam :P a raczej stawiałem :(
Jest jedna rzecz dla której warto żyć GSXR i nie zmienia się nic ...:) | | tak się łatało ;] | http://pl.youtube.com/watch?v=tOEQuAQJjQM | | wheelie przy ponad 220 km/h | http://pl.youtube.com/watch?v=GrIme9GEjNM
Avatar użytkownika
tomi291
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
Lokalizacja: Warszawa / BieLany

Postprzez Ziolo » 13/8/2007, 06:10

Lovtza napisał(a):Taaaaaaa,

Litr to minimum. Wystarczy mieć rispekt i będzie git. Opowiedz Tomi co sie stało z Twoim "litrem", to będziemy mieli bardzo dobrą ilustrację, czy na prawdę wystarczy trochę rispektu i z czasem można spoko dawać wolność sprzęgłu ... ;)

BTW. Wszystkich litrowców zapraszam na tor. Nie lubię prorokować, ale wiekszość tych ktorym nie starcza 600-tka, objechałyby małolaty na sportowych 250-tkach. Wiem co mowie, bo widziałem już paru takich "litrowców", którzy mocno się naprężając robili na Poznaniu czasy w granicach 2.30-2.40


1 lytra sprzedalem :P
nie bylo gleby jesli o to chodzi :P

co do toru to chetnie :P

nie mowie ze jestem jakis bad ass riderem miszczem i wogole ale "jako tako" sie poruszam :twisted: :lol:
Ziolo
Świeżak
 
Posty: 261
Dołączył(a): 22/12/2006, 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Cidman » 13/8/2007, 08:44

Jeśłi w trasy to tylko duże silniki najlepsze... super elastyczność no i małe obroty silnika przy dużych prędkościach ja np jadąc 100km/h mam niecałe 4tys obr/min na 6 biegu i płyne spokojniutko jak autem i wyprzedzać można spokojnie bez redukcji, wystarczy manetką ruszyć troche :wink:
Ale do miasta gdzie sie często zatrzymuje i rusza nie potrzeba takiego dużego ciągu i 600 spokojnie wystarczy.
cbr 1000f dual
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów

Postprzez hefron » 13/8/2007, 08:53

Co do litrów czy nie litrów na torze jest wszystko jedno. Nie ważna różdżka ważny czarodziej. Mnie pamiętam objeżdżał gostek na jakimś chopperze i inny na jakimś crosie :D Ale nie przejmuje się tym bo wiem, że po prostu brakuje mi bardzo dużo umiejętności. Na pewno nie wystarczy jeden czy dwa wyjazdy na tor żeby się nauczyć. Trzeba jeździć często tylko po to by nie zapomnieć jak to się robi.
Labiss jeśli chcesz lytra tylko po to żeby gumować to może lepiej zgłoś się np. do dr. Mentosa. On Cię nauczy gumować na 600 za niewielkie pieniądze
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Ziolo » 13/8/2007, 09:12

hefron napisał(a):Co do litrów czy nie litrów na torze jest wszystko jedno. Nie ważna różdżka ważny czarodziej. Mnie pamiętam objeżdżał gostek na jakimś chopperze i inny na jakimś crosie :D Ale nie przejmuje się tym bo wiem, że po prostu brakuje mi bardzo dużo umiejętności. Na pewno nie wystarczy jeden czy dwa wyjazdy na tor żeby się nauczyć. Trzeba jeździć często tylko po to by nie zapomnieć jak to się robi.

zgadza sie

hefron napisał(a):Labiss jeśli chcesz lytra tylko po to żeby gumować to może lepiej zgłoś się np. do dr. Mentosa. On Cię nauczy gumować na 600 za niewielkie pieniądze

:lol:
Ziolo
Świeżak
 
Posty: 261
Dołączył(a): 22/12/2006, 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez R1 » 13/8/2007, 11:34

żęby się nie fatygował :P

ProszÄ™:

http://www.scigacz.pl/Dr,Mentos,(Hot,Wheeles,Stunt,Team),66.html
Pozdr ;)
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji

Postprzez Labiss » 13/8/2007, 18:37

Jutro się tam zgłoszę i będę lepszy od was. :)
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez WhiteArmy00 » 13/8/2007, 21:17

ja może powiem,źle ale ja na 1 moto tzn takie porządne wolałbym kupić 1000cc dlaczego? bo po pierwsze szkoda wydawać kasy dwa razy a po 2 to cóż czy 600 czy 1000 jeden kit to i to szybkie ;]

PS: Moje marzenie jest jechać na tor do Poznania :P czy na 125cc też tam można?
WhiteArmy00
Świeżak
 
Posty: 446
Dołączył(a): 12/12/2006, 22:43

Postprzez Labiss » 13/8/2007, 21:54

Jak już pisałem 600 do 1000 jest jak rowerek.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez tomi291 » 14/8/2007, 00:35

Lovtza napisał(a):Taaaaaaa,

Opowiedz Tomi co sie stało z Twoim "litrem", to będziemy mieli bardzo dobrą ilustrację, czy na prawdę wystarczy trochę rispektu i z czasem można spoko dawać wolność sprzęgłu ... ;)


tu niestety miałem pecha przejeżdżając wcześniej przez palmę oleju :(

Zresztą sami zobaczcie ... to był 2 bieg blisko 10 tysiecy obrotów... wiec w litrze jaka to prędkość każdy powinien się domyśleć ...

http://www.youtube.com/watch?v=btkMsDoc8WI

tylko powiem ze sobie dupsko potłukłem :P więcej szczęścia niż rozumu...

ale niestety LITR to nie zabawka, którą trzeba kręcić po obrotach jak to jest w przypadku 600
Jest jedna rzecz dla której warto żyć GSXR i nie zmienia się nic ...:) | | tak się łatało ;] | http://pl.youtube.com/watch?v=tOEQuAQJjQM | | wheelie przy ponad 220 km/h | http://pl.youtube.com/watch?v=GrIme9GEjNM
Avatar użytkownika
tomi291
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
Lokalizacja: Warszawa / BieLany

Postprzez spazz » 14/8/2007, 06:32

strasznie wulgarny film.
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez pavkox » 14/8/2007, 09:21

Labiss napisał(a):Jak już pisałem 600 do 1000 jest jak rowerek.

prawdopodobnie jezdzisz nie wiecej niz jeden sezon a 600 to jest dla ciebie rowerek :? - bez komentarza :!: zycze powodzenia, szerokich drog i prostych zakretow, oby los cie nauczyl rispectu do moto bez niefortunnych konsekwencji, tego tobie zycze.
cb 600 hornet=>FZ6 S2 `07 w koncu :)
Avatar użytkownika
pavkox
Świeżak
 
Posty: 195
Dołączył(a): 29/5/2007, 14:43
Lokalizacja: ze znowu :)

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê