Przesiadka na jakąś 600'ke
Posty: 90
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Widzisz to jest fajne w trójkach Triumpha, że nie musisz sypać z pełnej garści i dopiero powyżej 10 koła coś się zaczyna dziać w silniku. Jeździsz sobie na pełnym lajcie, od samego dołu na samą górę.
A tak z innej beczki, rację macie co do F4i, to też potrafi szybko jeździć
.
A tak z innej beczki, rację macie co do F4i, to też potrafi szybko jeździć

Daytona, MW, GT... byle latało
.

- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Moja dziesiątka też ciągnie od samego dołu do odcięcia
A silnik rzędowy czterocylindrowy... Jakoś mi nie pasuje do tego wszystkiego dźwięk matiza czy Tico na przelocie
Co do wyścigów to nie kasa a sama konstrukcja wiele mówi... Popatrz po motocyklach klasy Stock-600 i daytona nie błyszczy jak na motocykl czysto sportowy


Co do wyścigów to nie kasa a sama konstrukcja wiele mówi... Popatrz po motocyklach klasy Stock-600 i daytona nie błyszczy jak na motocykl czysto sportowy

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
650 to 4 gary - motocykl w ogóle nie podobny do 675 w niczym poza logotypem na baniaku.
Każdy japon ma dziurę w obrotach, jeździłem dychą i też ma. BG nie latałeś trampkiem, nie masz porównania, uwierz.
Każdy japon ma dziurę w obrotach, jeździłem dychą i też ma. BG nie latałeś trampkiem, nie masz porównania, uwierz.

Daytona, MW, GT... byle latało
.

- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Ciekawe bo ja żadnej dziury w obrotach nie czuje, moto nie było strojone ma tylko wydech akrapa i filtr K&N
A w poprzedniej Zx-10R I-gen tym bardziej nie czułem dziury bo tam zawsze było piekło na każdym biegu
Ja myślę że tutaj taki wybór to czysta indywidualność i preferencję bikera
Rura chyba nie chcesz mi teraz powiedzieć że daytona 675 ciągnie lepiej niż litrowe motocykle z japoni?
Nadal uważam że motocykl jest średni co widać przez pryzmat wyścigów


Ja myślę że tutaj taki wybór to czysta indywidualność i preferencję bikera

Rura chyba nie chcesz mi teraz powiedzieć że daytona 675 ciągnie lepiej niż litrowe motocykle z japoni?

Nadal uważam że motocykl jest średni co widać przez pryzmat wyścigów

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Nie nie chcę. Zawsze to te 30- 50 koni mniej. Ale jest parę fajnych filmików na jutubje z mała daytoną w roli głównej
.
Zobacz sobie na ubiegły rok i IOMTT jaką prędkością jeździli
.
https://www.youtube.com/watch?v=HeG0nGVh2YE - ten jest fwjny i fajny jest jak Molik na czystej serii robi czas na Poznaniu.
Widzisz WSS to szmal, szmal i jeszcze raz szmal i to bardzo ciężki.
Co do dziur, przy 150 koniach ciężko wyczuć, tym bardziej że kawa jak na litra i tak ma najbardziej płaską kreskę
. Ja w swojej miałem złą mapę pod wydech i filtr i dowiedziałem się o tym dopiero na hamowni
.

Zobacz sobie na ubiegły rok i IOMTT jaką prędkością jeździli

https://www.youtube.com/watch?v=HeG0nGVh2YE - ten jest fwjny i fajny jest jak Molik na czystej serii robi czas na Poznaniu.
Widzisz WSS to szmal, szmal i jeszcze raz szmal i to bardzo ciężki.
Co do dziur, przy 150 koniach ciężko wyczuć, tym bardziej że kawa jak na litra i tak ma najbardziej płaską kreskę


Daytona, MW, GT... byle latało
.

- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Daytona to taki wybryk
trochę egzotyk, wierzę że jest fajny, ale może polećmy na początek maszynę który każdy może polecić z czystym sumieniem, zamiast przepychać się czy daytona jest super ?

Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
jaroaro napisał(a):Kaai napisał(a):jak latałem na cbrze, to też tylko ludzie 'co to jest? r1/r6?'
mimo, że jak byk HONDA
Taka mała dygresja. Co Ty możesz wiedzieć o myleniu modelów. Cytuję słowa faceta na stacji benzynowej: Triumph? A jaka marka?
Czy tylko ja na tym forum wybrałbym 675 jeżeli miałbym przesiadać się na sporta?
Jak wsiadłam w Poznaniu do taksy i poprosiłam " do salonu Triumpha ", to pan chciał mnie zawieźć do sklepu z bielizną. A jak powiedziałam mu, ze nie przyjechałam do Poznania kupować gaci tylko motocykl to mi burknął, że nigdy by się tego po mnie nie spodziewał ( jakby co najmniej znał mnie z kilka lat) i jeszcze coś o dzisiejszych babach...
Nie Jaroaro, ja też nigdy bym nie zamieniła 675 na sporta:)
- Fishka
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 19/1/2014, 20:49
Fishka napisał(a):ja też nigdy bym nie zamieniła 675 na sporta:)
Eee, ale Daytona 675 to przecież też "sport" z krwi i kości

RSSSS napisał(a):U mnie w R6 09 też 2ka wypadała, ale poza tym nie było na co narzekać.
Tak coś mi się kojarzy, że po nawiniętych na niej kilometrach, to może nawet dobrze nie opanowałeś wkładania kluczyka do stacyjki, o jej zaletach i wadach raczej wiele się dowiedzieć nie zdążyłeś

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Z tego wszystkiego co opisaliście nie wywnioskowałem nic więcej prócz tego że w r6 wypada 2'jka, CBR to padło w pierwszych modelach, a jeśli chodzi o GIX'a to k1-k3. Jeśli chodzi o 636 to mógłbym dużo wnioskować bo jedni piszą tak inni inaczej. Prosiłbym tylko żebyście napisali jaki motocykl Wy byście wybrali, dlaczego i jego +'sy i -'sy (Bez żadnych kłótni i niepotrzebnej wymiany zdań między użytkownikami forum. Wasz wybór, opis i nic więcej, jeśli dacie radę.) Więcej jeździliście dlatego napisałem prośbę w wyborze. Do czerwca może dorobię sobie 2-3tys. Więc ostateczna kwota jaką będę miał na sam motocykl to 15tys. zł.
Profil na PolskaJazda: | http://polskajazda.pl/Profil/95279 | Polecam! | https://www.facebook.com/125tkiTezPotrafia | https://www.facebook.com/IleNasTyleTras
- pSycho?!
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 8/3/2015, 17:45
- Lokalizacja: Częstochowa
Szczerze to takie tematy są kuriozalne bez urazy dla autora. Śledząc i czytając cały wątek dokładnie śmiało można powiedzieć że każdy chwali co ma. Powiem z własnego doświadczenia że wybór motocykla to przede wszystkim kwestia gustu i przymiarki do wybranych modeli. Jeździłem r6, trochę kilometrów nakreciłem i bylem bardzo zadowolony. Zx6r latałeb co prawda nie 636 ale wrażenia pozytywne. Próbuje ci tylko uświadomić że co nie wybierasz to będzie dobrze. Ważne aby tobie się podobało. Każdy z japońców nie pozwoliłby sobie na wypuszczenie szmelcu. Każda maszyna eksploatowane nadmiernie i niezgodnie z zastosowaniem musi ulec awari.
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ja sprzedałem F4i, jeżdżę teraz na R6 a mimo wszystko polecam F4i
Jest jeszcze wygodna w miarę, jest liniowa, jest szybka. I z całym szacunkiem, ale najszybsze 125 ccm, nie są w stanie w żadnym stopniu oddać tego jak przyspiesza się do setki w 3 sekundy
Będzie wystarczająco dużo mocy dla Ciebie, one się nie psują, są pancerne, powoli wstają na gumę jeśli Ty masz na to ochotę, nie widzę lepszego rozwiązania na pierwszego dużego sporta.


Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Black-Ghost napisał(a):Powiedzcie mi panoćki jak to jest że wszyscy tak wychwalają tą daytone 675 a w prawdziwych wyścigach WSS czy krajowych seriach te motocykle nie wygrywają??Ja bym nie zamienił Kawy na triumpha...
W PL chyba najwiecej sprzetow pochodzi ze stajni Kawasaki, a te w jakichkolwiek wyscigach sledzia z talerza jak8s nie sciagaja. Zapytam dlaczego ?
Triumph robi 9rzezajefajne sprzety, tyle, ze nie sa 8ne dla kazdego, bo maja inna filozofie.
Malolaty patrza jedynie na przyspieszenie i v-max. Ewentualnie moc. Motocykl to nie tylko silnik ale suma komponentow ktora sprawie, ze jednemu jezdzi sie na nim leppiej a innemu gorzej.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
No tak.. Puchar Polski to rzeczywiście wysoki poziom wyścigów
Sikora jak Wystartował w SBK to ledwo na ostatnim miejscu przyjechał
Nie ten poziom... W amatorskich wyścigach bo tak moge nazwać puchar polski z wygraną zawsze jest wielka niewiadoma 



"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
To ja może dam tylko małe porównanie. W WSBK najlepsi na kawie kręcą o 1s lepsze czasy niż najlepsi w MOTO2 na silnikac Hondy CBR 600RR, więc chyba wniosek jest prosty że to nie silnik jest najważniejszy. Liczy się zaplecze techniczne, dobrzy inżynierowie i duchu, nie wyskakuj tutaj że kawa to miód cud i orzeszki bo patrząc na wyścigi to musiałbym wybrać 600RR zamiast Kawy
Dziękuję za uwagę : )

Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Jao, ze z Kawa nie jestem na bierzaco ale z tego co wiem, to rownolegle do 636 produkowana byla pojemnosc 599 ccm. Nie wiem tylko, czy produkuja ja dalej, cza ta produkcje wstrzymali, bo zbyt malo sztuk schodzilo. W kazdym razie te 599 szalu nie robilo.
Co do Triumph'a.
Chlopaki produkuja naprawde fajne sprzeciory, troche nimi objezdzilem. Najciezej bylo na 675 ale figura juz nie taka jak byc powinna.
Triumph'a cechuje dobre zawieszenie, dobrze dobranie do tego zawieszenia hamulce, fajny silnik. Do tego Maja wysmienicie dobrany Sound ktory nawet mi pasi.
Argument z tymi wyscigami uwazam generalnie za niezbyt trafiony, bo kto z Was faktycznie sciga sie po tych licznych torach ?

Co do Triumph'a.
Chlopaki produkuja naprawde fajne sprzeciory, troche nimi objezdzilem. Najciezej bylo na 675 ale figura juz nie taka jak byc powinna.
Triumph'a cechuje dobre zawieszenie, dobrze dobranie do tego zawieszenia hamulce, fajny silnik. Do tego Maja wysmienicie dobrany Sound ktory nawet mi pasi.
Argument z tymi wyscigami uwazam generalnie za niezbyt trafiony, bo kto z Was faktycznie sciga sie po tych licznych torach ?

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 90
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości