Zobacz wÄ…tek - Honda CBR 500 F na a2
NAS Analytics TAG

Honda CBR 500 F na a2

Porady, dyskusje i inne dywagacje na temat motocykli, którymi można się poruszać posiadając kategorię prawa jazdy A2
_________

Postprzez fasoliusz » 26/2/2015, 09:45

Ech Fugu skoro działa ten sposób u mnie to możliwe że u niego tez tak jest... Niech popyta i sie dowie.
No niestety, ale gdyby to przemyśleli i zrobili pod ludzi, to mogliby dać te 36kW. No ale niestety to Polska :/
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew


Postprzez Fugu » 26/2/2015, 10:14

Taa... pojdzie do UK i powie "ma pani tak zrobic, bo za Nowym Targiem tak ponoc robia?" Juz widze ze mu sie uda....

Przepis jest przejety z innych krajow Uni, gdzie dziala od lat i nikt z nim nie ma problemow. Co wiecej, masa producentow robi motocykle dokladnie dla tych klientow - zobatrz jaki sprzet jest polecany dla poczatkujacego - nie sa to wsciekle litry. Bez problemu dostaniesz tez zestawy blokujace z homologacja dla kazdego motocykla z klasy do 70kW - wiec w czym problem?
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28


Postprzez fasoliusz » 26/2/2015, 10:49

Ech... Może pójść do WK i spytać jaki papier musi mieć do zmiany danych w dowodzie. Potem idzie do stacji kontroli pojazdów i pyta sie o to samo... Czy trzeba na tym forum do niektórych pisać jak do przedszkolaków?
No rozumiem że z innych krajów, ale mogliby by dać te 50koni to by bylo wiecej moto do wyboru, ale nic z tym nie zrobimy.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Fugu » 26/2/2015, 11:04

Pojdzie do WK, pani Dorotka powie mu ze wystarczy napchac skarpetek. Napcha skarpetek, zrobi hamownie, zrobi diagnostyke, pojdzie do WK i dowie sie ze Pani Dorotka jest na urlopie, a Pani Basia chce zaswiadczenie ze skarpetki maja homologacje. I co dalej?

Nie rozumiesz, ze babol jest w przepisie poniewaz nie opisuje wymagan jakie musi spelnic blokada?

Autoscout po wpisaniu maksymalnej mocy 70 kW (czyli wszystkie moto ktore lapia sie na A2 - bez lub z blokada) wywala ponad 23.000 propozycji. To twoim zdaniem jest malo?
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez fasoliusz » 26/2/2015, 14:37

Fugu skończmy tą rozmowę bo do niczego nie prowadzi.
Zapomniałem, że Jesteś wszystkowiedzący i przepraszam, że próbowałem Ci wcisnąć takie bzdury :(
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Fugu » 26/2/2015, 14:54

Masz racje, trudno dyskutuje sie z ludzmi, ktorzy nie maja argumentow ;)

Nie wszystko wiedzacy. Starszy i majacy duzo wieksze doswiadczenie zyciowe niz ty.

No i argumenty typu "u nas na wsi pije sie denaturat, to znaczy ze denaturat jest pyszny" nie trafiaja do mnie. :lol:
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez SMGmotocykle » 15/11/2015, 15:28

witam ,podepnę się pod temat , widzę że jest spore zamieszanie odnośnie blokad na A2, może wiedza jaką dysponuje trochę rozjaśni temat:)
1.W pl pojazdów nie rejestruje sie na kategorie prawa jazdy
2.można blokować każdy motocykl o mocy max 70kW
3.nie ma możliwości( przynajmniej legalnie ) zrobić tego samemu (jak nie wierzysz to spróbuj założyć samemu gaz do samochodu i wbić to w dowód)
4. WK zmienia wpis w dowodzie na podstawie dokumentów z firmy blokującej,faktury za usługę i odpowiedniego dokumentu z badania na OSKP.
5. przy starych motocyklach które po badaniu na hamowni nie osiągają fabrycznych parametrów niestety też trzeba robić blokad ponieważ prawo nie przewiduję zmiany mocy silnika w wyniku zużycia eksploatacyjnego.
6. jazda na motocyklu który ma nawet niewielką różnicę mocy np 35,2 ( niektóre Gs 500 czy er5) skutkuje mandatem za brak uprawnień
7.Co chyba najistotniejsze ,niestety w razie wypadku (czego nikomu nie życzę) i ew. ofiar w ludziach biegli sądowi bardzo uważnie będą analizowali blokadę i na tym etapie wychodzi właśnie robienie blokad "na lewo", "zrób to sam" ,"bo diagnosta mi podbił bez motocykla" a skutki tego są naprawdę poważne ...
W razie pytań proszę pisać prywatna wiadomość.
Pozdrawiam Robert Z.
SMGmotocykle
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 29/3/2013, 16:09
Lokalizacja: garbów lubelskie

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle na kategorie A2



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê