Bmw dla 18 latka Co sÄ…dzicie
Posty: 66
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
sorry za OT
w tym kraju zarobek 2k to nadal dla wielu nieosiągalna granica marzeń
w tym kraju zarobek 2k to nadal dla wielu nieosiągalna granica marzeń
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
@Czester
Nie zamierza wydawać na nic innego jak na swoją lanserską furę ^^
@madcap
Ja jestem uczniem Technikum więc dla mnie 2k to na miesiąc to dużo kasy, Przynajmniej teraz,
I tak właśnie myślałem że jak mu nie starczy na utrzymanie fury to ta fura tylko dla polityków ^^,
Skoro on całą kase zamierza przeznaczyć właśnie na nią.
@marcin
On mówi że jakieś 100km Tygodniowo zamierza nią przejeździć,
Po mieście i do szkoły.
Nie zamierza wydawać na nic innego jak na swoją lanserską furę ^^
@madcap
Ja jestem uczniem Technikum więc dla mnie 2k to na miesiąc to dużo kasy, Przynajmniej teraz,
I tak właśnie myślałem że jak mu nie starczy na utrzymanie fury to ta fura tylko dla polityków ^^,
Skoro on całą kase zamierza przeznaczyć właśnie na nią.
@marcin
On mówi że jakieś 100km Tygodniowo zamierza nią przejeździć,
Po mieście i do szkoły.
- NakedFan
- Świeżak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 25/3/2011, 16:43
- Lokalizacja: Jarosław
takie auto jest na trzaskanie kilometrów w trasach, a nie żeby stało w stodole
100km po mieście to jest jakieś 2dni xD
hmm z drugiej strony 100km czymÅ› takim to tylko marne 20l
no to może się wyrobi xD

100km po mieście to jest jakieś 2dni xD
hmm z drugiej strony 100km czymÅ› takim to tylko marne 20l

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Powiem tak, pewien chłopaczek ode mnie z roboty ma jakiś czas E39 2,5V6 i cały czas płacze, że nie daje rady jej utrzymać a zarabia podobnie jak brat założyciela tematu. Ostatnio nawet postanowił ją sprzedać bo koszty tego "lansu" go przerosły 

Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4657
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
yyy to były takie robione? wydawało mi się że bmw do 3litrów to raczej R6, a potem to już V8.
Kumpel właśnie dwa dni temu kupił E39 2.8 i na pewno ma tam R6
Kumpel właśnie dwa dni temu kupił E39 2.8 i na pewno ma tam R6
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
ma zapewne rzędowe 2.5l (m52b25).. ja mam e39 z m52tub28 i jakos sie wyrabiam.. a jestem studentem nigdzie na ten moment niezatrudnionym.. fakt.. trzeba odkładać co nie co.. i trochę w auto wkładać.. bo nie jest to vectra a do której części leża pod płotami na wsiach.. ale nie jest to też coś niesamowitego.. jest duży zasób zamienników itd.. dużo kosztują oryginalne części to fakt.. sporo też trzeba wyłożyć za jakiekolwiek elementy karoserii czy też wnętrza auta.. tak czy siak nie demonizujmy.. jest to dość stare auto i nie jest żadną rewelacjia.. jak kupi zadbaną sztukę.. to nie będzie wiedział co to mechanik.. a świadome gospodarowanie środkami powoli na zabezpieczenie się przed ewentualnymi awariami..
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Leg1oN napisał(a):jak ktos twierdzi ze M52B28 nie radzi sobie z e38 to chyba nigdy takową z takim silnikiem nie był wieziony czy takowej nie prowadził.. ja osobiście uważam że jest to bardzo dobry silnik i super sobie radzi w e38.. nie jest tak drogi i problematyczny w serwisowaniu jak reszta motorów w układzie V
Silnik jest a właściwie był bardzo dobry ale do E36. Co do V8 to nie masz racji bo akurat silniki M60/M62 były jednymi z najbardziej niezawodnych konstrukcji BMW. Przejeździłem nimi w sumie ze 300k km i nigdy nie miałem problemów (w przeciwieństwie do skrzyń automatycznych które były zmorą tych modeli). Rozwiązaniem było E39 540 w manualu. Jedena z najprzyjemniejszych limuzyn jaką miałem.
- Aimar
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 5/11/2010, 09:29
- Lokalizacja: Warszawa
ja nie twierdze ze vki bmw z tamtych lat były jakąś porażką.. ale skoro miałeś je w e39 to wiesz że przysparzały czasem problemów mechaniką ze względu na swoje gabaryty i rozmiary komory silnikowej.. same Rki od bmw to jest to z czego ta marka słynie od zawsze i cechują sie wysoką niezawodnością.. osobiście częściej słyszę o problemach w M60/1 M60/2 czy M62 niż w M52.. zwracając uwagę na to że silniki M52 są dużo częściej spotykane na polskich drogach.. oraz są eksploatowane w różnoraki sposób.. 300tys km to żaden wynik dla m52.. osobiście znam sztukę M52B20 która ma zrobione po polskich drogach niecałe 400tys km.. bez żadnych poważnych awarii.. nie ma sensu sie spierać.. dochodząc do konsensusu, wszytko potrafi byc wieczne.. należy tylko o to dbać..
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Ee.. Młody o niezawodność nawet nie zapyta. Samochód kupuje w imię lansu, bansu i kupy hajsu
Trochę zbyt poważnie Panowie podchodzicie do tematu..
Moje zdanie jest takie, że jeśli chce i ma kasę to niech kupuje się lansuje. Raz się żyje. Później będzie się dorabiał, założy rodzinę i już sobie nie pozwoli na auto dla szpanu (teoretyzując..).
Nie wiem jak to się zbiera, ale 4 koła to nie to samo co 2 i tu moc już nie odgrywa tak ważnej roli. Równie dobrze mógłby sobie, np. Vectrą krzywdę zrobić..

Moje zdanie jest takie, że jeśli chce i ma kasę to niech kupuje się lansuje. Raz się żyje. Później będzie się dorabiał, założy rodzinę i już sobie nie pozwoli na auto dla szpanu (teoretyzując..).
Nie wiem jak to się zbiera, ale 4 koła to nie to samo co 2 i tu moc już nie odgrywa tak ważnej roli. Równie dobrze mógłby sobie, np. Vectrą krzywdę zrobić..
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Pewnie, że warto kupić taki samochód. W końcu jest to prawie najwyższa półka aut seryjnie produkowanych. Niestety trafienie sztuki w przyzwoitym stanie technicznym graniczy z cudem a trzeba pamiętać że naprawa np. skrzyni steptronic może być porównywalna z ceną samochodu. Używkę ciężko kupić bo wszystkim się sypią i koło się zamyka.
- Aimar
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 5/11/2010, 09:29
- Lokalizacja: Warszawa
ale sądzicie że 2,5 to potwór?? jak dla mnie nie ma rewelacji... i nie spinaj się tak, jest dorosły ma kase niech kupuje, przecież równie dobrze mógłby się podjarac r1.
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
Ma kase niech kupuje. Zrobi raz skrzynie, wyda 3-miesieczny dochod to sie wyleczy. To sa stare wyeksploatowane padliny i nie ma co sie ludzic, ze przebieg bedzie maly. Na zachodzie nie pozbywaja sie tych samochodow jesli ich uprzednio nie zajada lub nie rozbija. Potem w Polsce zajmuje sie nimi pan drucik bo przeciez kogos kto kupuje stara, zdezolowana limuzyne nie stac na ASO i potem wiadomo co jezdzi po drogach.
Daga a co sie tepych dzid czepiasz? Kazdy ma swoje miejsce na swiecie
Daga a co sie tepych dzid czepiasz? Kazdy ma swoje miejsce na swiecie

-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
dobry plastic nie jest zły, troche trzeszczy, ale fajnie popatrzeć
2.5 szału nie robi. a już na pewno nie w tak ciężkim aucie xD

2.5 szału nie robi. a już na pewno nie w tak ciężkim aucie xD
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
z ta waga juz tez nie przesadzajcie.. bo z 2.8 motorem i skrzynia manualna 5cio stopniowa e38 ważyła nieco ponad 1700kg(moja e39 z tym motorem i skrzynia wazy tylko 200kg mniej), za to wersje z motorami desiela czy duza v12 w wersji L ważyła bodajże niecałe 2300kg..
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Posty: 66
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości