Turystyk dla Świeżaka
			Posty: 35
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
ciężko to opisać w jaki sposób motocykle 600+ przyspieszajÄ…. po prostu idzie siÄ™ przestraszyć jeÅ›li wczeÅ›niej nie miaÅ‚eÅ› do czynienia z tÄ… mocÄ…. Opony sobie możesz lekko drobnym papierem potraktować żeby zetrzeć tÄ… Å›liskÄ… warstwÄ™. Moto bardzo Å‚adne, myÅ›lÄ™, że jak na pierwsze moto to aż za dobre  poproÅ› od razu o zamontowanie gmoli (engine bar) albo crash pads/crash bobin, te drugie można zamówić z firmy R&G, ja za swoje daÅ‚em £55, tu sÄ… dla Ciebie http://www.rg-racing.com/browseBike/Yamaha/FZ8_-_Fazer_800/2014/CP0268BL.aspx  (otwórz link) z dodatkowych pierdół warto zaÅ‚ożyć tylny bÅ‚otnik jeÅ›li nie ma, nie zwróciÅ‚em uwagi czy jest, a nie bÄ™dzie wtedy chlapać na plecy. ChÅ‚odnica jest wysoko, ponad przednim bÅ‚otnikiem wiÄ™c nie powinno być stresu że jakiÅ› kamyk spod koÅ‚a wyskoczy. Ja dzisiaj naÅ‚apaÅ‚em mnóstwo robali latajÄ…cych i chyba zaÅ‚ożę osÅ‚onÄ™ chÅ‚odnicy. w deszczu u mnie spod przedniego koÅ‚a chlapie na chÅ‚odnicÄ™, ale tak jak mówiÄ™ nowy Fazer 800 ma chÅ‚odnicÄ™ wysoko ponad bÅ‚otnik.
 poproÅ› od razu o zamontowanie gmoli (engine bar) albo crash pads/crash bobin, te drugie można zamówić z firmy R&G, ja za swoje daÅ‚em £55, tu sÄ… dla Ciebie http://www.rg-racing.com/browseBike/Yamaha/FZ8_-_Fazer_800/2014/CP0268BL.aspx  (otwórz link) z dodatkowych pierdół warto zaÅ‚ożyć tylny bÅ‚otnik jeÅ›li nie ma, nie zwróciÅ‚em uwagi czy jest, a nie bÄ™dzie wtedy chlapać na plecy. ChÅ‚odnica jest wysoko, ponad przednim bÅ‚otnikiem wiÄ™c nie powinno być stresu że jakiÅ› kamyk spod koÅ‚a wyskoczy. Ja dzisiaj naÅ‚apaÅ‚em mnóstwo robali latajÄ…cych i chyba zaÅ‚ożę osÅ‚onÄ™ chÅ‚odnicy. w deszczu u mnie spod przedniego koÅ‚a chlapie na chÅ‚odnicÄ™, ale tak jak mówiÄ™ nowy Fazer 800 ma chÅ‚odnicÄ™ wysoko ponad bÅ‚otnik.
				 poproÅ› od razu o zamontowanie gmoli (engine bar) albo crash pads/crash bobin, te drugie można zamówić z firmy R&G, ja za swoje daÅ‚em £55, tu sÄ… dla Ciebie http://www.rg-racing.com/browseBike/Yamaha/FZ8_-_Fazer_800/2014/CP0268BL.aspx  (otwórz link) z dodatkowych pierdół warto zaÅ‚ożyć tylny bÅ‚otnik jeÅ›li nie ma, nie zwróciÅ‚em uwagi czy jest, a nie bÄ™dzie wtedy chlapać na plecy. ChÅ‚odnica jest wysoko, ponad przednim bÅ‚otnikiem wiÄ™c nie powinno być stresu że jakiÅ› kamyk spod koÅ‚a wyskoczy. Ja dzisiaj naÅ‚apaÅ‚em mnóstwo robali latajÄ…cych i chyba zaÅ‚ożę osÅ‚onÄ™ chÅ‚odnicy. w deszczu u mnie spod przedniego koÅ‚a chlapie na chÅ‚odnicÄ™, ale tak jak mówiÄ™ nowy Fazer 800 ma chÅ‚odnicÄ™ wysoko ponad bÅ‚otnik.
 poproÅ› od razu o zamontowanie gmoli (engine bar) albo crash pads/crash bobin, te drugie można zamówić z firmy R&G, ja za swoje daÅ‚em £55, tu sÄ… dla Ciebie http://www.rg-racing.com/browseBike/Yamaha/FZ8_-_Fazer_800/2014/CP0268BL.aspx  (otwórz link) z dodatkowych pierdół warto zaÅ‚ożyć tylny bÅ‚otnik jeÅ›li nie ma, nie zwróciÅ‚em uwagi czy jest, a nie bÄ™dzie wtedy chlapać na plecy. ChÅ‚odnica jest wysoko, ponad przednim bÅ‚otnikiem wiÄ™c nie powinno być stresu że jakiÅ› kamyk spod koÅ‚a wyskoczy. Ja dzisiaj naÅ‚apaÅ‚em mnóstwo robali latajÄ…cych i chyba zaÅ‚ożę osÅ‚onÄ™ chÅ‚odnicy. w deszczu u mnie spod przedniego koÅ‚a chlapie na chÅ‚odnicÄ™, ale tak jak mówiÄ™ nowy Fazer 800 ma chÅ‚odnicÄ™ wysoko ponad bÅ‚otnik.black matt=grey (color by honda)
			- 
				 
 lagiboy
- Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Radzisz, żeby chłopak pokupował wszystkie antycrashe do moto, bo zakładasz, że się wyłoży przy braku doświadczenia. A może ktoś racjonalnie przetłumaczyłby facetowi, że ten moto o mocy ponad 100km nie jest po prostu dla niego?! I jak się wyglebi to niestety żadnych crasch padów na sobie nie będzie miał...
				
			- kawo
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 20/3/2014, 13:49
nie, źle rozumiesz. nie zakładam, że się wyłoży, nie radzę mu żeby nie kupował bo w Anglii do pracy leci się autostradą 40 mil z prędkością 70mph. Motocykl już kupił, tłumaczenie nic nie wniesie. crash pady zakłada się bo często gęsto można się wyłożyć na rondach których jest niezliczona ilość. w zasadzie to skrzyżowania można liczyć na palcach. Na rondach czasami zdarza się rozlany diesel albo olej i trzeba o tym pamiętać. lepiej walnąć crash padem niż piecem i kierownicą. jechałem wczoraj autem i przy 20 mph uciekł mi tył na rondzie, właśnie przez rozlany diesel. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie w Yorkshire drogi są z kategorii średnich polskich. dziury, łaty, nalania, tory tramwajowe, podłużne pęknięcia, piach, żwir, końskie, baranie i wołowe gówno, dołóż do tego deszcz to jeszcze będzie błoto i woda. Każdy kto ma trochę oleju w głowie założy crash pada, nawet przy parkingówie warto mieć. I może chłopak się zakochał w fazerze 800. co mu będę stawał na drodze do szczęścia i marzeń. Pozdro
				
			- 
				 
 lagiboy
- Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Motocykla jeszcze nie kupilem w piatek jade kupic  co sie tak wszyscy tej mocy czepiaja ??
 co sie tak wszyscy tej mocy czepiaja ??  nie jest to sport, nie mam zamiaru cisnac.... co to za problem nie szalec z gazem ?  a crash pady musza byc, taki sport (dzieki za link ziom)
 nie jest to sport, nie mam zamiaru cisnac.... co to za problem nie szalec z gazem ?  a crash pady musza byc, taki sport (dzieki za link ziom)  a drogi u mnie raczej dobre (lancashire)
 a drogi u mnie raczej dobre (lancashire)
				
			 co sie tak wszyscy tej mocy czepiaja ??
 co sie tak wszyscy tej mocy czepiaja ??  nie jest to sport, nie mam zamiaru cisnac.... co to za problem nie szalec z gazem ?  a crash pady musza byc, taki sport (dzieki za link ziom)
 nie jest to sport, nie mam zamiaru cisnac.... co to za problem nie szalec z gazem ?  a crash pady musza byc, taki sport (dzieki za link ziom)  a drogi u mnie raczej dobre (lancashire)
 a drogi u mnie raczej dobre (lancashire)- DjProtest
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/3/2014, 01:41
kawo napisał(a):Radzisz, żeby chłopak pokupował wszystkie antycrashe do moto, bo zakładasz, że się wyłoży przy braku doświadczenia. A może ktoś racjonalnie przetłumaczyłby facetowi, że ten moto o mocy ponad 100km nie jest po prostu dla niego?! I jak się wyglebi to niestety żadnych crasch padów na sobie nie będzie miał...
Bo zawsze warto z góry założyć mniej optymistyczny scenariusz, dlatego moim zdaniem, na początek dobrą opcją są gmole, może i paskudzą sprzęt, ale są skuteczne. Dlatego właśnie na początek proponował bym właśnie trochę "orurować" sprzęt, przy glebie ciężar rozkłada się na większej powierzchni i w większej ilości punktów na ramie no i zdecydowanie lepiej taka konstrukcja chroni silnik.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
			I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
- 
				 
 Glenroy
- Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Niestety Twój poprzedni post o czepianiu się mocy wskazuje, że nie masz pojęcia o jeździe na moto, a już na takim jak Fazer w szczególności. Po prostu nie wiesz o czym mówisz mówiąc co to za problem nie cisnąć, że to nie sport tak jakby ludzie robili sobie krzywdę tylko na sportach... Problemem przy tym moto jest dla ciebie wszystko - od mocy, po charakterystykę silnika, masę moto i przyspieszenie poniżej 4 s. To nie jest moto dla świeżaka.
Skoro twierdzisz, że nie będziesz odkręcał to dlaczego nie kupujesz jednak XJ6, który jest lżejszy, mniejszy, zwrotniejszy, słabszy i można względnie spokojnie odkręcić gaz i liczyć się z tym, że moto da się opanować?
				
			Skoro twierdzisz, że nie będziesz odkręcał to dlaczego nie kupujesz jednak XJ6, który jest lżejszy, mniejszy, zwrotniejszy, słabszy i można względnie spokojnie odkręcić gaz i liczyć się z tym, że moto da się opanować?
- kawo
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 20/3/2014, 13:49
DjProtest napisał(a):mam nadzieje ze crash pady wystarcza, gmole strasznie brzydka wygladaja a jak poleci to i tak plastiki (chyba :p) pierw ucierpia a przed tym gmole nie uchronia (CHYBA) :p ale dziekowac wszystko przemysle jeszcze
Strasznie brzydko to wygląda rozwalony karter, odsłonięty kosz sprzęgłowy i kałuża oleju pod moto... Kładź gmole i bez gadania...
Jak fenix z popiołów 
			
- 
				 
 miki1406
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
kawo napisał(a):Skoro twierdzisz, że nie będziesz odkręcał to dlaczego nie kupujesz jednak XJ6, który jest lżejszy, mniejszy, zwrotniejszy, słabszy i można względnie spokojnie odkręcić gaz i liczyć się z tym, że moto da się opanować?
Fazer8 jest mocniejszy o 29 koni (jak by kiedys braklo),fazer ma liniowy przyrost mocy, waży 5 kilo wiecej,ma szerszy kapec, ma lepsze hamulce, i regulowany przedni widelec w odroznieniu od XJ6F (a w przyszlosci planuje jazde z pasazerem) a kosztuje tylko 1300 funtow wiecej, to dlatego przewazyl Fazer
 wiec KAWO mogl bys podac  sytuacje w ktorej fazer bedzie dla mnie duza wiekszym zagrozeniem niz XJ6F?? bo mi ciezko taka wyobrazic przestrzegajac przepisow
 wiec KAWO mogl bys podac  sytuacje w ktorej fazer bedzie dla mnie duza wiekszym zagrozeniem niz XJ6F?? bo mi ciezko taka wyobrazic przestrzegajac przepisow  ale to moze tylko moja nie wiedza
 ale to moze tylko moja nie wiedza  P.S. jesli martwisz sie o mnie to dziekuje
 P.S. jesli martwisz sie o mnie to dziekuje 
- DjProtest
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/3/2014, 01:41
Kup i ciesz się, przecież o to wszystkim nam chodzi. Nie będę cię straszył i wymyślał hipotetycznych sytuacji, bo to nie ma sensu. Sam się przekonasz o co chodzi jak zaczniesz jeździć. Ja sam jeżdżę na XJ6 Race Blue 2013. Wróciłem do moto po 10 latach. Wcześniej jeździłem na Kawasaki Er-5. Dziękuję mojemu Tacie, że wtedy kupił mi to "słabe" moto. Dzięki temu mogłem się sporo nauczyć i dzięki sporej ilości szczęścia pewnie nic mi sięnie stało. A to było "tylko" 50 km. Dla mnie wówczas pocisk. Sporo na tym moto przejechałem. Mimo to nie kupiłem też niczego super mocnego, choć mogłem. Doszedłem do przekonania, że muszę się wjeździć w moto., ponownie nabrać doświadczenia, przypomnieć sobie jak to jest na moto. Powiem Ci, że 78 km w tym moto robi niezłą robotę. Moto ma krótko zestopniowaną skrzynię i jak chcesz pogonić to proszę bardzo. Przyśpieszenie to około 3,9-4 s. Złapanie 200 km/h trwa tzw. "chwilę". Po zakrętach żaden mocniejszy sprzęt za daleko nie odjedzie. Jednocześnie nie jest to sprzęt narowisty, żeby np. koło ci uciekło w zakręcie po ostrym dodaniu gazu to trzeba się napracować, na fazerze to znacznie łatwiejsze, a zarazem niebezpieczne, bo może skończyć się uślizgiem i glebą itp., itd. Świeżak powinien zaczynać od maks. 500 cm3. Taka prawda. XJ6 dla świeżaka to już niemałe wyzwanie, a Fazer kosmos. Ja nie chcę cię zniechęcać i straszyć. Po prostu z własnego doświadczenia wiem jak jest. I będziesz odkręcał i łamał przepisy ograniczające prędkość. Uwierz mi, że wiem co mówię. Kup sobie trzy książki i przeczytaj je, tj. 1. Motocyklista doskonały, 2. Motocyklista doskonały. Droga do mistrzostwa, 3. Strategie uliczne - wszystkie autorstwa Davida L. Houhg'a. Na wiele aspektów jazdy moto otworzą ci się bardzo szeroko oczy. Powodzenia!
				
			- kawo
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 20/3/2014, 13:49
Ja uważam że jeśli było to jego marzenie to czemu nie, marzenia są po to aby je realizować. Powoli da rade i przyjemność z jazdy czymś co naprawdę chcieliśmy jest większa 
				
Serce bije w tempie obrotów maszyny 
			
- Rafixen
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 7/6/2013, 20:38
- Lokalizacja: Okolice Krasnegostawu
Najważniejsze żeby odpowiednio nabierał wprawki w jazdę. Przecież jeśli u nas jest możliwość dokształcenia się to w kraju motocykli  tym bardziej. Jeśli rozsądek weźmie górę nad brawurą będziesz super zadowolony. I tego się trzymajmy. Do tego bezpieczne ciuchy (również wygodne - dopasowane) odpowiedni hełmofon dobre buty, opakowanie na deszczowe wypady i jazda. Powoli będziesz jeździł dobrze ale pamiętaj że zawsze jest coś o czym jeszcze nie wiesz więc nie przeginaj
 tym bardziej. Jeśli rozsądek weźmie górę nad brawurą będziesz super zadowolony. I tego się trzymajmy. Do tego bezpieczne ciuchy (również wygodne - dopasowane) odpowiedni hełmofon dobre buty, opakowanie na deszczowe wypady i jazda. Powoli będziesz jeździł dobrze ale pamiętaj że zawsze jest coś o czym jeszcze nie wiesz więc nie przeginaj  . Uczymy się codziennie... POzdrawiam
. Uczymy siÄ™ codziennie... POzdrawiam
				 tym bardziej. Jeśli rozsądek weźmie górę nad brawurą będziesz super zadowolony. I tego się trzymajmy. Do tego bezpieczne ciuchy (również wygodne - dopasowane) odpowiedni hełmofon dobre buty, opakowanie na deszczowe wypady i jazda. Powoli będziesz jeździł dobrze ale pamiętaj że zawsze jest coś o czym jeszcze nie wiesz więc nie przeginaj
 tym bardziej. Jeśli rozsądek weźmie górę nad brawurą będziesz super zadowolony. I tego się trzymajmy. Do tego bezpieczne ciuchy (również wygodne - dopasowane) odpowiedni hełmofon dobre buty, opakowanie na deszczowe wypady i jazda. Powoli będziesz jeździł dobrze ale pamiętaj że zawsze jest coś o czym jeszcze nie wiesz więc nie przeginaj  . Uczymy się codziennie... POzdrawiam
. Uczymy siÄ™ codziennie... POzdrawiamWszystko jest trudne... nim, stanie siÄ™ proste  
 
FZS 1000
			 
 
FZS 1000
- 
				 
 krzall
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 19/1/2013, 21:43
			Posty: 35
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
