Motocykl do 15 tys - dylemat
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Zależy już czego od motocykla oczekujesz
. GSR, FZ i CB to trochę oswojone silniki z GSXR, R6 i CBR. XJ do tej trójki nie pasuje w ogóle.
Pomimo, że parametry mają praktycznie identyczne, GSR będzie najbardziej elastyczny, bo najniżej osiąga max moment, później FZ i zaraz za nią CB, obydwa lubią wysokie obroty, wysoko w drugim zakresie obrotomierza. Ale znowu Honda ma najlepszy zawias i jako jedyna ma z przodu UPS zamiast standardowego widelca sprzed epoki
. Najlepiej by było, gdybyś poświęcił chwilę czasu i się po prostu do nich przymierzył, bo są to tak samo podobne do siebie, jak i różne motocykle
.
Osobiście gdybym stał teraz w swojej skórze przed dwoma laty, nie wiem, czy nie zdecydował bym się na Horneta, mimo opinii, że lubi sobie pociągnąć z baku [mowa o gaźnikowcu] to jednak miałem na nim chwilę radochy i to na prawdę mega radochy, nie mówię, bo Fazer też pokazuje pazur, ale Hornet cały czas chodzi mi teraz po głowie
. I szczerze, z tych, które podałeś, odpuścił bym już XJ, bo to zupełnie inna liga motocykli, a poważnie myślał nad GSR-em i Hornetem, FZ zostawił bym jako takie koło ratunkowe.

Pomimo, że parametry mają praktycznie identyczne, GSR będzie najbardziej elastyczny, bo najniżej osiąga max moment, później FZ i zaraz za nią CB, obydwa lubią wysokie obroty, wysoko w drugim zakresie obrotomierza. Ale znowu Honda ma najlepszy zawias i jako jedyna ma z przodu UPS zamiast standardowego widelca sprzed epoki


Osobiście gdybym stał teraz w swojej skórze przed dwoma laty, nie wiem, czy nie zdecydował bym się na Horneta, mimo opinii, że lubi sobie pociągnąć z baku [mowa o gaźnikowcu] to jednak miałem na nim chwilę radochy i to na prawdę mega radochy, nie mówię, bo Fazer też pokazuje pazur, ale Hornet cały czas chodzi mi teraz po głowie

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
no i tak podeszliśmy znów pod 100KM, to już jest teraz kwestia osobista. GSR został trochę poobcinany z luksusu i suzuki zrobiło go prostym w budowie. jak zaczniesz się przyglądać to zobaczysz kwadratowy wahacz, który wygląda jak belka, plastiki i przełączniki mocno plastikowe. takie drobne elementy na które zwrócisz uwagę jak zaczniesz się przyglądać. W czasie jazdy i tak o tym nie myślisz, pojechałem GSR750 i gadali, że taki se że siaki, a prowadzi się fajnie, lekko i dla mnie był w porządku, chciałem czarny, mieli biały tylko więc nie kupiłem. Mnie się z wyglądu bardzo podobał. Ktoś kiedyś pisał o gsr600, że pękały w nich ramy przy uderzeniach, jak silnych uderzeniach? tego nie wiem. Ale to samo gadali o hornecie, że jak się wywalisz to może pęknąć rama. Po prostu nie wywalaj się
i w nic nie wal. FZ6 to jak każda yamaha dobrze wykończona maszynka z dobrych materiałów i podejrzewam że też ma belkę jak GSR kwadratową ale za to ma poprowadzone kominy pod siedzeniem i wygląda to fajnie. Hornet to Honda. jeden z moich instruktorów mawiał, że nie możesz trafić źle z hondą. Jednak Horneciątko jest pijakiem i pali najwięcej z wszystkich wymienionych. wszystkie 3 są z tego samego podwórka i są do siebie porównywalne, do tej piaskownicy dochodzi także niewspomniany Kawasaki Z750 zielony, czarny lub pomarańczowy
Czas umówić się na jazdy, skoro dealer tak Ci poleca klasę street bike to na pewno udostępni Ci modele do jazdy testowej. Potem decyduje wypadkowa z wrażeń z jazdy i wyglądu i preferencji osobistych. nie wiem jak Ci doradzić bo Cie nie znam, jakbyś był mną to bym powiedział żebyś brał którykolwiek z pierwszej trójcy. XJ6 fajny na początki tylko jak miałbym brać taki ciężki motocykl to czaił bym się na bandita 650.


Czas umówić się na jazdy, skoro dealer tak Ci poleca klasę street bike to na pewno udostępni Ci modele do jazdy testowej. Potem decyduje wypadkowa z wrażeń z jazdy i wyglądu i preferencji osobistych. nie wiem jak Ci doradzić bo Cie nie znam, jakbyś był mną to bym powiedział żebyś brał którykolwiek z pierwszej trójcy. XJ6 fajny na początki tylko jak miałbym brać taki ciężki motocykl to czaił bym się na bandita 650.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
To w końcu golas czy coś co wygląda jak sport?
Sam mam Kawe ER 6F i mogę ją od siebie polecić.
W tej kasie jeszcze Yamaha XJ6 Diversion F siÄ™ znajdzie.
Jeżeli chcesz coś co wygląda sportowo, a jest cywilizowane, to szukałbym właśnie tych maszyn. Kawe koniecznie 2009+, moja jest 2008 i o ile wibracji na sobie nie odczuwam, to plastiki drgają i hałas drażni jak krążysz po mieście.
Swoją drogą, piszesz że 98 koni to praktycznie to samo co 70, ok to z 98 już bliżej do 114 CBR, więc od razu bierz CBR, przecież to prawie to samo. Taka sobie racjonalizacja;) Którego nie kupisz, to i tak będziesz przerażony a mocy na pewno wystarczy. Krótko-nie zapędzaj się za daleko.
Sam mam Kawe ER 6F i mogę ją od siebie polecić.
W tej kasie jeszcze Yamaha XJ6 Diversion F siÄ™ znajdzie.
Jeżeli chcesz coś co wygląda sportowo, a jest cywilizowane, to szukałbym właśnie tych maszyn. Kawe koniecznie 2009+, moja jest 2008 i o ile wibracji na sobie nie odczuwam, to plastiki drgają i hałas drażni jak krążysz po mieście.
Swoją drogą, piszesz że 98 koni to praktycznie to samo co 70, ok to z 98 już bliżej do 114 CBR, więc od razu bierz CBR, przecież to prawie to samo. Taka sobie racjonalizacja;) Którego nie kupisz, to i tak będziesz przerażony a mocy na pewno wystarczy. Krótko-nie zapędzaj się za daleko.
-
Jarucyn - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 1/1/2014, 21:59
Glenroy napisał(a):Pomimo, że parametry mają praktycznie identyczne, GSR będzie najbardziej elastyczny, bo najniżej osiąga max moment, później FZ i zaraz za nią CB, obydwa lubią wysokie obroty, wysoko w drugim zakresie obrotomierza.
Aż poszukałem i znalazłem dane o elastyczności Horneta i Fz, gdzie szerszeń zjada yamahę i wypluwa tłumikiem. Sprawa ma się lepiej przy przyśpieszaniu od 0 do 200km/h, gdzie to fazer jest zawsze z przodu, ale jednak częściej przydaje się elastyczność silnika.
Gdyby autor tematu miał więcej kasy, to poleciłbym mu motocykl który sam ujeżdżam, ale w tej sytuacji najlepiej będzie jak KapiBara sam przejedzie się motocyklami i zdecyduje co mu lepiej leży. Co motocyklista to różne preferencje. W tej kasie, bez obrazy Glenroy, ale zastanawiałbym się między CB a GSR.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
elastyczność w szerszeniu wygląda tak. jedziesz na 4 w okolicy 3-4k rpm to jak odkręcisz manetkę to dźwięk jest taki jakby motocykl miał się wyrzygać, serio, dopiero jak przeskoczy ponad 6k zaczyna przyspieszać, przy wyprzedzaniu zawsze, ale to zawsze zbijam biegi żeby mi wskoczył powyżej 6k, inaczej nie ma jak wyprzedzać, elastyczność jest tylko na pierwszych dwóch biegach, przy czym na 2 musisz mieć już te 3,5k rpm żeby chciał rwać, a nie rzygać.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
To w końcu golas czy coś co wygląda jak sport?
Na początku był sport, ale po poradach będzie naked. Opór powietrza śmiało będzie mnie hamował, zresztą nakadem nie kuszę tak innych żeby prowokowali do jakiś ściganek itd. jadę swoim tempem i ciesze się z jazdy.
Zresztą naked będzie lepszym rozwiązaniem na Warszawę.
Swoją drogą, piszesz że 98 koni to praktycznie to samo co 70, ok to z 98 już bliżej do 114 CBR, więc od razu bierz CBR, przecież to prawie to samo. Taka sobie racjonalizacja;) Którego nie kupisz, to i tak będziesz przerażony a mocy na pewno wystarczy. Krótko-nie zapędzaj się za daleko.
114 cbr? przecież to już niedaleko do 185 r1 :p! Miałem na myśli, że diler stwierdził, "czy kupię 70 koni czy 98, tak czy inaczej muszę jeździć z głową, bo nawet motocykle 40 konne pojadą 150 km/h, a przecież taka prędkość jest już śmiertelna"
Myślę, że jeżeli będę jeździł do tych 6 tysięcy obrotów to powinno mi całkowicie wystarczyć na moich trasach i tak nasrali tych radarów więc miałbym też takie dodatkowe spowalniacze. Kwestia ogarnięcia masy, ale z tego co wiem to czy kupię coś z "świętej trójcy" czy taką XJ.. a nawet cb 500 to wszystkie ważą ponad 150 kg. Jakbym chciał coś na prawdę lekkiego to 300, no ale tak jak mi mówili inni, że skoro jeździłem już trochę na yamaszce 250 i jakoś to ogarniałem to lepiej celować w coś 500-600, właśnie dlatego tak dopytuje o trójcę.

Kurczę, tak teraz wyszło jakbym i tak mówił, że "oo nie ważne kupię 600 co ma 98 koni i jakoś to będzie" otóż nie, dlatego dałem sobie alternatywę XJ 600 N, która jest jako tako znośna, ale z opinii wychodzi, że lepiej kupić inny motocykl i bardziej uważać.
PodsumowujÄ…c
Dziękuje Wam wszystkim za porady, :> no i pozwolicie, że zostanę z Wami na forum to co wiem też będę próbował jakoś wykorzystać i pomóc innym, a na jesieni będę kompletował jakiś wypasiony strój więc jeszcze poradzę się Was.
Motocykl kupuje w kwietniu, może wcześniej może na początku maja, zależy czy upoluje jakiś fajny egzemplarz. Jaki dokładnie to się przekonam po sprawdzeniu jak się na nich czuje podczas jazdy. Mam obok siebie salon yamahy, hondy, suzuki czy też masę dilerów więc na pewno będę mógł przejechać się na tych 4 motocyklach i wybrać ten najlepiej podchodzący pode mnie. No i oczywiście w zależności od tego jak będę się czuł, też zadecyduje, czy wezmę owe 98 koni, jeżeli uznam, że to za dużo kupię inny. Do końca wakacji będę miał przetestowane wszystkie więc na ostateczną decyzje zostanie trochę czasu.
Wielkie dzięki Glenroy za tyle komentarzy, bardzo pomogłeś.
No jak wszyscy Lagiboy i inni, ale Glenroy się na prawdę postarał hehe

No dobra tematu uważam póki co za wyczerpany, dzięki i LEWA

(edit. jak coś ma jeszcze jakieś ważne, zmieniające stan rzeczy argumenty to śmiało)
-
KapiBara - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 4/8/2014, 22:47
Przejedziesz siÄ™, zobaczysz
"Myślę, że jeżeli będę jeździł do tych 6 tysięcy obrotów to powinno mi całkowicie wystarczyć"
I tak na odchodne, lekturka
http://www.scigacz.pl/Kupuje,litra,i,nie,bede,odwijal,czyli,pier***nie,o,Szopenie,15158.html (otwórz link)

"Myślę, że jeżeli będę jeździł do tych 6 tysięcy obrotów to powinno mi całkowicie wystarczyć"
I tak na odchodne, lekturka
http://www.scigacz.pl/Kupuje,litra,i,nie,bede,odwijal,czyli,pier***nie,o,Szopenie,15158.html (otwórz link)
-
Jarucyn - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 1/1/2014, 21:59
ja mam, większość fotoradarów strzela w twarz
więc masz fotkę ale nie ma jak ścignąć, ten argument o spowalnianiu przez fotoradary jest do bani.
ja siÄ™ do pracy toczÄ™ w granicach 4k na hornecie, jak delikatnie siÄ™ go traktuje to jedzie bez rzygania.
A pamiętam jak myślałem, kupię horneta, kit, z paliwem dam radę, pali mi jak delikatnie jeżdżę Litr/12mil.
Jeszcze nie spotkałem na drodze samochodu który byłby szybszy ze startu (a mówiłem, że nie będę wariował)
ściagałem się już z mercedesem SLK, z mitsubishi evo, z renault clio, z fiatem punto. chciał mnie zepchnąć z drogi land rower bo ustawiłem się na światłach przed nim, tak samo jakiś rodzinny van nieznanej mi produkcji,
dziewczyna w peugeot 308 perfidnie mi zajechała drogę gdy ktoś z przodu czekał na skręt w prawo i zablokował ruch lewego pasa, gdy chciałem ją objechać od prawej to dojechała do tego z przodu tak, że zostało z 10 cm od zderzaka do zderzaka.
Goniły mnie dziewczyny w suzuki swift na dwupasmówce.
Jeśli uważasz, że nie będziesz prowokował to wiedz, że zawsze się ktoś znajdzie kto poczuje się sprowokowany.
A "jak bedę trzymał się do 6k rpm" wrzuć między bajki. to działa przez pierwsze dwa tygodnie. Potem sam zauważysz, że dźwięk powyżej 6k jest fajniejszy. Pozdro

ja siÄ™ do pracy toczÄ™ w granicach 4k na hornecie, jak delikatnie siÄ™ go traktuje to jedzie bez rzygania.
A pamiętam jak myślałem, kupię horneta, kit, z paliwem dam radę, pali mi jak delikatnie jeżdżę Litr/12mil.
Jeszcze nie spotkałem na drodze samochodu który byłby szybszy ze startu (a mówiłem, że nie będę wariował)
ściagałem się już z mercedesem SLK, z mitsubishi evo, z renault clio, z fiatem punto. chciał mnie zepchnąć z drogi land rower bo ustawiłem się na światłach przed nim, tak samo jakiś rodzinny van nieznanej mi produkcji,
dziewczyna w peugeot 308 perfidnie mi zajechała drogę gdy ktoś z przodu czekał na skręt w prawo i zablokował ruch lewego pasa, gdy chciałem ją objechać od prawej to dojechała do tego z przodu tak, że zostało z 10 cm od zderzaka do zderzaka.
Goniły mnie dziewczyny w suzuki swift na dwupasmówce.
Jeśli uważasz, że nie będziesz prowokował to wiedz, że zawsze się ktoś znajdzie kto poczuje się sprowokowany.
A "jak bedę trzymał się do 6k rpm" wrzuć między bajki. to działa przez pierwsze dwa tygodnie. Potem sam zauważysz, że dźwięk powyżej 6k jest fajniejszy. Pozdro
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Jarcun dzięki za lekturę, poczytam. :>
Już pomijając co wybiorę, autentyczny przypadek, znajomy jechał 3 pasmówką, gdzie było non stop 70, nagle odcinek 50 i fotoradar.. przeleciał motocyklem dostał fotkę z przodu i ok, okazało się, że ambitna policja/straż miejska.. osoba obsługująca fotoradar, namierzyła go kamerami na następnych skrzyżowaniach i sczytała numery. Nie wiem jak to się potoczyło bo teoretycznie ciężko udowodnić, że to właśnie Ty, ale go namierzyli. :<
Także.. nie polecam czasem zbyt ambitnych osób, które się tym zajmują i mają zbyt dużo wolnego czasu.. może faktycznie jechał tak szybko, że aż się pofatygowali, tego nie wiem. :p
Edit. Jacun - przeczytane.
No i co mogę dodać, zacznę sobie jazdę od XJ 6 N, to dość spokojny motocykl, jeżeli okażę się dla mnie odpowiedni to wezmę go, jeżeli będzie mniej wygodny wtedy sprawdzę inne.
Spokojnie, rozumiem jaki to fun i adrenalina wiec jeżeli przymierzę się do słabszych to przy nich zostanę, wszystko zależy jak będzie pode mną leżał w czasie jazdy testowej.
No, ale tak.. tak.. tak bardzo się przydaje te wybijanie z głowy mocnych 600, wiadomo każdy kto chce sprzedać motocykl powie Ci, że spoko, bo zawsze zysk.
Tak jak mówię, dla wszystkich zmartwionych kolejnym "potencjalnym narwańcem".
Chcę mieć motocykl, ale nie jestem napalony na te.. i kropka. :]
Chcę mieć po prostu swój własny pojazd, który mnie nie zawiedzie, ale dość nowy żeby mógł zostać dłuzej zemną i tyle. :p
Co to będzie, dokładnie Wam powiem w kwietniu. ( a przed jak już kupie strój i tak wezmę sobie trochę jazd doszkalających)
ja mam, większość fotoradarów strzela w twarz Smile więc masz fotkę ale nie ma jak ścignąć, ten argument o spowalnianiu przez fotoradary jest do bani.
Już pomijając co wybiorę, autentyczny przypadek, znajomy jechał 3 pasmówką, gdzie było non stop 70, nagle odcinek 50 i fotoradar.. przeleciał motocyklem dostał fotkę z przodu i ok, okazało się, że ambitna policja/straż miejska.. osoba obsługująca fotoradar, namierzyła go kamerami na następnych skrzyżowaniach i sczytała numery. Nie wiem jak to się potoczyło bo teoretycznie ciężko udowodnić, że to właśnie Ty, ale go namierzyli. :<
Także.. nie polecam czasem zbyt ambitnych osób, które się tym zajmują i mają zbyt dużo wolnego czasu.. może faktycznie jechał tak szybko, że aż się pofatygowali, tego nie wiem. :p
Edit. Jacun - przeczytane.

No i co mogę dodać, zacznę sobie jazdę od XJ 6 N, to dość spokojny motocykl, jeżeli okażę się dla mnie odpowiedni to wezmę go, jeżeli będzie mniej wygodny wtedy sprawdzę inne.

No, ale tak.. tak.. tak bardzo się przydaje te wybijanie z głowy mocnych 600, wiadomo każdy kto chce sprzedać motocykl powie Ci, że spoko, bo zawsze zysk.
Tak jak mówię, dla wszystkich zmartwionych kolejnym "potencjalnym narwańcem".
Chcę mieć motocykl, ale nie jestem napalony na te.. i kropka. :]
Chcę mieć po prostu swój własny pojazd, który mnie nie zawiedzie, ale dość nowy żeby mógł zostać dłuzej zemną i tyle. :p
Co to będzie, dokładnie Wam powiem w kwietniu. ( a przed jak już kupie strój i tak wezmę sobie trochę jazd doszkalających)
-
KapiBara - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 4/8/2014, 22:47
to pomyśl nad yamahą MT-07, nie jest aż tak mocny, jest za to lekki, zwinny, i za rok powinny kosztować mniej, chociaż nawet nówka ma bardzo przyjemną cenę.
Tak mi jeszcze się przypomniało o tym co pisałeś o oporach powietrza. w poniedziałek założyłem sobie fly screen bo powyżej 60 mph w mieście da się spokojnie żyć ale na trasach już przeszkadza. z szybą teraz przy 60 w zasadzie nie czuć ciśnienia powietrza, a i 100mph teraz spokojnie da się jechać, uważam, że bardzo dobrze wydane pieniądze.
Tak mi jeszcze się przypomniało o tym co pisałeś o oporach powietrza. w poniedziałek założyłem sobie fly screen bo powyżej 60 mph w mieście da się spokojnie żyć ale na trasach już przeszkadza. z szybą teraz przy 60 w zasadzie nie czuć ciśnienia powietrza, a i 100mph teraz spokojnie da się jechać, uważam, że bardzo dobrze wydane pieniądze.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Szybka jest na tyle dobrą sprawą, że na trasę zawsze możesz założyć, a do codziennej jazdy po mieście możesz ściągać.
Trochę roboty jest, ale jak ktoś lubi się trochę pobawić to jak najbardziej. :p (mówię akurat jakbym robił)
Yamaha dość fajna, jedyną wadą według mnie jest opuszczona czacha w tej Mt-07
troszkę według mnie to dziwnie wygląda, tak inaczej.
Tylko praktycznie moc ma identycznÄ… jak Xj 6 N
tłumik też podobnie poprowadzony, chociaż w XJ praktycznie go nie ma, co bardzo wiele osób razi, ale według mnie nie jest tak zły, zastanawiam się czy dużo gorszę brzmienie ma.
No i ciekawi mnie, czemu właśnie wszyscy tej XJ 6 N unikają :p
patrzÄ™ na tÄ… czachÄ™, coÅ› mi w niej brakuje.. hm
Trochę roboty jest, ale jak ktoś lubi się trochę pobawić to jak najbardziej. :p (mówię akurat jakbym robił)
Yamaha dość fajna, jedyną wadą według mnie jest opuszczona czacha w tej Mt-07

troszkę według mnie to dziwnie wygląda, tak inaczej.
Tylko praktycznie moc ma identycznÄ… jak Xj 6 N
tłumik też podobnie poprowadzony, chociaż w XJ praktycznie go nie ma, co bardzo wiele osób razi, ale według mnie nie jest tak zły, zastanawiam się czy dużo gorszę brzmienie ma.
No i ciekawi mnie, czemu właśnie wszyscy tej XJ 6 N unikają :p
patrzÄ™ na tÄ… czachÄ™, coÅ› mi w niej brakuje.. hm
-
KapiBara - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 4/8/2014, 22:47
mt-07 jest lżejsza od xj6 o 30kg a to dużo, i ma dwa cylindry, do miasta fajniejsza. przez tą opuszczoną czachę masz dużo lepsze pole widzenia z przodu. Bo xj6 nic ciekawego nie oferuje. jeździ poprawnie i na tym koniec, i w cenie Xj6 można znaleźć kilka fajniejszych pozycji.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
30 kg to bardzo dużo szczególnie na moje trasy, heh w takim razie całkiem niezła.
Lekko ponad 5 litrów spalanie, więc załóżmy 5-7 litrów.
Co nie jest złe w porównaniu do horneta 6- 10? :p
Co mogę powiedzieć, podoba mi się ta Mt-07, szczególnie, że jakbym kupował w kwietniu to mam szanse
złapać jakąś +/- 2013 rok, malutki przebieg, a jak się postaram to i w zimę z salonu wyszarpie! :>
Teraz moje kluczowe pytanie czy w końcu Lagiboy, poleciłbyś mi z czystym sumieniem taką to Mt-07?
Na pewno lepsze to, niż 100 konne motocykle, ale jeżeli polecasz to z chęcią wpadnę do yamahy na
jazdę tym modelem, szczególnie, że to nowy model i jazd testowych jest dużo.
Zastanawiam się jak wygląda żywotność tego modelu? Czy jest na jakiś dobrych częściach typu hamulce np. od r6,
w sensie czy lepsze od takiej xjoty, będę zadowolony?
edit. Zgaduje, "tu cię może zadziwie, ale cb 500 będzie najlepsza" :p
Lekko ponad 5 litrów spalanie, więc załóżmy 5-7 litrów.
Co nie jest złe w porównaniu do horneta 6- 10? :p
Co mogę powiedzieć, podoba mi się ta Mt-07, szczególnie, że jakbym kupował w kwietniu to mam szanse
złapać jakąś +/- 2013 rok, malutki przebieg, a jak się postaram to i w zimę z salonu wyszarpie! :>
Teraz moje kluczowe pytanie czy w końcu Lagiboy, poleciłbyś mi z czystym sumieniem taką to Mt-07?
Na pewno lepsze to, niż 100 konne motocykle, ale jeżeli polecasz to z chęcią wpadnę do yamahy na
jazdę tym modelem, szczególnie, że to nowy model i jazd testowych jest dużo.
Zastanawiam się jak wygląda żywotność tego modelu? Czy jest na jakiś dobrych częściach typu hamulce np. od r6,
w sensie czy lepsze od takiej xjoty, będę zadowolony?

edit. Zgaduje, "tu cię może zadziwie, ale cb 500 będzie najlepsza" :p
-
KapiBara - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 4/8/2014, 22:47
jakbym ja miał wybrać to wybrałbym mt-07. do miasta jest zajebista, części są dobre, hamulce są mocne, nie wiem czy to przeszczep z r6 i nie chce mi się sprawdzać ale drą ostro. porównanie CB do MT? dwa różne motocykle o różnym przeznaczeniu. MT typowo miejska, CB bardziej allrounder. Na CB plecak będzie miał wygodniej, MT to taki sukinsyn do miasta, zauważ że pojemność 07 jest 689 a przez to, że ma zmieniona charakterystykę, ma moment obrotowy aż 68Nm przy 6,5k rpm - to jest coś. a znaczy to tyle że będzie ciągnąć w średnim zakresie mocno. to czego się obawiać musisz to to że plecaczek nie będzie chciał na tym zbyt długo jeździć, to nie jest motocykl do turystyki, do tego CB lepiej się nada. Coś za coś niestety. Gdybym ja myślał o plecaczkach to kupiłbym DL650, a że plecaczki są marudne i tak, to przede wszystkim myśl o sobie.
idź do yamahy, zaklep obie sztuki na jazdę tego samego dnia. weź najpierw xj6 a potem mt-07, każdy co najmniej na 30 minut. różnica będzie zauważalna.

idź do yamahy, zaklep obie sztuki na jazdę tego samego dnia. weź najpierw xj6 a potem mt-07, każdy co najmniej na 30 minut. różnica będzie zauważalna.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Trochę poczytałem o mt, ładnie się zbiera, super ma dźwięk i to na prawdę dość fajny motocykl.
Tak jak mówisz, dobre moto do miasta, a tam będę się najczęściej poruszał. Mój plecak z natury jest marudny i ogólnie motocyklem daleko jeździć nie będziemy max 5 -10 km na lody, samemu to już inna bajka.
No dobra, wiec w najbliższym czasie kierunek yamaha, XJota oraz MT i zobaczymy jak to będzie.
Jeszcze raz dzięki za pomoc!
Tak jak mówisz, dobre moto do miasta, a tam będę się najczęściej poruszał. Mój plecak z natury jest marudny i ogólnie motocyklem daleko jeździć nie będziemy max 5 -10 km na lody, samemu to już inna bajka.

No dobra, wiec w najbliższym czasie kierunek yamaha, XJota oraz MT i zobaczymy jak to będzie.
Jeszcze raz dzięki za pomoc!

-
KapiBara - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 4/8/2014, 22:47
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości