Zobacz wątek - KTM DUKE 125
 
NAS Analytics TAG

KTM DUKE 125

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Postprzez Osty Rider » 5/10/2014, 18:48

Sens jest taki że wzrośnie przyspieszenie a moc zostanie. Jak założy ten zestaw ATHENĘ (zwiększy pojemność+moduł+wał+brak zwężek) to osiągi wzrosną, zarówno przyspieszenie, jak i prędkość-na tyle że długo będzie się tym cieszył, a chyba o to chodzi autorowi postu ;)
GÓWNO
Osty Rider
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05


Postprzez andy7 » 5/10/2014, 19:03

Osty Rider napisał(a):Sens jest taki że wzrośnie przyspieszenie a moc zostanie. Jak założy ten zestaw ATHENĘ (zwiększy pojemność+moduł+wał+brak zwężek) to osiągi wzrosną, zarówno przyspieszenie, jak i prędkość-na tyle że długo będzie się tym cieszył, a chyba o to chodzi autorowi postu ;)


Tyle ze traci homotogacje oraz ochrone OC.

Zastanowil bym sie na Twoim miejscu jak to sie ma do lamania prawa na Forum !

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55


Postprzez leff » 5/10/2014, 19:48

Osty Rider napisał(a):Sens jest taki że wzrośnie przyspieszenie a moc zostanie. Jak założy ten zestaw ATHENĘ (zwiększy pojemność+moduł+wał+brak zwężek) to osiągi wzrosną, zarówno przyspieszenie, jak i prędkość-na tyle że długo będzie się tym cieszył, a chyba o to chodzi autorowi postu ;)


o ile bedzie mial prawo jazdy kategorii min A2 ... Ty chyba bardzo lubisz naginac przepisy
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Re: KTM DUKE 125

Postprzez Osty Rider » 5/10/2014, 20:11

andrev80 napisał(a):

Proszę o opinię każdego użytkownika, który używa któryś z tych wydechów. Chodzi o obiektywną ocenę dźwięku do ceny oraz odczuwalne aspekty "wzrostu mocy" Warto płacić ponad 1200 zł więcej do AKRAPOVIC czy wystarczy ARROW a może SEBRING.



"odczuwalne aspekty wzrostu mocy"- w tym poście chodzi o to jak podnieść moc za taką kasę więc piszę. A jeśli o mnie chodzi to jakbym mógł to bym nie naginał, ale niestety państwo zrobiło kosztowną drogę, więc trzeba iść na skróty. Przyjdzie czas za kilka miesięcy, zrobię A2 i będzie legalnie na razie trzeba sobie radzić. Kolega pisał że kiedyś bez prawka śmigał więc chyba nie będzie miał z tym problemu, poza tym przy tym sprzęcie zwiększona pojemność o tyle to moim zdaniem nie do wykrycia, tylko hamownia.
GÓWNO
Osty Rider
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05

Postprzez leff » 5/10/2014, 20:22

rozumiem, ze "koszty" to wytlumaczenie lamania prawa ..... zalosne
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Osty Rider » 5/10/2014, 20:50

Jak się ma 2600 na robienie A1 i zaraz A2 to może i żałosne, mi rodzice tyle nie dadzą a i zarobić tyle nie zarobie, bo co zarobiłem poszło w moto... Teraz bym tego nie przerobił na 125, bo zawsze można na tajniaków się naciąć wyprzedzając po 120 km/h -zrozumiałem ale za późno i jeździć czymś trzeba. Chociaż jakbym miał 125 na 160 robić to bez wahania, bo tu inna sprawa-praktycznie nie do wykrycia a 125 z małymi tablicami nie tak trudno zauważyć jak leci. Zostawmy tutaj ten temat, chłopak wszystko wie niech sobie decyduje. Każdy podejście do "prawa" ma inne... Przypominam ci bo może zapomniałeś że nawet przekraczając 50, 70 i inne liczby ze znaków łamiesz prawo ;)
GÓWNO
Osty Rider
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05

Postprzez leff » 5/10/2014, 20:52

nie wiem skad wziales te 2600 ..... przejscie z A1 na A2 to 10h jazd i wylacznie egzamin praktyczny
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez andy7 » 5/10/2014, 21:19

Osty Rider napisał(a):...jakbym miał 125 na 160 robić to bez wahania, bo tu inna sprawa-praktycznie nie do wykrycia.


Ja sie zapytam, kto Ci powiedzial, ze nie do wykrycia ? Wszystko jest fajnie dopuki nic sie nie stanie, jak sie stanie to zaczynaja sie schody. A wtedy to juz zapozno na zmiluj sie.



:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez andrev80 » 5/10/2014, 22:40

Panowie

Tylko spokojnie :-) Mam już 34 lata na karku i wiem na co się porywam. Kiedyś daaawno (jakieś 15 lat temu) śmigałem 650 cm bez prawka a potem praca, praca, praca... Jakoś nie było czasu na prawko a w tym wieku już głupoty wylatują z głowy. Teraz przepisy się zmieniły a i trochę siana zaoszczędziłem więc myślę - a co tam kupię sobie 125 i DUKE wpadł mi do głowy bo i ładny i po przekopaniu netu i opinii ludzi sprawuje się najlepiej - zresztą wygrał test na najlepszą 125 na ścigacz.pl.

http://www.scigacz.pl/Top,5,motocykli,k ... 24057.html

Plan jest taki - nauczyć się "coś niecoś" na takiej zabawce a potem znów coś większego. Wasze info i moje poszukiwania to zdobycie wiedzy co można max. z DUKE wyciągnąć ale nie rozpieprz... silnika a mieć więcej frajdy z jazdy. Nie ukrywajmy, brakuje mu przyspieszenia - szczególnie od 80 w górę do 115 bo tyle jedzie mój więc szukam czegoś co trochę to poprawi. Z tego co przekopałem to możliwości są 3 (wydech,modulator i cylinder) Wychodzi na to, że cylinder zdecydowanie wychodzi w stosunku cena do efektu ale do tego rozwiązania nie wszyscy widzę się przychylają.

Co zdecyduję na pewno poinformuję - nie ukrywam liczyłem, że pojawi się tu ktoś kto albo zmienił w DUKE cylinder, stosuje chip albo zmienił fabryczny wydech na akcesoryjny bo to najlepsza wykładnia.

Za każdy post dziękuję :)
andrev80
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 1/10/2014, 20:47

Postprzez Osty Rider » 6/10/2014, 07:24

Widzialem chinczyka gdzie cylek 110 siedzial w silniku od 50cc na imprezie motocyklowej a gosc mowil ze drugi rok jezdzi-czyli skoro maCHINA power wytrzymuje 60ccm to 35 ccm wiecej nie rozwali silnika w ktm, tam w zestawie jeszcze wal masz ATHENY. Tyle ode mnie ale to sa zdania forumowiczow, najlepiej jedz do serwisu KTM. Tylko nie do sasiada Mietka bo to to ci nic nie da... Udanej przerobki, jak zrobisz to sie pochwal ;-)
GÓWNO
Osty Rider
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05

Postprzez andrev80 » 4/11/2014, 13:17

Witam
Trochę chcę odgrzebać temat - na wiosnę lecę do serwisu KTM i coś mi tam mają zamieszać w oprogramowaniu więc będę informował na bieżąco jakie są efekty. Natomiast przeglądałem sobie ogłoszenia bo szukam drugiego DUKE dla znajomego. Możecie rzucić okiem na to ogłoszenie ?

http://olx.pl/oferta/ktm-duke-125-jak-n ... 7b7rt.html

Jest tam takie info:
przeprogramowany ECU na 23km,(motocykl lepiej przyspiesza)
koszt 1900zł, v-max 140km/h


Pisałem do człowieka ale nie chce zdradzić szczegółów - mówi 2000 zł i robi to w moim. Czy może ktoś się wypowiedzieć czy coś takiego jest w ogóle możliwe ? Z góry dziękuję za info.
andrev80
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 1/10/2014, 20:47

Postprzez Movi » 4/11/2014, 13:52

ta no na bank już Ci wysterował 125kę na 50 koni.

Nie ma opcji.

Ludzie zrozumcie- 125 to 125 i koniec kropka.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez andrev80 » 4/11/2014, 20:01

Nie no na 50 to nie ale pisze o 23 czyli +8 więcej niż fabrycznie i powiedział mi, że ma wykresy z hamowni które to potwierdzają. Twierdzi, że płacę 2000 i mam ale szukam tutaj info czy to możliwe.
andrev80
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 1/10/2014, 20:47

Postprzez Movi » 5/11/2014, 11:00

Nie możliwe.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez zielonyakablu » 1/12/2014, 19:23

A mam pytanie do was bo jeśli mam zmieniony ten cylinder na ATHENA to muszę coś jeszcze zmieniać by wszystko działało poprawnie ?
zielonyakablu
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/12/2014, 19:14

Postprzez jarek-malopolska » 30/3/2015, 01:15

Witam, odkopuje temat którym zaczynam się interesować - mianowicie "Ktm Duke 125 - obsługa i modyfikacje" :) a to dla tego że kilka dni temu stałem się posiadaczem takiego "urządzenia. Takie pierwsze pytanie - bo kiedy jeszcze dosyć mocno poszukiwaniem duka i czytałem przeróżne recenzje na jego temat trafiłem w jednym z artykułów opisujących motocykl podane było ze na potrzeby któregos rynku (a dokładnie na potrzeby obowiązujących na nim przepisów) moc duka była obcięta.. I teraz nie pamiętam czy to było na którys rynek europejski czy może na jakiś azjatycki, indyjski, itp...? Trafił ktoś kiedyś na takowe informacje/lub na ten artykuł?
Pozdrawiam :)
jarek-malopolska
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 28/3/2015, 19:32
Lokalizacja: małopolska

Postprzez Boshi » 30/3/2015, 01:23

To nie odkopuj a załóż nowy. Zamykam
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr
cron