Zobacz wątek - 600 czy 1000 ?
NAS Analytics TAG

600 czy 1000 ?

O wszystkim
_________

600 czy 1000 ?

Postprzez Labiss » 12/8/2007, 13:36

Jak sądzicie ?

Po jakim czasie przesiadać się z sześćsetki na tysiąca ?

Czy dużo większe doświadczenie jest potrzebne,żeby przesiąść się na litra ?

Dlaczego jazda motocyklem o poj. 600 cm lub 1000 cm jest trudniejsza ?

Wyraźcie swoje spostrzeżenia i komentarze na ten temat. :)
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów


Postprzez mar111cin » 12/8/2007, 13:46

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Labiss » 12/8/2007, 13:59

Myślę,że sens moich pytań jest całkiem inny niż temat do którego link mi podałeś. :) Dzięki,również ciekawy.Proszę o opinie.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez Meciek » 12/8/2007, 14:06

a po cholere sie przesiadać? Ja się doskonale bawię na 600ccm może kiedyś kupię 750 ale wyżej startować nie mam zamiaru. Tylko nie mów mi Labiss ,że zamierzasz się przesiąść na 1000ccm?!
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez Szafa » 12/8/2007, 14:11

A czy to jest zabronione ? Czy każdy musi być Tobą i jeździć na 600-tce ?
:roll:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1681
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez simonw » 12/8/2007, 14:14

stan w przedpokoju , rozpedz sie i strzel baranka. Pozniej zapytaj raz jeszcze.
Jesli bys mowil o turystyku, kufrach dalekiej jezdzie, ok ale sport litr na miasto ?
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez HANS » 12/8/2007, 14:29

simonw napisał(a):stan w przedpokoju , rozpedz sie i strzel baranka. Pozniej zapytaj raz jeszcze.
Jesli bys mowil o turystyku, kufrach dalekiej jezdzie, ok ale sport litr na miasto ?


a czemu nie?? jak ktos lubi sporty to dlaczego nie moze smigac po miescie litrem??
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez simonw » 12/8/2007, 14:37

Hans, to bylo w kontekscie uzycia maszyny i jej mozliwosci. Nie wydaje mi sie zeby litrowy sport byl idealnym miejskim pojazdem i nie bedzie odczuwalnej roznicy ani w osiagach ani predkosci przy takiej jezdzie, jak ma 600tke juz to niekoniecznie przesiadka jest wskazana, szczegolnie ze 1wszy sezon i 1 moto to ta 600tka.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez en_Zo » 12/8/2007, 14:52

Też się zastanawiałem czy i kiedy przesiąść się na litra, a to dlatego że jeżdżę głównie po trasie a nie po mieście, faktycznie w mieście to trudno nawet możliwości 600tki wykorzystać ale na trasie to już zupełnie co innego.
Denerwuje mnie w 600 to że taką prędkością w sam raz podróżną na trasie jest ok 140-160 km/h i sześćsetka przy tej prędkości ma jakieś 6,5-9 tys obrotów i wydaje mi się jakbym ją trochę "rżną", litry ogólnie mają mniej wyżyłowane na obroty silniki, nie kręcą się do 14 500 obr/min i przy tej prędkości jest o wiele mniej obrotów, więc jest zupełnie inne odczucie, no i oczywiście po dodaniu gazu lepiej odchodzi litr. Ale niech się może ktoś wypowie co jeździ tysiącem.
en_Zo
 

Postprzez Cezarjusz » 12/8/2007, 15:08

Polecam wziasc 1300 :)....Powaznie kurde kazdy moto moze jezdzic po miescie,czy to 600 czy 1000 czy 1300,wygody to raczej na zadnym z nich nie bedzie,po 2 te moto nie sa motocyklami na miasto,polecal bym nowa honde hornet na miasto.Po 3 czy ja wiem czy z 600 przesiadka na 1000 to cos wielkiego,z 50 koni roznicy wiec chyba nie ma sie czego bac .
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez aprilia130 » 12/8/2007, 16:53

ja tam piepsze 600 zaraz pujde na litra :-)
Aprillia AF1 Europa racing | | byl Piaggio NRG Extreme sport series tuning 130 km/h | | http://www.youtube.com/watch?v=ReorKllC0sE&NR=1 --- czyżby znajomi owada ?
Avatar użytkownika
aprilia130
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 15/7/2007, 20:37
Lokalizacja: jest szafa ?

Postprzez Manhatan » 12/8/2007, 17:05

aprilia130 napisał(a):ja tam piepsze 600 zaraz pujde na litra :-)


Najpierw to ty ''pÓjdź'' do szkoły... :lol:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez johnmichael » 12/8/2007, 17:39

Lans jest najwazniejszy.jesli strasznie cie boli ze zasowasz tylko 600 to sobie zmien.ale jesli masz jeszcze leki na 600 (np: szybkie winkle) to pojezdzij jeszcze sezon dwa na 600 a pozniwej jak ci zalerzy na lytrze to sie przesiadz.
jak lubisz lans to sie przesiadaj odrazu

aprillia130 to nasz kochany piotrus
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth

Postprzez gelo007 » 12/8/2007, 17:47

A co niby 1000 to lans? Sporo osób na forum jeździ litrami, a i znam takie, które mają więcej niż litra. Kupili sobie takie motocykle jakie im się podobały. Nie ma sensu doszukiwać się w tym jakiejkolwiek ideologii.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez johnmichael » 12/8/2007, 18:24

nie no pewnie ze nie ma w tym zadnej ideologii.jezeli kolega czuje ze moze sie przesiasc na litra, to niech siada.powodow moze byc tysiace,wiadomo.tylko mam takie jakies wrazenie, ktore wywarl na mnie autor tematu poprostu.

pozdrawiam
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth

Postprzez aprilia130 » 12/8/2007, 18:48

Manhatan napisał(a):
aprilia130 napisał(a):ja tam piepsze 600 zaraz pujde na litra :-)


Najpierw to ty ''pÓjdź'' do szkoły... :lol:


do szkoły chodze tylko okazyjnie w 1 półroczu a normalnie w 2gim , ale pomimo to jeszcze nikt niezdołał mnie nauczyć ortografi więc się nie trudź
Aprillia AF1 Europa racing | | byl Piaggio NRG Extreme sport series tuning 130 km/h | | http://www.youtube.com/watch?v=ReorKllC0sE&NR=1 --- czyżby znajomi owada ?
Avatar użytkownika
aprilia130
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 15/7/2007, 20:37
Lokalizacja: jest szafa ?

Postprzez johnmichael » 12/8/2007, 18:50

aprilka ty to jednak masz zdecydowanie nie po kolei w deklu.nikt nie zdolal cie nauczyc?a moze jestes poprostu za glupi?
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth

Postprzez Cezarjusz » 12/8/2007, 19:42

aprilka odrazu lap boss hossa :) i bedziesz Kozak

Labiss jezeli sie pytasz kiedy zmieniac 600 na 1000 ,to ty napewno nie jestes jesszcze gotow,musisz sam o tym wiedziec i nikt ci tego nie napisze.
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez aprilia130 » 12/8/2007, 19:44

niee mysle nad banditem 1250 nówka :-) podoba mi sie
Aprillia AF1 Europa racing | | byl Piaggio NRG Extreme sport series tuning 130 km/h | | http://www.youtube.com/watch?v=ReorKllC0sE&NR=1 --- czyżby znajomi owada ?
Avatar użytkownika
aprilia130
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 15/7/2007, 20:37
Lokalizacja: jest szafa ?

Postprzez R1 » 12/8/2007, 20:16

zastanów się nad czymś bardziej ekonomiczniejszym... może skuterem ?

Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr