Idzie zima,czas na 4 koła :]
Galant też ma tiptronica ; ) i czasem go używam, szczególnie do wyprzedzania.
A faktycznie automat do miasta to klasa, wszystko Ci zwisa.
A faktycznie automat do miasta to klasa, wszystko Ci zwisa.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
automat to pełna wygoda ale na trasie najlepiej manual i w tedy czuję że jadę. Manewry wyprzedzania są o wiele prostsze na manualu niż automacie. A tak wogóle jak jadę maualem to mogę 'wyczuć' auto i wiem co w danej chwili jest mu najbardziej potrzebne. To ja dbam o niego nie on sam o siebie 

only god can judge me
-
kagiva - Świeżak
- Posty: 402
- Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
- Lokalizacja: wschód
mar111cin napisał(a):hmmm w mieście tak w granicach 16-18 głównie koło 17 wychodzi, zależy jak bardzo po samym mieście.
trasa 5 osób full bagażnik 130km/h klimatyzacja i łyknąl 11,5-12 przy 160km/h już brał 14 ; )
to duzo pali tymbardziej ze silnik mocą nie grzeszy
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać
-
MICH4Ł - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 9/8/2008, 23:15
jedynie co to moge dodać że przy 100-110km/h bez klimatyzacji i prawie pusty spalił 8litrów, to było jak wracałem nim z niemcowni, potem juz tak lekko nie miał ; )
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Moja Niunka tez zlopie... Miasto 18 l/100km, trasa 12 l/100km.
Tyle, ze ja mam potwornie ciezka noge i pod nia kazde auto bierze spore ilosci paliwa. Za dowod niech wysatrczy moja poprzednia furka - Ford Ka 1.3 bral 13,2 l/100km w miescie
(otwórz link)
Tyle, ze ja mam potwornie ciezka noge i pod nia kazde auto bierze spore ilosci paliwa. Za dowod niech wysatrczy moja poprzednia furka - Ford Ka 1.3 bral 13,2 l/100km w miescie


Ostatnio edytowano 31/8/2008, 23:17 przez Olo_82, łącznie edytowano 1 raz
Olo
-
Olo_82 - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 18/6/2008, 23:44
- Lokalizacja: Leszno
MICH4Ł napisał(a):a niechciałes go w dizlu? ten 2,4 ma tylko 10 koni mniej
Mnie pytasz? Ja jakos do klekotow sie przekonac nie moge... Jednak co benzyzna, to benzyna. Inna charakterystyka i kultura pracy silnika, inaczej oddawana moc i moment obrotowy.
Nieee... Nie zdecyduje sie raczej na diesel'a...
Olo
-
Olo_82 - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 18/6/2008, 23:44
- Lokalizacja: Leszno
2,4 to jest silnik GDI i ma 13koni mniej, do tego jest to rzędowa czwórka i to w benzynie
diesel był ale 2.0 i podobno niezbyt udana konstrukcja.
A chciałem motor V6 i dlatego szukałem z tym silnikiem.
Przynajmniej mówię ile pali szczerze, a nie owijam w bawełne że 5litrów w mieście auto ważące dwie tony
A jeszcze na spalanie mogą wpływać opony, bo ma na felgach 17nastkach założone kapcie 225szerokości (gdzie powinien mieć 195) tak że to plus klimatyzacja, automat i wieczne miasto robią swoje. Producent podaje katalogowo 13,5litra. A wiadomo zawsze spali więcej. Już mi się udaje schodzić do 16,5litra w mieście, tak że nie jest źle i robi postępy ; )
Powiem wam więcej zimą jak założe do niego węższe opony i rzadko będzie włączana klimatyzacja.
Tak że żaden właściciel bmw nie wciśnie mi kitu że jego 2,5litra pali mniej, tym bardziej że bmw ma napęd na tył.
Olo_82 wierzę Ci, bo mój lancer 1.3 pali tak normalnie 9litrów na trasie i 10 w mieście. Jak miał założone opony 205szerokośći to w mieście lykał 12litrów. A teraz z tym silnikiem chociaż czuję że jade ; )
PS wrażenia z jazdy na takim V6 niesamowite
szczególnie w okolicach powyzej 5tys obr ; )

diesel był ale 2.0 i podobno niezbyt udana konstrukcja.
A chciałem motor V6 i dlatego szukałem z tym silnikiem.
Przynajmniej mówię ile pali szczerze, a nie owijam w bawełne że 5litrów w mieście auto ważące dwie tony

A jeszcze na spalanie mogą wpływać opony, bo ma na felgach 17nastkach założone kapcie 225szerokości (gdzie powinien mieć 195) tak że to plus klimatyzacja, automat i wieczne miasto robią swoje. Producent podaje katalogowo 13,5litra. A wiadomo zawsze spali więcej. Już mi się udaje schodzić do 16,5litra w mieście, tak że nie jest źle i robi postępy ; )
Powiem wam więcej zimą jak założe do niego węższe opony i rzadko będzie włączana klimatyzacja.
Tak że żaden właściciel bmw nie wciśnie mi kitu że jego 2,5litra pali mniej, tym bardziej że bmw ma napęd na tył.
Olo_82 wierzę Ci, bo mój lancer 1.3 pali tak normalnie 9litrów na trasie i 10 w mieście. Jak miał założone opony 205szerokośći to w mieście lykał 12litrów. A teraz z tym silnikiem chociaż czuję że jade ; )
PS wrażenia z jazdy na takim V6 niesamowite

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
No ja w KAczorze mialem 195 (stockowo 155) i byl szczerze deptany... Do tego zmieniony dolot i prawie caly wydech. Musial swoje wypic...
V-ki sa w charakterystyce blizsze klekotom (wyzszy moment) i w sumie benzyna w ukladzie V to zloty srodek.
Chociaz silnik R6 w BMW Z4 ktorym miewam przyjemnosc jezdzic, tez budzi respekt...
V-ki sa w charakterystyce blizsze klekotom (wyzszy moment) i w sumie benzyna w ukladzie V to zloty srodek.
Chociaz silnik R6 w BMW Z4 ktorym miewam przyjemnosc jezdzic, tez budzi respekt...
Olo
-
Olo_82 - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 18/6/2008, 23:44
- Lokalizacja: Leszno
myslałem ze gdi to diesel ale jezeli to 4ka w benzynie to tez wolałbym v6, w zime marcin bedzie wiecej palil niz w lato, to wina tego ze auto duzo wazyma automat i szerokie opony 2 tony to cholernie duzo
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać
-
MICH4Ł - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 9/8/2008, 23:15
ale katalogowo 8,2 do setki ma xD i to znacznie szybciej niż jakieś bmw czy audi z takim silnikiem ; ) a przynajmniej z taką moca silnika
tutaj dane, dokładnie ta wersja elegance.
http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 5&typ=4589
tutaj dane, dokładnie ta wersja elegance.
http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 5&typ=4589
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Galant fajny wyglad ale silnik nie powala..
160km? tyle to jest w silnikach 1.8t w wersji ameryk 170 nawet.. po chipie pod 190 bez kosekwencji w trwalosci
no i spalanie normalniejsze...
a moment wiekszy niz ta V-ka nawet i to od 1750-4500 rpm.
160km? tyle to jest w silnikach 1.8t w wersji ameryk 170 nawet.. po chipie pod 190 bez kosekwencji w trwalosci

a moment wiekszy niz ta V-ka nawet i to od 1750-4500 rpm.

-
Saimek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
Galant jest śliczny , od zawsze sigma mi sie podobała a on bardzo podobny do niej jest, aczkolwiek z tego typu auta wybrałbym honde accord type r - 2.2 vtec-7,2s do 100 http://honda-type-r.com/photo/honda-accord-type-r-2.jpg
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać
-
MICH4Ł - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 9/8/2008, 23:15
ja tam mam opelka omege i nie narzekam. bardzo przyjemna furka
http://www.gandalf.riderblog.pl | zapraszam
-
Gandalf - Świeżak
- Posty: 371
- Dołączył(a): 4/1/2007, 18:13
- Lokalizacja: Dziki Zachód
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości